Feldbinder, niemiecki producent pojazdów użytkowych, konsoliduje procesy biznesowe przy użyciu IFS Applications 10 

Wszechstronne rozwiązanie IFS ułatwi wgląd w funkcjonowanie firmy oraz usprawni jej działania w Niemczech, Austrii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Francji
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma Feldbinder, jeden z największych producentów cystern, wagonów kolejowych i kontenerów, wdroży system IFS Applications™ 10. 

Dzięki IFS Applications 10 firma Feldbinder zaopatrzy swoje dwa zakłady produkcyjne w Niemczech w najnowocześniejszą technologię dla przedsiębiorstw. Celem tej zmiany będzie usystematyzowanie i połączenie procesów oraz zgromadzenie wiedzy technologicznej swoich pracowników w jednym systemie. Rozwiązanie zostanie również wdrożone w spółkach zależnych firmy świadczących usługi serwisowe, a także w oddziałach sprzedaży za granicą. Po zakończeniu wdrożenia firma Feldbinder będzie mogła korzystać ze zintegrowanego, wszechstronnego systemu wspomagającego zarządzanie finansami, księgowością i płacami, a także materiałami, produkcją, dostawami i fakturowaniem, oraz serwisowaniem i naprawami.

Lepszy wgląd we współpracę międzywydziałową ułatwi podejmowanie decyzji w firmie Feldbinder. Optymalizowanie i synchronizowanie wydajności poszczególnych jednostek produkcyjnych pomoże również znacznie skrócić czas produkcji. System IFS Applications pozwoli osiągnąć wysoki standard bezpieczeństwa pracy w firmie oraz usprawni opracowywanie prototypów we współpracy z klientami.

Po wnikliwej analizie rozwiązań dostępnych na rynku firma Feldbinder wybrała rozwiązanie IFS Applications 10, które wyróżniało się pośród propozycji innych dostawców oprogramowania ERP. Jednym z najważniejszych aspektów przemawiających na korzyść wybranego rozwiązania była jego wszechstronność, a ponadto przyjazny użytkownikowi interfejs IFS Aurena, zaawansowane narzędzia do współpracy wielooddziałowej oraz bogate opcje konfiguracji.

System IFS Applications 10 zostanie wdrożony równolegle w obu zakładach produkcyjnych firmy Feldbinder. Będzie też wdrażany w podlegających jej firmach serwisowych, a także w organizacjach sprzedaży międzynarodowej w Austrii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Francji.

IFS Applications 10 wspiera niemal wszystkie nasze procesy biznesowe w kraju i za granicą. Pozwala również gromadzić wiedzę ekspercką naszych pracowników w jednym systemie, by była dostępna dla wszystkich” – powiedział Dirk Feldbinder, partner zarządzający w firmie Feldbinder. „Cieszy nas możliwość wdrożenia innowacyjnego, zintegrowanego rozwiązania oraz przejścia do kolejnego etapu na drodze do cyfryzacji naszej firmy”.

Peter Höhne, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu IFS w Europie Centralnej, dodał: „Komfort obsługi systemu, integracja serwisu oraz wsparcie w optymalizacji procesów w przedsiębiorstwach, które produkują na skalę międzynarodową, to obszary, w które niemało zainwestowaliśmy w procesie rozwoju systemu IFS  Applications 10. Umowa zawarta z firmą Feldbinder dowodzi po raz kolejny, że jesteśmy godnym zaufania partnerem. Liczymy na to, że nasza współpraca będzie długa i owocna”.

Więcej informacji na temat rozwiązań IFS dla sektora produkcji przemysłowej: www.ifsworld.com/corp/industries/industrial-manufacturing/.

