Epicor ERP 10.2 – nowa wersja systemu już dostępna!

Z przyjemnością informujemy, że najnowsza wersja systemu Epicor ERP jest już dostępna. W odpowiedzi na coraz dynamiczniejsze zmiany, które zachodzą w każdej branży, firma Epicor Software Corporation postawiła nacisk na łatwość w dostępie informacji oraz elastyczność systemu.

Interfejs oprócz walorów wizualnych, pozwala na dowolną konfigurację wyświetlanych danych, tak aby użytkownicy mieli szybki dostęp do najważniejszych dla nich informacji, dopasowanych do pełnionych przez nich funkcji. Wśród wstępnie zdefiniowanych i dostarczonych stron głównych znajdziemy moduł finansowy, produkcji czy zarządzania łańcuchem dostaw.

Mocną stroną nowej wersji systemu, jest nacisk na przejrzystą wizualizację danych. W czasach silnej konkurencji, coraz większą uwagę poświęcamy optymalizacji procesów zachodzących w firmie. Dane są niekwestionowanym wyznacznikiem produktywności, niezależnie czy mamy na myśli produkcję, sprzedaż czy finanse. Klarowna prezentacja danych pozwala szybciej i łatwiej wyciągać wnioski oraz planować działania. Poprzez Epicor Data Discovery możemy także wizualizować nasze projekty i ich prognozy, a także modyfikować plany dokonując niewielkich korekt.

Operacje na systemie są dostępne na wszystkich urządzeniach mobilnych, zarówno online jak i offline. Nowością jest Mobile CRM, który pozwala handlowcom na aktualizację informacji np. bezpośrednio po odbytym spotkaniu na swoim smartfonie. Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy do kontaktu!
www.todis.pl
marketing@todis.pl

Pivotsender – automatyczne wysyłanie tabel przestawnych.

Pivotsender to mechanizm automatyzujący proces generowania i wysyłania raportów zawierających tabele przestawne. Automatycznie wygenerowany raport wysyłany jest jako plik Excel.

Raport zawiera interaktywne wykresy połączone z tabelami zawierającymi filtry i dzięki predefiniowanym szablonom dane do raportu pobierane są bezpośrednio z bazy danych.

Pivotsender może być wdrożony w usłudze Reporting Services. Takie wdrożenie Pivotsender pozwala bezpośrednio z Reporting Services definiować subskrypcje i automatycznie wysyłać interaktywne raporty – tabela przestawna.

Tabela przestawna generowana przez Pivotsender pozwala filtrować, wybierać, przestawiać kolumny i wiersze z danymi w arkuszu kalkulacyjnym, aby uzyskać wynikowy, odmienny, bardziej przejrzysty i użyteczny od pierwotnego, źródłowego, układ danych, bez naruszania oryginalnej źródłowej tabeli. Raporty tworzone przez mechanizm Pivotsender aktualizują się automatycznie, gdy zmieniane są dane źródłowe.

Technika ta umożliwia uzyskanie informacji niewidocznych na ogół w skomplikowanym i wielowymiarowym, oryginalnym układzie tabeli (tzw. danych źródłowych) i sprawienie, że są one bardziej czytelne dla użytkownika.

Technika tabel przestawnych jest ceniona jako narzędzie analityczne, szczególnie w środowisku biznesowym.

Wygląd oraz struktura raportów dostosowywana jest do potrzeb odbiorcy końcowego.

http://start.qbico.pl/pivotsender-wysylaj-tabele-przestawne/

Epicor ERP 10.2 – najnowsza wersja systemu ERP Epicor już dostępna

Epicor udostępnił najnowszą wersję systemu Epicor ERP wspierającego globalny wzrost, innowacje i przewagi konkurencyjne.

Epicor Software Corporation, wprowadził najnowsza wersję Epicor ERP, światowego systemu zarządzania zasobami przedsiębiorstwa, używanego dzisiaj przez tysiące firm w 150 krajach na całym świecie.

Najnowsza wersja zawiera nowe, rozbudowane funkcje zapewniające producentom możliwość dalszego rozwoju swojego potencjału produkcyjnego, wprowadzanie innowacji i zwiększanie swojej konkurencyjności w nieustannie zmieniającej się światowej gospodarce. Zrealizowane zmiany  obejmują takie funkcjonalności jak mobilny serwis (Field Service Automation) ,  Customer Relationship Management (CRM), a także nowe funkcje analizy biznesowej i wizualnej dostarczane przez Epicor Data Discovery. Całkowicie przeprojektowana strona główna, Active Home Page, Smart Inventory Planning  (inteligentne planowanie i optymalizacja zasobów) oraz nowe funkcjonalności dedykowane zarówno dla konkretnych krajów oraz branż, to także kluczowe cechy nowej wersji.

