proALPHA Polska z sukcesem wdrożyła system ERP w Groclin SA

We wrześniu br. odbyła się konferencja prasowa, w której udział wzięli przedstawiciele proALPHA oraz Grupy Groclin.

Tematem spotkania była współpraca wdrożeniowa pomiędzy firmami. Podjęto także dyskusję na temat innowacyjności oraz inwestycji zagranicznych w Polsce.

„Dzięki wdrożeniu systemu proALPHA, Groclin osiągnie zauważalne korzyści: oszczędności w zarządzaniu zasobami, w tym materiałami do produkcji, lepszy przepływ i kontrolę danych ze wszystkich obszarów funkcjonowania firmy – produkcji, księgowości, logistyki” – wskazuje Andre Gerstner, Prezes Zarządu Groclin S.A.

Dariusz Śliwowski, Prezes Zarządu proALPHA dodaje: „Nasze motto brzmi WE EMPOWER HIDDEN CHAMPIONS. Podkreśla ono, że dostarczamy nasze rozwiązania informatyczne firmom, które nie są znane z pierwszych stron gazet, ale od lat działają na międzynarodowych rynkach. Nasi klienci to firmy, które są liderami w swoich dziedzinach. Odnoszą ogromne sukcesy dzięki swojej innowacyjności i skutecznemu zarządzaniu, w czym wspiera ich proALPHA”.

Źródło: proALPHA BPC GUIDE-GRUDZIEŃ 2016

Wzorowe wdrożenie w Pronarze

Dzięki współpracy z Hicron, od września 2016 roku członkowie zespołu odpowiedzialnego za administrowanie działaniami fabryk i biur Pronar korzystają z usprawniających funkcjonowanie rozwiązań w dziedzinach: dystrybucji części zamiennych oraz obsługi dealerskiej poprzez SAP Dealer Portal.

Głównym założeniem wdrożenia była optymalizacja procesu sprzedażowego części zamiennych, zintegrowanie produktów z katalogiem części zamiennych, możliwość lepszej kontroli dostępności magazynowej i cen produktów oraz przyspieszenie procesów produkcyjnych.

Na potrzeby klienta zespół Hicron przygotował również wdrożenie autorskiego komponentu SAP – Product Catalog, realizującego m. in. proces zarządzania częściami zamiennymi wyrobów.

Dzięki temu, Pronar umożliwił swoim dealerom bezpośrednie zamawianie części i posługiwanie się katalogami części zamiennych w wersji elektronicznej.

„(…) Rozwiązania wdrożone przez Hicron zdecydowanie usprawnią procesy w naszej firmie. Jesteśmy firmą z ogromnym potencjałem i zależy nam na tym, aby nasi klienci byli w pełni przekonani o naszych możliwościach (…)”  – komentuje Piotr Kazberuk, Pronar.

Źródło: Hicron BPC GUIDE-GRUDZIEŃ 2016

Nowe wdrożenia Queris CMMS

Polski producent soków i napojów sprzedawanych na całym świecie oraz firma zajmująca się produkcją komponentów samochodowych zdecydowały o wdrożeniu systemu Queris CMMS.

W firmie Sokpol wdrożenie systemu wspierającego służby utrzymania ruchu obejmowało takie elementy, jak:

  • audyt przedwdrożeniowy,
  • prace konfiguracyjne,
  • uruchomienie i testy,
  • integracja z systemem ERP (Impuls firmy BPSC SA),
  • szkolenie pracowników.

Z kolei w przedsiębiorstwie Vibracoustic system został wdrożony we wrześniu, lecz decydenci zdecydowali się także na wykorzystanie wersji mobilnej systemu Queris CMMS, który jest obsługiwany na urządzeniach Motorola i CAT.

Dzięki temu pracownicy mogą znacznie szybciej wprowadzać i pozyskiwać informacje z bazy danych bez konieczności przebywania przy komputerze stacjonarnym.

Źródło: Queris BPC GUIDE-GRUDZIEŃ 2016

QlikView wspiera raportowanie u producenta wiązek kablowych

Firma El-Cab Sp. z o.o., specjalizująca się w produkcji wiązek kablowych dla autobusów, pojazdów wojskowych, maszyn rolniczych, pojazdów szynowych i branży morskiej wybrała system QlikView jako rozwiązanie w zakresie raportowania i analiz biznesowych.

Celem wdrożenia była poprawa efektywności raportowania i analiz oraz odciążenie użytkowanego systemu ERP.

Wdrożeniem QlikView objęte zostały wszystkie działy firmy EL-Cab i łącznie z rozwiązania korzysta obecnie 60 użytkowników.

Rozwiązanie dostarczone i wdrożone zostało przez firmę L-Systems, która w ramach projektu przygotowała 3 modele danych oraz 3 rozbudowane aplikacje dla użytkowników.

Źródło: L-Systems BPC GUIDE-GRUDZIEŃ 2016