S&T potwierdza swoje kompetencje w obszarze usług serwisowych rozwiązań Hitachi Vantara w Polsce

S&T po raz trzeci została uhonorowana tytułem najlepszej w Polsce firmy serwisowej Hitachi Vantara. Producent ponownie docenił profesjonalizm i zaangażowanie integratora w rozwiązywanie problemów technicznych oraz wysoki poziom doradztwa w zakresie obsługi  eksploatowanych urządzeń.

Budowa i utrzymanie kluczowej infrastruktury IT to jeden z podstawowych obszarów działalności S&T. Firma dzięki długoletniej współpracy partnerskiej z Hitachi Vantara łączy swoje doświadczenie w zakresie implementacji i utrzymywania systemów do przechowywania danych, z zapewnieniem najkorzystniejszych warunków zakupu sprzętu. S&T świadczy usługi utrzymaniowe dla szerokiego spektrum urządzeń Hitachu Vantara w Polsce. Integrator zatrudnia certyfikowanych inżynierów w zakresie instalacji i serwisowania macierzy dyskowych (Enterprise i Midrange), przełączników sieci SAN, głowic NAS oraz archiwów cyfrowych HCP (Hitachi Content Platform).

– Na tytuł najlepszego partnera serwisowego Hitachi systematycznie pracujemy od blisko 20 lat. Nasz zespół serwisowy ma pod swoją opieką ponad 120 urządzeń, z których korzystają największe banki, spółki ubezpieczeniowe i instytucje publiczne. Gwarantowany przez nas czas naprawy w przypadku awarii nie przekracza 4 godzin, co jest jednym z najlepszych parametrów serwisowych w kraju– mówi Wojciech Gliniecki, Infrastructure Director S&T w Polsce.

S&T jest autoryzowanym partnerem serwisowym Hitachi od 2001 i pierwszą w Polsce firmą, która  otrzymała status takiego partnera.Integrator świadczy usługi  serwisowe w trybie 24/7/365, a sieć 13 biur regionalnych umożliwia dojazd do każdej lokalizacji w kraju w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Firma udostępnia wykwalifikowanych specjalistów IT, zapewnia informatyczną opiekę użytkownikom końcowym, a także zajmuje się serwisem urządzeń. W strukturach S&T pracuje doświadczony zespół inżynierów odpowiadający zarówno za lokalne, jak i międzynarodowe umowy utrzymaniowe.

W 2017 r.  S&T  otrzymała także  nagrodę Gold Partner Hitachi w regionie CEE. Tegoroczny tytuł najlepszej firmy serwisowej w Polsce,  jest kolejnym wyróżnieniem potwierdzającym wysokie kompetencje serwisowe i jakość dostarczanych usług wdrożeniowych. Integrator został uhonorowany tą nagrodą także w latach 2013 i 2016.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*