O firmie Feldbinder
Feldbinder Spezialfahrwerkzeuge GmbH jest jednym z największych europejskich producentów specjalnych pojazdów dla sektora pojazdów użytkowych. Przedsiębiorstwo produkuje cysterny, wagony kolejowe i kontenery z aluminium i stali nierdzewnej przeznaczone do transportu płynnych, granulowanych i proszkowych materiałów. Firma Feldbinder oferuje produkty dla wielu branż – począwszy od przemysłu chemicznego, poprzez sektor spożywczy i konstrukcyjno-budowlany, aż po sektor ropy i gazu.
Feldbinder Spezialfahrwerkzeuge GmbH jest spółką prowadzoną przez właścicieli. Obecnie zatrudnia około 1000 pracowników w dwóch zakładach produkcyjnych: w Winsen, niedaleko Hamburga oraz w Lutherstadt Wittenberg. 
Firma ma sieć sprzedaży i serwisu w całej Europie.
Więcej informacji: http://www4.ifsworld.com/e/5332/en-/5tlrpx/1824012491

O firmie IFS
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. 
W rankingu zachodnich dostawców systemów klasy ERP w Polsce firma IFS jest w pierwszej trójce. IFS obsługuje na terenie Polski ponad 260 klientów z czterech biur własnych. Do grupy klientów IFS w Polsce należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PPUH VOIGT Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm. Więcej informacji: IFSworld.com
Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland
Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem http://blog.ifsworld.com, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.

Samhall AB, jeden z największych szwedzkich dostawców usług, wybiera IFS Applications 10  

Zorientowany na usługi system ERP firmy IFS oferowany w chmurze będzie wspierać digitalizację w firmie Samhall

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że szwedzki dostawca usług Samhall zdecydował się na zakup systemu IFS Applications™ 10. Nowa platforma ERP pomoże zoptymalizować i uprościć kluczowe procesy biznesowe oraz usprawni wykonywanie zadań przez 25 000 pracowników przedsiębiorstwa. 

Samhall AB jest jednym z największych dostawców usług w Szwecji. Portfolio firmy obejmuje dziedziny, takie jak czyszczenie i pranie, magazynowanie i logistyka, usługi dla miejsc pracy i nieruchomości, usługi opieki, jak również handel detaliczny, przemysł i produkcję. Misją firmy jest stworzenie satysfakcjonujących miejsc zatrudnienia dla ludzi z niepełnosprawnością, która powoduje zmniejszenie zdolności do pracy. Wśród klientów firmy Samhall można znaleźć renomowane marki, takie jak Volvo, IKEA, Axfood, Ingram Micro oraz Max (szwedzka sieć restauracji fast food).

Ze względu na konkurencję na rynku firma Samhall musiała zainwestować w nową platformę ERP, by zwiększyć efektywność i usprawnić działania biznesowe. Po dogłębnej analizie ofert dostawców systemów ERP, firma Samhall wybrała system IFS Applications 10.

Potrzebowaliśmy przyszłościowego rozwiązania ERP skupiającego się na procesach związanych z usługami serwisowymi, by mogło wspierać nasze przedsiębiorstwo w zróżnicowanej działalności i pomóc nam w procesie digitalizacji” – powiedział Paul Lidbom, dyrektor finansowy firmy Samhall. „Cieszymy się z wyboru IFS Applications oraz z perspektywy współpracy z firmą IFS w ulepszaniu naszej działalności i usług. Pragniemy też zadbać, by każdy kolejny dzień był coraz bardziej produktywny dla naszych pracowników”.

Niedawno wprowadzony na rynek system IFS Applications 10 obejmuje szereg istotnych funkcji przydatnych dla firm serwisowych, zwłaszcza tych, które potrzebują oprogramowania dostosowanego do ich indywidualnego modelu biznesowego. Rozwiązanie przeznaczone dla firmy Samhall będzie działać na platformie IFS Managed Cloud i będzie wspomagać kluczowe procesy w obszarze finansów, produkcji i serwisu. System oferuje też funkcje przydatne dla serwisantów w terenie, co pomoże zapewnić lepszą obsługę klientów firmy. 

Elni Kullmer, szef IFS w Skandynawii, powiedział „Cieszymy się, że możemy wesprzeć firmę Samhall w procesie digitalizacji działalności. Jesteśmy też dumni, że będziemy przez to częścią ważnego społecznego przedsięwzięcia tej firmy. Tak duży klient wybierający nasze rozwiązanie jest dowodem naszej silnej pozycji w branży usług serwisowych oraz tego, że IFS Applications stanowi idealny wybór dla firm o zróżnicowanej działalności i złożonych wymaganiach. Cieszy nas perspektywa współpracy z firmą Samhall, by rozwinąć jej ofertę oraz zwiększyć konkurencyjność”.
Więcej informacji na temat wparcia firmy IFS dla sektora dostawców usług można znaleźć pod adresem www.ifsworld.com/corp/industries/service/.

