JCommerce w czołówce polskich firm oferujących testy – Raport Computerworld 2018

W tegorocznym raporcie Computerworld TOP200 JCommerce zajęło 5 miejsce w kategorii największych dostawców usług testów oprogramowania.
Quality Assurance zajmuje bardzo ważne miejsce na rynku usług IT, ze względu na coraz większą świadomość dotyczącą kontroli jakości w procesie rozwoju oprogramowania. Co więcej, różnorodne wyzwania i potrzeby w projektach IT sprawiają, że zespoły Quality Assurance muszą posiadać zróżnicowane kompetencje testerskie, przede wszystkim w zakresie testów funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, strukturalnych czy regresyjnych, a także bardzo istotne umiejętności w zakresie testów automatycznych. W związku z rosnącymi problemami w pozyskaniu odpowiednich specjalistów, firmy coraz częściej decydują się na outsourcing testów tworzonego przez siebie oprogramowania.

W JCommerce realizujemy projekty Quality Assurance dla klientów z wielu branż, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Wśród nich są takie firmy jak: ING Bank Śląski, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Skanska, Bystonic czy Core. Usługi testów oprogramowania mogą być świadczone zarówno w modelu outsourcingu specjalistów, jak i całych zespołów testerskich, a także w modelu Software Testing as a Service (STaaS). Model STaaS to model usług oparty na „chmurze kompetencji”, w którym konkretne zadania zlecane są specjalistom, posiadającym odpowiednią wiedzę i doświadczenie.

Raport Computerworld TOP200 to doroczne zestawienie największych firm z branży IT w Polsce. Edycja 2018 pokazuje wyraźny rozwój oraz utrzymanie pozycji JCommerce w strategicznych dla firmy obszarach, takich jak Business Intelligence (miejsce 8 w zestawieniu największych dostawców systemów Business Intelligence, Big Data i Data Discovery), czy wynajem pracowników IT (miejsce 9). Dużym sukcesem jest także wyraźny awans w rankingu największych eksporterów rozwiązań IT – z miejsca 51 w poprzednim raporcie na miejsce 39, który zawdzięczamy dynamice wzrostu eksportu o 33% w stosunku do poprzedniego roku.

Przedsiębiorcom i partnerom merytorycznym dziękujemy za udział w Synergy Days 2018!

Tegoroczne wydarzenie miało charakter spotkań warsztatowo-doradczych. Dedykowane było przedsiębiorstwom produkcyjnym, które
są na etapie wyboru rozwiązań wspierających zarządzanie organizacją w obszarach:

  • Zaawansowanego planowania i harmonogramowania produkcji (APS);
  • Monitorowania i zarządzania parkiem maszynowym (MES/SCADA);
  • Zarządzanie i kontrola utrzymania ruchu (CMMS);
  • Zarządzanie całą organizacją z uwzględnieniem procesów produkcyjnych (ERP).

Spotkania warsztatowo-doradcze zostały zorganizowane w trzech miastach: Katowicach, Wrocławiu i Krakowie.

W kameralnej atmosferze przyglądaliśmy się problemom z jakimi borykają się przedsiębiorstwa w trakcie opracowywania założeń,
dokumentacji oraz organizacji spotkań z dostawcami. Konsultanci BPC Group opracowali agendę szkolenia, która zwraca
uwagę na najbardziej newralgiczne obszary wyboru i wprowadzenia systemu IT. Przekazaliśmy Państwu wskazówki, dzięki
którym będzie można zwiększyć bezpieczeństwo realizacji projektu i ograniczyć jego koszty. Uzupełnieniem części doradczej
były prezentacje systemów informatycznych, które znajdują zastosowanie w przedsiębiorstwach produkcyjnych.

Zapraszamy do zapoznania się z krótką relacją z Synergy Days 2018.

Produkcja – Systemy IT w Polsce. Raport Rekomendacyjny.

Każdego roku, kilkaset przedsiębiorstw monitorowanych przez BPC GROUP POLAND chce zoptymalizować procesy produkcyjne. Decydenci szukają systemów informatycznych, które pomogą im zwiększyć wydajność maszyn, lepiej wykorzystać zasoby oraz zmniejszyć ilość braków i błędów występujących w trakcie procesu produkcyjnego.

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z niniejszą publikacją, którą sporządziliśmy w oparciu o analizę projektów doradczych.

Raport rekomendacyjny – główne kroki.

Rozdział ten krok po kroku przeprowadza nas przez najważniejsze etapy wyboru zaawansowanego systemu informatycznego, od analizy procesów biznesowych, poprzez tworzenie zapytania ofertowego, po analizę otrzymanych od dostawców ofert. Znalazły się tutaj także wskazówki konsultantów BPC GROUP POLAND dotyczące najczęściej popełnianych błędów w procesie wyboru systemu IT.

100 rozwiązań IT dedykowanych produkcji.

