S&T potwierdza swoje kompetencje w obszarze usług serwisowych rozwiązań Hitachi Vantara w Polsce

S&T po raz trzeci została uhonorowana tytułem najlepszej w Polsce firmy serwisowej Hitachi Vantara. Producent ponownie docenił profesjonalizm i zaangażowanie integratora w rozwiązywanie problemów technicznych oraz wysoki poziom doradztwa w zakresie obsługi  eksploatowanych urządzeń.

Budowa i utrzymanie kluczowej infrastruktury IT to jeden z podstawowych obszarów działalności S&T. Firma dzięki długoletniej współpracy partnerskiej z Hitachi Vantara łączy swoje doświadczenie w zakresie implementacji i utrzymywania systemów do przechowywania danych, z zapewnieniem najkorzystniejszych warunków zakupu sprzętu. S&T świadczy usługi utrzymaniowe dla szerokiego spektrum urządzeń Hitachu Vantara w Polsce. Integrator zatrudnia certyfikowanych inżynierów w zakresie instalacji i serwisowania macierzy dyskowych (Enterprise i Midrange), przełączników sieci SAN, głowic NAS oraz archiwów cyfrowych HCP (Hitachi Content Platform).

– Na tytuł najlepszego partnera serwisowego Hitachi systematycznie pracujemy od blisko 20 lat. Nasz zespół serwisowy ma pod swoją opieką ponad 120 urządzeń, z których korzystają największe banki, spółki ubezpieczeniowe i instytucje publiczne. Gwarantowany przez nas czas naprawy w przypadku awarii nie przekracza 4 godzin, co jest jednym z najlepszych parametrów serwisowych w kraju– mówi Wojciech Gliniecki, Infrastructure Director S&T w Polsce.

S&T jest autoryzowanym partnerem serwisowym Hitachi od 2001 i pierwszą w Polsce firmą, która  otrzymała status takiego partnera.Integrator świadczy usługi  serwisowe w trybie 24/7/365, a sieć 13 biur regionalnych umożliwia dojazd do każdej lokalizacji w kraju w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Firma udostępnia wykwalifikowanych specjalistów IT, zapewnia informatyczną opiekę użytkownikom końcowym, a także zajmuje się serwisem urządzeń. W strukturach S&T pracuje doświadczony zespół inżynierów odpowiadający zarówno za lokalne, jak i międzynarodowe umowy utrzymaniowe.

W 2017 r.  S&T  otrzymała także  nagrodę Gold Partner Hitachi w regionie CEE. Tegoroczny tytuł najlepszej firmy serwisowej w Polsce,  jest kolejnym wyróżnieniem potwierdzającym wysokie kompetencje serwisowe i jakość dostarczanych usług wdrożeniowych. Integrator został uhonorowany tą nagrodą także w latach 2013 i 2016.

Horseware Ireland kuje sukces z Infor M3

LONDYN –  2 lipca 2019 – Infor, wiodący dostawca aplikacji biznesowych działających w chmurze i specjalizowanych dla różnych branż, poinformował, że czołowy producent produktów jeździeckich i przeznaczonych dla zwierząt domowych, Horseware Ireland, z powodzeniem zakończył globalne wdrożenie Infor M3. Platforma ERP pomoże zagwarantować, że odpowiednie narzędzia i możliwości znajdą się w rękach pracowników Horseware Ireland, dzięki czemu będą mogli zagwarantować lepszą jakość obsługi swoim partnerom i klientom. Jednocześnie większa efektywność i widoczność operacji w całej korporacji – w Irlandii, Stanach Zjednoczonych, Kambodży i Chinach – ma stworzyć możliwości wprowadzania innowacji produktów zgodnie z etosem producenta specjalistycznego.

Oferując tak różnorodną mieszankę produktów, która obejmuje akcesoria dla koni i psów, odzież i akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci, oraz gamę produktów terapeutycznych zaprojektowanych dla koni, Horseware Ireland wymagało elastycznego i skalowalnego systemu, ułatwiającego wprowadzanie nowej oferty zgodnie z wymaganiami rynku. Poprzednie systemy firmy uległy znacznym modyfikacjom, były różne w różnych lokalizacjach i wymagały wielu ręcznych interwencji, co pogarszało produktywność i wydajność.

