Firma motoryzacyjna Plastic 7A modernizuje produkcję dzięki IFS APPLICATIONS.

Plastic 7A wdraża system IFS Applications 9 w celu wsparcia modelu produkcji uproszczonej.

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, ogłosiła, że wiodący producent wyrobów z tworzywa sztucznego, firma Plastic 7A, zadecydowała o wdrożeniu systemu IFS Applications™ 9, który wspomoże kluczowe procesy firmowe, takie jak finanse, kadry, CRM, logistyka, produkcja, sprzedaż, remonty i zapewnienie jakości.

Wdrażane rozwiązanie oferuje wszechstronną obsługę potrzeb firmy związanych z jej modernizacją oraz wspiera wdrożenie systemów uproszczonych (lean) i zachowanie zgodności ze standardami IATF, co stanowi jedno z głównych wymagań stawianych przed firmami wchodzącymi w skład łańcucha dostaw w branży motoryzacyjnej.

Poza usprawnieniem procesów decyzyjnych firma Plastic 7A oczekuje redukcji kosztów utrzymania rozwiązania ERP i znacznego wzrostu wskaźników KPI.

„Jesteśmy przekonani, że system IFS Applications stanie się główną siłą napędową dalszego rozwoju firmy Plastic 7A” — powiedział Carlos González, prezes firmy Plastic 7A.

Źródło: IFSWorld BPC GUIDE-MAJ/CZERWIEC 2017

Producent zamknięć aluminiowych Fob-Decor wybiera Queris

Firma Fob-Decor jest producentem zamknięć aluminiowych i stalowych wykorzystywanych w przemyśle spożywczym i farmaceutycznym.

W celu poprawy procesów związanych z utrzymaniem ruchu, przedsiębiorstwo zdecydowało się na wdrożenie rozwiązania klasy CMMS.

Nasz nowy klient jest fabryką z ponad stuletnią tradycją, a jego głównymi produktami są nakrętki aluminiowe, a także uszczelnienia. Produkty Fob-Decor wykorzystują takie marki alkoholowe jak na przykład:

  • Wyborowa S.A.,
  • Stock,
  • Podlaska Wytwórnia Wódek,
  • Polmos Żyrardów (wódka Belvedere),
  • Jantoń.

Odbiorcami są także producenci napojów niealkoholowych (Jurajska, Ustronianka, czy Nestle Polska).

Roczna sprzedaż sięga poziomu 850 mln różnego rodzaju nakrętek, z czego 24% przeznaczona jest na eksport m.in. do Niemiec, Francji, Holandii, Hiszpanii, Stanów Zjednoczonych, Meksyku, Chile, Rosji, Nowej Zelandii i kilkunastu innych krajów.

Poszukując usprawnień, które wsparłyby osiągnięcie jeszcze większej wydajności zakładu oraz umożliwiłyby lepszą kontrolę kosztów związanych z utrzymaniem ruchu, zwrócono uwagę na oprogramowanie CMMS, które stwarza takie możliwości.

Wybór padł na dostarczane przez nas rozwiązanie i od tej pory system Queris CMMS stał się narzędziem, które umożliwia efektywne zarządzanie parkiem maszynowym, jego naprawami oraz konserwacją.

Źródło: Queris BPC GUIDE-MAJ/CZERWIEC 2017

Rexel optymalizuje obsługę klienta z systemem Infor M3.

Wiodący dystrybutor w branży elektrycznej inwestuje w aplikację ERP by usprawnić obsługę klienta i zapewnić spójność marki.

Infor, wiodący dostawca nowoczesnych aplikacji biznesowych zaprojektowanych dla wybranych branż ogłosił, że firma Rexel UK, czołowy dystrybutor produktów elektrycznych oraz usług wdrożył system Infor M3.

Aplikacja wspiera program usprawnień w firmie i standaryzację procesów we wszystkich 350 oddziałach Rexel oraz zapewnienia dostęp do szczegółowej informacji – w celu ulepszenia obsługi klienta i zapewnienia spójności marki.

Infor M3 jest solidną platformą, która umożliwi firmie wdrożenie zmian w sposób bardziej efektywny, zapewni przejrzystość stanów magazynowych oraz pomoże kadrze zarządzającej lepiej monitorować i porównywać wyniki działalności całej grupy.

W szczególności aplikacja wesprze zarządzanie wyzwaniami związanymi z dystrybucją dużych wolumenów, przyczyniając się do lepszej obsługi klienta w całej organizacji.

Źródło: IPCC M3 BPC GUIDE-MAJ/CZERWIEC 2017

Comarch wprowadza własny punkt sprzedaży.

Czołowy producent systemówERP – firma Comarch zdecydowała się na wprowadzenie autorskiego, nowoczesnego punktu sprzedaży.

System Comarch Retail POS został zaprojektowany specjalnie do obsługi sklepów detalicznych, a wraz z Comarch ERP Altum tworzą pełne rozwiązanie do zarządzania firmą handlową.

Firma opisuje swoje nowe rozwiązanie jako program o łatwym, przejrzystym interfejsie, mogący działać nawet w trybie offline.

Działa on wydajnie nawet przy jednoczesnej pracy wielu urządzeń POS z centralą – program wysyła małe paczki danych do centrali, co usprawnia proces przesyłania, a ponadto współpracuje z Comarch ERP Altum, co przekłada się na dostęp do stanów magazynowych w czasie rzeczywistym.

Comarch Retail POS został wyposażony m.in. w funkcje wystawiania dokumentów: paragon, faktura, przyjmowanie reklamacji, przyjmowanie zwrotów z wykorzystaniem korekt paragonów lub faktur, przyjmowanie towarów do sklepu poprzez obsługę dokumentów MM-, MM+, przesuwanie towarów pomiędzy sklepami i wiele innych.

Comarch Retail POS to rozwiązanie, które w pełni odpowiada na nowe trendy w branży retail: jest aplikacją lekką pod względem technologicznym, szybką w działaniu, prostą w korzystaniu, a przede wszystkim przyjazną i użyteczną dla klienta.

Źródło: Graphcom BPC GUIDE-LUTY/MARZEC 2017