Firma Macro Integration Services wdrożyła rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie  

Szybkie wdrożenie zapewnia dostawcy usług dla handlu detalicznego zaawansowaną serwicyzację działalności 

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma Macro Integration Services z siedzibą w Greensboro (Karolina Północna, USA) wdrożyła rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie (IFS Field Service Management™; IFS FSM) po trwających pięć miesięcy pracach. 

Firma Macro zapewnia pomoc w implementowaniu i integracji systemów oraz ich utrzymaniu wielu sieciowym sprzedawcom detalicznym w Stanach Zjednoczonych. Ze względu na szybki rozwój działalności przedsiębiorstwo potrzebowało ujednoliconego systemu zarządzania projektami, zapasami i serwisem  w terenie oraz monitorowania działalności.

W ramach tego przedsięwzięcia firma Macro współpracowała z partnerem IFS, firmą Gogh Solutions,  z siedzibą w Montrealu w Kanadzie. Proces wdrożeniowy zajął zaledwie pięć miesięcy pomimo tego, że obejmował on integrację z dotychczasowym systemem finansowym firmy Macro.

IFS to nasz podstawowy system do zarządzania danymi dotyczącymi kosztów usług serwisowych, części i realizacji projektów”, powiedział Mike Senn, dyrektor ds. rozwoju działalności w firmie Macro. „Chcieliśmy zachować dotychczasowy system finansowy, a rozwiązanie IFS FSM pozwoliło nam w elastyczny sposób przeprowadzić integrację obu środowisk, bez naruszania napiętych terminów. Rozwiązanie IFS pomaga nam standaryzować nasze procesy, od przydziału zadań poprzez usługi serwisowe, aż po fakturowanie, pozwalając na skalowanie rozwiązań informatycznych wraz z rozwojem działalności naszej firmy”.

Parker Zanios, dyrektor IFS ds. współpracy z partnerami w Ameryce Północnej, powiedział: „Szybkie wdrożenie naszego rozwiązania w firmie Macro pokazuje, jak doświadczoną kadrą dysponują – zarówno Macro, jak i Gogh. Sukces przedsięwzięcia ilustruje też, dlaczego firma IFS znalazła się najwyżej w rankingu w raporcie Magic Quadrant firmy Gartner w kategorii zarządzania serwisem w terenie. Nasze oprogramowanie i metodologia pozwalają na wyeliminowanie ryzyka i nieprzewidzianych zdarzeń wynikających z wdrażania, tak by nasi klienci mogli szybko rozpocząć proces pełnej serwicyzacji”.

Więcej informacji na temat wsparcia firmy IFS dla firm serwisowych znajduje się pod adresem www.ifsworld.com/corp/industries/service/ Gartner, Magic Quadrant for Field Service Management, Jim Robinson, Michael Moaz, Jason Wong,  27 września 2017.

Firma Gartner nie promuje żadnych dostawców, produktów ani usług opisanych w swoich publikacjach badawczych, a także nie zachęca użytkowników rozwiązań technologicznych do wybierania tylko tych dostawców, którzy otrzymali najwyższe oceny lub inne oznaczenia. Publikacje badawcze firmy Gartner zawierają opinie działu badań firmy Gartner i nie należy ich interpretować jako potwierdzenia faktów. W zakresie tego badania firma Gartner zrzeka się wszelkich gwarancji wyraźnych lub dorozumianych, włącznie z wszelkimi gwarancjami przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.

O firmie Macro Integration Services
Macro Integration Services dostarcza najważniejszym sieciom handlowym oraz sieciom sklepów spożywczych wysokiej klasy usługi wdrożeniowe, integracyjne i wsparcia technicznego. Bogate doświadczenie i rozbudowana sieć partnerów sprawiają, że przedsiębiorstwo zapewnia ekonomiczne rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. Firma Macro wyróżnia się podejściem do obsługi klienta. Każdy klient ma do dyspozycji przypisany do niego zespół do spraw rozwiązań, relacji, a także uprzejmych i profesjonalnych inżynierów. Wszyscy pracownicy firmy są w pełni zaangażowani do wypełnienia wymagań klienta związanych z jego budżetem, planem i zakresem pracy. Kadra to prawdziwy atut firmy Macro. Więcej informacji znajduje się na stronie macrointegrations.com.

