Melbye Skandinavia wybiera system IFS Applications 9

System ERP firmy IFS zapewni firmie Melbye Skandinavia jednolite rozwiązanie zwiększające wydajność i przejrzystość łańcucha dostaw.

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Melbye Skandinavia — wiodąca skandynawska firma w branży hurtowej sprzedaży rozwiązań infrastrukturalnych dla sektora energetyki i telekomunikacji — wybrała system IFS Applications™ 9 z myślą o zwiększeniu wydajności i wsparciu przyszłego rozwoju firmy. Sprzedażą i wdrożeniem tego rozwiązania zajmuje się firma Addovation — członek IFS Partner Network. Wdrożenie rozpocznie się w styczniu 2018 roku. 

Po szczegółowej analizie ofert firma Melbye Skandinavia postanowiła nawiązać współpracę z firmą Addovation, która będzie odpowiedzialna za dostarczenie i wdrożenie systemu IFS Applications 9. System ten przyczyni się do ujednolicenia kluczowych procesów w firmie oraz zwiększenia wydajności i przejrzystości łańcucha dostaw, zapewniając jednocześnie jeszcze lepszą współpracę z klientami.

„Zależało nam na ujednoliconym systemie, który umożliwi integrację wszystkich kluczowych procesów biznesowych w całej naszej organizacji, a jednocześnie zwiększy przejrzystość i wydajność łańcucha dostaw i przyczyni się do skrócenia czasu wprowadzenia produktu na rynek. Firma Addovation zrobiła na nas wrażenie 
i przekonała nas, że jest najlepszym partnerem, z którym ta transformacja technologiczna się powiedzie. System IFS Applications spełnia nasze oczekiwania i umożliwi nam niezwykle precyzyjny i stabilny rozwój naszej globalnej działalności” — mówi Christian Aasheim, prezes firmy Melbye Skandinavia.

Firma Addovation będzie odpowiedzialna za zastąpienie dotychczasowego systemu działającego w firmie Melbye Skandinavia systemem IFS Applications 9, który zapewni wsparcie w obszarze finansów, łańcucha dostaw, CRM oraz remontów. Dodatkowymi korzyściami dla firmy Melbye Skandinavia będą nowe funkcje, takie jak wstępnie skonfigurowany i oparty na rolach interfejs IFS Lobby, aplikacja IFS Streams umożliwiająca automatyczne pobieranie aktualizacji z systemu oraz wbudowany moduł CRM, który umożliwia sprawne wprowadzenie funkcji CRM do systemu ERP. Przyczyni się to do usprawnienia sprzedaży i zwiększenia wydajności procesów.

Zaawansowany moduł do zarządzania informacjami o produkcje (Product Information Management, PIM) oraz funkcja obsługi sklepu internetowego to dodatkowe rozwiązania, które pomogą w realizacji wielokanałowej strategii firmy Melbye. System IFS Applications zostanie wdrożony w środowisku chmurowym Microsoft Azure. Melbye Skandinavia będzie korzystać z zarządzanej usługi zapewnianej przez firmę Addovation.

„To wielki sukces zarówno Addovation, jak i IFS. Jest to jednocześnie potwierdzenie, że system IFS Applications może zapewnić skuteczne wsparcie firmom o takim profilu i wielkości. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie wdrożenia systemu IFS Applications oraz rozwiązań Addovation, mając pewność, że Melbye Skandinavia zyska dzięki nim stabilną i bezpieczną platformę sprzyjającą innowacjom i zwiększeniu udziału w rynku” — mówi Per Inge Sævareid, prezes firmy Addovation.

Glenn Arnesen — prezes IFS Scandinavia — dodaje:

„Bardzo cieszymy się, że firma Melbye Skandinavia wybrała system IFS Applications 9 i jesteśmy przekonani, że zapewni on realne korzyści biznesowe. Obserwujemy wzrost popytu w obszarze sprzedaży detalicznej i hurtowej, a coraz więcej firm stawia na system IFS Applications za sprawą dostosowania naszego rozwiązania do specyfiki branżowej i dzięki fachowej wiedzy naszego partnera — firmy Addovation”. 

