ANEGIS zdobył certyfikat Great Place to Work

ANEGIS zdobył certyfikat Great Place to Work®. – To dzięki naszym pracownikom możemy z dumą nosić tytuł świetnego miejsca pracy – docenili kulturę organizacyjną ANEGIS i zmiany, które podjęliśmy, aby uczynić naszą firmę przyjazną dla pracownika – zaznacza Michał Tekiela, CEO ANEGIS.

ANEGIS po raz pierwszy wystąpił o nadanie tego tytułu i przeszedł pozytywnie proces weryfikacji prowadzony przez Great Place to Work® Institute.

Certyfikat Great Place to Work® przyznawany jest na podstawie anonimowej ankiety, która ocenia doświadczenia pracowników w obszarze kultury organizacyjnej i warunków pracy w firmie, a także na bazie audytu kultury przedsiębiorstwa.

Ankieta mierzy poziom zaufania pracowników do organizacji i satysfakcji z pracy w jej strukturach według wskaźnika Trust Index®. Metodyka stosowana do oceny to For All™ – bada, czy każdy pracownik jest włączany w życie firmy i może wnosić swój wkład w jej rozwój.

W ankiecie przeprowadzonej wśród ponad 150 pracowników ANEGIS:

  • 98% pracowników przyznało, że czuło się mile widzianymi, dołączając do firmy.
  • 96% pracowników uznało ANEGIS za przyjazne miejsce pracy.
  • 96% pracowników stwierdziło, że członkowie zespołu troszczą się o siebie nawzajem.
  • 95% pracowników jest przekonanych, że może liczyć na współpracę z innymi osobami.
  • 91% pracowników czuje się pełnoprawnymi członkami zespołu bez względu na stanowisko.
  • 90% pracowników stwierdziło, że kadra menedżerska jest uczciwa i etyczna w swoich praktykach biznesowych.
  • 91% pracowników uważa ANEGIS za świetne miejsce pracy, biorąc wszystko pod uwagę.

– Staramy się, aby ANEGIS był przyjaznym miejscem pracy dla wszystkich. Promujemy kulturę otwartości, przejrzystości i szczerości. Zależy nam na tym, aby członkowie zespołu odnosili się do siebie z szacunkiem i aby każdy czuł, że stanowi ważny element całości jaką jest ANEGIS. Cieszymy się, że pracownicy darzą nas zaufaniem i doceniają nasze starania na rzecz kształtowania dobrego środowiska pracy. Dołożymy wszelkich starań, aby utrzymać tytuł Great Place to Work w kolejnych latach – Michał Tekiela, CEO ANEGIS.

ANEGIS stawia na tworzenie więzi między pracownikami. Wyjazdy i imprezy integracyjne oraz wspólne świętowanie wydarzeń i sukcesów kreuje atmosferę otwartości i koleżeńskości. W firmie ważny jest również komfort pracy i szerokie możliwości rozwoju. Praca zadaniowa i elastyczny czas pracy oraz warsztaty, kursy i certyfikacje są elementami cenionymi przez pracowników.

– Great Place to Work jest dla nas szczególnym wyróżnieniem, ponieważ ANEGIS uzyskał je za pierwszym podejściem. Certyfikat utwierdził nas w przekonaniu, że strategia budowania angażującej, otwartej oraz opartej na szacunku i zaufaniu kultury organizacyjnej, którą obraliśmy, jest właściwa. Doceniają ją zarówno pracownicy z długim stażem pracy, jak i nowe osoby w naszej firmie – przyznaje Monika Markowska, HR manager ANEGIS.

Great Place to Work® Institute jest globalną organizacją badawczą, która wspiera firmy w stawaniu się „miejscami pracy z wyboru”. Od 1992 roku instytut przeprowadził badania wśród ponad 100 milionów pracowników na całym świecie. Na bazie zgromadzonych danych zdefiniował czynnik, który leży u podstaw świetnego miejsca pracy: to zaufanie. Instytut pomaga organizacjom budować kulturę pracy opartą na tym fundamencie.