O firmie Gogh Solutions
Dzięki bogatemu doświadczeniu w dziedzinie zarządzania serwisem w terenie firma Gogh Solutions zapewnia rozwiązania technologiczne i usługi wdrożeniowe dla klientów na terenie Kanady i Stanów Zjednoczonych. Nasze elastyczne podejście pomaga naszym klientom realizować cele, optymalnie korzystać z inwestycji w technologie  i działać w sposób wydajny i rentowny, dbając przy tym o lojalność swoich klientów. Korzystając z najlepszych praktyk i technologii branżowych od czołowych dostawców oprogramowania, takich jak IFS, pomagamy przedsiębiorstwom we wdrażaniu rozwiązań FSM, które ułatwiają dostarczenie kompleksowych usług, redukowanie kosztów, zwiększanie produktywności oraz dokładniejsze monitorowanie działań prowadzonych w terenie. Więcej informacji znajduje się na stronie goghsolutions.com.

O firmie IFS
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się  z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich.  W rankingu zachodnich dostawców systemów klasy ERP w Polsce firma IFS jest w pierwszej trójce. IFS obsługuje na terenie Polski ponad 260 klientów z czterech biur własnych. Do grupy klientów IFS w Polsce należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm. Więcej informacji: IFSworld.com
Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland
Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem http://blog.ifsworld.com, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania  i ciekawe pomysły.

 

Czołowy turecki producent pomp MAS-DAF przyspiesza cyfrową transformację dzięki systemowi IFS Applications 

System IFS Applications pomoże w poprawie efektywności procesów biznesowych przy zarządzaniu siecią dystrybucji, obejmującą 200 dilerów 
i biur obsługi .

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że czołowy turecki producent pomp MAS-DAF wybrał system IFS Applications™ jako narzędzie swojej cyfrowej transformacji. 
Założona w 1977 roku firma MAS-DAF wytwarza pompy odśrodkowe do różnych zastosowań przemysłowych, w tym nawadniania, ogrzewania i chłodzenia, pompowni ścieków i bezpieczeństwa pożarowego. Jej produkty są eksportowane do około 65 krajów na całym świecie, a firma obsługuje rynek krajowy za pośrednictwem 200 dilerów i biur obsługi.

Istotnym elementem ogólnego projektu transformacji firmy MAS-DAF była wymiana istniejących systemów biznesowych, które nie zaspokajają już jej potrzeb. Firma potrzebowała centralnej platformy, która potrafiłaby objąć cały jej łańcuch wartości, od rozwoju produktu, planowania i produkcji, po logistykę  i obsługę posprzedażową.

Wybraliśmy system IFS Applications, ponieważ tylko on potrafił nam zaoferować identyfikowalność  i kompleksowy wgląd w naszą działalność we wszystkich procesach i jednostkach operacyjnych” – powiedział Denizhan Polatoğlu, członek zarządu MAS-DAF. „Inne ważne względy to elastyczność, skalowalność i zapewnienie naszemu personelowi intuicyjnego interfejsu użytkownika. Dzięki naszemu nowemu partnerowi biznesowemu – firmie IFS – jesteśmy pewni, że posiadamy teraz narzędzia pozwalające przyspieszyć nasz rozwój międzynarodowy i czerpać korzyści z cyfrowej transformacji”.

Göksel Sanbay, zastępca dyrektora generalnego IFS w Turcji, dodał: „Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z firmą MAS-DAF, która jest liderem w swojej dziedzinie i szanowaną marką w Turcji i za granicą. System IFS Applications jest doskonałym wyborem dla rozwijających się producentów, którzy chcą wejść na rynki zagraniczne, zachowując przy tym ścisłą kontrolę nad procesami, takimi jak logistyka i obsługa posprzedażowa. Z niecierpliwością oczekujemy długiej i wzajemnie korzystnej współpracy z firmą MAS-DAF”.

