3S oficjalnie certyfikowanym partneraem Yealink

3S posiada certyfikat autoryzowanego resellera firmy Yealink.

Dokument ten potwierdza, że certyfikowani inżynierowie i handlowcy 3S, posiadają wiedzę techniczną i produktową niezbędną do efektywnej sprzedaży całego jej portfolio.

3S-owy Dział Usług Głosowych uruchomił w jednej z sal konferencyjnych Yealink showroom. Telefoniczny showroom służy zaprezentowaniu możliwości działania skonfigurowanych i zaawansowanych technologicznie aparatów marki Yealink.

Połączenie technologii Yealink orazusług 3S funkcjonuje pod nazwą Telecloud, ponieważ to cała chmura możliwości, w tym m.in.:

  • wirtualna: skalowalna, centrala telefoniczna, pozwalająca na dowolne konfigurowanie rozwiązań głosowych w firmie;
  • możliwość nagrania zapowiedzi IVR (także z wykorzystaniem „znanych” głosów lektorskich);
  • możliwość kolejkowania rozmów przychodzących, czy możliwość nagrywania rozmów i rejestracji zapisów na dysku lokalnym.

Źródło: 3s.pl BPC GUIDE-LUTY/MARZEC 2017

Xopero podbija czeski rynek

Po owocnym spotkaniu branżowym z przedsiębiorcami z Czech w 2016 roku, firma Xopero postanowiła poszerzyć swoją działalność, otwierając odrębny oddział w Pradze.

Dlaczego akurat Czechy?

Przede wszystkim – rynek czeski, jak również słowacki, jest znacznie bardziej rozwinięty w obszarze IT od polskiego a w szczególności w strefie usług cloudowych i backupu.

Panuje tam o wiele większe zaufanie do chmury niż w Polsce. Potwierdzają to choćby pierwsze nasze sukcesy sprzedażowe.

Produkty cloudowe Xopero, zarówno w Czechach, jak i na Słowacji zajmują bardzo dobrą pozycję.

Jako jedyni współpracujemy tam między innymi z telekomami – T-mobile i Orange. Jednak za sukcesem zawsze stoją ludzie i warto podkreślić, że bez właściwych osób nasze działania nie miałyby sensu.

Trafiliśmy na wyjątkowych specjalistów, którzy zajmują się budowaniem kanału dystrybucyjnego na rynku czeskim i słowackim, podchodzą do sprzedaży projektowych, czyli tych kierowanych do dużych firm.

Odpowiadają również za wprowadzanie na rynek kolejnych produktów z naszej oferty oraz rozwiązań lokalnych. Jednak co najważniejsze – tworzą zgraną grupę świetnych specjalistów, angażują się i realizują wszystkie dobre pomysły.

Źródło: FL Group BPC GUIDE- LUTY/MARZEC 2017

Plany branży Automotive na 2017 rok

Produkcja Automotive w Polsce to ok. 8 tys. firm, które zajmują się produkcją komponentów pod tę branżę.

Nie wiąże się to tylko z samym procesem produkcji, lecz przede wszystkim z jego pełną kontrolą.

FPC (Full Production Control) to kompleksowe narzędzie, wyposażone w Rejestrator Produkcji, które dostarcza w czasie rzeczywistym zebrane dane do Microsoft Dynamics NAV umożliwiając analizę wskaźników w Power Business Intelligence m.in.:

  • OEE (dostępność x wydajność x jakość) ,
  • brakowość,
  • badanie precyzji dostaw,
  • wyniki finansowe czy przychody wg klienta co stanowi podstawę świadomego zarządzania procesami produkcji.

Przetwarzanie sygnałów automatycznie pobieranych z procesu produkcyjnego na temat aktualnego stanu maszyn, wydajności ich pracy, przyczyn przestojów lub mikroprzestojów, wpływa na wiarygodność wyznaczania OEE oraz innych KPI.

Dzięki temu możliwe staje się monitorowanie efektywności sprzętu i procesów produkcyjnych w czasie rzeczywistym oraz ich raportowanie za dowolny okres oraz w dowolnym kontekście (np. linia, maszyna, produkt, zmiana, pracownik).

Rozwiązanie wdrożono już m.in. u producentów komponentów dla branży automotive tzw. pierwszego rzędu – Tier, Toyoda Gosei, Magna, Saint Gobain, Plastic Ominium.

Źródło: DSR BPC GUIDE-LUTY/MARZEC 2017

Wdrożenie systemu Impuls EVO w Selfa GE S.A.

Selfa GE S.A., przedsiębiorstwo działające w branży grzewczej zdecydowało się na wdrożenie systemu Impuls EVO w swoich zakładach produkcyjnych.

Głównym celem wdrożenia rozwiązania była konieczność optymalizacji sfery kosztowej produkcji.

Oprogramowanie chorzowskiego producenta wdrożyła firma informatyczna, Komputronik API.

Przedsiębiorstwo produkuje systemy grzejne oraz fotowoltaiczne w dwóch odrębnych zakładach produkcyjnych.

Pierwszy z nich wytwarza komponenty w produkcji długoseryjnej. Według założeń system miał w nim objąć całość procesu technologicznego: od momentu wpłynięcia zamówienia aż po ostateczne wystawienie faktury i wydanie towaru.

W drugim zakładzie produkcja odbywa się w systemie Just in Time. Zarówno w pierwszym zakładzie, jak i drugim system wspiera przedsiębiorstwo w takich obszarach, jak:

  • zarządzanie produkcją ze strony zleceń,
  • technologie wyrobu,
  • spływ detali z produkcji,
  • rozliczanie kosztów,
  • planowanie zakupu koniecznych do produkcji materiałów,
  • zarządzanie gospodarką materiałową oraz obszarem finansowo-księgowym.

Ponadto, system gromadzi bazę wiedzy, która stanowi podstawę do przeprowadzania analiz biznesowych, organizacyjnych i technicznych.

Dzięki temu możliwe jest określanie trendów w oparciu o historyczne i aktualne dane a także znacząco wspiera analitykę zarządczą i raportowanie. Po wdrożeniu systemu na przestrzeni roku przychody netto spółki wzrosły o blisko 39%, dzięki czemu jest ona w stanie skutecznie obronić się przed konkurencją.

Źródło: BPSC BPC GUIDE-WRZESIEŃ/PAŹDZIERNIK 2016