Zarządzanie zasobami IT od A do Z

top-6234.jpg

MagikINFO to nowoczesny system z długą tradycją przeznaczony do zarządzania, monitorowania oraz obsługi zasobów IT. MagikINFO pomaga w realizacji wielu zadań związanych z codziennością działów IT, a management firmy ceni go za wgląd w wydajność pracy poszczególnych pracowników.

Trzy niezależne moduły

MagikINFO składa się z trzech modułów, które są w pełni autonomiczne, ale jeżeli występują razem (to) uzupełniają się i integrują ze sobą.

MagikAUDIT: img-2464.jpg

  • dokładny audyt komputerów w sieci,
  • zarządzanie licencjami oprogramowania,
  • zarządzanie majątkiem oraz inwentaryzacja zasobów,
  • zdalny pulpit, linia poleceń oraz dostęp do plików,
  • zdalne zarządzanie oraz dystrybucja oprogramowania.

MagikMONITOR: img-1833.jpg

  • monitoring użytkowników oraz komputerów,
  • monitoring wydruków,
  • monitoring operacji na plikach,
  • blokowanie www, aplikacji, usb, itd.

MagikHELPDESK: img-8508.jpg

  • integracja z mailem w obu kierunkach,
  • dwie bazy wiedzy, często zadawane pytania,
  • zgłoszenia podrzędne z opcją automatyzacji,
  • formularze zależne od kategorii,
  • zatwierdzanie wniosków przez osoby upoważnione,
  • tablica ogłoszeń,
  • SLA zależne od kategorii,
  • integracja z AD.

MagikINFO dla managementu

Kierownikom oraz managerom firmy system oferuje pewność, że ich środowisko informatyczne jest zarządzane zgodnie z dobrymi praktykami. MagikINFO umożliwia znaczne podniesienie standardu realizacji usług świadczonych własnym zespołom, systematyzując komunikację za pomocą systemu ticketowego. Osoby zarządzające kadrą będą miały dostęp do informacji o tym, czy pracownicy wykonują swoją pracę oraz mogą analizować ich workflow. Moduł licencyjny pozwala szefostwu firmy spać spokojnie, wiedząc, że organizacja posiada wszystkie licencje na oprogramowanie zainstalowane w organizacji.

MagikINFO dla informatyków

Informatyk uzyska mocne narzędzie, za pomocą którego nie tylko ustali jakie zasady będą panowały w sieci firmy, ale również da wgląd do wielu informacji, które trudno uzyskać w tradycyjny sposób. Nareszcie można dokładnie stwierdzić jaki sprzęt jest obecnie używany, kiedy wygasa jego gwarancja. Można również panować nad wersjami programów i upgradować je, kiedy przyjdzie na to czas. System umożliwia zarządzanie programami zbiorczo – masowe instalacje, a także usuwanie aplikacji oraz indywidualnie, kiedy pracownik pozwala serwisantowi na przejęcie pulpitu a ten realizuje zadania.

MagikINFO dla pracownika

Pracownicy docenią komfortowy i prosty interface helpdesku, który umożliwi szybkie i proste zgłaszanie problemów. Będą informowani na bieżąco o przebiegu ich zgłoszeń. Poza tym, każdy w firmie może zostać serwisantem, ponieważ nasz system ticketowy często jest stosowany w roli centralnego miejsca standaryzującego komunikację w całej organizacji.

Poznaj system MagikINFO!

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*