Todis DocFlow to autorskie, zintegrowane z systemem iScala oprogramowanie do zarządzania elektronicznym obiegiem faktur w obrębie przedsiębiorstwa. Pozwala zautomatyzować rejestrację dokumentów i wyeliminować konieczność ponownego wprowadzania istniejących już danych.
Aplikacja DocFlow pozwala obniżyć koszty przedsiębiorstwa poprzez:
- Redukcję błędów pracowników.
- Usprawnienie kontroli wydatków i podniesienie jakości dekretacji.
- Redukcję ilości czasu poświęcanego na obsługę faktur zakupowych.
- Usprawnienie rejestracji dokumentów oraz ich obiegu wewnątrz firmy – są one przekazywane do weryfikacji, akceptacji oraz dekretacji w formie elektronicznej, a ich fizyczny ruch jest całkowicie wyeliminowany.
- Ułatwienie kontroli oraz odnajdywania/wyszukiwania „zagubionych” dokumentów, określenie osób, u których „utknęły” dokumenty.
- Przypisanie jednoznacznej odpowiedzialności za prawidłowy obieg faktury oraz przejrzystość procesu akceptacji i dekretacji.
Podstawowe Założenia
- Dostęp do programu przez przeglądarkę Internetową
- Możliwość elektronicznej archiwizacji wszystkich dokumentów
- Wielostopniowa elektroniczna akceptacja dokumentów
- DocFlow zintegrowany jest z systemem iScala: odczytuje z systemu dane słownikowe (dostawcy, plan kont, wymiary, kody VAT, warunki płatności), zapisuje dane z wykorzystaniem mechanizmu Epicor Service Connect lub bezpośrednio
- Zapewnia bezpieczeństwo dokumentów
Rejestracja dokumentów
- Wprowadzenie dokumentu możliwe jest w sposób ręczny lub automatyczny na podstawie danych z OCR (dokładniej: na podstawie plików XML generowanych przez aplikację OCR, które są zapisywane w odpowiednim katalogu)
- Podpięcie skanu faktury
- Wybór ścieżki akceptacji – odpowiedniej osoby wewnątrz firmy
- Mechanizm powiadomień oraz alertów
Alokacja i akceptacja
- Alokacja kosztów (podanie odpowiednich wymiarów)
- Zatwierdzenie dokumentu jedno lub wielostopniowe (możliwość konfiguracji)
- Możliwość przekierowywania akceptacji faktur
- Obsługa zwrotna (prośba o zmianę, uzupełnienie dokumentu)
- Historia obiegu dokumentu – archiwizacja
Weryfikacja i księgowanie
- Weryfikacja dokumentu przez Dział Księgowy
- Wprowadzanie ewentualnych zmian (dekret, VAT, NKUP, itp.)
- Zaksięgowanie (faktury automatycznie przenoszone są do systemu iScala)
- Wykorzystanie mechanizmu Epicor Service Connect lub bezpośrednio (w zależności od dostępnej licencji i preferencji klienta)
Elektroniczny obieg faktur może być dowolnie rozbudowywany i modyfikowany na etapie wdrożenia
i utrzymania systemu. Planowane jest rozszerzenie aplikacji, które pozwoli na zautomatyzowany obieg pozostałego typu dokumentów w przedsiębiorstwie (umowy, korespondencja, itp.)