IFS, wiodący dostawca oprogramowania do chmury obliczeniowej dla przedsiębiorstw i przemysłowej sztucznej inteligencji, poinformował dziś, że dział Power Systems firmy Rolls-Royce, ze swoją marką mtu, zdecydował się na wdrożenie rozwiązania IFS Cloud w celu optymalizacji swoich globalnych operacji serwisowych i wsparcia strategicznych celów w zakresie efektywności, zrównoważonego rozwoju i wzrostu.
W ramach przejścia Power Systems na podejście dostawcy rozwiązań, dział, który zatrudnia ponad 10 000 pracowników, poszukiwał innowacyjnego rozwiązania, które zwiększy realizację umowy o poziomie usług (SLA) i zwiększy wydajność harmonogramowania. Wykorzystując moc przemysłowej sztucznej inteligencji , IFS Cloud przekształci operacje serwisowe dzięki zaawansowanym analizom w czasie rzeczywistym i dynamicznym możliwościom harmonogramowania. Celem jest usprawnienie przepływów pracy serwisowej i zapewnienie klientom na całym świecie bardziej precyzyjnej i elastycznej obsługi.
Korzystając z modułu Planowania, harmonogramowania i optymalizacji (PSO) IFS Cloud, dział Power Systems firmy Rolls-Royce może rozszerzyć długoterminowe umowy konserwacyjne i zwiększyć sprzedaż części zamiennych, uzyskując lepszą widoczność danych serwisowych. Ta optymalizacja usprawni harmonogramowanie i wdrażanie inżynieryjne, zwiększając wskaźniki napraw za pierwszym razem, zapewniając jednocześnie spójne wypełnianie umów SLA w całej flocie silników.
Jednocześnie możliwości symulacyjne IFS Cloud, dostarczane za pośrednictwem narzędzia What-If Scenario Explorer (WISE), znacznie usprawnią procesy planowania klienta. Dzięki modelowaniu różnych scenariuszy alokacji zasobów, harmonogramowania konserwacji i planowania wydajności, może przewidywać wyzwania, optymalizować wykorzystanie zasobów i lepiej dostosowywać się do SLA. Ponadto symulowanie różnych sytuacji „co by było, gdyby”, takich jak wahania popytu, dostępność techników lub dostawy części, umożliwi działowi Power Systems firmy Rolls-Royce podejmowanie proaktywnych decyzji opartych na danych.
Joern Lindstaedt, wiceprezes ds. globalnej obsługi klienta – Power Systems, Rolls-Royce, powiedział: „Po rozmowie z różnymi potencjalnymi partnerami było jasne, że możliwości IFS Cloud będą stanowić znaczący krok w transformacji naszych operacji serwisowych, a IFS był zatem oczywistym wyborem. Dzięki ulepszonym analizom w czasie rzeczywistym i dynamicznemu harmonogramowaniu spodziewamy się osiągnąć znaczną poprawę w świadczeniu usług i zadowoleniu klienta, wspierając nasze cele dotyczące wydajności i zrównoważonego rozwoju”.
Automatyzacja dużej części procesu planowania i wysyłania zmniejsza potrzebę ręcznych interwencji, umożliwiając nowym dyspozytorom szybkie opanowanie alokacji zasobów, zarządzanie terminami serwisowymi i dostosowywanie harmonogramów.
James Lewis, globalny szef działu zarządzania usługami w IFS, powiedział: „Jesteśmy podekscytowani partnerstwem z Rolls-Royce Power Systems, aby wesprzeć ich przejście na bardziej zorientowany na usługi model biznesowy. Dzięki IFS Cloud będą mogli poprawić wskaźniki napraw za pierwszym razem, skrócić czas reakcji i podejmować decyzje bardziej oparte na danych, co pomoże im zapewnić wyjątkową obsługę klientom na całym świecie”.
IFS Cloud zapewni również wgląd w czasie rzeczywistym w wydajność silnika, dostępność zasobów i potrzeby serwisowe, umożliwiając bardziej proaktywne zarządzanie konserwacją i wymianami w ramach globalnych operacji Power Systems. Platforma zostanie udostępniona 1000 użytkownikom w 1200 lokalizacjach w 175 krajach, podkreślając zaangażowanie Rolls-Royce w dostarczanie innowacji i doskonałej obsługi klienta na skalę globalną.
O Rolls-Royce Power Systems
Dział Power Systems firmy Rolls-Royce ma siedzibę w Friedrichshafen w Niemczech i zatrudnia około 10 000 osób na całym świecie. Portfolio produktów obejmuje silniki wysokoobrotowe marki mtu i systemy napędowe dla statków, elektrowni, ciężkich pojazdów lądowych, kolejowych i obronnych oraz dla przemysłu naftowego i gazowego, a także systemy diesla i gazu oraz kontenery akumulatorowe do zadań krytycznych, zasilania w trybie gotowości i ciągłego, łączonego wytwarzania ciepła i energii oraz mikrosieci i intensywnie angażuje się w rozwój rozwiązań neutralnych dla klimatu. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę https://www.rolls-royce.com/products-and-services/power-systems.aspx
O firmie IFS
IFS jest wiodącym na świecie dostawcą przemysłowej sztucznej inteligencji i oprogramowania korporacyjnego dla firm, które tworzą, serwisują i zasilają naszą planetę. Nasza technologia umożliwia firmom, które produkują towary, utrzymują złożone aktywa i zarządzają operacjami zorientowanymi na usługi, odblokowanie transformacyjnej mocy przemysłowej sztucznej inteligencji™ w celu zwiększenia produktywności, wydajności i zrównoważonego rozwoju.
IFS Cloud to w pełni kompozycyjna platforma oparta na sztucznej inteligencji, zaprojektowana z myślą o maksymalnej elastyczności i możliwości dostosowania do konkretnych wymagań naszych klientów i ewolucji biznesu. Obejmuje ona potrzeby planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) , zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (EAM) , zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) , zarządzania usługami informatycznymi (ITSM) i zarządzania usługami terenowymi (FSM) . Technologia IFS wykorzystuje sztuczną inteligencję, uczenie maszynowe, dane w czasie rzeczywistym i analizę, aby umożliwić naszym klientom podejmowanie świadomych decyzji strategicznych i wyróżnianie się w Moment of Service™.
Firma IFS została założona w 1983 r. przez pięciu przyjaciół ze studiów, którzy rozbili namiot przed siedzibą naszego pierwszego klienta, aby zapewnić, że będą dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a potrzeby klienta będą na pierwszym miejscu. Od tego czasu firma IFS stała się globalnym liderem, zatrudniającym ponad 6500 pracowników w 80 krajach. Kierując się tymi podstawowymi wartościami zwinności, zorientowania na klienta i zaufania, firma IFS jest uznawana na całym świecie za dostawcę wartości i wspierającego strategiczne transformacje. Jesteśmy najbardziej polecanym dostawcą w naszym sektorze. Odwiedź witrynę ifs.com, aby dowiedzieć się dlaczego.