Artykuły
Sprzedaż w Internecie zapewni konkurencyjność Twojej firmy Według badań Kantar TNS do 2030 roku kanał sprzedaży detalicznej, realizowany poprzez salony stacjonarne, w dużej mierze zostanie zastąpiony przez sklepy online. Trend ten będzie wzmacniany przez obecną sytuację związaną z pan...
Reakcją rynku, konsumentów, kupna-sprzedaży na nietypową sytuacje epidemiologiczną było m.in. przeniesienie działań sprzedażowo - zakupowych do Internetu. Pozwoliło to w znacznym stopniu zwiększyć aktywność branży e-commerce, ale poza naturalnym zarobkiem i zwiększonym obrotom przeds...
Obecna sytuacja związana z pandemią zmienia świat i tym razem jest to odczuwalne dla nas wszystkich od dużych przedsiębiorstw przez sektor MŚP. Za kilka miesięcy znajdziemy się w zupełnie innej sytuacji, ale firmy produkcyjne już teraz muszą się zmieniać, aby przetrwać i wyjść z kryz...
Wypowiedź 1 Zarządzanie operacjami produkcyjnymi (MOM) odnosi się do narzędzi i metod optymalizacji produkcji. Obejmuje kompleksowe zarządzanie zasobami biznesowymi: ludźmi, technologiami, sprzętem, surowcami i wszystkim, co przyczynia się do zwiększenia wydajności i produktywno...
W obecnej sytuacji większość firm wprowadza radykalne środki ostrożności mające na celu zapobieżenie rozprzestrzenianiu wirusa Covid-19. Większość tych rozwiązań znacząco ogranicza mobilność ludzi i przewóz towarów. Sprawdź w jaki sposób OptiMES ułatwi organizację pracy w Twoje...
Efektywna sprzedaż to umiejętność docierania do klienta różnymi kanałami. Sam sklep stacjonarny to dzisiaj za mało. Detaliści coraz częściej stawiają na wdrożenie Omnichannel, strategii bazującej na sprzedaży wielokanałowej. W dobie kryzysu szczególny potencjał upatrywany jest wł...
Sprzedaż w Internecie pomoże przetrwać Twojej firmie produkcyjnej Pandemia koronawirusa wpływa zarówno na polski, jak i światowy przemysł. Przedsiębiorcy muszą odnaleźć się w innym modelu pracy i dotrzeć do nowych kanałów sprzedaży i dystrybucji. Decydujące dla przetrwania firm pro...
„Wartość cyfrowych kanałów, dostępności produktów i operacji jest teraz w pełni widoczna dla firm na całym świecie. Jest to wezwanie do przebudzenia dla organizacji, które zbyt mocno koncentrują się na codziennych potrzebach operacyjnych kosztem inwestowania w cyfrowy biznes i długot...