Rozdział zawiera wskazówki dotyczące wyboru systemów IT wybranych klas : ERP, MES, APS, CMMS, SCADA wraz z zestawieniem tabelarycznym kluczowych dostawców działających na rynku polskim. Uzupełnienie stanowią opisy klas rozwiązań wykorzystywanych w przedsiębiorstwach produkcyjnych: PLM, LIMS, CAD/CAM, PDM.

Informacje o producentach i dostawcach systemów IT dedykowanych produkcji.

W rozdziale znajdują się informacje na temat producentów i dostawców systemów IT dedykowanych przedsiębiorstwom produkcyjnym, którzy działają na rynku polskim. Obok opisu działalności, informacji na temat oferowanych rozwiązań i danych kontaktowych, poznamy kluczowe kompetencje przedstawionych firm oraz przykładowe referencje.

Case Study – wybrane projekty.

Rozdział ten zawiera opisy projektów wdrożeniowych zaawansowanych rozwiązań IT w firmach produkcyjnych różnych branż. Informacje zawarte w Case Study obejmują krótki profil działalności przedsiębiorstwa, w którym zostało wdrożone rozwiązanie wraz z opisem problemów z jakimi się borykało, zakres wdrożenia oraz jego efekty.

Zamów publikacje

    Dane adresowe

    [group group-vat clear_on_hide]

    Dane do faktury VAT

    [/group]

    Warunki

    Media społecznościowe na hali produkcyjnej z Exact

    Firmy produkcyjne codziennie generują ogromne ilości powiadomień. Współpracownicy komunikują się nieformalnie za pośrednictwem poczty elektronicznej, aplikacji WhatsApp i wielu innych platform. Jest to szybkie i łatwe, ale czy mądre? Co dzieje się z tymi wszystkimi informacjami przesyłanymi przez te kanały? 

    Po prostu spróbuj je odzyskać

    Wszyscy tego doświadczyliśmy: awaria maszyny, ale osoby która wie jak ją naprawić nie ma w firmie. Robimy więc zdjęcie, wysyłamy je WhatsAppem i (mamy nadzieję), że się wkrótce dowiemy jak rozwiązać ten problem. Może to być dobre rozwiązanie w krótkiej perspektywie czasowej, ale jeśli następnym razem taka sama awaria zdarzy się komuś innemu, trzeba znów zaczynać od początku. Informacje zostały przekazane przez WhatsApp, co oznacza, że nie zostały nigdzie zachowane.
    Dzięki eksplozji różnorodnych platform komunikacyjnych nastąpił podział na oficjalne i nieformalne strumienie informacji w obrębie każdej organizacji. Wyceny, podręczniki, instrukcje obsługi lub prezentacje są odpowiednio zapisywane i przechowywane przez wiele lat. Rozmowy dotyczące tych dokumentów – często niezbędne do zrozumienia, jak przebiegał proces i dlaczego podjęto pewną decyzję, prowadzone są jednak nieformalnymi kanałami. Te informacje giną w lokalnych skrzynkach pocztowych lub na kontach WhatsApp i nie są już dostępne dla innych osób, które mogłyby z nich skorzystać.

    Łączenie pamięci masowej z komunikacją

    Rozwiązanie jest w rzeczywistości bardzo proste: trzeba zintegrować możliwość szybkiej, nieformalnej komunikacji z oprogramowaniem biznesowym. W ten sposób pracownicy mogą szybko porozumiewać się ze sobą, ale komunikacja ta odbywa się we własnym środowisku — gdzie następnie są przechowywane informacje dotyczące np. awarii, opóźnionego zamówienia czy nowego klienta.
    Właśnie takie zadanie realizuje Exact. Łączy w sobie pamięć masową i komunikację w środowisku w pełni zarządzanym przez użytkownika. Dyskusje na temat awarii lub pilnych zamówień są prowadzone i przechowywane w środowisku, w którym jest dostępna również umowa serwisowa maszyny oraz dane kontaktowe klienta – to bardzo praktyczne rozwiązanie.

    Żadnych prowizorek, tylko solidne rozwiązania

    Częścią działalności producenta jest ciągłe dążenie do ulepszania produktów i eliminowania marnotrastwa. Innymi słowy, potrzebujesz nie tylko szybkich, ale też solidnych rozwiązań. Korespondencja dotycząca incydentów może być bardzo pomocna przy analizie pierwotnych przyczyn awarii. Dzięki temu znajdziesz i naprawisz problemy, o których nawet nie wiadomo było, że istnieją. 
    Co się stało? Dlaczego? Kiedy? Jak to rozwiązaliśmy? Dlaczego właśnie w ten sposób? Jakie kolejne działania z tego wynikły? Odpowiedzi na te pytania umożliwiają eliminowanie przyczyn, a nie tylko usuwanie objawów. Przejrzysty przechowywanie działań i interakcji dla wszystkich użytkowników zapewnia czytelną ścieżkę audytu i pozwala uczyć się z przeszłości – i wszystkiego – w bezpiecznym środowisku własnego systemu. Czego więcej można chcieć?

    Chcesz dowiedzieć się więcej na temat platformy Social Collaboration i tego jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie? Zajrzyj tutaj.