Saudi Arabian Airlines (SAUDIA) wybiera Comarch jako dostawcę systemu do obsługi programu lojalnościowego

Saudia, narodowy przewoźnik lotniczy Królestwa Arabii Saudyjskiej, członek sojuszu SkyTeam, podpisał 10-letni kontrakt z firmą Comarch, globalnym dostawcą produktów i usług definiowanych w oprogramowaniu w celu zwiększenia efektywności działalności biznesowej. Linie lotnicze mają wdrożyć zaprojektowany przez Comarch system zarządzania lojalnością – Comarch Loyalty Management (CLM), a konkretnie jego wersję dedykowaną branży turystycznej „For Travel”.

Współpraca pomiędzy firmami została nawiązana w 2018 roku, kiedy to linie lotnicze Saudia poszukiwały nowego dostawcy technologii z wieloletnim doświadczeniem w realizacji dużych projektów lojalnościowych dla linii lotniczych i firm turystycznych.

Saudia wymagała od potencjalnego dostawcy i partnera biznesowego skupienia się na innowacjach i technologii na każdym etapie obsługi klienta. Firma postanowiłam przeprojektować i ulepszyć istniejący program Alfursan. Celem było przekroczenie granic tradycyjnych programów zarządzania lojalnością i wykorzystanie najnowszych technik pozyskania zaangażowania klienta, aby zbudować silniejsze relacje z klientami. Czyli dokładnie to, co Comarch miał do zaoferowania.

Comarch, jako globalny dostawca najnowocześniejszego oprogramowania do zarządzania lojalnością, jest firmą opartą na innowacyjności. Wielokrotnie nagradzana za dostarczanie najwyższej jakości systemów i usług IT (np. za zdobycie nagrody za najbardziej innowacyjne rozwiązanie w dziedzinie zarządzania lojalnością podczas tegorocznej konferencji Loyalty & Awards 2020), udowodniła, że jest właściwym partnerem dla linii lotniczych Saudia.

System CLM for Travel to rozszerzona wersja klasycznego systemu CLM, który obejmuje szeroki zakres funkcji zaprojektowanych specjalnie dla profesjonalistów z branży turystycznej, takich jak linie lotnicze Saudia. Dlatego też nowy system pomoże firmie zwiększyć zaangażowanie klientów, zdobyć przewagę konkurencyjną i obniżyć koszty operacyjne.

Co więcej, system CLM jest nieustannie rozwijany, co oznacza, że stale dodawane są do niego nowe funkcje, takie jak usługi oparte na lokalizacji i grywalizacja, które z kolei mogą odegrać ważną rolę sprawiając, że oferta będzie świeża i pasjonująca zarówno dla linii lotniczych Saudii, jak i jej klientów.

O liniach lotniczych Saudia

Saudia jest głównym narodowym przewoźnikiem Królestwa Arabii Saudyjskiej. Jako członek Organizacji Arabskich Przewoźników Lotniczych (AACO), Zrzeszenia Transportu Lotniczego (IATA) oraz Sojuszu SKYTEAM, linie lotnicze Saudia oferują regularne loty na trasach krajowych i międzynarodowych, do ponad 95 miejsc docelowych na czterech kontynentach. Główna baza operacyjna linii lotniczych Saudii znajduje się w międzynarodowym porcie lotniczym Jeddah-King Abdulaziz (JED). Do innych głównych węzłów komunikacyjnych można zaliczyć międzynarodowy port lotniczy Riyadh-King Khalid (RUH) oraz międzynarodowy port lotniczy Dammam-King Fahd (DMM).

Więcej informacji o Comarch:

Comarch został założony w 1993 roku w Krakowie, w Polsce. Jest jedną z największych firm informatycznych w Europie i prowadzi projekty dla czołowych marek z Polski i świata w najważniejszych sektorach gospodarki m.in.: telekomunikacji, finansach, bankowości i ubezpieczeniach, handlu i usług, infrastruktury IT, administracji publicznej, przemyśle, ochronie zdrowia oraz w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Z  usług Comarch skorzystało kilkadziesiąt tysięcy światowych marek w ponad 100 krajach na 6 kontynentach m.in.: Heathrow Airport, BP, Carrefour, Heineken, Vodafone, T-Mobile, Telefónica, Orange, LG U+ czy BNP Paribas Fortis, Allianz, Aviva, AXA, Banque Populaire des Alpes, Alior Bank, Credit Suisse, Delta Lloyd Life, DNB, ING.