Więcej informacji na temat wparcia firmy IFS dla sektora sprzedaży detalicznej i hurtowej można znaleźć pod adresem: http://www.ifsworld.com/en/industries/retail/
 

ITC Metal stawia na PSIasm, aby usprawnić procesy produkcyjne.

PSI Polska podpisała umowę na wdrożenie systemu PSIasm w firmie Investment Trading Consulting Sp. z o.o. specjalizującej się w obróbce metali, produkcji wyrobów z blach, drutu oraz rur.

Firma Investment Trading Consulting Sp. z o.o., właściciel marki ITC Metal, produkuje wyroby z blachy, drutu, rur i płaskowników oraz zajmuje się obróbką metalu. Swoje produkty eksportuje do wielu firm w całej Europie, które doceniają jej doskonały serwis i niezawodność. Nowoczesny park maszynowy składa się w większości z wysoce zaawansowanych maszyn CNC. Firma zatrudnia ok. 300 pracowników.  

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, konieczne stało się usprawnienie wewnętrznej komunikacji w firmie na temat aktualnego harmonogramu produkcji i kontroli terminów realizacji zleceń poprzez wdrożenie zaawansowanego systemu zarządzania produkcją. System PSIasm ma umożliwić ITC Metal dostęp do bieżących informacji z produkcji oraz optymalne wykorzystanie posiadanych mocy produkcyjnych. Ponadto celem wdrożenia rozwiązania PSI jest usprawnienie zarządzania procesami produkcyjnymi i szybsza reakcja na nieplanowane przestoje i awarie na produkcji.

„Po wnikliwej analizie dostępnych rozwiązań, zdecydowaliśmy się na wybór PSIasm ze względu na doświadczenie w branży metalowej oraz innowacyjne rozwiązania systemu pozwalające na usprawnienia wydajności w kluczowych obszarach przedsiębiorstwa“ – uzasadnia wybór Mariusz Czapliński, Dyrektor Produkcji ITC Metal. „Naszym celem jest rozwój technologiczny m.in. poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych takich jak PSIasm, które pozwolą nam zwiększać efektywność produkcji i utrzymać wysoką konkurencyjność na rynku.”

PSIasm to innowacyjna platforma do zarządzania produkcją, łącząca funkcje zaawansowanego harmonogramowania produkcji (APS), kontroli procesu produkcyjnego (SCADA) i monitorowania realizacji produkcji (MES). Pozwala szybko przeanalizować wszystkie aspekty produkcji w oparciu o kompletne i wiarygodne dane.  Platforma PSIasm przynosi korzyści w kilku różnych obszarach: harmonogramowania produkcji, zarządzania danymi produkcyjnymi oraz kontroli wykonania produkcji. W perspektywie kilku miesięcy od wdrożenia systemu przedsiębiorstwa odnotowują podniesienie efektywności produkcji nawet o 10%.

„Doskonałość operacyjna ma kluczowe znaczenie dla utrzymania konkurencyjności firm w branży metalowej. Poprzez wdrożenie systemu PSIasm, ITC Metal będzie mogła sprawnie zarządzać produkcją oraz efektywniej zarządzać kosztami produkcji przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości dostarczanych produktów i usług. Ponadto w wyniku realizacji projektu, ITC Metal będzie dalej usprawniać procesy produkcyjne oraz szybciej reagować na zmieniające się wymagania rynku optymalnie wykorzystując swoje zasoby produkcyjne.” – powiedział Adam Jednoróg, Kierownik Centrum Kompetencji, Systemy Zarządzania Produkcją PSI Polska. 

Więcej informacji na temat rozwiązań PSI dla produkcji można znaleźć na stronie: http://www.psi.pl/pl/nasza-oferta/produkcja/
 

Empik  wybiera system PSIwms w celu dalszego doskonalenia procesów logistycznych.

