W odpowiedzi na potrzeby klientów Deltek rozwija oprogramowanie

Jednym z podstawowych założeń strategii działania firmy Deltek, jest koncentracja na potrzebach użytkowników. Najlepszą metodą jej realizacji jest natomiast wsłuchanie się w ich oczekiwania i uwagi, ich analiza, a następnie odpowiedź na nie.

System Deltek Maconomy dedykowany jest dla firm z branży usług profesjonalnych. Firma Deltek, w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, opracowała dla tego systemu usługę Hey Deltek dla Maconomy, polegającą na tym, że użytkownicy wypowiadają polecenia lub wpisują je w niekodowanym języku, a Maconomy zajmuje się resztą, niezależnie od tego, czy chodzi o spotkanie, nawigację do określonego ekranu, generowanie raportu czy wiele innych zadań. Użytkownicy mogą również uzyskać odpowiedzi na pytania i uzyskać wskazówki dotyczące poszczególnych ekranów. Dzięki takiemu rozwiązaniu, możliwe jest zwiększenie wydajności oraz znaczna oszczędność czasu. Rozwiązanie jest proste, intuicyjne, przyjazne użytkownikom. Dotychczas funkcja ta była jedynie pasywna, jednak planowany jest jej rozwój ku proaktywnemu sugerowaniu zadań użytkownikom poprzez analizę wzorców i zachowań. Przykładowo, jeśli użytkownik generuje dany raport regularnie w każdy piątek, system przypomni mu o konieczności wykonania danej czynności. Przewiduje się, że Hey Deltek będzie dostępny na początku 2020 roku.

Użytkownicy doceniają fakt, że system Maconomy obejmuje tak dużą ilość różnorodnych danych i informacji oraz bogatą funkcjonalność. Natomiast problem stanowiło dalsze ich przełożenie na konkretne, użyteczne raporty. Taki feedback od użytkowników był dla Deltek inspiracją do opracowania samoobsługowego analizatora sieciowego (iAccess analyzer), który ułatwia analizę biznesową i raportowanie, nawet początkującym użytkownikom. Rozwiązanie będzie dostępne już w listopadzie 2019. Stanowi ono istotny składnik nowego interfejsu internetowego, ponieważ pozwala wszystkim użytkownikom uzyskiwać dane za pomocą prostego samoobsługowego zapytania, które zapewnia im dostęp do wszystkich danych, pól i funkcji, do których posiadają oni uprawnienia. Gdy system dostarczy informacje, których dotyczy zapytanie, użytkownicy mogą wyodrębnić dane, wykonywać zaawansowane funkcje matematyczne i tworzyć profesjonalne raporty graficzne. Mogą także dynamicznie udostępniać wyniki współpracownikom i klientom, a także zapisywać i śledzić ulubione. Kolejną bardzo istotną z punktu widzenia klientów funkcjonalnością jest możliwość wykonywania wszystkich zadań przy użyciu jednego narzędzia – bez znaczenia czy jest to komputer, telefon, czy tablet. Ma to bowiem ogromny wpływ na uproszczenie i skrócenie procesów oraz podniesienie wydajności pracy. iAccess daje możliwość korzystania ze wszystkich funkcji programu Maconomy zarówno w biurze, jak i poza nim, przy użyciu jednego narzędzia.

Podsumowując, należy podkreślić, jak duży wpływ mają sami użytkownicy systemów firmy Deltek na ich rozwój. Deltek nie tylko odpowiada na potrzeby płynące z rynku, ale także opracowuje rozwiązania, które je wyprzedzają.

Żródło:

https://www.deltek.com/en/learn/blogs/project-nation/2019/05/focus-on-user-centric-software?platform=hootsuite

Kontakt z prasą:
Olga Radzikowska
Marketing Assistant
Todis Consulting
olga.radzikowska@todis.pl

Todis Consulting jest wyłącznym partnerem Deltek Inc. w Polsce i w Czechach. Firma działa na rynku polskim od 2005r.oferując kompleksowe rozwiązania z zakresu zintegrowanych systemów informatycznych. Zespół wysoko wykwalifikowanych konsultantów umożliwia prowadzanie zarówno nowych wdrożeń, reimplementacji oraz migracji do wyższych wersji systemów ERP jak i tworzenie rozszerzeń funkcjonalnych oraz rozwiązań na zamówienie klienta. www.todis.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*