Horseware Ireland wybrało system Infor kierując się możliwościami skalowania, dopasowaniem do branży odzieżowej i nowoczesnym interfejsem aplikacji. Ponieważ firma korzystała już z produktu Infor, wymagania dotyczące szkoleń i migracji danych były jeszcze łatwiejsze w zarządzaniu i umożliwiły zespołowi na szybsze działanie.

„Od momentu powstania w 1985 r., Horseware Ireland nieustannie wprowadzała różne innowacje i inwestowała w najnowszą technologię, aby wspierać rozwój i odnosić sukcesy na rynku produktów jeździeckich”, komentuje Alan O’Neill, IT Manager, Horseware Ireland. „Dostarczanie wysokiej jakości produktów w połączeniu z wyjątkowym doświadczeniem jest nieodłącznym elementem naszej wizji. Wspierana przez partnerów takich jak MRC UK, BEC S.I., Millersoft, Glantus, Vince i Cashbooks, platforma Infor personalizuje doświadczenie użytkownika, pozwalając nam zautomatyzować więcej procesów i zwiększyć produktywność, lepiej kontrolować alokację towarów do partnerów i klientów, wzmacniając ich zaangażowanie”.

„Firmy modowe żyją lub umierają w zależności od doświadczenia marki, którą oferują, szczególnie w sektorach niszowych”, komentuje Simon Niesler, starszy wiceprezes i dyrektor generalny Infor Western Europe. „W coraz bardziej wymagającym i zmieniającym się świecie strategie zorientowane na klienta muszą być wspierane przez zintegrowaną, specjalizowaną dla branży technologię do zarządzania produktami, zapewniającą produktywność i spełniającą oczekiwania klientów i zapewniającą istotną przewagę nad konkurencją”.

 

O firmie Infor

Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu, udostępniane m.in. w technologii chmury. Firma zatrudnia 16 500 pracowników i obsługuje ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

Źródło: Infor

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

ChmuraERP.pl® – odpowiedź na wielowariantowość instalacji oprogramowania ERP.

Zaawansowane systemy ERP posiadają Zintegrowane środowisko rozwoju, aby zapewnić ciągły rozwój funkcjonalności systemu bez wielkiego narzutu kosztów. Generalnie na rynku jest bardzo mało technologii rozwoju tego typu przeznaczonych dla rozwiązań 3 -warstwowych dedykowanych dla pracy w chmurze. Większość systemów ERP dostarczanych w chmurze czyni to za pomocą sztucznie stworzonej 3-ej warstwy jaką jest RDP, która jest znacznie droższa w eksploatacji ponieważ wymaga modelu IaaS.

Okazuje się, że z pośród rodzimych systemów ERP jedynym środowiskiem Zintegrowanym zapewniającym ciągły rozwój zarówno w architekturze 3 warstwowej dla chmury w modelu SaaS i w architekturze 2 warstwowej (z udziałem RDP ) w modelu IaaS jest system GardensERP.

Cienki klient systemu GardensERP pracuje na dowolnym urządzeniu mobilnym i może łączyć się z serwerem aplikacyjnym widocznym jako Web Apps w chmurze Azure (model SaaS). Rozwój czyli dowolna rozbudowa lub zmiana funkcjonalności odbywa się w jednym środowisku zintegrowanym bezpośrednio w bazie danych repozytorium serwera aplikacji. Po zmianie w jednym miejscu od razu mamy efekt na wszystkich warstwach systemu. Zmiana działania jest widoczna zarówno przy użyciu grubego klienta jak i cienkich klientów w systemach Windows , Android , MacOS , ale także w dowolnej przeglądarce internetowej.

GardensERP posiada także grubego klienta zawierającego zarówno jądro wykonawcze aplikacji jak i zintegrowane środowisko rozwoju IDE GardensAM służące do jej rozbudowy. 