Widoki danych oparte na rolach użytkowników dla lepszej i szybszej realizacji procesów.

Epicor ERP wyposaża użytkowników w krytyczną wiedzę dostępną w czasie rzeczywistym dla lepszej i szybszej analizy danych. Aktywna strona główna zapewnia widoki danych oraz dostęp do odpowiednich funkcji opartych na roli użytkownika w danym procesie. Funkcjonalność ta została nazwa Epicor Data Discovery (EDD).  Epicor Data Discovery obejmuje złożone zbiory danych w łatwe do zrozumienia wykresy i wykresy, aby umożliwić użytkownikom szybkie mierzenie wydajności, poznawanie trendów i możliwości, przechodzenie do zestawów danych i testowanie scenariuszy „co jeśli”. Oczywiście dostęp do tych informacji  jest możliwy na wszystkich urządzeniach mobilnych.
Inteligentne planowanie i optymalizacja zapasów.

Optymalne strategie zarządzania zapasami są niezbędne, aby zapewnić odpowiednią rentowność i zapewnić możliwość wzrostu produkcji. Dzięki oprogramowaniu Epicor Smart Inventory Planning and Optimization – opartych na chmurze, zintegrowanemu zestawowi funkcji do planowania popytu, optymalizacji magazynu i analizie łańcucha dostaw – firmy mogą zarządzać optymalizacją sprzedaży i planowaniem operacji magazynowych (SIOP) oraz monitorować niezliczone czynniki, aby określić zasady asortymentowe i poziomy usług, które dają najniższy całkowity koszt.

To tylko część nowości jakie wnosi najnowsza wersja systemu Epicor.

Operator logistyczny z systemem Sente

Branża usług fulfillment jest wymagającą dziedziną biznesu. Duże skomplikowanie procesów, dynamicznie zmieniające się otoczenie i rosnące wymagania klientów, to codzienność firm świadczących usługi magazynowania, kompletacji i wysyłki towarów. Gdzie szukać przewagi konkurencyjnej na tak trudnym i szybko rozwijającym się rynku? LogBox postawił na rozwiązania Sente dedykowane dla firm z branży fulfillment. 

Potrzeba rozwoju

LogBox to operator logistyczny świadczący usługi w zakresie obsługi e-commerce, magazynowania towarów i całościowej realizacji zamówień, transportu oraz dystrybucji. Firma dynamicznie się rozwija i poszukuje nowych możliwości wzrostu. W tym celu na I połowę 2018 zaplanowała przeprowadzkę do nowego, większego magazynu. Drugim obszarem, w którym firma widzi możliwości rozwoju, są rozwiązania informatyczne. Dotychczas wykorzystywany system nie spełniał rosnących potrzeb firmy. Przedstawiciele LogBox szukali rozwiązania, które pozwoliłoby usprawnić pracę magazynu, ale również uporządkować procesy komunikacji i rozliczeń z klientami, uwzględniając przy tym specyfikę branży fulfillment. LogBox wybrał Sente jako partnera w realizacji projektu wdrożenia nowego systemu. Czynnikami, które przesądziły o decyzji, było doświadczenie konsultantów Sente w realizacji dedykowanych rozwiązań w obszarze WMS oraz duża wiedza na temat specyficznych potrzeb firm z branży fulfillment. 

Dedykowany system dla operatorów logistycznych

Główne obszary, które obejmie nowe rozwiązanie to zarządzanie magazynem wysokiego składowania, w tym kompletne wsparcie procesu realizacji i wysyłki zamówień oraz obsługa procesu wymiany danych z klientami i rozliczeń umów fulfillmentowych. Dla firmy LogBox sprawna komunikacja z klientami, możliwość bieżącego zlecania przez nich usług dodatkowych oraz monitorowanie statusu realizacji zlecenia, to kluczowe cele. W projekcie duży nacisk stawiany jest również na aspekty związane z rozliczaniem umów poszczególnych klientów oraz usług dodatkowych. 

Prace trwają

Projekt wdrożenia realizowany jest w metodyce zwinnej. Pierwszym etapem współpracy był sprint analityczny, który pozwolił na określenie celów i kamieni milowych w projekcie. W kolejnych etapach prace obejmą zaprojektowanie i wdrożenie poszczególnych modułów rozwiązania. Część elementów systemu będzie testowana jeszcze w dotychczasowej lokalizacji LogBox. Do nowego magazynu firma przeniesie się w kwietniu. Wówczas wdrażane będą poszczególne elementy systemu Sente S4.