O firmie Samhall
Samhall jest państwowym przedsiębiorstwem zatrudniającym ponad 25 000 pracowników. Celem firmy jest organizowanie zatrudnienia dla ludzi z niepełnosprawnościami zmniejszającymi ich zdolność do pracy. Firma Samhall oferuje głównie usługi w zakresie czyszczenia i prania, magazynowania i logistyki, usług dla miejsc pracy nieruchomości, usług opieki, sprzedaży oraz przemysłu i produkcji. Samhall realizuje cel swojej działalności w roli podwykonawcy lub przez obsadzanie stanowisk we własnych placówkach. https://samhall.se

O firmie IFS
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. 
W rankingu zachodnich dostawców systemów klasy ERP w Polsce firma IFS jest w pierwszej trójce. IFS obsługuje na  terenie Polski ponad 260 klientów z czterech biur własnych. Do grupy klientów IFS w Polsce należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PPUH VOIGT Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm. Więcej informacji: IFSworld.com
Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland
Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem http://blog.ifsworld.com, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.

 

Ideal Group usprawnia i automatyzuje działanie swoich 15 firm dzięki IFS Applications 10 

Rozwiązanie firmy IFS wesprze jeden z największych prywatnych konglomeratów w Sri Lance w udoskonaleniu działalności operacyjnej  w obrębie całej grupy

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Ideal Group, jeden z największych prywatnych konglomeratów w Sri Lance, zdecydował się na zakup IFS Applications™ 10. System będzie kluczowym elementem infrastruktury cyfrowej wspierającej działania firmy w różnych obszarach działalności, m.in. motoryzacji, usług z zakresu bezpieczeństwa, energii słonecznej oraz usług kurierskich

Rozwiązanie firmy IFS umożliwi przedsiębiorstwu Ideal Group łatwe zintegrowanie wszystkich procesów biznesowych wśród należących do niego spółek zależnych. Poprzez wprowadzenie jednolitej, nowoczesnej platformy ERP firma będzie w stanie łatwiej realizować plany strategiczne. Jednocześnie uzyska lepszy wgląd w procesy, co usprawni podejmowanie decyzji biznesowych oraz udoskonali działalność operacyjną, by przedsiębiorstwo mogło lepiej reagować na zmiany rynkowe.

System IFS Applications pozwoli również firmie Ideal Group skutecznie zarządzać i zintegrować sprzedaż pojazdów, usług, części oraz inne działania w ramach centralnej platformy, która pozwoli na przekształcenie firmy i wykorzystanie jej pełnego potencjału.
Nasza firma doświadcza ogromnego wzrostu, co wymaga od nas zaangażowania najbardziej odpowiednich, najnowocześniejszych technologii. Dzięki temu lepiej stawimy czoła wyzwaniom dzisiejszego rynku. Dlatego cieszy nas perspektywa współpracy z firmą IFS, bo wierzymy, że stanowi ona najlepszy środek do osiągnięcia naszych celów na przyszłość” – powiedział Nalin Welgama, prezes Ideal Group.

Aravinda de Silva, zastępca prezesa Ideal Group, dodał: „Błyskawiczny dostęp do danych i informacji jest w dzisiejszych czasach kluczowy. Jesteśmy świadomi znaczenia, jakie technologia odgrywa w organizacjach, takich jak nasza, i bardzo cieszą nas funkcjonalność oraz korzyści, jakie zapewnia oferowany system. Wierzymy, że dzięki tej inwestycji firma będzie mogła optymalnie wykorzystać swój kapitał oraz osiągać kolejne sukcesy”.