Jest mitem, że systemu dostępnego w chmurze nie da się dostosować do indywidualnych potrzeb  klienta. Odpowiedzią są rozwiązania firmy Gardens-Software, która jako jedyny producent dostarcza zintegrowane środowisko rozwoju dedykowane jednocześnie dla konfiguracji on-premise jak i modeli SaaS i IaaS. Dotychczas barierą w dostosowywaniu systemu ERP dostępnego w chmurze do indywidualnych potrzeb była tylko technologia, a nie, jak fałszywie głosi wiele opinii, sposób sprzedawania dostępu do jednego programu jako usługi. Mity głoszą firmy, które budują systemy dla firm w architekturze 2 warstwowej i nie posiadają żadnych nowoczesnych technologii rozwoju. W systemie GardensERP CloudBasic  wprowadzane są dowolne i indywidualne modyfikacje dla klienta. Jest to możliwe i proste tylko wtedy kiedy dostawca usługi posiada zintegrowane środowisko rozwoju zapewniające przechowywanie repozytorium obiektów aplikacji wewnątrz właściwej dla danego klienta bazie danych.

Technologia GardensAM® zapewnia rozwój aplikacji zarówno dla konfiguracji 2 warstwowej (baza danych<->gruby klient) lub 3 warstwowej (baza danych<-> serwer aplikacyjny<->cienki klient ).

Tak więc system GardensERP umożliwia dowolną konfigurację sprzedaży oprogramowania w modelach SaaS, IaaS, PaaS lub on-premise.

www.chmuraerp.pl

 

Konfiguracje systemu Gardens ERP z wykorzystaniem własnej infrastruktury (on-premise):

 

Konfiguracje systemu Gardens ERP z wykorzystaniem modeli chmurowych (SaaS i IaaS):

 

Raźniej w duecie! Asprova APS i Opera MES w firmie produkcyjnej SSC.

W życiu prawie każdej firmy produkcyjnej przychodzi taki moment, w którym liczba zamówień wzrasta do poziomu, w którym  kontrolowanie produkcji, terminowość zamówień i ich realizacja staje się niemożliwa lub/i generuje w firmie chaos. Istnieje przeświadczenie, że prędzej czy później wszystkie zlecenia zostaną zrealizowane, ale nie wiemy, kiedy to nastąpi. Jak wiadomo, klient nie lubi czekać, a brak precyzyjnego określenia terminu dostawy może powodować całkowitą rezygnację z zakupu. Skąd zatem wiedzieć, gdzie leży problem na produkcji i jak temu wszystkiemu sprostać?

Grunt to zdefiniować problem i go rozwiązać

Firmie SCC z Mielca, działającej w obszarze produkcji płyt rozdzielczych oraz paneli sterujących, zależało na zwiększeniu terminowości zamówień, łatwiejszym zarządzaniu kompetencjami oraz skróceniu cyklu produkcyjnego. Ich przykład pokazuje jak za pomocą wdrożenia dwóch, uzupełniających się wzajemnie systemów, można precyzyjnie zaplanować produkcję i osiągnąć wiele korzyści biznesowych – nawet takich, których firma sama się nie spodziewała. SSC zdecydowało się na współpracę z firmą eq system. Jest to firma doradczo-wdrożeniowa, która od 28 lat wspiera przedsiębiorstwa z różnych branż w ciągłym doskonaleniu procesów biznesowych – także produkcyjnych. Na samym początku firma skupia się nie na samym doborze odpowiedniego oprogramowania, ale na dogłębnej analizie funkcjonowania przedsiębiorstwa, procesów wewnętrznych i ustalenia wspólnych celów dla projektu. Tak było i tym razem.

Dedykowane systemy IT

Wprowadzenie pewnych zmian niesie za sobą nie tylko pojedyncze korzyści, ale szereg – często zaskakujących – usprawnień, które powodują, że firma funkcjonuje lepiej, szybciej, optymalniej, a co za tym idzie, efektywniej. W spółce SSC zostały wdrożone dwa, wzajemnie uzupełniające się systemy – Asprova APS oraz Opera MES. To narzędzia, które pozwalają nie tylko zaplanować i monitorować, ale przede wszystkim zoptymalizować produkcję i dostosować ją do technologicznych założeń i celów firmy.