Autor artykułu: Katarzyna Jurczyk

Zobacz artykuł źródłowy

Jak zaadaptować firmę do zmian rynkowych wywołanych inflacją? O praktycznych rozwiązaniach w systemie Microsoft Dynamics 365

Odpowiedzi na dwa ważne pytania – czy możemy przewidzieć inflację oraz czy możemy inflację kontrolować w biznesie – aktualnie nurtują przedsiębiorców na całym świecie i mogą zadecydować, czy będą oni w stanie utrzymać się na wezbranych wodach międzynarodowego oceanu biznesu, czy raczej podzielą los załogi – uważanego niegdyś za niezatapialny – Titanica. Jakie rozwiązania informatyczne pomogą im trzymać rękę na pulsie wskaźników rynkowych?

Microsoft Dynamics 365 jako narzędzie do pomocy w walce z inflacją

Podczas mojej ponad 20-letniej pracy w charakterze doradcy biznesowego firm z niemal każdej branży, poznałem przekrój przedsiębiorstw i ich mocne oraz słabe strony, mniej lub bardziej podatne na zawirowania rynku. Niektórzy przedsiębiorcy wręcz oczekują niestabilności na rynku, aby samemu ustalać i kontrolować reguły, które nim rządzą. Zdecydowana większość firm, by stabilnie funkcjonować, musi posiadać „automatycznego pilota”, działającego jak np. asystent zmiany pasa ruchu w samochodzie. Od 10 lat jestem certyfikowanym trenerem Microsoft i znam narzędzia informatyczne, dzięki którym każda firma może mieć takiego osobistego asystenta.

Na niezbadanych wodach inflacji

Skali inflacji i elementów z nią związanych w obecnej sytuacji społeczno-ekonomicznej nie da się przewidzieć.  Tak samo jak nie da się przewidzieć, jak długo będzie ona trwać, czego potwierdzeniem są ciągłe zmiany w deklaracjach polityków i ekonomistów. Jedynym wnioskiem, jakim mogę się podzielić i który wyciągam, przeglądając informacje w międzynarodowych mediach, jest ten, że inflacja będzie nam towarzyszyć przez najbliższy czas i musimy być do niej przygotowani. Jak to zrobić?

Elementy rynku, które można kontrolować w Dynamics 365

Jeśli wiemy, że na horyzoncie są góry lodowe, z którymi grozi nam zderzenie, to na bazie tej cennej wiedzy możemy zbudować arkę lub, jak to określiłem wcześniej, automatycznego asystenta. Obecnie górami lodowymi są galopujące ceny, zmienny kurs wymiany walut, braki w dostawach towarów i materiałów. Wszystkie te elementy wpływają bezpośrednio na kondycję finansową naszej firmy oraz pośrednio poprzez bankructwa lub zatory finansowe naszych kontrahentów.

Każda branża opiera swoje funkcjonowanie na produkcie, który oferuje na rynku. Pierwsze większe niekontrolowane fluktuacje na rynku mieliśmy ponad dekadę temu podczas kryzysu finansowego (2007-2009). Jako pierwszy zaprojektowałem wtedy dwa rozwiązania dla systemu ERP, które dają firmom mechanizmy kontroli i adaptacji do zmiennych wskaźników rynku.

Automatyzacja w kartotekach towarowych

Pierwsze rozwiązanie oparte jest o rozbudowane wskaźniki na kartotece towarowej wraz z automatycznym procesem zamawiania i zaznaczania transakcji. Każda kartoteka w systemie prezentowana jest w kilku walutach przy założeniu, że jedna waluta jest walutą główną. Na podstawie zmieniających się zmian kursów automatycznie zmienia się wartość danej kartoteki. Ważnym elementem tego rozwiązania jest definicja ceny sprzedaży minimalnej i sugerowanej z określeniem odpowiedniego kanału sprzedaży.

System na podstawie wprowadzonych danych sprawdza rentowność każdej kartoteki dla każdej jednostki w systemie (firma, magazyn). Autopilot kontroluje zamawianie towarów poprzez badanie rynku dostawców i oferentów. Realizacja tych założeń jest możliwa poprzez wbudowaną integrację kategorii produktowych w systemie ERP z kategoriami produktowymi dostawców w tzw. Panelu Integracji.

