Strategia na trudne czasy, czyli przyspieszony kurs z cyfryzacji w dobie koronawirusa

Na temat odgórnego wsparcia gospodarki przez światowe rządy nie gasną płomienne dyskusje. Ale firmy powinny się zabezpieczyć przede wszystkim od wewnątrz. Technologiczne podejście do zagadnień biznesowych może być pomocne, a wręcz wybawiać z sytuacji bez wyjścia. Już teraz przedsiębiorcy głośno zastanawiają się nad zmianą modeli biznesowych. Wynika to z braku i przystosowania do warunków narzuconych przez pandemię. W pogoni dnia codziennego i czasach koniunktury mogło zabraknąć czasu, aby zastanowić się nad planem awaryjnym na wypadek zagrożenia, teraz jednak nie możemy już przed tym uciec. Niezabezpieczenie przyszłości byłoby skrajnie nieodpowiedzialne.

Jak wiele jesteśmy w stanie zrobić zdalnie?
W ostatnim czasie powyższe pytanie kołatało się w głowach wielu menadżerów na różnych stopniach hierarchii firmy. Pandemia koronawirusa niemal z dnia na dzień wymusiła zmianę organizacji pracy ogromnej liczby przedsiębiorstw. Ograniczenie do minimum lub całkowity zakaz pracy stacjonarnej w biurach, ograniczenie pracowników na zmianach, ograniczenie sprzedaży stacjonarnej i kontaktów interpersonalnych ze światem zewnętrznym – to tylko niektóre zmiany zachodzące w ostatnich tygodniach. Ich wprowadzenie pociągało za sobą niewielkie optymalizacje i usprawnienia technologiczne. Biorąc pod uwagę te trendy, Hicron jako firma wdrożeniowa rozwiązań IT, w tym także systemów ERP, wystartował z nową, aktualną ofertą dla Klientów.

HicrOn-Time Strategy
HicrOn-Time Strategy już w samej nazwie zwraca uwagę na dwa bardzo ważne aspekty. Po pierwsze, oferta dostosowana jest do obecnych, zmieniających się i niepewnych czasów. Po drugie Strategia daje firmom poczucie bezpieczeństwa, że zdążą wprowadzić ulepszenia, które pozwolą na ich dalsze działanie.

W czasie kiedy firmy ograniczają rekrutacje, trudno jest rozbudować zespół o dobrych specjalistów IT, zorientowanych na korzyści biznesowe. To z kolei zagraża płynnemu wdrożeniu i realizacji strategicznych celów operacyjnych w IT, niezbędnych do zwiększenia wydajności firmy. Dlatego też oferta antykryzysowa musiała wziąć pod uwagę niepewność czasów z jaką mierzą się przedsiębiorcy. HicrOn-Time Strategy stawia więc na elastyczne działania, skalowalny model współpracy dostosowany do potrzeb i wymagań Klientów, znakomitych ekspertów SAP, również w niszowych obszarach oraz efektywność kosztową i krótkoterminowe zobowiązania.

Trzy warianty HicrON-Time Strategy
W czasach koronawirusa wiele firm, aby przetrwać i zachować potencjał musi zainwestować w rozwiązania informatyczne, które pozwolą zautomatyzować część zadań i umożliwią pracę zdalną. Jedna z podstawowych decyzji biznesowych, która towarzyszy każdemu kryzysowi gospodarczemu dotyczy ograniczenia inwestycji, przesunięcia ich na dalszy plan lub zawieszenia na czas nieokreślony. Dzięki temu przedsiębiorstwa zyskują środki niezbędne do zmagania się z konsekwencjami zmian gospodarczych. Pojawia się więc naturalne pytanie: jak wdrażać krytyczne dla przedsiębiorstwa w tym okresie projekty i działania przy ograniczonych budżetach inwestycyjnych? Aby na nie odpowiedzieć musieliśmy wprowadzić zmiany ofertowe. Dlatego w oparciu o nasze doświadczenia z zakresu projektów transformacji cyfrowej opracowaliśmy podejście HicrOn-Time Strategy, które odpowiada na potrzeby firm w dobie kryzysu i przedstawia trzy drogi rozwoju:

  1. Realizacja mniejszych projektów pozwalająca wdrożyć niewielkie rozwiązania IT, które szybko przyniosą znaczące usprawnienia i oszczędności.
  2. Optymalizacja i ulepszenia stawiające na strategiczne projekty i dokonywanie transformacji biznesu w kierunku cyfrowym.
  3. Dbanie o podstawy technologiczne porządkujące do tej pory mniej priorytetowe obszary firmy.

Jako Hicron pomagamy całościowo realizować i obsadzać projekty, które szybko zwiększają efektywność biznesu. Dysponujemy ekspertami, którzy utrzymują systemy SAP w dobrej kondycji i wspierają użytkowników, a przy tym dostarczamy skalowalne i niezwykle elastyczne modele współpracy, wspomagające biznes w niepewnej rzeczywistości. Takie podejście pozwala naszym Klientom nie tylko przetrwać trudne czasy, ale także przygotować się na lepszą przyszłość.

Remigiusz Efinowicz

Managing Partner, Executive Director International Sales Hicron

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*