Wydawnictwo – współpraca

BPC GROUP POLAND świadczy kompleksowe usługi wydawnicze oraz wsparcie marketingowe dla przedsiębiorstw oraz osób indywidualnych. Specjalizuje się w realizacji profilowanych nakładów, które kierowane są do wąskich grup odbiorców.

Oferta obejmuje całość działań związanych z przygotowaniem publikacji zarówno w formie tradycyjnej książki drukowanej, jak i e-booku (w formacie PDF, EBUP, EPS). Gotową publikację dystrybuujemy kanałem własnym lub za pośrednictwem księgarni internetowych. Ponadto BPC GROUP POLAND oferuje szerokie wsparcie promocyjne na rynku instytucjonalnym oraz czytelnik indywidualnego.

  • 32 wydane publikacje
  • 4 tys.+ sektor MSP i korporacyjny odbiorców instytucjonalni  branży IT
  • 6 tys. + branża IT  odbiorców indywidualni branży IT
  • Dodatkowy kanał dystrybucyjny: Google play, Helion, ebookpoint, Allegro, Legimi, Voxbook

Klient instytucjonalny

Grupa odbiorcza wydawnictwa to głównie przedsiębiorstwa sektora MSP i korporacyjnego o zatrudnieniu powyżej 100 pracowników. BPC GROUP POLAND proponuje klientom skorzystanie z pakietów promocyjnych, które zaprojektowane zostały w oparciu o bazę odbiorców serwisu doradczego oraz zewnętrzne kanały dystrybucyjne: Google Play, Helion, ebookpoint, Allegro książki. Możliwe jest też zaplanowanie własnych kampanii marketingowych ściśle dostoswanych do potrzeb klienta. Działania promocyjno-marketingowe proponowane przez BPC GROUP POLAND obejmują:

  • przeprowadzanie e-mailingów;
  • organizowanie autorskich webinarów;
  • organizowanie debat tematycznych;
  • przeprowadzanie wywiadów i ich promocja na łamach serwisie doradczym bpc-guide.pl oraz w innych publikacjach tematycznych BPC GROUP POLAND;
  • recenzje/opinie ekspertów BPC GROUP POLAND;

Klient indywidualny

BPC GROUP POLAND pomaga indywidualnym autorom zaistnieć na rynku komercyjnym. Zajmuje się przetworzeniem nadesłanej treści w profesjonalną publikację książkową oraz jej dystrybucją. Organizuje wernisaże i spotkania tematyczne w formie on-line lub tradycyjnej dla profilowanych odbiorców. Spotkania organizowane są w różnych miejscach np. bibliotekach, galeriach, ośrodkach kultury. Firma projektuje również kampanie marketingowe przy wykorzystaniu zewnętrznych źródeł opiniotwórczych oraz mediów branżowych (portale tematyczne, stowarzyszenia, pasjonaci).

Dodaj publikację

    Dane osobiste

    Dane publikacji