Panel Integracji jest systemem do pozyskiwania i mapowania danych pomiędzy trzema obszarami: dostawcami, Dynamics 365 i kanałem dystrybucyjno-sprzedażowym. System na podstawie parametrów przeszukuje kategorie produktowe dostawców, następnie mapuje ich do naszej hierarchii produktów w D365. Należy w tym miejscu podkreślić, że bardzo ważnym elementem jest nie tylko mapowanie kategorii produktów dostawców, ale również różnych jednostek miar, szablonów produktów, a na końcowym etapie – uwspólnianie nazewnictwa wyświetlanego produktu. Tak określony produkt poprzez uprawnienia do prezentacji danych może być widoczny w systemach odbiorców lub w kanałach dystrybucyjnych z określoną przez nas marżą oraz czasem dostawy.

W przypadku dostawców – przeszukiwania rynku obejmują trzy podstawowe parametry: dostępność, cenę i transport. Autopilot zabezpiecza pozycję naszej firmy na rynku poprzez weryfikowanie nas jako dostawcę, czyli pozycjonowanie cen naszych produktów i badanie rynku pod kątem zapotrzebowania na nie. Jeśli parametry naszych produktów odbiegają od ustalonych wcześniej wartości wówczas automatycznie jest uruchamiany „czynnik naprawczy” – dział logistyki na bazie tych danych weryfikuje i modyfikuje transakcje, które bezpośrednio niekorzystnie wpłynęły na nasz wizerunek na rynku, oraz zwiększanie stoku magazynowego.

Kontroling procesowy

Ja jestem zwolennikiem drugiego rozwiązania, które jest oparte na kontrolingu procesowym. Poprzez proces rozumiemy cały łańcuch dostaw od momentu zamówienia towarów lub komponentów do momentu sprzedaży towarów i produktów do kontrahentów. Obecnie działy kontrolingowe zbierają dane po wykonanej sprzedaży, agregując koszty sprzedaży produktów wraz z kosztami pośrednimi i bezpośrednimi na każdą jednostkę produktu.

Podczas wspomnianego wcześniej kryzysu ekonomicznego wraz z zespołem zdefiniowaliśmy wszystkie elementy, które automatycznie alokowały się bezpośrednio na jednostkę produktu jeszcze przed dokonaniem sprzedaży. Wbudowany asystent mógł zablokować każdą transakcję rozchodową, która budziła zastrzeżenia co do jej rentowności. Realizacja założenia była możliwa poprzez dostosowanie obszarów finansowych i logistycznych. Powstało wiele wbudowanych mechanizmów, które automatycznie alokowały koszty bezpośrednio na jednostkę produktu. Przykładami może być tutaj alokacja księgowanych odrębnych faktur transportowych czy marketingowych.

Monitoring instrumentów bankowych

Niepewność rynku, a co za tym idzie – niepewność naszego cash flow – wymusiła na przedsiębiorcach korzystanie z instrumentów bankowych takich jak ubezpieczenie i faktoring. W systemie ERP powstał moduł do komunikacji z bankami w tym zakresie. Każda faktura określona odpowiednim produktem bankowym miała swoje odzwierciedlenie w koszcie sprzedaży jednostki produktu w ramach danej faktury. Kontroler finansowy w firmie w każdej chwili może oznaczyć daną fakturę do ubezpieczenia lub do uzyskania płatności z banku. W przypadku faktoringu bank wysyła płatność za daną fakturę, a należną sobie kwotę oblicza na podstawie faktycznego wpływu od odbiorcy. Ten proces oznaczania faktur do planowanych kosztów związanych z faktoringiem, ubezpieczeniem, wraz z ewidencją zaimportowanych bankowych kosztów rzeczywistych, automatycznie rejestrowany jest w tabelach kontrolingowych. Na podstawie tych danych kontroler finansowy podejmuje decyzje o sposobie dalszej współpracy z danym odbiorcą. Każda jednostka produktu w zdefiniowanym kontrolingu procesowym miała określone planowane koszty składowania w magazynie WMS wraz z planowanymi kosztami wysyłki w oparciu o zdefiniowany ładunek.

