Ruiz Food Products, Inc. modernizuje procesy dzięki Infor CloudSuite Food & Beverage

Infor®, firma zajmująca się chmurą branżową, ogłosiła dzisiaj, że Ruiz Food Products, Inc. (Ruiz Foods), producent mrożonek specjalizujący się w meksykańskich produktach spożywczych, przeprowadził migrację całej swojej platformy produktów Infor do chmury . Zintegrowana platforma Infor pomogła firmie Ruiz Foods zmodernizować jej działalność, szczególnie poprzez wykorzystanie skanerów, narzędzi do planowania i analizy danych. Było to szczególnie ważne, aby pomóc firmie Ruiz Foods poradzić sobie ze znaczącymi zmianami w popycie na produkty, spowodowanymi kilkuletnimi zakłóceniami w branży, w tym pandemią Covid-19.

Ruiz Foods produkuje i dostarcza wysokiej jakości żywność meksykańską od 1964 roku. Obecnie jest wiodącym amerykańskim producentem mrożonej żywności meksykańskiej, zatrudniającym ponad 4000 pracowników i posiadającym zakłady w Kalifornii, Teksasie i Południowej Karolinie. W pięciu zakładach Ruiz Foods generuje ponad pół miliona transakcji Infor dziennie w zakresie produkcji burrito, chimichangas, taquito, enchiladas, tamales, quesadillas, burritos śniadaniowych i innych.

Ruiz Foods, będący klientem Infor od ponad 20 lat, korzysta z różnych rozwiązań Infor lokalnie, w tym Infor Optiva, M3, Supply Chain Planning, Factory Track i EPM. W 2022 r. konieczna była wymiana sprzętu w centrum danych Ruiz Foods, co wymagało znacznych inwestycji kapitałowych. Michael Warter, wiceprezes/dyrektor ds. informatyki w Ruiz Foods, również przyznał, że Infor, wieloletni partner technologiczny firmy, był strategicznie zaangażowany w chmurę.

„To strategiczne korzyści technologiczne dały nam impuls do działania” – wyjaśnił Warter. „W ciągu ostatnich kilku lat stało się jasne, że Infor znacząco inwestuje w swoją ofertę chmurową i że większość jej najnowszych innowacji będzie przeznaczona dla chmury. Abyśmy mogli zachować strategiczną współpracę z firmą Infor, musieliśmy przejść do chmury, aby uzyskać dostęp do absolutnie najnowszych możliwości rozwiązania. To posunięcie jest korzystne dla obu stron, ponieważ oszczędzamy znaczną ilość kapitału, który mogliśmy przekierować na inne inicjatywy, pozostając w zgodzie z naszym partnerem technologicznym”.

Zgadzając się, że przejście do Infor CloudSuite Food & Beverage było dobrą decyzją biznesową, zespół kierowniczy Ruiz Foods niechętnie rozpoczynał ogromny i potencjalnie kosztowny projekt migracji do chmury, zwłaszcza w obliczu pandemii panującej na całym świecie. Mając to na uwadze, Warter współpracował z dyrektorem technicznym firmy Infor i prezesem ds. produktów i sukcesu klientów Somą Somasundaramem oraz partnerem Infor Doppio Group, aby opracować plan stopniowego przenoszenia firmy Ruiz Foods do chmury zamiast przenoszenia wszystkiego jednocześnie. „Udało nam się znaleźć sposób na wejście do chmury bez konieczności robienia tego wszystkiego na raz i wywołania wielkiego wybuchu” – powiedział Warter.

Firma rozpoczęła od modernizacji systemu Infor PLM for Process (Optiva) do wersji w chmurze, co umożliwiło firmie Ruiz Foods rejestrowanie surowców, podzespołów i wyrobów gotowych w sposób pozwalający na przejrzystą analizę finansową produktów. Ruiz Foods był w stanie określić czynniki generujące wartość w branży, analizując koszty surowców i podzespołów poszczególnych wyrobów gotowych, a tym samym monitorując rentowność produktów. Następnie Ruiz Foods wykorzystał te spostrzeżenia do racjonalizacji portfela SKU (jednostek magazynujących), aby stawić czoła pojawiającym się i bieżącym wyzwaniom gospodarczym w przemyśle spożywczym.

