Epicor Software Corporation ogłasza nowa odsłonę systemu EPICOR ERP 10.2.700

Zapraszamy do udziału w webinarium o najnowszej wersji – rejestracja tutaj.

Obecnie żyjemy w niezwykłych i bezprecedensowych czasach, a jedyną niezmienną rzeczą, jest potrzeba bardziej spersonalizowanych kontaktów i wymiany doświadczeń. Producenci systemów informatycznych dostosowują swoje produkty do zmieniających się okoliczności, tak, by pracownicy mieli nieograniczony dostęp do narzędzi wspomagających ich wzajemną współpracę. „Firmy dostosowują się do zmian wywołanych przez COVID-19, także  Epicor zapewnia, że ​​jego system posiada wszystkie te funkcje, które gwarantują niezawodność, skalowalność i bezpieczeństwo, czyli te cechy, których klienci potrzebują, by prosperować w każdych okolicznościach”, powiedział Rich Murr, Chief Information Officer, Epicor.

Wychodząc naprzeciw zmieniającym się biznesowym okolicznościom – Epicor Software Corporation ogłosił 22. października najnowszą wersję systemu Epicor – ERP 10.2.700. Nowa wersja wspiera globalnych producentów w dostosowaniu się do ciągle zmieniającego się środowiska pracy dzięki, między innymi, ulepszeniom w zarządzaniu systemem w chmurze, wzmożonemu  bezpieczeństwu dostępu do danych oraz możliwościom zdalnego tworzenia zamówień. Epicor ERP 10.2.700 ułatwia zdalnym pracownikom i firmom, funkcjonowanie na zupełnie nowym terytorium.

Najnowsza wersja zasadniczo kończy etap inwestycji w zakresie modernizacji i aktualizacji środowiska użytkownika Epicor ERP. Dostępne są setki nowych formularzy, raportów, procesów, elementów śledzących i przepływów, które upraszczają codzienną pracę i zwiększają produktywność. Został wprowadzony moduł  Epicor Application Studio, potężny zestaw narzędzi, umożliwiający użytkownikom tworzenie własnych doświadczeń w intuicyjny i usprawniony sposób. Wprowadza on ulepszenia, w tym nową stronę główną Application Studio, a w niej osadzone witryny internetowe i możliwość projektowania komponentów wielokrotnego użytku.

Kolejną istotną innowacją jest funkcja Advanced Unit of Measure (AUOM), która oferuje nowy poziom identyfikowalności w zarządzaniu zapasami, aby spełnić wymagania branży usług metalowych. Użytkownicy będą mogli przeglądać zapasy i dokonywać transakcji w dwóch oddzielnych jednostkach miary, także wtedy, gdy nie ma stałej konwersji.

W ramach rozszerzenia, które ułatwia firmom szybkie i bezpieczne korzystanie systemu w  chmurze, dodatkowe innowacje Epicor ERP obejmują:

Epicor Data Analytics – budżetowanie i prognozowanie – nowoczesne, oparte na chmurze rozwiązanie do analizy biznesowej i analitycznej, które zapewnia tworzenie  raportów finansowych, takich jak sprawozdania finansowe, bilanse i przepływy pieniężne w gotowym formacie; Pakiet EDI Source Supplier-Digital Integration Suite (SDIS) – który integruje dostawców/klientów poprzez dostęp do portalu internetowego lub bezpośrednią integrację z ERP.

Epicor QuickShip – nowe funkcje oprogramowania Epicor QuickShip w chmurze Azure, które obejmują wysyłkę masową oraz ceny zakupów z uwzględnieniem akcesoriów oraz dodatkowych opłat za usługi transportowe.

Epicor Identity – rozwiązanie oparte na natywnych usługach Azure Cloud Services, które zapewnia bezpieczne, scentralizowane zarządzanie tożsamością z uwierzytelnianiem wieloskładnikowym (MFA), jednokrotnym logowaniem (SSO) i nową samoobsługową administracją, która dodaje dodatkową warstwę zabezpieczeń do ochrony danych.

Epicor ERP Cloud Data Access – umożliwia dalszą analizę danych Epicor ERP za pomocą preferowanych rozwiązań Business Intelligence w środowisku chronionym przed zapisem.

W wersji 10.2.700 firma Epicor wprowadza więcej aplikacji Kinetic – Epicor Kinetic Application Studio, które wspomagają obsługę systemu, posiadają nowoczesny wygląd i uproszczoną konstrukcję  interfejsu użytkownika Kinetic.

Ponieważ Epicor kontynuuje stopniowe wdrażanie środowiska użytkownika Kinetic, firma skoncentrowała się na dostarczaniu formularzy dla kluczowych użytkowników. W tym wydaniu Epicor wprowadza Kinetic dla osób AR i AP, a także podstawowe formularze transakcyjne w wycenie do przepływu gotówki. Aplikacje Kinetic zapewniają szybszy dostęp do niektórych podstawowych funkcji i funkcjonalności oraz kładą większy nacisk na prostotę. Co ważniejsze, aplikacje Kinetic są łatwe w użyciu i intuicyjne, dzięki czemu zadania mogą być wykonywane szybko i bez wysiłku.

Dalsze informacje na temat Epicor ERP 10.2.700 będą sukcesywnie ogłaszane poczynając od 18 listopada b.r.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*