EIP Sp. z o.o. zwyciężyła w tegorocznym Rankingu Partnerów Microsoft.

10 października na konferencji partnerskiej – Microsoft Partner Strategy Conference w Łodzi, Marta Osiak – Dyrektor Zespołu Dynamics NAV w EIP Sp. z o.o. przyjęła w imieniu firmy statuetkę Partnera Roku, co oznacza zwycięstwo w tegorocznym Rankingu Partnerów Microsoft.

Wyniki Rankingu Partnerów Microsoftu na rok 2017 w ramach produktu Dynamics zostały ogłoszone 17.07.2017 r. Najwyższe wyróżnienie otrzymały firmy: Intersys – w kategorii  Dynamics CRM (nowa nazwa Dynamics 365 for Customer Engagement), Bonair  – w kategorii Dynamics AX i EIP – w kategorii produktu Dynamics NAV.

Tytuł Partner of the Year trafia do partnerów, którzy osiągnęli najlepsze wyniki w oficjalnym rankingu partnerów prowadzonym co roku w okresie od 1 lipca do 30 czerwca.  Otrzymane wyróżnienie jest wynikiem pracy całego zespołu EIP. Microsoft ocenia nie tylko wyniki sprzedaży, ale również realizację obranej strategii, osiągnięcie założonych celów biznesowych, kompetencje zespołu oraz działania marketingowe.

To nie jedyny sukces EIP w tym roku. Firma została również uhonorowana członkostwem w Inner Circle for Microsoft Dynamics, co oznacza dołączenie do elitarnego grona skupiającego jedynie ok. 1% firm z globalnej sieci partnerów Microsoft. W tym roku jest ich zaledwie 40. EIP jako jedyna firma z Polski i jedna z nielicznych w Europie Środkowo – Wschodniej otrzymała to wyróżnienie.  Wpływ na to mają wyniki biznesowe oraz zaangażowanie we współpracę z klientami w dostarczaniu im najlepszych rozwiązań. Jest to ogromne osiągnięcie, które stawia EIP na równi z największymi, światowymi firmami i potwierdza najwyższe kompetencje zespołu w zakresie Microsoft Dynamics.

Packprofil usprawnił dział Utrzymania Ruchu z firmą Queris.

Packprofil, to wiodący na naszym rynku producent tulei i kątowników tekturowych. Produkty firmy są cenione nie tylko w Polsce, ale także w wielu innych europejskich krajach, do których trafiają. Od teraz produkcja będzie cieszyła się wsparciem jeszcze lepiej zorganizowanych procesów utrzymanio-ruchowych, planowanych i realizowanych z wykorzystaniem profesjonalnego systemu CMMS. 

Zadaniem wdrożonego oprogramowania w dziale utrzymania ruchu jest usprawnienie typowych dla niego procesów, takich jak np.:

  • Zarządzanie personelem,
  • Planowanie zadań i pracy mechaników,
  • Harmonogramowanie przeglądów, konserwacji i remontów maszyn,
  • Prowadzenie efektywnej gospodarki magazynowej z profesjonalnym zarządzaniem stanami części zamiennych, czy
  • Zgłaszanie i usuwanie awarii.

Wszystkie te działania pomagają w efektywnej realizacji prewencyjnego utrzymania ruchu, które staje się niezbędne dla osiągana wysokich wyników produkcji. Lepsza organizacja pracy, utrzymywanie odpowiednich zapasów części zamiennych, krótsze czasy napraw, czy regularnie prowadzone przeglądy i konserwacje zapewniają wyższy komfort pracy i osiąganie lepszych wyników. Dzięki temu pracownicy UR są w stanie skutecznie obniżyć koszty prowadzonej działalności, a eksploatacja całego majątku firmy odbywa się na optymalnym poziomie.

Twój Browar zwiększa efektywność z systemem Sente

Firma Twój Browar to sklep oferujący surowce i akcesoria do domowego wyrobu piwa, wina, serów i destylatów. Produkty firmy można kupić przez internet oraz w sklepie stacjonarnym, który mieści się we Wrocławiu. 

