Belgijski bank Crelan uruchomi system zarządzania majątkiem od firmy Comarch

Bank Crelan z siedzibą w Belgii rozpoczął współpracę z firmą Comarch w celu wdrożenia nowego systemu do automatyzacji doradztwa inwestycyjnego.

System ten, Comarch Wealth Management, będzie wspierał agentów Crelana w udzielaniu kompleksowych porad inwestycyjnych zgodnych z potrzebami i priorytetami klientów, a także ich preferencjami inwestycyjnymi i gotowością do podejmowania ryzyka.

– Chcemy zautomatyzować, a tym samym udoskonalić nasze usługi doradztwa inwestycyjnego oraz te związane z zarządzaniem portfelem i obsługą transakcji, przy zachowaniu zgodności z przepisami. Celujemy również w spójną podróż klienta przez wszystkie kanały – mówi Jean-Paul Grégoire, dyrektor ds. handlowych w Crelan.

Według Crelana, system Comarch Wealth Management został wybrany ze względu na jego zakres funkcjonalny, dobre dopasowanie do technologii już stosowanych przez bank oraz doświadczenie Comarch w krajach Beneluksu.

– Współpraca z Crelanem pozwala nam na zbudowanie silniejszej pozycji na rynku oprogramowania finansowego w Belgii. Jesteśmy dumni, że nasz produkt, będący wynikiem zaangażowania Comarchu w badania i rozwój, zyskał przychylność kolejnego banku z regionu – cieszy się Wojciech Pawluś, Dyrektor Generalny na Beneluks z firmy Comarch.

Crelan jest bankiem spółdzielczym z całkowicie belgijskim kapitałem. Promuje odpowiedzialny, usieciowiony, osobisty i pełen szacunku model bankowości. To wartości, które bank uznaje za ważne i których chce strzec.

Więcej informacji o Comarch:
Comarch został założony w 1993 roku w Krakowie, w Polsce. Prowadzi projekty dla czołowych marek z Polski i świata w najważniejszych sektorach gospodarki m.in.: telekomunikacji, finansach, bankowości i ubezpieczeniach, handlu i usług, infrastruktury IT, administracji publicznej, przemyśle, ochronie zdrowia oraz w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Z  usług Comarch skorzystało kilkadziesiąt tysięcy światowych marek w ponad 100 krajach na 6 kontynentach m.in.: Heathrow Airport, BP, Carrefour, Heineken, Goodyear, Pepsi, Vodafone, T-Mobile, Telefónica, E-Plus, KPN czy  MTS, BNP Paribas Fortis, Alior Bank SA (Carlo Tassara Group), Allianz, Aviva, AXA, Banque Populaire des Alpes,BRE Bank,BZ WBK (Grupa Santander), CitiFinancial (Citigroup), Delta Lloyd Life, Deutsche Bank PBC, ING Insurance.
Zajmuje wysokie pozycje w rankingach analityków IT m.in.: Gartnera, Truffle 100, TOP 200 „Computerworld”, IDC, Polskiej Akademii Nauk, EU Industrial R&D Investment Scoreboard. Corocznie Comarch inwestuje środki o wartości ok. 15 proc. przychodów  w projekty innowacyjne. W 2018 roku nakłady na prace R&D wyniosły 181 mln zł. Obecnie zatrudnia ponad 6 000 ekspertów, w 93 biurach w 33 krajach od Japonii przez Europę aż po Chile

Epicor ERP w raporcie Top 10 Manufacturing ERP Systems firmy Panorama Consulting 

Z przyjemnością informujemy, że Epicor ERP został wymieniony w najnowszym raporcie Top 10 Manufacturing ERP Systems opublikowanym przez niezależną firmę doradczą Panorama Consulting Solutions.