„Kiedy zaczęliśmy alokować wszystkie te koszty z powrotem na cały cykl produktu, dowiedzieliśmy się, że zmieniło to niektóre z naszych założeń dotyczących rentowności” – wyjaśnił Warter. „To z kolei zmieniło część naszej strategii w zakresie tego, gdzie chcieliśmy inwestować. Ta wiedza okazała się cenna dla naszej firmy.”

Konfigurowalność Infor pomaga firmie Ruiz Foods szybko reagować, aby wspierać dynamiczne potrzeby naszych klientów. Zespół planowania łańcucha dostaw firmy Ruiz Foods korzysta z narzędzi planistycznych Infor, aby dostosowywać się do stale zmieniającego się środowiska biznesowego i codziennie zarządzać harmonogramami produkcji.

Ruiz Foods z niecierpliwością czeka na kontynuację ponad 20-letniej współpracy z firmą Infor w celu rozwoju i optymalizacji swojej działalności.

„Nasz model biznesowy opiera się na współpracy z klientami w celu uzyskania wzajemnie korzystnych wyników. Staramy się koncentrować na problemie biznesowym, który muszą rozwiązać, i współpracować, aby znaleźć rozwiązanie” – powiedział Somasundaram. „Nasze relacje z Ruiz Foods to przykład dwukierunkowej, opartej na współpracy relacji, którą staramy się utrzymywać ze wszystkimi naszymi klientami”.

Dowiedz się więcej oInfor CloudSuite Żywność i napoje

O Ruiz Food Products, Inc.
Ruiz Foods Products, Inc. to prywatna korporacja, której współzałożycielami są Fred Ruiz i jego ojciec, Louis, w 1964 roku. Dan Antonelli jest prezesem wykonawczym Rady Dyrektorów Ruiz Foods, a Kimberli Carroll jest prezesem i dyrektorem generalnym. Ruiz Foods specjalizuje się w najwyższej jakości, autentycznie przygotowanych mrożonkach, sprzedawanych wszystkimi kanałami dystrybucji: detalicznym, sklepami ogólnospożywczymi, klubami, automatami sprzedającymi, przemysłem i usługami gastronomicznymi.

Marka El Monterey® jest numerem 1 pod względem sprzedaży mrożonek meksykańskich w Stanach Zjednoczonych, a Tornados®, marka przekąsek firmy, jest liderem na rynku grilli rolkowych w sklepach ogólnospożywczych. Ruiz Foods zatrudnia ponad 4000 członków zespołu w pięciu zakładach w USA. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ruizfoods.com.

I co z tym KSEF? Nowości w ofercie, boty i sztuczna inteligencja

Podczas briefingu prasowego 19 stycznia 2024 r. Minister Finansów zapowiedział, że obowiązek korzystania z KSeF nie wejdzie w życie zgodnie z zapowiadaną datą – 1 lipca 2024 r. Nie wskazał jednak nowej. Ten komunikat wywołał niemałe zamieszanie. Po kilku miesiącach kurz trochę opadł i już wiadomo, że opóźnienie nie będzie duże. Jak nieoficjalnie mówią przedstawiciele ministerstwa – styczeń 2025 to ciągle możliwa data. Relacjonujemy, co obecnie dzieje się z KSeF i nad czym pracujemy w All for One Poland.

Wstrzymanie wprowadzenia obowiązku KSeF było dość zaskakujące, bo wcześniej MF narzuciło dość napięty harmonogram prac. Wielu dostawców rozwiązań informatycznych, doradcy podatkowi, a także same przedsiębiorstwa intensywnie pracowali, zostały też poniesione niemałe koszty dostosowania firmowych systemów informatycznych i szkolenia pracowników.

Głównie z tego powodu ministerstwo zadeklarowało, że nie przewiduje modyfikacji struktury FA(2), a nowa data z pewnością nie będzie bardzo odległa.

W lutym w siedzibie ministerstwa i on-line odbyły się konsultacje z udziałem różnych grup przedsiębiorców, organizacji branżowych i innych podmiotów zainteresowanych KSeF.

Tematem pierwszych konsultacji były bezpieczeństwo i wydajność, w tym oczekiwania dotyczące wysyłania i odbierana paczek faktur oraz wsparcia technicznego. Kolejne spotkania były poświęcone fakturom konsumenckim i identyfikatorowi KSeF w płatnościach. W dalszej kolejności odbyło się spotkania z przedstawicielami wybranych branż, w tym faktoringu, dostawców mediów, paliwowej, a także jednostek samorządu terytorialnego.

