MagikINFO to nowoczesny system z długą tradycją przeznaczony do zarządzania, monitorowania oraz obsługi zasobów IT. MagikINFO pomaga w realizacji wielu zadań związanych z codziennością działów IT, a management firmy ceni go za wgląd w wydajność pracy poszczególnych pracowników.
Trzy niezależne moduły
MagikINFO składa się z trzech modułów, które są w pełni autonomiczne, ale jeżeli występują razem (to) uzupełniają się i integrują ze sobą.
MagikAUDIT:
- dokładny audyt komputerów w sieci,
- zarządzanie licencjami oprogramowania,
- zarządzanie majątkiem oraz inwentaryzacja zasobów,
- zdalny pulpit, linia poleceń oraz dostęp do plików,
- zdalne zarządzanie oraz dystrybucja oprogramowania.
MagikMONITOR:
- monitoring użytkowników oraz komputerów,
- monitoring wydruków,
- monitoring operacji na plikach,
- blokowanie www, aplikacji, usb, itd.
MagikHELPDESK:
- integracja z mailem w obu kierunkach,
- dwie bazy wiedzy, często zadawane pytania,
- zgłoszenia podrzędne z opcją automatyzacji,
- formularze zależne od kategorii,
- zatwierdzanie wniosków przez osoby upoważnione,
- tablica ogłoszeń,
- SLA zależne od kategorii,
- integracja z AD.
MagikINFO dla managementu
Kierownikom oraz managerom firmy system oferuje pewność, że ich środowisko informatyczne jest zarządzane zgodnie z dobrymi praktykami. MagikINFO umożliwia znaczne podniesienie standardu realizacji usług świadczonych własnym zespołom, systematyzując komunikację za pomocą systemu ticketowego. Osoby zarządzające kadrą będą miały dostęp do informacji o tym, czy pracownicy wykonują swoją pracę oraz mogą analizować ich workflow. Moduł licencyjny pozwala szefostwu firmy spać spokojnie, wiedząc, że organizacja posiada wszystkie licencje na oprogramowanie zainstalowane w organizacji.
MagikINFO dla informatyków
Informatyk uzyska mocne narzędzie, za pomocą którego nie tylko ustali jakie zasady będą panowały w sieci firmy, ale również da wgląd do wielu informacji, które trudno uzyskać w tradycyjny sposób. Nareszcie można dokładnie stwierdzić jaki sprzęt jest obecnie używany, kiedy wygasa jego gwarancja. Można również panować nad wersjami programów i upgradować je, kiedy przyjdzie na to czas. System umożliwia zarządzanie programami zbiorczo – masowe instalacje, a także usuwanie aplikacji oraz indywidualnie, kiedy pracownik pozwala serwisantowi na przejęcie pulpitu a ten realizuje zadania.
MagikINFO dla pracownika
Pracownicy docenią komfortowy i prosty interface helpdesku, który umożliwi szybkie i proste zgłaszanie problemów. Będą informowani na bieżąco o przebiegu ich zgłoszeń. Poza tym, każdy w firmie może zostać serwisantem, ponieważ nasz system ticketowy często jest stosowany w roli centralnego miejsca standaryzującego komunikację w całej organizacji.