Brighteye NV, wiodący dostawca oprogramowania do zarządzania operacjami produkcyjnymi (MOM), ogłosił niedawno poważny rebranding, aby odzwierciedlić dramatyczną ewolucję środowiska produkcyjnego i zwiększyć nacisk firmy na dostarczanie rozwiązań MOM, które zapewniają klientom znaczące wyniki biznesowe. W ramach rebrandingu oprogramowanie MOM firmy Brighteye zostało przemianowane na Momentum, a firma uruchomiła przeprojektowaną i rozbudowaną stronę korporacyjną – www.brighteye.be. Firma będzie nadal działać pod nazwą Brighteye.
Założona w 2003 roku firma Brighteye zapewnia modułowe i kompleksowe rozwiązanie programowe, które obejmuje najnowocześniejsze zarządzanie operacjami produkcyjnymi, system planowania produkcji oraz możliwości systemu zarządzania magazynem. Dzięki obecności w Belgii, Francji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Polsce i Rosji, Brighteye obsługuje obecnie ponad 100 klientów w całej Europie.
Lieven Decorte, CEO Brighteye, powiedział: „W ciągu ostatnich szesnastu lat rynek cyfrowych technologii produkcji znacznie się zmienił. Dzisiaj nasi klienci mniej koncentrują się na nowościach w konkretnych możliwościach technologicznych, a bardziej na tym, jak mogą wykorzystać te możliwości w celu optymalizacji operacji produkcyjnych i zwiększenia wydajności biznesowej. ”
„Zauważyliśmy również zmianę w podejściu firm do wdrożeń nowych technologii” – dodaje Decorte. „Firmy nie są już zainteresowane projektami, które nie mają ściśle określonego zakresu, harmonogramu i kosztów. Ponadto większość naszych klientów woli współpracować z integratorami, którzy mają głębokie doświadczenie zarówno w obszarze technologii wytwarzania, jak i konkretnej branży klienta. Właśnie dlatego Brighteye rozwinęło globalną sieć zdolnych i zaufanych partnerów integracyjnych, którzy mogą pomóc naszym klientom w korzystaniu z technologii Brighteye w celu optymalizacji ich operacji produkcyjnych ”.
W odpowiedzi na ewolucję potrzeb i oczekiwań klientów, Brighteye przyjmuje holistyczne i przemyślane podejście do projektów doskonalenia MOM, które ma na celu umożliwienie firmom uzyskania i utrzymania tempa produkcji. Podejście Bright Way opiera się na długoletnich sukcesach dzięki projektom udoskonalania MOM dla firm każdej wielkości, w wielu branżach i we wszystkich rodzajach produkcji – dyskretnych, okresowych i ciągłych. Podejście Bright Way wykorzystuje trzy podstawowe komponenty – platformę oprogramowania Momentum, metodologię wspólnego wdrażania Brighteye oraz produktywne partnerstwa z klientami i partnerami integracyjnymi.
Lieven Decorte podkreślił, że rebranding, choć znaczący, nie stanowi zmiany w misji, wartościach ani wartościach Brighteye. „Od kilku lat stosujemy podejście The Bright Way” – zauważył. „Zawsze było częścią naszego DNA – po prostu nie mieliśmy na to konkretnej nazwy. Ten rebranding umożliwi nam wyraźniejsze i efektywniejsze przekazywanie korzyści, które przynosimy klientom. ”