Jednocześnie ministerstwo wyłoniło niezależny podmiot do wykonania audyt rozwiązania, skupiony szczególne na aspektach wydajności systemu. Jego wyniki poznamy najprawdopodobniej pod koniec kwietnia. I wtedy też należy się spodziewać informacji o terminie obowiązku KSeF.

Szymon Chmielewski, Lider Zespołu Rozwoju Produktów Finansowych z All for One, który bierze aktywny udział w konsultacjach MF, mówi: „Stopień zaawansowania prac nad KSeF zarówno po stronie ministerstwa, jak i dostawców rozwiązań informatycznych jest bardzo duży. Także wiele przedsiębiorstw jest już na ostatniej prostej, jeśli chodzi o przygotowanie do wystawiania faktur ustrukturyzowanych. Konsultacje w ministerstwie są bardzo konkretne, a pytania szczegółowe. Po stronie MF widać dużą determinację w jak najszybszym wprowadzeniu obowiązku KSeF. Usłyszeliśmy deklarację, że proces legislacyjny zostanie zakończony do czerwca. Pojawiły się też nieoficjalne głosy, że opóźnienie nie będzie dłuższe niż pół roku, czyli styczeń 2025 r. jest ciągle możliwy”.

All for One KSeF

W All for One nie zwalniamy tempa i pracujemy nad rozwojem naszego rozwiązania do obsługi wysyłki faktur ustrukturyzowanych do KSeF bezpośrednio z systemy SAP. Nasze rozwiązanie zakupiło już ponad 140 firm. Więcej o samym produkcie mogą się Państwo dowiedzieć z naszej strony ofertowej: www.all-for-one.pl/pl/oferta/ksef-sap/. Tu wspomnimy tylko o kilku nowościach dodanych w ostatnim czasie.

Architektura naszego rozwiązania jest oparta na dostępnym w modelu SaaS Hubie, co gwarantuje bezpieczeństwo i pozwala na szybkie wprowadzanie zmian i aktualizacji. W kontekście ostatnich zapowiedzi MF, że na każdorazową aktualizację przedsiębiorstwa dostaną zaledwie siedem dni, jest to optymalne rozwiązanie.

Dodaliśmy możliwość wykorzystania podpisów kwalifikowanych, co jest obowiązkowe w wypadku dużych faktur. Ministerstwo deklaruje, że tokeny zostaną zastąpione certyfikatami z możliwością podpisu paczek faktur. Nasze rozwiązanie już teraz to umożliwia.

Produkt pozwala na integrację z innymi rozwiązaniami, na przykład rozrachunkami pracowniczymi i białą listą.

Przeprowadzamy też masowe testy wysyłki faktur do systemy, które potwierdzają wydajność i niezawodność All for One KSeF.

Jako osobne rozwiązane oferujemy też narzędzie do pobierania faktur zakupowych i automatyzacji ich obsługi w firmowym systemie finansowo-księgowym. KSeF Purchase Invoices jest opcjonalnym rozszerzeniem pakietu All for One KSeF. Wspiera obsługę faktur od dostawców w SAP, co przekłada się m.in. na oszczędność czasu pracowników i eliminację błędów w procesie. Rozszerzenie umożliwia dalsze przetwarzanie faktur zakupowych po pobraniu ich do monitora KSeF.

Wirtualny asystent

Innowacyjną funkcją jest automatyzacja procesu przygotowania i wysyłki faktur do KSeF z użyciem narzędzi PRA RunBotics. Ale bot to nie wszystko. Wykorzystując dodatkowo popularny komunikator Teams oraz Czat GPT, stworzyliśmy czatbot, z pomocą którego możemy inicjować zadania w All for One KSeF i systemie SAP.

A prościej? W okienku czata Teams wpisujemy polecenie typu: „chcę utworzyć nową płatność”. Po serii kilku pytań od naszego wirtualnego asystenta i uszczegółowieniu oczekiwań, bot utworzy „zamówioną” płatność. Komunikacja odbywa się w języku naturalnym.

Możliwości wsparcia obsługi faktur przez narzędzia RPA i sztuczną inteligencję są znacznie większe. Obecnie pracujemy nad rozwiązaniami pozwalającymi odpytać czatbota, czy faktury zostały wysłane do klienta. Z pewnością ułatwi to życie wielu sprzedawców i przedstawicieli handlowych.

Subskrypcja pilotażowa

Dla firm, które już zdecydowały się na rozwiązanie All for One KSeF, przygotowaliśmy dodatkową ofertę przystępnej cenowo subskrypcji pilotażowej na okres jednego kwartału. Ta elastyczna usługa może być świadczona do 30 września 2024 r.