Rozwiązanie IFS, które zostanie wdrożone w firmie MAS-DAF, obejmie wszystkie najważniejsze procesy biznesowe, w tym projektowanie, produkcję i planowanie, sprzedaż, zakupy i dystrybucję, zarządzanie jakością, zarządzanie dokumentacją, CRM, zarządzanie serwisem, remonty, kadry, płace i finanse.

Więcej informacji na temat tego, jak rozwiązania IFS pomagają producentom, można znaleźć na stronie www.ifsworld.com/corp/industries/industrial-manufacturing/.

O firmie MAS-DAF
Jako producent pomp odśrodkowych dla wielu branż, systemów nawadniania, ogrzewania i chłodzenia, przemysłu okrętowego, systemów gospodarki ściekowej i pożarnictwa od 1977 roku, MAS-DAF jest najbardziej innowacyjną  i pionierską firmą w swoim sektorze. Poza wypełnianiem swojej roli jako producenta pomp zobowiązała się ona także 
do efektywnego wykorzystywania wody i energii oraz do ochrony zasobów naturalnych. Oferując najlepszą usługę we właściwym czasie dzięki swoim ponad 200 dilerom i biurom obsługi w Turcji, MAS-DAF zawsze na pierwszym miejscu stawia zadowolenie klienta. Aktualnie firma eksportuje produkty do ponad 65 krajów i sprzedaje swoje technologie za pośrednictwem własnej międzynarodowej sieci dystrybucyjnej i serwisowej.

MAS-DAF posiada wiele certyfikatów jakości, w tym systemu zarządzania ISO 9001: 2008, systemu zarządzania środowiskowego ISO 14001: 2004, systemu zarządzania BHP ISO 18001: 2007, UL, FM, NFPA 20, TSE, CE, ATEX, GOST i UKR Sepro. Ponadto firma produkuje wysoko wydajne systemy pomp zgodnie z unijnymi dyrektywami „ErP”.

O firmie IFS
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się  z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. W rankingu zachodnich dostawców systemów klasy ERP w Polsce firma IFS jest w pierwszej trójce. IFS obsługuje na terenie Polski ponad 260 klientów z czterech biur własnych. Do grupy klientów IFS w Polsce należą m.in.: Bolix S.A., 
Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm. Więcej informacji: IFSworld.com
Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland
Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem http://blog.ifsworld.com, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania 
i ciekawe pomysły.

Infor rozwija się: zmienia biuro, rekrutuje i zapowiada uruchomienie europejskiego centrum edukacyjnego

WROCŁAW – 13 lipca 2018 roku – Infor, jeden z czołowych dostawców aplikacji biznesowych specjalizowanych dla poszczególnych branż i przeznaczonych do działania w chmurze, poinformował dziś o kolejnych etapach rozwoju. 

Nowe, większe biuro
Wrocławski Centre of Excellence firmy Infor przeprowadził się do kompleksu Retro Office House w centrum Wrocławia, u zbiegu ul. Piłsudskiego i Komandorskiej. Nowe biuro jest ponad dwukrotnie większe niż dotychczasowe – i dziesięciokrotnie większe od pierwszej lokalizacji firmy we Wrocławiu. Dwupoziomowe biuro ma powierzchnię blisko 6 000 m2. Pracownicy skorzystają z najwyższego standardu wśród obiektów biurowych we Wrocławiu. 

Nasz zespół liczy już 300 pracowników i konsekwentnie realizujemy plan zatrudnienia 500 osób – mówi Artur Sawicki, dyrektor Centre of Excellence, Infor – Wciąż rekrutujemy. Zapraszamy zarówno osoby z wykształceniem i doświadczeniem w sektorze IT, jak również  osoby, które takiego doświadczenia wcześniej nie miały.