PSI Polska podpisała umowę na wdrożenie systemu PSIwms (warehouse management system) z firmą Empik – największą w Polsce siecią dystrybucji produktów kultury i rozrywki.
Empik od lat konsekwentnie realizuje strategię rozwoju między innymi poprzez wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych na styku świata offline, online i mobile. Jakość obsługi klienta i sprawna logistyka są dla firmy kluczowymi obszarami w budowaniu i realizowaniu strategii rozwoju. 

– Dynamiczny wzrost sprzedaży i wprowadzanie rozwiązań omnichannelowych skłoniły nas do poszukiwania narzędzia wspierającego zarządzanie procesami logistycznymi – podkreśla Wiesław Majewski, Członek Zarządu Empiku odpowiedzialny za logistykę. – To optymalne rozwiązanie dla tak dużej organizacji z dalszymi dobrymi perspektywami wzrostu biznesu – dodaje Wiesław Majewski.

W wyniku analizy ofert i rozmów z dostawcami rozwiązań klasy WMS, Empik zdecydował się na wdrożenie systemu zarządzania magazynem firmy PSI. System PSIwms będzie obsługiwał procesy logistyczne pochodzące z trzech kanałów sprzedażowych: e-commerce, retail oraz B2B.

– Nasi klienci decydując się na system informatyczny do zarządzania magazynem oczekują nie tylko innowacyjnego oprogramowania, ale także solidnego wdrożenia i wsparcia w budowaniu przewagi konkurencyjnej w formie partnera strategicznego. Zaawansowane algorytmy matematyki wyższej systemu PSIwms pozwalają optymalizować złożone procesy logistyczne, a doświadczenie firmy PSI jest gwarancją udanego wdrożenia. Bardzo się cieszymy, że system PSIwms będzie wspierał rozwój logistyki firmy Empik – mówi Piotr Picyk, Dyrektor Sprzedaży PSI Polska. 

PSIwms zoptymalizuje procesy logistyczne Empiku, przyczyniając się do zwiększenia wydajności, skrócenia czasu realizacji zleceń oraz usprawnienia planowania zasobów, a w efekcie do zwiększenia efektywności łańcucha dostaw.

Umowę podpisano w grudniu 2017 roku, a czas realizacji projektu zaplanowany jest na dwa lata. Więcej informacji na temat rozwiązań PSI dla logistyki można znaleźć na stronie: http://www.psi.pl/pl/nasza-oferta/logistyka/zarzadzanie-magazynem-wms /
 

Epicor ERP 10.2 – nowa wersja systemu już dostępna!

Z przyjemnością informujemy, że najnowsza wersja systemu Epicor ERP jest już dostępna. W odpowiedzi na coraz dynamiczniejsze zmiany, które zachodzą w każdej branży, firma Epicor Software Corporation postawiła nacisk na łatwość w dostępie informacji oraz elastyczność systemu.

Interfejs oprócz walorów wizualnych, pozwala na dowolną konfigurację wyświetlanych danych, tak aby użytkownicy mieli szybki dostęp do najważniejszych dla nich informacji, dopasowanych do pełnionych przez nich funkcji. Wśród wstępnie zdefiniowanych i dostarczonych stron głównych znajdziemy moduł finansowy, produkcji czy zarządzania łańcuchem dostaw.

Mocną stroną nowej wersji systemu, jest nacisk na przejrzystą wizualizację danych. W czasach silnej konkurencji, coraz większą uwagę poświęcamy optymalizacji procesów zachodzących w firmie. Dane są niekwestionowanym wyznacznikiem produktywności, niezależnie czy mamy na myśli produkcję, sprzedaż czy finanse. Klarowna prezentacja danych pozwala szybciej i łatwiej wyciągać wnioski oraz planować działania. Poprzez Epicor Data Discovery możemy także wizualizować nasze projekty i ich prognozy, a także modyfikować plany dokonując niewielkich korekt.

Operacje na systemie są dostępne na wszystkich urządzeniach mobilnych, zarówno online jak i offline. Nowością jest Mobile CRM, który pozwala handlowcom na aktualizację informacji np. bezpośrednio po odbytym spotkaniu na swoim smartfonie. Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy do kontaktu!
www.todis.pl
marketing@todis.pl