Uruchomienie rozwiązania przez obowiązkowym wejściem w życie przepisów wiąże się z kilkoma korzyściami:

  • możliwość testowania systemu KSeF w realnym środowisku biznesowym,
  • dostęp do pełnego wsparcia technicznego i konsultacji,
  • elastyczność i czas w dostosowywaniu procesów księgowych,
  • bezproblemowe przejście do pełnej wersji systemu po zakończeniu okresu pilotażowego.

Jak podkreśla Szymon Chmielewski: „Opóźnienie obowiązku KSeF to czas, który warto dobrze wykorzystać. Dostosowanie i przetestowanie systemów informatycznych, konsultacje z radcami prawnymi, szkolenia dla księgowych… Te firmy, które już wcześniej przygotowały się do KSeF, dzięki naszej ofercie będą mogły płynnie i bez zakłóceń wejść w nową rzeczywistość obiegu faktur. Z kolei przedsiębiorstwa, które do tej pory wstrzymywały się z przygotowaniami, dostały kolejną szansę na spokojne wdrożenie. Nie warto dłużej zwlekać. Choć nie znamy dokładnej daty, obowiązek KSeF jest nieuchronny i nastąpi raczej wcześniej niż później”.

Od stycznia 2024 r. All for One Poland testuje Krajowy System e-Faktur i nasze rozwiązania do wysyłki faktur bezpośrednio z SAP na własnej skórze. Wystawiając faktury naszym klientom, przekazujemy je także do KSeF.

SAP DRC

Obowiązkowa faktura ustrukturyzowana została już wprowadzona w kilku innych krajach i będzie się coraz częściej pojawiać w rozrachunkach z kontrahentami zagranicznymi. W Unii Europejskiej elektroniczny system fakturowania stanie się obligatoryjny w 2028 r.

To jeden z powodów, dla którego dostawca systemów SAP przygotował rozwiązanie SAP DRC (Document and Reporting Compliance) zapewniające zgodność z dokumentacją i raportowaniem SAP w celu zapewnienia zgodności z przepisami podatkowymi w zakresie rozwiązań cyfrowych, od fakturowania elektronicznego po ustawowe wymogi raportowania. Z tego rozwiązania będą korzystać duże międzynarodowe przedsiębiorstwa. SAP przygotował wersje lokalne, w tym polską, narzędzia. All for One Poland wspiera swoich klientów we wdrożeniu i dostosowaniu SAP DRC do specyficznych wymogów polskiej spółki i wymagań raportowych KSeF.

IFS Cloud wybrany przez Joby Aviation do kształtowania przyszłości samolotów eVTOL

Platformę IFS Cloud for Aviation Maintenance wybrano w celu przyspieszenia ambitnych planów rozwoju Joby Aviation dotyczących produkcji i dostarczania samolotów eVTOL do komercyjnych usług pasażerskich na skalę globalną 

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw w chmurze, ogłosił dzisiaj, że Joby Aviation, wiodący producent elektrycznych samolotów do pionowego startu i lądowania (eVTOL) do komercyjnych usług taksówek powietrznych, wybrał IFS Cloud za rozwiązanie Aviation Maintenance dla pionierskich procesów konserwacji samolotów eVTOL. 


Joby w dalszym ciągu przewodzi w rozwoju samolotów eVTOL, rozpoczynając produkcję w czerwcu 2023 r. i niedawno kończąc serię pilotowanych lotów testowych, w tym lot pokazowy w Nowym Jorku. W pełni elektryczny samolot Joby ma maksymalny zasięg 160 km i może przewozić pilota i czterech pasażerów, co zapewnia mu niezrównaną elastyczność w obsłudze społeczności na całym świecie. Joby planuje rozpocząć działalność komercyjną w 2025 r., kontynuując proces przechodzenia od prototypu do w pełni operacyjnej floty. 

W ramach ambitnych planów rozwoju firma ogłosiła niedawno plany budowy skalowanego zakładu produkcyjnego w Dayton w stanie Ohio, kolebce lotnictwa. Utworzenie nowego, przełomowego zakładu firmy, który będzie w stanie wyprodukować do 500 samolotów eVTOL rocznie, stanowi znaczący kamień milowy w dziedzinie zaawansowanej mobilności powietrznej i doprowadzi do powstania do 2000 wysokiej jakości samolotów zatrudnienie w sektorze wytwórczym. Joby planuje także rozbudowę istniejącego zakładu produkcyjnego w Marina w Kalifornii, gdzie w zeszłym roku uruchomiono produkcję samolotów.