Jayantha De Silva, prezes i dyrektor generalny IFS na Sri Lance, dodał: „Z przyjemnością przystępujemy do realizacji tego projektu wdrożeniowego we współpracy z Ideal Group. Jesteśmy przekonani, że wprowadzenie technologii firmy IFS przełoży się na podniesienie efektywności działań operacyjnych naszego klienta oraz zapewni mu większą przejrzystość i spójność działań. IFS w pełni rozumie wyzwania biznesowe związane z tak dużym wdrożeniem, a nasz zespół ma duże doświadczenie w obsłudze klientów działających w branży motoryzacyjnej. Nasza wiedza fachowa w połączeniu ze sprawdzonymi metodami pomoże nam dostarczyć rozwiązanie spełniające wysokie standardy Grupy”.

Wdrożenie będzie przeprowadzone etapami i obejmie finanse, zarządzanie łańcuchem dostaw, serwis i remonty, interfejs IFS Lobby, zarządzanie dokumentacją oraz zarządzanie relacjami z klientami.

Więcej informacji na temat zaangażowania firmy IFS w pomoc organizacjom z sektora motoryzacyjnego znajduje się na stronie www.ifsworld.com/corp/industries/automotive/

O firmie Ideal Group
Ideal Group od początku istnienia koncentruje się na przemyśle motoryzacyjnym Sri Lanki. W zarządzie firmy bardzo docenia się dbałość o potrzeby klienta i jego satysfakcję z obsługi. Dzięki temu firma świetnie się rozwinęła i zdobyła renomę. Oprócz osiągnięcia dominacji na rynku w sektorze pojazdów użytkowych, Ideal Group rozszerza działalność w branży i poza nią, oferując najszerszy pakiet usług motoryzacyjnych w kraju.
Pakiet ten obejmuje zarówno najprostsze usługi, takie jak sprzedaż oryginalnych części zamiennych, jak również import pojazdów, począwszy od pojazdów użytkowych na rynek masowy po najwyższej klasy pojazdy dla wymagającego klienta. Szeroki zakres oferowanych produktów uzupełnia jedna z największych sieci centrów usługowo-naprawczych w kraju. Dzięki temu klienci mogą liczyć na części zamienne, opony, pomoc dilerów i dystrybutorów, całodobową pomoc drogową, a także posprzedażowe usługi kontroli stanu technicznego pojazdu.
Wszystko to składa się na samowystarczalne przedsiębiorstwo, które nie tylko uwzględnia potrzeby przemysłu motoryzacyjnego Sri Lanki, ale również podbija nowe obszary w przemyśle motoryzacyjnym i poza nim.

O firmie IFS
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. 
W rankingu zachodnich dostawców systemów klasy ERP w Polsce firma IFS jest w pierwszej trójce. IFS obsługuje na terenie Polski ponad 260 klientów z czterech biur własnych. Do grupy klientów IFS w Polsce należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm. Więcej informacji: IFSworld.com
Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland
Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem http://blog.ifsworld.com, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.
 

Firma Macro Integration Services wdrożyła rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie  

Szybkie wdrożenie zapewnia dostawcy usług dla handlu detalicznego zaawansowaną serwicyzację działalności 

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma Macro Integration Services z siedzibą w Greensboro (Karolina Północna, USA) wdrożyła rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie (IFS Field Service Management™; IFS FSM) po trwających pięć miesięcy pracach. 

Firma Macro zapewnia pomoc w implementowaniu i integracji systemów oraz ich utrzymaniu wielu sieciowym sprzedawcom detalicznym w Stanach Zjednoczonych. Ze względu na szybki rozwój działalności przedsiębiorstwo potrzebowało ujednoliconego systemu zarządzania projektami, zapasami i serwisem  w terenie oraz monitorowania działalności.

W ramach tego przedsięwzięcia firma Macro współpracowała z partnerem IFS, firmą Gogh Solutions,  z siedzibą w Montrealu w Kanadzie. Proces wdrożeniowy zajął zaledwie pięć miesięcy pomimo tego, że obejmował on integrację z dotychczasowym systemem finansowym firmy Macro.

IFS to nasz podstawowy system do zarządzania danymi dotyczącymi kosztów usług serwisowych, części i realizacji projektów”, powiedział Mike Senn, dyrektor ds. rozwoju działalności w firmie Macro. „Chcieliśmy zachować dotychczasowy system finansowy, a rozwiązanie IFS FSM pozwoliło nam w elastyczny sposób przeprowadzić integrację obu środowisk, bez naruszania napiętych terminów. Rozwiązanie IFS pomaga nam standaryzować nasze procesy, od przydziału zadań poprzez usługi serwisowe, aż po fakturowanie, pozwalając na skalowanie rozwiązań informatycznych wraz z rozwojem działalności naszej firmy”.