Dotychczas wykorzystywane rozwiązania informatyczne nie wspierały dalszego rozwoju firmy. Z tego względu została podjęta decyzja o wdrożeniu nowego systemu, który usprawni procesy w obszarach logistyki, sprzedaży oraz ecommerce. Firma Twój Browar zdecydowała się na współpracę z Sente i wdrożenie systemu Sente S4. 

Na początku prac określone zostały główne cele projektu:

  • zmniejszenie ilości błędów przy wydaniu.
  • skrócenie czasu kompletowania towaru – dotychczas czas realizacji od wpłynięcia do wyjścia zamówienia wynosił średnio 3 dni.
  • automatyczne oznaczanie zamówienia jako “opłacone” – zamówienia oznaczane były ręcznie, co generowało błędy i zajmowało dużo czasu.
  • minimalizacja złogów magazynowych i kontrola nad towarami terminującymi się. 
  • posiadanie wiarygodnych stanów magazynowych – dotychczas występowała niezgodność stanów magazynowych już po 3 tygodniach od przeprowadzonej inwentaryzacji.

Prace nad nowym systemem realizowano w metodyce zwinnej. Rozmowy z właścicielami i przedstawicielami Twojego Browaru pozwoliły konsultantom Sente poznać najważniejsze potrzeby ich biznesu i stworzyć najlepiej dopasowane do nich rozwiązanie.

Efektem realizacji projektu wdrożenia systemu Sente S4 w Twoim Browarze było nie tylko zaprojektowanie i uruchomienie nowego oprogramowania. Nowe rozwiązanie IT otworzyło przed firmą nowe możliwości i pozwoliło wyeliminować ograniczenia, które powodowało poprzednie oprogramowanie. Zmieniła się również organizacja pracy firmy, sposób realizacji zamówień i podział obowiązków między pracownikami. 

Cele stawiane przed projektem zostały osiągnięte. Najlepiej świadczą o tym zmiany, które zaszły w Twoim Browarze po wdrożeniu nowego systemu. Wcześniej liczba reklamacji i zwrotów sięgała 40 miesięcznie. Obecnie zdarza się maksymalnie jedna pomyłka tygodniowo. Czas kompletacji zamówień zmniejszył się średnio o 40% – spakowanie 80 paczek zajmowało dotychczas 8-9 godzin, a obecnie trwa średnio 5 godzin. Przed wdrożeniem systemu Sente S4 czas oczekiwania na realizację zamówienia wynosił 3-4 dni. Nowy system pozwala na realizację zamówienia z dnia na dzień. 

Rezultaty wdrożenia nowego systemu są dla przedstawicieli Twojego Browaru bardzo pozytywne:

“Rozwiązanie dostarczone przez Sente przyniosło naszej firmie wiele korzyści. Najważniejsze z nich to optymalizacja procesów sprzedaży, optymalizacja procesów magazynowych oraz znaczne usprawnienie wymiany danych ze sklepem internetowym.” – podsumowuje Wojciech Bielenda, współwłaściciel Twojego Browaru.

Projekt wdrożeniowy został zakończony, ale współpraca między Sente i Twoim Browarem będzie kontynuowana. Planowany jest między innymi rozwój systemu w obszarze sprzedaży B2B. 
 

Nowa wersja MagikINFO 15.0

Czeska spółka MagikINFO s.r.o., wypuściła na rynek kolejną wersję swojego rozwiązania MagikINFO przeznaczonego do efektywnego zarządzania i monitoringu infrastruktury sieciowej.  

Nowa wersja zawiera innowacyjne funkcje we wszystkich modułach, m.in. : zdalny pulpit poza siecią lokalną, nowe Centrum sterowania siecią, automatyczne licencjonowanie, automatyczne kasowanie przestarzałych wyników czy też automatyczne tworzenie zgłoszeń ze scenariusza.

Firma cały czas pracuje nad swoim systemem, aby jak najlepiej odpowiadał na potrzeby klientów.