Spółka podpisała kontrakt na dostawę i wdrożenie systemu SIMPLE.ERP. Umowa obejmuje dostawę systemu finansowo księgowego SIMPLE.ERP wraz ze świadczeniem prac dodatkowych oraz usługami serwisu utrzymaniowego i wsparcia. Wartość podpisanego w drodze postępowania przetargowego kontraktu to 17 835 000 zł brutto.
Przedmiot umowy realizowany będzie w uzgodnionych przez strony etapach, których zakończenie zaplanowano na okres maksymalnie 48 miesięcy, w tym 18 miesięcy na wdrożenie systemu finansowo-księgowego i 30 miesięcy wsparcia serwisowego. Umowa przewiduje także świadczenie usług dodatkowych.
Rozwiązania, które zapewnia system SIMPLE.ERP i ich dopasowanie do potrzeb klientów sprawiają, że po raz kolejny nasza oferta spotkała się z uznaniem tak dużej i znaczącej polskiej jednostki. Ten i ostatnio zawarte kontrakty są najlepszym potwierdzeniem dopasowania oferty SIMPLE do potrzeb podmiotów sektora publicznego. Tworzymy i dostarczamy rozwiązania, które wspierają bieżące działanie jednostek i ułatwiają zarządzanie przedsiębiorstwem, jak i umożliwiają dalszy rozwój firm. Kompleksowość systemu SIMPLE.ERP oraz możliwość dostosowania narzędzia do indywidualnych potrzeb firm sprawiają, że firmy chętnie z niego korzystają. Jestem przekonany, że zaoferowane rozwiązanie sprosta wymaganiom Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, będąc niezastąpionym wsparciem w podejmowaniu istotnych decyzji – komentuje Rafał Wnorowski, Prezes Zarządu Simple SA.
Projekt charakteryzuje się bardzo rozbudowaną specyfikacją i szczegółowością wymagań – to dotychczas największy kontrakt podpisany przez Simple na przestrzeni ostatnich lat.
Projekt stawia przed nami wiele wymagań, naprzeciw którym wychodzimy z bagażem doświadczeń z ukończonych sukcesem wdrożeń. Jestem pewien, że w efekcie końcowym te działania przełożą się na efektywne i sprawne zarządzanie Agencją – dodaje Rafał Wnorowski.
Wygranie przetargu na dostawę i wdrożenie systemu SIMPLE.ERP dla tak prestiżowej i znaczącej jednostki, jaką jest Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, to dla nas duże wyróżnienie. Oferowane przez nas rozwiązanie znacząco wpłynie na usprawnienie procesów finansowo księgowych i funkcjonowanie Agencji. Nasze produkty od lat cieszą się zainteresowaniem zarówno wśród podmiotów z sektora publicznego jak i wśród firm komercyjnych. Oferowany przez nas system nieustannie rozwijamy oraz dostosowujemy do oczekiwań najbardziej wymagających klientów. Jestem pewien, że dzięki wdrożeniu Agencja zyska narzędzie do sprawnego i nowoczesnego zarządzania finansami – mówi Marcin Biniek, Key Account Manager Simple SA.
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej (PAŻP) – utworzony 1 kwietnia 2007 państwowy organ zarządzania ruchem lotniczym podległy nadzorowi Prezesa ULC oraz Ministra właściwego ds. transportu. Agencja jest jednostką sektora finansów publicznych, która swoją podstawową działalność finansuje z opłat nawigacyjnych wpłacanych przez użytkowników przestrzeni powietrznej. Polska Agencja Żeglugi Powietrznej jest jedyną w Polsce instytucją, która szkoli i zatrudnia cywilnych kontrolerów ruchu lotniczego.