Europejskie centrum edukacyjne
Firma zapowiada również uruchomienie we Wrocławiu europejskiego centrum szkoleniowego – Infor Academy. Dostęp do najnowszych technologii, aplikacji biznesowych i rozwiązań chmurowych znajdą tu pracownicy i partnerzy firmy z całego świata. Centrum każdego roku będzie gościło setki doradców i konsultantów wdrożeniowych. Będą tu również organizowane szkolenia online. Jednostka ruszy pod koniec 2018 roku. 

Cyfrowa transformacja dynamicznie wkracza w kolejne obszary biznesu, wymagając całkiem nowego podejścia, w tym szybkiego i bezpiecznego wdrażania coraz bardziej złożonych systemów IT. Dlatego celem nowego centrum będzie podnoszenie kompetencji naszych pracowników i partnerów w zakresie najnowszych technologii w biznesie, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań chmurowych – zapowiada Artur Sawicki. 

Nowe wrocławskie centrum będzie również miejscem szkoleń dla wszystkich nowych pracowników Infor. – Wrocław stanie się pierwszym punktem kontaktu z technologiami Infor dla osób z całej Europy – dodaje Artur Sawicki.

Centrum szkoleniowe zostanie zlokalizowane w najnowszej siedzibie Centre of Excellence Infor. Obecnie rekrutowani są trenerzy nowego centrum i opracowywane programy szkoleń. Te ostatnie będą prowadzone zarówno w drodze bezpośrednich sesji, jak i treningów on line. Wrocławskie centrum przeszkoli rocznie nawet 1 000 osób. 

Utworzenie Infor Academy w naszym mieście to kolejny, duży sukces Wrocławia – dodaje Artur Sawicki – Rozważanych było kilka lokalizacji, największym konkurentem była Barcelona. To pokazuje, że Wrocław osiągnął kolejny etap rozwoju – pracownicy, których firmy zatrudniają tutaj, dysponują już taką wiedzą, że mogą uczyć innych. A miastu udało się zbudować atrakcyjną siatkę połączeń lotniczych i komfortową bazę hotelową. 

O Infor
Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu udostępniane m.in. w technologii cloud. Firma zatrudnia 16 500 pracowników, obsługuje 90 000 klientów w ponad 170 krajach i regionach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie www.infor.com. 

Więcej informacji:
Zofia Bielska, Omega Communication, 882 502 401, zbielska@communication.pl 

Dorota Sapija, Omega Communication, 608 038 401, dsapija@communication.pl 

Cognitive Artficial Intelligence


Istnieje wiele opinii na temat tego, które technologie można objąć „parasolem” koncepcji sztucznej inteligencji (AI – artificial
intelligence), jednakże z pewnością znajdą się pod nim te, które zawierają takie możliwości/ cechy jak: komunikatory,
rozpoznawanie głosu, przetwarzanie mowy, uczenie się maszyn oraz analitykę.

Rosnąca łatwość, z jaką producenci systemów łączą te funkcjonalności by współpracowały razem, przy jednoczesnym wykorzystaniu
olbrzymich ilości danych, oraz coraz lepsza umiejętność rozwijania uczącego się oprogramowania prowadzą do przyspieszenia
tempa rozwoju AI – i tempa niekończącego się wyścigu po pozycję lidera na rynku dostawców systemów.

Obecnie najbardziej przystępne formy AI to te transakcyjne, z systemami bazującymi na algorytmach adaptujących się do naszych
upodobań. Ludzie „uczą” systemy informacji, by w odpowiedzi otrzymać inteligentny widok i analizę danych.

Przykładami takich transakcyjnych systemów AI są obecne w codziennym świecie konsumentów aplikacje Siri®, Google Home® czy
Nest®. Również, komunikatory w systemach ERP lub HCM wykorzystują sztuczną inteligencję by zautomatyzować zadania
za pomocą funkcji głosowych lub pisemnych. Zadania te mogą być całkiem proste, jak np. zlecenie systemowi HCM by
wprowadził zapytanie wakacyjne lub polecenie aplikacji Microsoft® Outlook by aktywowała asystenta nieobecności; mogą
też być znacznie bardziej złożone, jak np. poproszenie system o zwiększenie pojemności serwera w zadanej lokalizacji
lub o przedstawienie trzydziestodniowej historii zakupów klienta.

