IFS liderem rynku systemów zarządzania serwisem w terenie (FSM) według raportu IDC MarketScape

Wyróżnieniu w raporcie firmy analitycznej towarzyszy duży wzrost sprzedaży — przychody IFS z licencji na rozwiązania FSM zwiększyły się w I połowie 2019 r. o 119%

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, został umieszczony wśród liderów w raporcie IDC MarketScape: Worldwide Manufacturing Field Service Management Applications 2019 Vendor Assessment*.
 

Firma IFS odnotowała znaczny wzrost organiczny w obszarze rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie. W pierwszej połowie 2019 roku przychody ze sprzedaży licencji zwiększyły się o 119% w porównaniu z analogicznym okresem 2018 roku. Dzięki przeprowadzonemu niedawno przejęciu spółki Astea, uwzględnionej w raporcie IDC MarketScape jako ważny uczestnik rynku, korporacja IFS będzie mogła rozszerzyć zakres swojego działania. Obecnie obsługuje już ponad 10 tysięcy klientów z całego świata, z czego około 8 tysięcy stanowią przedsiębiorstwa korzystające z rozwiązań do zarządzania obsługą serwisową.

Biorąc pod uwagę kompleksową ofertę produktów i strategię działania firmy, autorzy raportu IDC MarketScape umieścili IFS w grupie ogólnoświatowych liderów. Szczególnie zwrócono uwagę na następujące aspekty:

  • Rozbudowane funkcje produktów. IFS jest sprawdzonym dostawcą rozwiązań do zarządzania pełnym cyklem życia usług. Udostępniają one szeroką gamę funkcji wspierających obsługę w terenie oraz inne aspekty działalności przedsiębiorstwa, które mają istotny wpływ na zakres korzyści oferowanych klientom.
  • Rozwiązania zaprojektowane z myślą o złożonych procesach biznesowych. Produkty IFS ułatwiają realizację usług w terenie także w bardzo skomplikowanych środowiskach roboczych, w których niezbędny jest zintegrowany, inteligentny przepływ sterowania, wspierający dynamiczne i autonomiczne procesy podejmowania decyzji. Rozwiązania IFS zapewniają całościowy przegląd wszystkich usług świadczonych w terenie, oparty na danych pozyskiwanych w czasie rzeczywistym oraz zasobach i produktach, które dzięki zastosowaniu inteligentnych mechanizmów predykcyjnych wspierają rozwiązywanie problemów.
  • Możliwość uzyskania korzyści wykraczających poza obszar obsługi serwisowej. Platforma udostępnia pracownikom różnych działów — nie tylko działu serwisu — narzędzia umożliwiające podejmowanie inteligentnych decyzji dotyczących klientów, produktów i zasobów zarówno na zapleczu, jak i w terenie. Dzięki różnym modelom wdrożenia IFS jest w stanie dostarczyć rozwiązania dla różnorodnych środowisk funkcjonujących w przedsiębiorstwach produkcyjnych.

„Firma IFS szybko zwiększa udział w rynku rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie, oferując rozwiązania dla różnych podkategorii branżowych w sektorze produkcyjnym. Zawierają one kompleksowe funkcje zarządzania cyklem życia usług” — powiedział Aly Pinder, analityk IDC.  „Oferowany przez IFS produkt FSM jest wszechstronnym, uniwersalnym rozwiązaniem, idealnie nadającym się do zastosowania w złożonych środowiskach zorientowanych na zasoby, produkty i klientów”.

„Zajmowana przez naszą firmę pozycja lidera rynku FSM została ponownie potwierdzona w niezależnym badaniu, tym razem jest to raport IDC MarketScape” — powiedziała Marne Martin, prezes działu zarządzania serwisem w firmie IFS. „Udoskonalenie i rozszerzenie naszej oferty w dziedzinie FSM, już obecnie należącej do najbardziej wszechstronnych i kompleksowych na rynku, będzie jednym z najważniejszych obszarów działania firmy. Już teraz możemy się pochwalić ogromnym wzrostem przychodów ze sprzedaży licencji, przekraczającym średnie wskaźniki branżowe”.

Fragment raportu IDC MarketScape dostępny jest pod adresem https://info.ifsworld.com/2019-IDC-MarketScape-FSM.html. Więcej informacji na temat oferty IFS dla przedsiębiorstw zajmujących się obsługą serwisową można znaleźć na stronie www.ifs.com/corp/industries/service/.

* IDC MarketScape: Worldwide Manufacturing Field Service Management Applications 2019 Vendor Assessment, IDC #US44408719, listopad 2019 r.

Informacje o raportach IDC MarketScape

Celem modelu oceny producentów stosowanego w raportach IDC MarketScape jest przegląd zdolności konkurencyjnej dostawców rozwiązań teleinformatycznych działających na danym rynku. Metodologia badawcza jest oparta na rygorystycznej ocenie kryteriów jakościowych i ilościowych, a w jej wyniku powstaje graficzne przedstawienie pozycji każdego z dostawców w obrębie danego rynku. IDC MarketScape zapewnia przejrzyste reguły, które pozwalają przeprowadzić rzetelne porównanie ofert produktów i usług, możliwości i strategii, a także bieżących i przyszłych czynników warunkujących sukces rynkowy dostawców rozwiązań teleinformatycznych. Model umożliwia ponadto nabywcom technologii dokonanie kompleksowej oceny mocnych i słabych stron obecnych oraz potencjalnych dostawców.


Anna Machol, PR for IFS in Poland. Phone: +48 512 134 493, anna.machol@ifs.com

Informacje o firmie IFS 

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem aktywów oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 3700 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu statusu quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją. Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland

Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem https://blog.ifs.com/, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*