IFS Cloud for Aviation Maintenance zapewni firmie Joby Aviation zaawansowane, kompleksowe rozwiązanie w zakresie oprogramowania do konserwacji samolotów eVTOL w kluczowych obszarach funkcjonalnych, w tym inżynierii, zarządzaniu dokumentacją, operacjach i planowaniu, w celu wsparcia planu globalnej ekspansji i zapewnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa i wydajności.

Matthew Lykins, kierownik ds. konserwacji samolotów w Joby Aviation, skomentował: „W Joby jesteśmy liderem w rewolucjonizowaniu podróży dzięki naszym samolotom eVTOL. Zapewnienie bezproblemowej obsługi i konserwacji tych samolotów przez cały cykl ich życia wymaga równie innowacyjnego oprogramowania. Dlatego wybraliśmy firmę IFS jako naszego zaufanego partnera. Rozwiązanie IFS oferuje solidną podstawę oprogramowania, która może ewoluować i dostosowywać się do naszych rosnących potrzeb, od faz wstępnych testów i zatwierdzenia przez organy regulacyjne po eksploatację samolotu Joby na pełną skalę”.

Scott Helmer, prezes ds. lotnictwa i obrony w IFS, skomentował: „Jesteśmy podekscytowani współpracą z Jobym przy zarządzaniu obsługą i konserwacją jednego z najbardziej zaawansowanych pojazdów powietrznych na świecie. IFS od jakiegoś czasu uważnie śledzi rozwój zaawansowanej mobilności lotniczej, a specyfika branży lotniczej i elastyczność IFS Cloud sprawiają, że idealnie pasujemy do organizacji, które kształtują przyszłość lotnictwa. 
Joby Aviation dołącza do wielu wiodących na świecie producentów, operatorów i konserwatorów samolotów, którzy wybrali IFS, w tym do Southwest Airlines, Air France-KLM Group, Qantas, Saab, BAE Systems i innych.
Więcej informacji o tym, jak IFS wspiera producentów z branży lotniczej i obronnej, można znaleźć na stronie www.ifs.com/aviation

O Joby AviationJoby Aviation, Inc. (NYSE:JOBY) to kalifornijska firma transportowa opracowująca w pełni elektryczną taksówkę powietrzną do pionowego startu i lądowania, którą zamierza obsługiwać w ramach szybkiej, cichej i wygodnej usługi w miastach na całym świecie świat. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.jobyaviation.com. 

O IFSIFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw w chmurze dla firm na całym świecie, które produkują i dystrybuują towary, budują i konserwują aktywa oraz zarządzają operacjami zorientowanymi na usługi. W ramach naszej pojedynczej platformy nasze produkty branżowe są z natury połączone z jednym modelem danych i wykorzystują wbudowane innowacje cyfrowe, dzięki czemu nasi klienci mogą dawać z siebie wszystko, gdy jest to dla nich naprawdę ważne — w Moment of Service™. Wiedza branżowa naszych pracowników i rozwijającego się ekosystemu, w połączeniu z zaangażowaniem w dostarczanie wartości na każdym kroku, uczyniła firmę IFS uznanym liderem i najczęściej polecanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z 6000 pracowników każdego dnia kieruje się naszymi wartościami, takimi jak elastyczność, wiarygodność i współpraca, wspierając ponad 6500 naszych klientów. Dowiedz się więcej o tym, jak nasze rozwiązania w zakresie oprogramowania dla przedsiębiorstw mogą pomóc Twojej firmie już dziś, na stronie ifs.com.

Standardy TISAX® W ALL FOR ONE POLAND: My też jesteśmy w automotive!

All for One od lat wspiera firmy we wdrożeniach Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji opartych na ISO/IEC 27001. Mamy też duże doświadczenie w przygotowaniu do certyfikacji TISAX®, który w ostatnich latach stał się standardem w sektorze motoryzacyjnej. Teraz sami poddaliśmy się audytowi i uzyskaliśmy certyfikat TISAX®. To potwierdzenie, że jako dostawca usług IT jesteśmy zaufanym partnerem w ekosystemie automotive.