Użyłem sformułowania „planowane” by zaprezentować kolejne założenie asystenta, a mianowicie podpowiadanie różnych wariantów sprzedaży. Rozwiązanie kryzysowe było tak skonstruowane, aby nie blokować transakcji sprzedażowych w systemie w myśl powiedzenia „nie, bo nie”, tylko miało stymulować użytkowników do podejmowania decyzji. Logistyk na bazie informacji mógł podjąć decyzję o realizacji zablokowanej transakcji poprzez zmianę procesu logistycznego np. dostawę bezpośrednią z magazynu dostawcy.

Planowanie według różnic kursowych

Największym jednak wyzwaniem w realizacji tego rozwiązania były obszary różnic kursowych oraz benefitów związane z różnorodnymi bonusami, które otrzymujemy lub które proponujemy naszym kontrahentom. Planowanie różnic kursowych może być jednym z elementów strategicznych wpływających na naszą marżę, a więc pozycjonowanie naszych produktów na rynku. Tabela kontrolingowa zawierała zarówno planowane, jak i rzeczywiste koszty różnic kursowych w ujęciu każdej jednostki kupionego lub sprzedanego produktu. Na postawie tych danych mogliśmy planować dodatnie bądź ujemne różnice kursowe związane z rozliczeniem danego zobowiązania i należności.

Alokacja bonusów i rabatów

W przypadku modułu bonusowego mogliśmy zarejestrować każdą jednostkę produktu, uwzględniając określone kampanie zakupowe oraz sprzedażowe. Rejestracja w module zakupowym każdego wiersza zakupionego od dostawcy lub rejestracja wiersza sprzedaży dla określonego kanału dystrybucji skutkowała określeniem w czasie rzeczywistym planowanego rabatu kwotowego dla każdej jednostki produktu w tabeli kontrolingowej. Oczywiście kwoty bonusowe mogły się zsumować podczas realizacji kilku zdefiniowanych różnych umów handlowych (zakup procesora, oprogramowania, kreacja gazetki reklamowej itp.). Automatyczna alokacja rabatu oraz rzeczywisty stopień realizacji podpisanych umów rabatowych pozwalał na natychmiastowe reagowanie managerów produktu odpowiedzialnych za dane kategorie produktowe.

Optymalny kurs i rozwinięte żagle

Rozmawiam z użytkownikami powyższych rozwiązań i jestem przekonany, że w tak trudnym obecnie okresie możemy nie tylko dryfować po oceanie, ale przy implementacji powyższych narzędzi możemy wykorzystywać prądy morskie do optymalnego ustawienia fokmasztu i grotmasztu. Mając odpowiednie narzędzia, podejmujemy świadome decyzje i wiemy na przykład, że ujemna marża wynikająca z kosztu sprzedaży produktu oraz wartości przychodowej zostanie zrekompensowana w wyniku przychodu bonusów oraz różnic kursowych. System podczas każdej wykonanej bieżącej czynności zmienia wartość kosztową na każdą jednostkę transakcji magazynowej. Przy takiej konfiguracji systemu pracujemy na informacji w czasie rzeczywistym w oparciu o koszt i przychód na towarach i produktach wraz z planowanymi i rzeczywistymi elementami procesów takich jak transport i magazynowanie, kampania reklamowa, benefity i rabaty, czy też różnice kursowe i instrumenty bankowe. A to tylko kilka przykładów rozwiązań, które znajdziemy w systemie Dynamics 365 na te niespokojne czasy.

Dariusz Trela

Usprawnienie produkcji z HAL APS

Firma HOST od 26 lat specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań dla firm produkcyjnych. Pracownicy firmy są praktykami i ekspertami w zakresie planowania, rejestrowania i rozliczania produkcji. Zgodnie z zasadą lepiej mieć jeden bardzo dobry niż kilka średnich systemów, firma skupiła się wyłącznie na rozwiązaniu do planowania produkcji. System chwalony jest głównie za efekty, które udało się osiągnąć wspólnie z klientami po wdrożeniu.

