Comarch wprowadza własny punkt sprzedaży.

Czołowy producent systemówERP – firma Comarch zdecydowała się na wprowadzenie autorskiego, nowoczesnego punktu sprzedaży.

System Comarch Retail POS został zaprojektowany specjalnie do obsługi sklepów detalicznych, a wraz z Comarch ERP Altum tworzą pełne rozwiązanie do zarządzania firmą handlową.

Firma opisuje swoje nowe rozwiązanie jako program o łatwym, przejrzystym interfejsie, mogący działać nawet w trybie offline.

Działa on wydajnie nawet przy jednoczesnej pracy wielu urządzeń POS z centralą – program wysyła małe paczki danych do centrali, co usprawnia proces przesyłania, a ponadto współpracuje z Comarch ERP Altum, co przekłada się na dostęp do stanów magazynowych w czasie rzeczywistym.

Comarch Retail POS został wyposażony m.in. w funkcje wystawiania dokumentów: paragon, faktura, przyjmowanie reklamacji, przyjmowanie zwrotów z wykorzystaniem korekt paragonów lub faktur, przyjmowanie towarów do sklepu poprzez obsługę dokumentów MM-, MM+, przesuwanie towarów pomiędzy sklepami i wiele innych.

Comarch Retail POS to rozwiązanie, które w pełni odpowiada na nowe trendy w branży retail: jest aplikacją lekką pod względem technologicznym, szybką w działaniu, prostą w korzystaniu, a przede wszystkim przyjazną i użyteczną dla klienta.

Źródło: Graphcom BPC GUIDE-LUTY/MARZEC 2017

Premiera systemu ERP Microsoft Dynamics NAV 2017.

Najnowsza wersja systemu ERP Microsoft Dynamics NAV 2017 to jeszcze lepsza wydajność, innowacyjne rozwiązania usprawniające codzienną pracę użytkowników oraz integracja z innymi rozwiązaniami biznesowymi Microsoft. To wszystko sprawia, że nowa wersja systemu daje szerokie możliwości w obszarze zarządzania dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

„Nowa wersja Microsoft Dynamics NAV 2017 reprezentuje konsekwencję w realizacji strategii rozwoju Microsoft w zakresie rozwiązań kierowanych do biznesu – produktywność, chmura, integracja” – komentuje Arkadiusz Leśniak, Prezes Zarządu w firmie NAV24, z ponad 10 letnim doświadczeniem w zakresie aplikacji biznesowych.

„Microsoft dostarcza zestaw komplementarnych i zintegrowanych narzędzi biznesowych, których odpowiednie zastosowanie pozwala firmom swobodnie się rozwijać” – dodaje A. Leśniak.

Nowości w Microsoft Dynamics NAV 2017:

  • Integracja z Microsoft Office 365, która umożliwia monitorowanie stanu zamówień, analizowanie danych i współdzielenie ich ze współpracownikami wprost z narzędzi Office 365;
  • Integracja z usługą Microsoft Bookings umożliwia zarządzanie rezerwacjami terminów spotkań, czy realizacji usług, a także pozwala weryfikować dostępność pracowników;
  • Wbudowany widok Power BI – to dostęp do zaawansowanej analityki biznesowej w NAV, która dostarcza danych na temat stanu całej firmy;
  • E-everything umożliwia m.in. płatności z PayPal za pomocą łącza w mailu, a także na skanowanie dokumentów i faktur prosto do systemu NAV dzięki technologii OCR;
  • Cortana Intelligence – dostarcza prognoz przepływów środków pieniężnych na podstawie historycznych zamówień zakupów i sprzedaży, potrafi również prognozować przyszłe zamówienia na podstawie zakupów już dokonanych;
  • Uproszczone ustawienia i konfiguracja – twórcy systemu zadbali o szybszą i prostszą konfigurację m.in. dzięki kreatorowi,który usprawnia import danych.
  • Ułatwienia dla użytkownika – przeglądarkowy interfejs znacznie przyśpiesza obsługę zadań, co pozwala użytkownikowi szybko przełączać się pomiędzy widokami.

Źródło: NAV24 BPC GUIDE-MAJ/CZERWIEC 2017

Mobilny backup od Xopero Software.

Każdy z nas zdaje sobie sprawę z tego, że nasze smartfony z dnia na dzień stają się skarbnicami danych.

Ważne dokumenty, zdjęcia, hasła – ich utrata może być wielką szkodą – zarówno w przypadku telefonów służbowych, jak i prywatnych.

Dlaczego więc nie skorzystać z aplikacji zapewniającej nam pewną ochronę plików? Xopero Software – polski producent rozwiązań do backupu zaproponował wygodną metodę chroniącą telefony komórkowe i tablety.

W tym roku uruchomiona została aplikacja Xopero Cloud w wersji na iOS oraz Android. Producent zapewnia pełną funkcjonalność wersji mobilnej – możemy stworzyć szyfrowaną kopię zapasową kontaktów, wiadomości, zdjęć, plików muzycznych czy wideo.

Do tego nasze dane chroni niezawodny algorytm AES 256.

Dzięki Xopero można przywracać pliki z urządzeń pracujących na Androidzie na iPhona i odwrotnie. Co ważne, dostęp do kopii zapasowej naszych danych backupu mamy zarówno na telefonie jak i innych urządzeniach m.in. na służbowym laptopie lub domowym PC.

W każdej chwili możemy je także pobierać.

“Zależy nam na tym, aby nasi klienci, wybierając naszą markę, mogli korzystać z wysokiej klasy backupu mobilnego, na wszystkich swoich urządzeniach. Nie każdy producent tworzy bezpieczne rozwiązania wersji mobile, ale naszym zdaniem tego obszaru nie można pomijać – to ogromny segment rynku, który prężnie się rozwija – powiedział Łukasz Jesis, CEO Xopero Software.

Źródło: Grupa FLPR BPC GUIDE-MAJ/CZERWIEC 2017