Rozwiązanie ERP firmy IFS zapewni firmie Löfbergs bardziej efektywne zarządzanie łańcuchem dostaw na poziomie globalnym — nowy system poprawi przejrzystość procesów i zwiększy efektywność firmy Löfbergs oraz ułatwi jej prowadzenie działań w zakresie zrównoważonego rozwoju.
Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że szwedzka palarnia kawy — firma Löfbergs — zadecydowała o wdrożeniu systemu IFS Applications™. Zapewni to skrócenie czasu wprowadzania produktów na rynek dzięki pojedynczemu globalnemu łańcuchowi dostaw i ulepszonym procesom rozwoju produktu.
Po przeprowadzeniu szczegółowej analizy dostępnych ofert firma Löfbergs wybrała system IFS Applications — jego zadaniem będzie ujednolicenie kluczowych procesów firmy, utworzenie pojedynczego łańcucha dostaw obsługującego wszystkie jednostki biznesowe, a wszystko to przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności
i przejrzystości procesów. Firma IFS dostarczy firmie Löfbergs rozwiązanie ERP, które będzie również obsługiwało funkcje analityki predykcyjnej i zarządzało procesami w sposób cyfrowy i w pełni zautomatyzowany.
„Potrzebowaliśmy globalnego rozwiązania ERP zorientowanego na obsługę procesów związanych z produkcją w branży spożywczej oraz z zarządzaniem serwisem. Rozwiązanie firmy IFS zintegruje wszystkie nasze kluczowe procesy powiązane z rozwojem produktów i zapewni nam lepszy wgląd w prowadzone przez nas działania i funkcjonowanie naszych zakładów. Zwiększy to szybkość wprowadzania na rynek naszych wysokiej jakości produktów” — powiedział Lars Appelqvist, prezes firmy Löfbergs.
System IFS Applications zastąpi kilka starszych rozwiązań, w tym rozwiązania firmy Microsoft oraz Infor, i będzie obsługiwać procesy związane z finansami, produkcją, łańcuchem dostaw, zaopatrzeniem, rozwojem produktów, zrównoważonym rozwojem, zarządzaniem jakością i serwisem w terenie. Rozwiązanie ERP firmy IFS będzie stanowić platformę cyfryzacji i automatyzacji procesów, umożliwiając firmie Löfbergs tworzenie i rozwijanie nowych, przyszłościowych modeli biznesowych. Wdrożenie obejmie około 250 użytkowników w 9 krajach
(w tym trzy zakłady produkcyjne): w Szwecji, Norwegii, Danii, Wielkiej Brytanii, Finlandii, Kanadzie, Estonii,
na Łotwie i Litwie.
Glenn Arnesen — prezes IFS Scandinavia — dodał: „Bardzo się cieszymy, mogąc zapewnić firmie Löfbergs lepszy wgląd w prowadzone działania biznesowe. System IFS Applications jest doskonałym rozwiązaniem dla firm z branży spożywczej i sektora sprzedaży hurtowej dzięki swojemu dopasowaniu do specyfiki branży i pełnemu wglądowi w działania przedsiębiorstwa prowadzone na poziomie lokalnym i globalnym”.
Więcej informacji na temat wparcia firmy IFS dla branży spożywczej i sektora sprzedaży hurtowej można znaleźć pod adresem:
www.ifsworld.com/corp/industries/process-manufacturing/food-and-beverage-erp/.
O firmie Löfbergs
Firma Löfbergs powstała w 1906 roku i obecnie jest jedną z największych palarni kawy w regionie nordyckim. Jesteśmy firmą rodzinną prowadzoną przez czwarte już pokolenie Löfbergów. Nasza siedziba znajduje się w Karlstad, w samym sercu Szwecji, gdzie mieści się również jedna z naszych palarni kawy.
Löfbergs jest jedną z największych w rejonie nordyckim rodzinnych palarni kawy. Firma zatrudnia ponad 300 pracowników, a jej roczny obrót wyniósł 1,9 miliarda SEK. Poza Karlstadt, gdzie znajduje się siedziba firmy, Löfbergs posiada własne palarnie w Szwecji, Norwegii, Danii oraz na Łotwie. Założona w 1906 roku firma Löfbergs jest obecnie jednym z największych na świecie importerów kawy organicznej z certyfikatem Fair Trade. Firma jest również właścicielem marki Kobbs.
O firmie IFS
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej polecanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z 3500 pracowników wspiera ponad milion użytkowników z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich.
W rankingu zachodnich dostawców systemów klasy ERP w Polsce firma IFS jest w pierwszej trójce. IFS obsługuje na
terenie Polski ponad 250 klientów z czterech biur własnych. Do grupy klientów IFS w Polsce należą m.in.: Bolix S.A.,
Cognor S.A., Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA, Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A.,
MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, Nestle Waters Polska SA,
PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Projprzem S.A., Quad/Graphics Europe, Slovnaft SA, TAURON Wytwarzanie S.A., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm.
Więcej informacji: IFSworld.com
Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland
Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem http://blog.ifsworld.com, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.