Korzyści są oczywiste. Szybkość dostępu do informacji nieustannie się zwiększa, produktywność wzrośnie gdy pracownicy nie
będą musieli logować się i wylogować kilka razy dziennie z różnych systemów by wykonać swą pracę, zmniejsza się czas
potrzebny na szkolenia, a w fabrykach i magazynach potencjał AI może wyręczyć ludzi w wielu zadaniach. Można dyskutować,
czy przykłady te są prawdziwą sztuczną inteligencją czy też raczej prostą formą uczenia się maszyn (choć dzisiejsze
systemy wykorzystujące AI wydają nam się niezwykłe, jednak w rzeczywistości są całkiem ograniczone – potrafią jedynie
odpowiadać na dobrze zadane pytania i są limitowane danymi, którymi je zasilimy).

Jednakże, niezależnie od tego jak postrzega się obecne iteracje AI, prawie wszyscy zgodzą się, że jest to jedynie czubek
góry lodowej. Następna generacja systemów AI – „poznawcza sztuczna inteligencja” (cognitive artificial intelligence),
już stająca się rzeczywistością – obejmie znacznie więcej: zdolność systemów do samo-uczenia się i tworzenia wiedzy,
raczej niż bezmyślnego powtarzania danych.

Systemy takie będą w stanie podejmować akcje oparte wyłącznie na nauce i „przemyśleniach”, wyciągać wnioski i powiększać
wiedzę by pro-aktywnie dostarczać informacje, wykrywać problemy i zapobiegać im, identyfikować schematy danych oraz
rozwijać wiele innych możliwości, które dopiero poznajemy – na przykład rozumienie kontekstowe naturalnego języka,
interpretację danych, ewolucję umiejętności czy samo-projektowanie.

Przykładem systemu opartego na sztucznej inteligencji z pogranicza nowej generacji jest Infor Coleman™ – platforma wyszukująca
dane i wykorzystująca uczenie się maszyn do usprawnienia procesów takich jak np. zarządzanie zapasami, trasy transportu
czy predykcyjne utrzymanie ruchu oraz dostarczająca rekomendacje oparte na AI. Dzięki temu, oraz dzięki wykorzystaniu
naturalnego przetwarzania mowy i rozpoznawania obrazów (by pisać, słyszeć i rozmawiać), Coleman pomaga użytkownikom
jeszcze wydajniej korzystać z technologii i szybciej podejmować lepsze decyzje biznesowe. Infor Coleman optymalizuje
pracę ludzką na cztery sposoby:

  • ’konwersacyjność” – bardziej wydajne i naturalne interakcje, zapewniające lepsze „doświadczenie użytkownika”,
  • zwiększenie wiedzy – działa jako partner rozwijający ludzką pracę,
  • automatyzacja – zarządza zadaniami niskiej wartości, takimi jak np. czynności powtarzające się, by użytkownik mógł
    skupić się na bardziej wartościowej pracy,
  • doradztwo – zapewnia inteligentne widoki danych, pomagające w podejmowaniu decyzji.

Chociaż pojęcie sztucznej inteligencji budzi dziś wiele obaw – czy rozwijające się możliwości samodzielnego podejmowania
decyzji i zwiększające się umiejętności samouczenia maszyn nie doprowadzą w przyszłości do dominacji urządzeń nad
homo sapiens, to jednak większa „inteligencja” systemów zapewni już w najbliższej przyszłości większy komfort i efektywność
działania organizacji, a produkty takie jak Infor Coleman staną się niezbędnym elementem oferowanych systemów IT
do zarządzania firmami.

Natasza Rabsztyn-Piekarska
Marketing Manager
iPCC Sp. z o.o. (partner Infor)

www.i-pcc.pl

Źródła: materiały Infor