Zajmuje wysokie pozycje w rankingach analityków IT m.in.: Gartnera, Truffle 100, TOP 200 „Computerworld”, IDC, Polskiej Akademii Nauk, EU Industrial R&D Investment Scoreboard. Corocznie Comarch inwestuje środki o wartości ok. 15 proc. przychodów  w projekty innowacyjne. W 2019 roku nakłady na prace R&D wyniosły 230 mln zł. Obecnie zatrudnia ponad 6 500 ekspertów, w ponad 90 biurach w ponad 30 krajach od Australii i Japonii przez Bliski Wschód oraz Europę aż po obie Ameryki.

CANPOL wybiera Consafe Logistics

W ramach szerszego planu inwestycyjnego, który ma zapewnić firmie utrzymanie pozycji lidera zarówno w kanałach tradycyjnych jak i nowoczesnych, właściciel marek Canpol Babies i Lovi zdecydował się na zakup najnowszej wersji systemu  ®.

– Wyboru systemu dokonaliśmy bardzo rozważnie, nie żałując czasu na rozmowy, wizyty referencyjne i analizy – mówi Marek Woźnica, kierownik magazynu odpowiedzialny za inwestycję – Ostatecznie to Astro WMS najlepiej spełnił nasze dzisiejsze oczekiwanie a co więcej, strategia produktowa Consafe wpisuje się w naszą wizję logistyki magazynowej w przyszłości – dodaje.

Jednym z wymagań postawionych dostawcom było dostarczenie ustandaryzowanego rozwiązania, które oparte jest o najlepsze praktyki rynkowe i nie wymaga zaawansowanego programowania „pod klienta”. Krzysztof Kalisz, który po stronie Consafe odpowiadał za dobór odpowiedniego rozwiązania, opowiada jakie korzyści płyną z takiego podejścia:

– Szeroki standard konfiguracyjny Astro WMS® pozwala najpierw na bezproblemowe wdrożenie, a w przyszłości na szybką aktualizację do nowej wersji tak aby system się nie starzał. Chcemy, aby o ewentualnym „szyciu” pod klienta decydowały warte utrzymania elementy przewagi konkurencyjnej a nie np. przyzwyczajenia pracowników. Oczywiście mocno wspieramy klienta w całym procesie zarządzania zmianą, jaką niewątpliwie jest ustandaryzowanie procesów w nowym systemie.

W najbliższych tygodniach rozpocznie się analiza przedwdrożeniowa a uruchomienie produkcyjne systemu planowane jest na drugi kwartał 2021.

Canpol, który w tym roku świętuje 30-lecie działalności, od początku obecności na rynku zaspokaja potrzeby najmłodszych i ich rodziców w ponad 50 krajach, dostarczając pełną gamę produktów w zakresie karmienia, opieki, pielęgnacji, zabawy i bezpieczeństwa.

Consafe Logistics jest wiodącym w Europie dostawcą rozwiązań informatycznych do zarządzania magazynem. Firma od ponad 40 lat dostarcza systemy do zarządzanie magazynem wdrażane przez najlepszych ekspertów IT i logistyki.

 

 

 

System ERP dla produkcji


MONITOR ERP dostawca rozwiązań dla firm produkcyjnych MŚP od wielu lat w Polsce prowadzi projekty wdrożeniowe jak i prace rozwojowe. W wyniku obserwacji potrzeb naszych klientów, którzy wyspecjalizowali się w produkcji projektowej i zleceniowej wypracował funkcjonalności, które wspierają firmy produkcyjne w budowaniu konkurencyjności na rynku.

Obserwujemy przemysł od ponad 40 lat bardzo uważnie i wsłuchujemy się w potrzeby rynku firm produkcyjnych jaki i w ryzyka towarzyszące procesowi wdrożenia. Wynikiem pracy zespołu powstała unikatowa metodyka wdrożenia systemu ERP dedykowana dla branży meblowej, metalowej, tworzyw sztucznych, elektroniki, automotive.

Dzisiaj wiemy, że kadra zarządzająca w firmie 50-150 osobowej ze znaczącą dynamiką zmian, nie jest wstanie wyegzekwować powtarzalności procesów bez wsparcia systemu ERP. Jeżeli dodamy do tego chęć rozwoju i wzrostu organizacji to musi pojawić się przyjaciel managera system ERP MONITOR. Okazuje się, że do sukcesu prowadzą cztery założenia: optymalizacja produkcji, terminowość, zmniejszenie kosztów oraz podniesienie marży. Kiedy się wypracuje w/w cele kolejnym poziomem trudności jest utrzymanie wprowadzonych procesów oraz zachowanie powtarzalności tak, aby wypracowane parametry ekonomiczne i produkcyjne utrzymać.