Każda firma produkcyjna musi każdego dnia mierzyć się ze zmiennością. HAL koncentruje się na maksymalnym wsparciu losowych zdarzeń na produkcji i w łańcuchu dostaw. Obsługa zamrożonych planów to wymarzona strefa komfortu, obsługa zmienności to przewaga konkurencyjna. Jedno kliknięcie, dosłownie tyle potrzeba aby uruchomić harmonogramowanie. Ergonomia pracy to element gigantycznej przewagi konkurencyjnej HAL’a. Wykonanie niektórych operacji wymaga jednego kliknięcia innych dwóch kliknięć, tam gdzie wymagane są trzy kliknięcia … ciągle nad tym pracujemy.


Jakie są korzyści biznesowe z wdrożenia HAL ASP?

  • Poprawa terminowości realizacji zamówień o 50%
  • Obniżenie poziomu zapasu magazynowego o 10%
  • Skrócenie Lead Time produkcji do 30%
  • Wyeliminowanie braków w obsadzie pracowników pod zlecenia o 92%
  • Zwiększenie współczynnika wykorzystania zasobów OEE o 15%


Kto wdraża HAL APS?

Konsekwentnie budujemy sieć Partnerów w Polsce i na świecie. To Partnerzy są bardzo ważnym kanałem sprzedaży HAL APS. Większość wdrożeń realizują Partnerzy. Staramy się wspierać Partnerów tam gdzie przypadki są szczególnie skomplikowane.

Kto powinien brać udział we wdrożeniu Państwa systemu APS?

Odbiorca systemu klasy APS jest dział planowania produkcji, ale z wdrozeniem może być związana zmiana organizacji produkcji. Wobec powyższego we wdrożeniu powinny brać udział wszystkie osoby decyzyjne w obszarze produkcji, sprzedaży, zakupów itp.


Ile trwa wdrożenie HAL APS?

W zależności od zakresu prac do wykonania, systemu ERP, zakładając, że klient posiada dane planistyczne wdrożenie może trwać od jednego miesiąca do kilku lub kilkunastu mięsiecy.

Czy HAL APS musi współpracować z systemem nadrzędnym ERP?

Nie. HAL APS pomimo iż jest otwarty na wymianę danych z dowolnym systemem ERP, zakłada także tryb pracy w którym dane o zamówieniach klientów, o BOM, o technologiach, maszynach, gniazdach itp. są wprowadzane ręcznie do systemu tak aby umożliwić pracę tym wszystkim którzy mają systemy ERP z bardzo niskiej półki lub w ogóle go nie mają.

Czy są jakieś predefiniowane interfejsy do systemów ERP?

Tak, istnieją, jednym z nich jest predefiniowany interfejs do oprogramowania Comarch ERP XL.

Czy migrujemcie Państwo dane produkcyjne z systemu ERP?

W procesie wdrożenia bardzo ważne jest ustalenie źródła danych zakresu informacyjnego. W ramach wdrożenia dane statyczne migrujemy do systemu, a interfejs dba o ich ciągła aktualizację. Dane statyczne to zasoby, pracownicy, narzędzia, BOM, marszruty itp.


Czy istnieje możliwość instalacji Cloud HAL APS w chmurze prywatnej?

Tak, jednak aby administrować usługą musimy otrzymać dostęp do zasobów – szyfrowany lub nie, oraz zapoznać się z polityką bezpieczeństwa.

Czy HAL APS Cloud Platform jest bezpieczny?

Usługa jest bezpieczna. Za jej bezpieczeństwo odpowiada usługodawca cloud’owy home, Amazon Web Service, Microsoft Azure, Google Cloud itp.

W jaki sposób następuje aktualizacja wersji w modelu Cloud?

O ile strony nie ustalą inaczej, wersja jest podnoszona automatycznie, o czym klient zostanie poinformowany.