Parker Zanios, dyrektor IFS ds. współpracy z partnerami w Ameryce Północnej, powiedział: „Szybkie wdrożenie naszego rozwiązania w firmie Macro pokazuje, jak doświadczoną kadrą dysponują – zarówno Macro, jak i Gogh. Sukces przedsięwzięcia ilustruje też, dlaczego firma IFS znalazła się najwyżej w rankingu w raporcie Magic Quadrant firmy Gartner w kategorii zarządzania serwisem w terenie. Nasze oprogramowanie i metodologia pozwalają na wyeliminowanie ryzyka i nieprzewidzianych zdarzeń wynikających z wdrażania, tak by nasi klienci mogli szybko rozpocząć proces pełnej serwicyzacji”.

Więcej informacji na temat wsparcia firmy IFS dla firm serwisowych znajduje się pod adresem www.ifsworld.com/corp/industries/service/ Gartner, Magic Quadrant for Field Service Management, Jim Robinson, Michael Moaz, Jason Wong,  27 września 2017.

Firma Gartner nie promuje żadnych dostawców, produktów ani usług opisanych w swoich publikacjach badawczych, a także nie zachęca użytkowników rozwiązań technologicznych do wybierania tylko tych dostawców, którzy otrzymali najwyższe oceny lub inne oznaczenia. Publikacje badawcze firmy Gartner zawierają opinie działu badań firmy Gartner i nie należy ich interpretować jako potwierdzenia faktów. W zakresie tego badania firma Gartner zrzeka się wszelkich gwarancji wyraźnych lub dorozumianych, włącznie z wszelkimi gwarancjami przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.

O firmie Macro Integration Services
Macro Integration Services dostarcza najważniejszym sieciom handlowym oraz sieciom sklepów spożywczych wysokiej klasy usługi wdrożeniowe, integracyjne i wsparcia technicznego. Bogate doświadczenie i rozbudowana sieć partnerów sprawiają, że przedsiębiorstwo zapewnia ekonomiczne rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. Firma Macro wyróżnia się podejściem do obsługi klienta. Każdy klient ma do dyspozycji przypisany do niego zespół do spraw rozwiązań, relacji, a także uprzejmych i profesjonalnych inżynierów. Wszyscy pracownicy firmy są w pełni zaangażowani do wypełnienia wymagań klienta związanych z jego budżetem, planem i zakresem pracy. Kadra to prawdziwy atut firmy Macro. Więcej informacji znajduje się na stronie macrointegrations.com.

O firmie Gogh Solutions
Dzięki bogatemu doświadczeniu w dziedzinie zarządzania serwisem w terenie firma Gogh Solutions zapewnia rozwiązania technologiczne i usługi wdrożeniowe dla klientów na terenie Kanady i Stanów Zjednoczonych. Nasze elastyczne podejście pomaga naszym klientom realizować cele, optymalnie korzystać z inwestycji w technologie  i działać w sposób wydajny i rentowny, dbając przy tym o lojalność swoich klientów. Korzystając z najlepszych praktyk i technologii branżowych od czołowych dostawców oprogramowania, takich jak IFS, pomagamy przedsiębiorstwom we wdrażaniu rozwiązań FSM, które ułatwiają dostarczenie kompleksowych usług, redukowanie kosztów, zwiększanie produktywności oraz dokładniejsze monitorowanie działań prowadzonych w terenie. Więcej informacji znajduje się na stronie goghsolutions.com.

O firmie IFS
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się  z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich.  W rankingu zachodnich dostawców systemów klasy ERP w Polsce firma IFS jest w pierwszej trójce. IFS obsługuje na terenie Polski ponad 260 klientów z czterech biur własnych. Do grupy klientów IFS w Polsce należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm. Więcej informacji: IFSworld.com
Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland
Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem http://blog.ifsworld.com, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania  i ciekawe pomysły.