Dzięki funkcjonalności systemu takiej jak APS planowanie produkcji, DMS zarządzanie dokumentacją, workflow elektroniczny obieg dokumentów DMS, zarządzanie magazynem WMS, monitorowanie produkcji MES, analizy wielopoziomowe i wymiarowe poprzez BI, integracja CRM z planem produkcyjnym możemy wypracować strategię budowania konkurencyjności nawet w produkcji jednostkowej.

Dzięki takim funkcjonalnościom możemy świadomie podejmować decyzje bez niepotrzebnych dodatkowych kosztów przy częstym przeplanowaniu. Ciągłe i umiejętne wprowadzanie zmian w planie produkcyjnym krótkich zleceń jest naszą mocną stroną, a co za tym idzie także naszych klientów.

Zarządzanie zasobami IT od A do Z


MagikINFO to nowoczesny system z długą tradycją przeznaczony do zarządzania, monitorowania oraz obsługi zasobów IT. MagikINFO pomaga w realizacji wielu zadań związanych z codziennością działów IT, a management firmy ceni go za wgląd w wydajność pracy poszczególnych pracowników.

Trzy niezależne moduły

MagikINFO składa się z trzech modułów, które są w pełni autonomiczne, ale jeżeli występują razem (to) uzupełniają się i integrują ze sobą.

MagikAUDIT:

  • dokładny audyt komputerów w sieci,
  • zarządzanie licencjami oprogramowania,
  • zarządzanie majątkiem oraz inwentaryzacja zasobów,
  • zdalny pulpit, linia poleceń oraz dostęp do plików,
  • zdalne zarządzanie oraz dystrybucja oprogramowania.

MagikMONITOR:

  • monitoring użytkowników oraz komputerów,
  • monitoring wydruków,
  • monitoring operacji na plikach,
  • blokowanie www, aplikacji, usb, itd.

MagikHELPDESK:

  • integracja z mailem w obu kierunkach,
  • dwie bazy wiedzy, często zadawane pytania,
  • zgłoszenia podrzędne z opcją automatyzacji,
  • formularze zależne od kategorii,
  • zatwierdzanie wniosków przez osoby upoważnione,
  • tablica ogłoszeń,
  • SLA zależne od kategorii,
  • integracja z AD.

MagikINFO dla managementu

Kierownikom oraz managerom firmy system oferuje pewność, że ich środowisko informatyczne jest zarządzane zgodnie z dobrymi praktykami. MagikINFO umożliwia znaczne podniesienie standardu realizacji usług świadczonych własnym zespołom, systematyzując komunikację za pomocą systemu ticketowego. Osoby zarządzające kadrą będą miały dostęp do informacji o tym, czy pracownicy wykonują swoją pracę oraz mogą analizować ich workflow. Moduł licencyjny pozwala szefostwu firmy spać spokojnie, wiedząc, że organizacja posiada wszystkie licencje na oprogramowanie zainstalowane w organizacji.

MagikINFO dla informatyków

Informatyk uzyska mocne narzędzie, za pomocą którego nie tylko ustali jakie zasady będą panowały w sieci firmy, ale również da wgląd do wielu informacji, które trudno uzyskać w tradycyjny sposób. Nareszcie można dokładnie stwierdzić jaki sprzęt jest obecnie używany, kiedy wygasa jego gwarancja. Można również panować nad wersjami programów i upgradować je, kiedy przyjdzie na to czas. System umożliwia zarządzanie programami zbiorczo – masowe instalacje, a także usuwanie aplikacji oraz indywidualnie, kiedy pracownik pozwala serwisantowi na przejęcie pulpitu a ten realizuje zadania.

MagikINFO dla pracownika

Pracownicy docenią komfortowy i prosty interface helpdesku, który umożliwi szybkie i proste zgłaszanie problemów. Będą informowani na bieżąco o przebiegu ich zgłoszeń. Poza tym, każdy w firmie może zostać serwisantem, ponieważ nasz system ticketowy często jest stosowany w roli centralnego miejsca standaryzującego komunikację w całej organizacji.

Poznaj system MagikINFO!