Jakie rozwiązania BI umożliwia Navigator?

Dane zawsze były kluczowym elementem w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Niezależnie od tego, czy chodzi o średnią liczbę filiżanek kawy sprzedawanych przez piekarnię w poniedziałki, czy o dane z magazynu regionalnego firmy motoryzacyjnej, każda firma może skorzystać z analizy danych, czyli ich gromadzenia i interpretacji.

Wiele firm przeszło na model zarządzania oparty na danych, ponieważ pozwala on na podejmowanie obiektywnych decyzji, które są poparte statystykami. Jednak przy tak dużej ilości informacji, jak nie zgubić się w ogromie danych? Z pomocą przychodzą rozwiązania klasy BI

BI, czyli Business Intelligence, to zestaw procedur, struktur i narzędzi, które przekształcają surowe dane w użyteczną wiedzę, która pomaga przedsiębiorstwom podejmować decyzje, robić wnioski i w skutku tego prowadzić zyskowną działalność.  

Jak działa system BI w Navigatorze?

Najpierw dane pobierane są ze źródeł danych. Mogą to być:

  • systemy ERP (ang. Enterprise Resource Planning, czyli oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem i jego zasobami), 
  • systemy stricte dziedzinowe (np. CRM, MES, Workflow) 
  • czy nawet zwykłe pliki (np. Excel). 

Dalej są one przekazywane do hurtowni danych, czyli centralnej bazy danych, gdzie odbywa się ich porządkowanie i czyszczenie. Taka hurtownia jest sprawdzoną technologią, tanią do utrzymania na własnym serwerze. 

Na tak utworzonej bazie danych tworzy się tzw. warstwę analityczną. To na tym poziomie odbywać się będzie codzienne praca analityków, menadżerów, specjalistów.  Technicznie rzecz ujmując, są to modele OLAP (popularnie zwane kostkami OLAP) lub modele tabelaryczne (In-memory). 

Możesz zapytać, po co to? Czy nie można analizować wprost danych z bazy? Oto kilka problemów, na które natkniesz się przy analizie danych wprost z bazy: 

  • Szybkość generowania raportów 
  • Uprawnienia do danych 
  • Wskaźniki liczone „w locie” 
  • Zaawansowane statystyki 
  • Modele predykcyjne 
  • Bariera znajomości języka SQL 

Wszystko to sprawia, że dobrze przygotowana warstwa analityczna po prostu ułatwia pracę. 

Dlaczego warto wybrać rozwiązania BI w NAVIGATORZE?

NAVIGATOR to kompleksowa platforma low-code do obiegu dokumentów i automatyzacji procesów, wyposażona w funkcjonalności Business Intelligence oraz Machine Learning. 

System NAVIGATOR ma wszystko, czego potrzebujesz do efektywnego planowania i analizy danych: 

  • Profesjonalna 3-warstwowa architektura hurtowni danych

Taka struktura agregacji danych polega na budowaniu wielu warstw hurtowni tematycznych zawierających coraz wyższe stopnie agregacji danych. W ten sposób dane z kolejnych warstw są obliczane na podstawie poprzednich. 

Główną zaletą architektury warstwowej jest optymalizacja ogromu danych w hurtowniach tematycznych, co z kolei pozwala na szybkie obliczenie szczegółowych zestawień, gdyż dzięki większemu rozproszeniu obliczeń zapobiegamy redundancji. 

  • Wydajność gwarantowana przez technologię OLAP lub In-Memory

Technologia OLAP pozwala patrzeć na dane z różnych perspektyw/wymiarów na różnych poziomach (ogół lub szczegół) i robić to w czasie nieosiągalnym dla tradycyjnego raportowania SQL. Modele wielowymiarowe są szczególnie przydatne w przypadku obliczeń dużych zestawień danych. 

Jednak jeśli występuje potrzeba analizy danych przedstawionych tabelarycznie, mamy także model in-memory. Nazwa In-memory oznacza, że dane są przechowywane w pamięci serwera WWW, a nie w serwerze bazy danych. Pozwala to na szybszy dostęp do danych przez użytkownika. 