Opierając się na doświadczeniach klientów, odpowiedziach na RFI i RFP oraz wiarygodnych danych ze źródeł branżowych firma Panorama Consulting wyróżniła mocne strony systemów ERP najlepiej dostosowanych do branży produkcyjnej. 
W przypadku systemu Epicor ERP są to:

  • Łatwa konfigurowalność dzięki budowie rozwiązania na platformie Microsoft
  • Funkcjonalność do obsługi różnych modeli – produkcji na zamówienie, projektowania na zamówienie, konfiguracji na zamówienie, produkcji na magazyn oraz produkcji w trybie mieszanym
  • Możliwość optymalizacji lean manufacturing dzięki przejrzystości procesów, co pozwala użytkownikom wyeliminować marnotrawstwo i obniżyć zużycie energii
  • Dostępność wielu opcji przeglądania menu i łatwe tworzenie dashboardów
  • Dostępność aplikacji mobilnych do zarządzania czasem i wydatkami

Jak zauważyła Laura Florence, Director of Business Development w Panorama Consulting „Kierownictwo Epicor zdaje sobie sprawę, że firmy stoją przed poważnymi wyzwaniami związanymi z niestabilnością rynku, ryzykiem łańcucha dostaw i stale wymaganiami klientów, dlatego Epicor koncentruje się rozwoju systemu, który będzie bezpieczną inwestycją w przyszłość” Podkreśliła też, że współpraca z Microsoftem uczyniła system Epicor innowacyjnym rozwiązaniem światowej klasy, które jest dostępne nawet dla małych i średnich przedsiębiorstw.”

Zachęcamy do zapoznania się z raportem https://www.panorama-consulting.com/resource-center/2019-top-10-manufacturing-erp-systems-report/

Źródła:  https://www.panorama-consulting.com/resource-center/2019-top-10-manufacturing-erp-systems-report/

Kontakt z prasą:
Olga Radzikowska
Marketing Assistant
Todis Consulting
olga.radzikowska@todis.pl 

Epicor Software Corporation jest wiodącym producentem oprogramowania służącego do obsługi i podnoszenia wydajności procesów biznesowych w przedsiębiorstwach z sektora produkcyjnego, dystrybucyjnego, sprzedaży detalicznej oraz branży hotelarskiej i usługowej. Firma działa na międzynarodowym rynku od ponad 40-stu lat i obsługuje ponad 20 000 klientów w przeszło 150 krajach. Rozwiązania mogą być oferowane zarówno w wersji chmurowej, hostowanej, jak i lokalnej. Bogate doświadczenie firmy Epicor pozwala na wprowadzanie innowacyjnych i elastycznych rozwiązań oraz dostosowywanie ich do indywidualnych potrzeb klientów. www.epicor.com 

Todis Consulting jest Todis Consulting jest certyfikowanym partnerem wdrożeniowym Epicor Software. Firma działa na rynku polskim od 2005r.oferując kompleksowe rozwiązania z zakresu zintegrowanych systemów informatycznych. Zespół wysoko wykwalifikowanych konsultantów umożliwia prowadzanie zarówno nowych wdrożeń, reimplementacji oraz migracji do wyższych wersji systemów ERP jak i tworzenie rozszerzeń funkcjonalnych oraz rozwiązań na zamówienie klienta. www.todis.pl 

Szyta na miarę platforma in-memory.

SAP HANA pozwala na błyskawiczną analizę danych, co przekłada się na możliwość szybkiej odpowiedzi na wyzwania rynku. Migracja do SAP HANA to jednak duże wyzwanie dla wewnętrznych zespołów IT zarówno pod względem merytorycznym jak i technicznym. Decydując się na taki krok warto zatem postawić na sprawdzonego dostawcę jakim jest firma itelligence, która dostarcza platformę SAP HANA na najwyższej jakości serwerach IBM Power.

Szybkie przetwarzanie ogromnych ilości informacji to współcześnie jeden z filarów sukcesu biznesowego, a w przypadku SAP HANA dostęp do danych w pamięci RAM liczony jest w nanosekundach. Zastosowany w rozwiązaniu silnik in-memory może prezentować dane transakcyjne w czasie zbliżonym do rzeczywistego niezależnie od ich ilości, a operacje analityczne są wykonywane w dowolnej szczegółowości. SAP HANA otwiera zatem zupełnie nowe możliwości w zakresie raportowania i analiz, przyspieszając te czynności nawet o kilkaset razy.

Dwa modele instalacji SAP HANA

Firma SAP zaplanowała dla aplikacji HANA dwa modele instalacji: Appliance i TDI. Pierwszy z nich to zamknięta architektura, w której sprzętu nie można modyfikować. Drugie rozwiązanie, czyli Tailored Datacenter Integration (TDI), jest skrojone na miarę potrzeb danego klienta, przy czym każdy element składowy musi pochodzić z katalogu urządzeń wybranych przez SAP. Z tego rozwiązania korzysta itelligence, oferując klientom SAP HANA w chmurze prywatnej.