Etykieta (certyfikat) TISAX® jest stosunkowo nowym standardem potwierdzającym systemowe zarządzanie bezpieczeństwem informacji w firmach działających w branży automotive. Jeszcze kilka lat temu jako firma konsultingowa prowadziliśmy w tym sektorze wdrożenia SZBI według normy ISO/IEC 27001, po czym w krótkim czasie branża zaczęła uznawać za właściwszy dla swojej specyfiki standard TISAX®, z wymaganiami opisanymi w checklistach VDA ISA. Tym samym organizacje posiadające certyfikaty ISO/IEC 27001 rozpoczęły projekty konwersji swoich systemów zarządzania, zaś nowi uczestnicy rozpoczęli projekty wdrożeniowe SZBI zgodnie z VDA ISA/TISAX.

Warto podkreślić, że popularność TISAX® wynika między innymi z lepszego dopasowania wymagań VDA ISA do specyfiki branży automotive i precyzyjnego nazwania obszarów wymagających szczególnej ochrony (np. prototypy) względem bardziej ogólnych wymagań zawartych w normie ISO/IEC 27001. Jednocześnie znaczna część kontrolek wymaganych do uzyskania etykiety TISAX stanowi referencję do normy ISO/IEC 27001, co z kolei ułatwia dostosowanie systemów zarządzania organizacjom uprzednio certyfikowanym na zgodność z ISO/IEC 27001.

Przykładem takiej udanej konwersji jest Zintegrowany System Zarządzania, który stosujemy w All for One – certyfikację według ISO/IEC 27001 utrzymujemy od 2007 r., natomiast audyt TISAX przeszliśmy w roku 2023. Tym samym spełnimy wszelkie wymagania w zakresie bezpieczeństwa informacji zarówno naszych klientów z branży automotive (TISAX®), jak i z innych branż (ISO/IEC 27001).

Nasz przykład pokazuje, jak w rozumieniu VDA ISA/TISAX® jest ekosystem firm związanych z sektorem automotive. Obejmuje nie tylko firmy produkcyjne – dostawców części i komponentów, ale także szerokie spektrum firm usługowych z różnych branż, takich jak IT, marketing, inżynieria/projektowanie, logistyka, sprzedaż oraz usługi finansowe i ubezpieczeniowe. W efekcie wdrożeń TISAX® powstaje ekosystem współpracujących organizacji w łańcuchu dostaw automotive, które wzajemnie potwierdzają między sobą stosowanie systemowego podejścia do zarządzania bezpieczeństwem informacji.

W ostatnich latach lista kontrolna VDA ISA podlegała licznym modyfikacjom i uzupełnieniom. Aktualne wydanie – wersja 6.0 – opublikowane pod koniec 2023 r., a obowiązujące dla nowych certyfikacji od 1 kwietnia 2024 r., stanowi dojrzały katalog zagadnień podlegających uregulowaniu w ramach systemowego zarządzania bezpieczeństwem informacji. Czerpie z uznanych światowych standardów takich jak: ISO/IEC 27001:2022, NIST SP800-53r5 czy ISA/IEC 62443. Jest także spójna z regulacjami prawnymi takimi jak GDPR/RODO oraz NIS 2.

Zakres stosowania zdefiniowany w VDA ISA jest bardzo szeroki. Wiele kontrolek opisuje szczegółowe wymagania w obszarze IT, przykładowo: wymóg stosowania narzędzi klasy MDM do zarządzania urządzeniami mobilnymi (w tym np. szyfrowanie danych), silne (dwuskładnikowe) uwierzytelnianie, archiwizację i analizę logów systemowych, zarządzanie podatnościami i aktualizacjami systemów IT, plany ciągłości działania, rozwiązania backup & recovery i szereg innych.

W praktyce oznacza to, że przedsięwzięcie polegające na zapewnieniu zgodności z VDA ISA to zarówno projekt biznesowy, dotykający wielu procesów w organizacji, a jednocześnie projekt modernizacji IT pod kątem wyższego poziomu cyberbezpieczeństwa.

All for One Poland wszystkie te usługi realizuje kompleksowo. Jednak w każdej firmie projekt przebiega inaczej ze względu na specyfikę danej organizacji, wielkość biznesu, priorytety i ryzyka oraz dojrzałość środowiska IT. Dlatego do osiągnięcia końcowego sukcesu konieczne jest indywidualne podejście, oparte m.in. na analizie luki, audycie bezpieczeństwa IT i testach penetracyjnych oraz – przeprowadzonej wspólnie z biznesem – analizie ryzyka.