  • Praca w Excelu lub w przeglądarce internetowej

Czujesz się przerażony zmianą na nową technologię? Nie musisz totalnie zmieniać swoich zwyczajów, gdyż mamy także możliwość pracy w Excelu lub na arkuszu w przeglądarce internetowej.

Wbudowany arkusz Excel został pokazany w filmiku Zarządzanie budżetem

  • Zaawansowane schematy rozliczania kosztów i przychodów

Przerzuć się na model nowoczesny – zamiast tradycyjnego modelu rozliczania gdzie dokumenty wędrują z biurka na biurko, przerzuć się na model nowoczesny. z NAVIGATOREM wymodelujesz obieg dokumentów i skrócisz czas oczekiwania na podpisanie dokumentów. 

  • Wsparcie różnych modeli budżetowania

Zaprojektuj niestandardowe akcje dla różnych typów budżetów, zdefiniuj procedurę obiegu dokumentów i zobacz wyniki swojej pracy w raportach. 

Jeśli wolisz Excel, w NAVIGATORZE masz możliwość wbudowania arkusza kalkulacyjnego bezpośrednio do budżetu. 

  • Uprawnienia

Złożony system uprawnień jest jednym z elementów bezpieczeństwa, które posiada NAVIGATOR.

Bezpośrednie uprawnienia użytkownika, struktura organizacyjna, przynależność do grupy lub obowiązki w systemie mogą być wykorzystane do określenia, czy użytkownik ma dostęp do danego elementu systemu (dokumentu, elementu słownika, budżetu itp.). Dodatkowo na uprawnienia mogą wpływać powiązania pozycji, takie jak kategoria dokumentu, struktura zadań czy budżetu.

NAVIGATOR umożliwia sprawną analizę danych w firmie

Dzięki wymienionym powyżej funkcjonalnościom, NAVIGATOR jest jednym z wiodących systemów low-code na rynku. Zaufały nam takie firmy, jak KGHM Polska Miedź S.A.OPOLTRANSGROHE i inni

W jaki sposób wdrożyć NAVIGATOR w firmie?

Napisz do nas, umówimy się na spotkanie. Jeśli chcesz wiedzieć dokładnie jak przebiega realizacja, cały proces opisaliśmy w artykule, a także w FAQ. 

Dla jakich firm ma zastosowanie system BI NAVIGATOR?

NAVIGATOR jest rozwiązaniem dla średnich i dużych firm. System nie jest dedykowany dla konkretnej branży. 

Do tej pory platforma sprawdziła się w firmach handlowychprodukcyjnychusługowychlogistycznych, transportowychadministracyjnychfinansowych czy IT.

NAVIGATOR wspiera wielofirmowość, więc sprawdzi się on także w przypadku wielu podmiotów prawnych. 

Ograniczenia NAVIGATORA związane są z technologią przeglądarkową i dostępem do Internetu. Istnieją obszary, w których czasami te warunki mogą być przeszkodą (np. transport, produkcja itp.). 

Kiedy warto wdrożyć narzędzie NAVIGATOR?

NAVIGATOR warto wdrożyć jeśli:

  • proces wymiany dokumentów w Twojej firmie utrudnia przepływ pracy 
  • chcesz mieć bardziej przejrzyste zarządzanie dokumentami 
  • masz w firmie procesy powtarzalne, które da się zautomatyzować
  • jesteś entuzjastą automatyzacji i cyfrowej transformacji 
  • chcesz być bardziej konkurencyjny 
  • chcesz przyspieszyć proces podpisywania dokumentów 
  • chcesz mieć dostęp do kompleksowej analizy danych

Podsumowanie

Podsumowując, NAVIGATOR to kompleksowe narzędzie low-code wzbogacone o funkcjonalności typu Business Intelligence, wybierane przez liderów rynku w różnych branżach. W artykule opisano technologię Business Intelligence, która od wielu lat pomaga przedsiębiorcom w sprawnej analizie natłoku danych.