Kiedy warto skorzystać z platformy SAP HANA w TDI?

Model TDI przeznaczony jest dla Twojego biznesu, jeżeli:

  • zależy Ci na elastyczności w zarządzaniu zasobami i efektywnym korzystaniu z mocy obliczeniowej;
  • ważna jest dla Ciebie możliwość zmiany konfiguracji sprzętu np. dodawanie nowych/nowszych zasobów dyskowych;
  • zależy Ci na obniżaniu kosztów utrzymania infrastruktury poprzez konsolidację serwerów;
  • chcesz zwiększyć szybkość i wydajność przetwarzania danych;
  • chcesz uniknąć ograniczeń czasowych dotyczących użytkowania rozwiązania.

IBM Power Systems – gwarancja usług najwyższej jakości

itelligence utrzymuje środowisko SAP HANA TDI na platformie IBM Power Systems, ponieważ urządzenia te są niezawodne, co od lat potwierdzają wyniki analiz prowadzonych przez ITIC (Information Technology Intelligence Consulting). Serwery IBM Power Systems przodują w zestawieniach zarówno jeśli chodzi o czas dostępności, jak i minimalną liczbę naruszeń bezpieczeństwa. Dodatkowo takie rozwiązanie pozwala na konsolidację wirtualnych systemów SAP oraz innych aplikacji na jednym fizycznym serwerze.

Zbudowanie infrastruktury pod rozwiązanie SAP HANA, a także administrowanie platformy, to złożone działania, wymagające fachowej wiedzy i przygotowania praktycznego. Dlatego warto w tym zakresie współpracować z doświadczonym partnerem biznesowym, takim jak itelligence.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat migracji do SAP HANA i poznać praktyczne doświadczenia z przygotowania wydajnego środowiska dla systemów SAP? Zarejestruj się na bezpłatną konferencję „Efektywne zarządzanie w chmurze”:

„HALO!!! GDZIEJ JEST MOJE ZAMÓWIENIE?” – BEZPŁATNY WEBINAR VENDO.ERP

VENDO.ERP już 18 czerwca przeprowadzi bezpłatny webinar on-line!
Serdecznie zapraszamy na bezpłatny webinar on-line „HALO!!! Gdzie jest moje zamówienie?”, które poprowadzi Radosław Majer, Sales Executive Director z firmy CFI Systemy Informatyczne.

Firma produkcyjna to „bardzo złożony organizm”. Każda pomyłka, czy opóźnienie wiąże się z niedotrzymaniem terminów, powoduje zwiększenie kosztów czy przestoje. A przecież każda produkcja dąży do zmniejszenia kosztów produkcji, terminowości i krótkiego czasu dostawy wyrobu do klienta. Firmy muszą elastycznie reagować na wymagania rynku i konkretnego klienta. Dlatego prawidłowy przepływ informacji na wszystkich poziomach jest kluczowym elementem prawidłowego funkcjonowania nowoczesnego zakładu produkcyjnego.

DLATEGO:

  • Jeśli codziennie, wielokrotnie chodzisz na produkcję, żeby dowiedzieć się czy jakiś towar jest gotowy?
  • Biegasz po magazynie, szukając gdzie został odłożony?
  • Drżysz na samą myśl o telefonie od klienta z pytaniem o jego zamówienie?
  • Nie wiesz na jakim etapie są zamówienia?

To zapraszamy Państwa na nasze bezpłatne webinarium, na którym dowiecie się w jaki sposób możecie usprawnić obieg informacji w swoich przedsiębiorstwach produkcyjnych (na linii produkcja – biuro) i jak narzędzia informatyczne mogą w tym sprawnie pomóc. Podczas webinarium Radek zabierze Państwa w ciekawą podróż, na końcu której zostawi kilka gotowych sposobów na to, jak ten obieg informacji usprawnić i zawsze być na bieżąco!

Bepłatny webinar odbędzie się 18 czerwca 2019 r (wtorek), o godzinie 10:00.
Maksymalny czas to 1h.
Webinar dedykowany jest wszystkim firmom, które „produkują”!
Nie czekaj i już dzisiaj zapisz się na nasze wydarzenie! Możesz tylko skorzystać. Zapraszamy!

BEZPŁATNA REJESTRACJA -> https://cfi2018.clickmeeting.pl/halo-gdzie-jest-moje-zamowienie-/register

Widzimy się 18 czerwca!