SSC to firma, której specyfika opiera się na dużej liczbie indywidualnych zamówień produkcyjnych. Dzięki systemom Asprova APS oraz Opera MES zwiększyliśmy terminowość zamówień, poprawiliśmy organizację naszej pracy, skróciliśmy czas produkcji, a także jesteśmy w stanie precyzyjnie analizować wydajność naszych zasobów produkcyjnych. Ważnym elementem naszej współpracy z firmą eq system jest także to, że obydwa systemy mają duży potencjał rozwojowy – można je dostosować do specyficznych procesów zachodzących u nas, są intuicyjne w obsłudze i można je zintegrować z innymi systemami. Staliśmy się bardziej wiarygodni w oczach klientów – z łatwością możemy przewidywać terminy realizacji zamówień, a także szybciej definiować źródło ewentualnych opóźnień” – komentuje Andrzej Ziarko, Prezes spółki SSC.

Najważniejsze osiągnięte korzyści z wykorzystania dedykowanych systemów do zarządzania produkcją

Największym wyzwaniem, a zarazem elementem decydującym o wyborze oprogramowania było wdrożenie takiego systemu, który będzie posiadał nie tylko niezbędne funkcjonalności produkcyjne dostosowane do potrzeb przedsiębiorstwa, ale przede wszystkim możliwość integracji z wdrożonym od lat systemem służącym do tworzenia i przechowywania technologii. Wszystkie zamierzone przez firmę cele, a wśród nich m.in.: synchronizacja operacji w procesie produkcyjnym, kontrola postępów w realizacji poszczególnych operacji czy możliwość analizy czynników opóźniających produkcję zostały osiągnięte. Dzięki wdrożeniu systemów Asprova APS i Opera MES, firma SSC osiągnęła następujące korzyści:

  • Dostęp do informacji o terminowości realizacji zamówień klientów, dzięki synchronizacji operacji w procesie produkcyjnym,
  • Optymalizacja poziomu stanów magazynowych dzięki bieżącemu monitorowaniu wykorzystania poszczególnych surowców,
  • Udoskonalenie procesu planowania produkcji oraz poprawa jego efektywności dzięki kontroli postępów w realizacji poszczególnych operacji,
  • Skrócenie cyklu produkcyjnego dzięki analizie wydajności zasobów produkcyjnych jakim są maszyny i pracownicy,
  • Skrócenie czasu planowania produkcji dzięki swobodnemu dostępowi do informacji na temat bieżącego stanu produkcji,
  • Przejrzystość terminu realizacji zamówień dzięki możliwości analizy czynników opóźniających produkcję,
  • Poprawa jakości rejestracji produkcji dzięki wykorzystaniu informacji o statusie pracy operatorów,
  • Wykorzystanie informacji o datach w procesie zakupowym, dzięki odpowiedniemu planowaniu i określeniu partii dostaw,
  • Kontrola stanów magazynowych dzięki możliwości bilansowania potrzeb produkcyjno-zakupowych.

Merytoryczne wsparcie

Wybór odpowiednich systemów wiąże się nie tylko z decyzją “jakie oprogramowanie wybrać”. To także wybór odpowiedniej firmy, która w należyty sposób wdraża te systemy w przedsiębiorstwie. eq system to firma, która na każdym etapie współpracy przekazuję swoją wiedzę podczas prowadzonych warsztatów i konsultacji w taki sposób, aby w przyszłości umożliwiała ona samodzielny rozwój systemu przez jego użytkowników. Rzeczowa i terminowa analiza przedwdrożeniowa pomogła firmie SCC idealnie dopasować obydwa systemy do swoich potrzeb, a samo wdrożenie przełożyło się na szybkie uzyskanie założonego celu, jakim jest optymalizacja zachodzących w firmie procesów produkcyjnych zgodnych z wypracowaną wcześniej technologią.

www.eqsystem.pl