Comarch planowo przejął od grudnia kolejne usługi utrzymaniowe w KSI ZUS

Przejmowanie przez Comarch kolejnych usług w ZUS jest konsekwentnie realizowane na bazie opracowanej w marcu 2018 koncepcji przejęcia usług KSI ZUS od Asseco.
– Od grudnia 2018 roku Comarch przejął kolejne 11 usług, a po tygodniu ich świadczenia widzimy, ze sam proces ich realizacji przebiega bez istotnych problemów. Największym problemem jest pokonanie bariery mentalnej, że po 20 latach inny wykonawca jest w stanie z sukcesem przejąć i rzetelnie realizować pełnione dotychczas przez Asseco zadania, ale dzięki bardzo dobrej współpracy z zespołem operacyjnym projektu po stronie ZUS powoli likwidujemy tą barierę mentalną – powiedział Paweł Prokop, wiceprezes Comarch.

Comarch nadal prowadzi konsekwentną politykę rozbudowy zespołu projektu utrzymania KSI ZUS, a dla potrzeb rozbudowywanego zespołu pod koniec listopada uruchomił nowe powierzchnie biurowe – w Warszawie (prawie 600 m2 biuro w lokalizacji vis-a-vis centrali ZUS) oraz w Gdańsku.

– Dzięki uruchomieniu nowej lokalizacji w Warszawie poprawiła się efektywność bieżącej  współpracy operacyjnej z ZUS, co jest bardzo istotne w kontekście zgłoszenia przez Comarch, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, gotowości do świadczenia od stycznia 2019 kolejnych usług, wymagających wsparcia Comarch w reżimie 24×7 – powiedział Igor Bednarski, Dyrektor Umowy w Comarch. 

Więcej informacji o Comarch:
Comarch został założony w 1993 roku w Krakowie, w Polsce. Prowadzi projekty dla czołowych marek z polski i świata w najważniejszych sektorach gospodarki m.in.: telekomunikacji, finansach, bankowości i ubezpieczeniach, handlu i usług, infrastruktury IT, administracji publicznej, przemyśle, ochronie zdrowia oraz w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Z usług Comarch skorzystało kilkadziesiąt tysięcy światowych marek w ponad 60 krajach na 6 kontynentach m.in.: Heathrow Airport, BP, Carrefour, Heineken, Goodyear, Pepsi, Vodafone, T-Mobile, Telefónica, E-Plus, KPN czy  MTS, BNP Paribas Fortis, Alior Bank SA (Carlo Tassara Group), Allianz, Aviva, AXA, Banque Populaire des Alpes,BRE Bank,BZ WBK (Grupa Santander), CitiFinancial (Citigroup), Delta Lloyd Life, Deutsche Bank PBC, ING Insurance.
Zajmuje wysokie pozycje w rankingach analityków IT m.in.: Gartnera, Truffle 100, TOP 200 „Computerworld”, IDC, Polskiej Akademii Nauk, EU Industrial R&D Investment Scoreboard. Corocznie Comarch inwestuje ok. 15 proc. przychodów  w projekty innowacyjne. W 2017 r. była to kwota 179 mln zł. Obecnie zatrudnia ponad 5 400 ekspertów, w 90 biurach w 30 krajach od Japonii przez Europę aż po Chile.
www.comarch.pl 

Astro WMS® Express. Ekspresowe wdrożenie dla VIVE GROUP

Bazując na 40-letniej historii i doświadczeniu z 500 wdrożeń, firma Consafe Logistics zaproponowała nowy model prowadzenia projektu magazynowego – flagowy system Astro WMS® został wzbogacony o formułę Express. Pierwszym klientem w Polsce, który skorzysta z tego rozwiązania jest Grupa VIVE – organizacja specjalizująca się w recyklingu tekstyliów, obecnie stawiająca pierwsze kroki na rynku 3PL.  Magazyn firmy zlokalizowany w nowo powstającej inwestycji Panattoni Park Kielce liczy ponad 26 000 m kw. nowoczesnej powierzchni z przeznaczaniem pod logistykę.

– Dostosowanie pracy magazynu do najwyższych standardów rynkowych to jeden z kluczowych celów, gdyż będą one miały bezpośredni wpływ na jakość obsługi naszych Klientów. Przed nami debiut na rynku 3PL, a to wiąże się z potrzebą elastyczności, ponieważ każda branża ma swoją własną specyfikę i przeróżny wachlarz produktów. Dlatego zdecydowaliśmy się na rozwiązanie firmy Consafe Logistics, która nie tylko posiada bogate doświadczenie i specjalizuje się  w obszarze 3PL, ale także ma w swej ofercie wdrożenie typu Express – wyjaśnia Igor Jeliński, Dyrektor Zarządzający Grupy VIVE.

Gdy w grę wchodzi presja czasu, pojawia się obawa, czy usługa nie straci na jakości. Consafe Logistics udowadnia, że uproszczony pakiet wdrożeniowy oparty na zdefiniowanych procesach  i wstępnie skonfigurowanym systemie to świetna opcja, która oznacza szybką implementację i gwarantuje najwyższą jakość. 

– Pierwsza faza pracy nad wdrożeniem odsłoniła potrzebę standaryzacji procesów. Tym bardziej cieszy nas fakt, iż nasz nowy Klient, VIVE Group, podjął decyzję o ekspresowym wdrożeniu, które zrealizujemy w ciągu najbliższych kilku miesięcy. W ten sposób będziemy mogli dostarczyć w szybkim tempie system WMS działający według standardu, co pozwoli Klientowi efektywnie, bezpiecznie i  niskokosztowo rozwijać się zarówno w obszarze recyklingu, jak i na nowym polu usług logistycznych. W przyszłości, gdy pojawi się potrzeba rozbudowy programu o dodatkowe funkcjonalności, będziemy mogli wykorzystać potencjał zaawansowanych modułów Astro WMS® – tłumaczy Marcin Figlarek, Application Consultant w Consafe Logistics.

Kontakt dla mediów:
Magdalena Tokarska, Consafe Logistics, 508 031 333, magdalena.tokarska@consafelogistics.com 
Ewelina Rozpara, Grupa VIVE, tel. 723 184 218, ewelina.rozpara@vive.com.pl

Informacje Consafe Logistics: 
Consafe Logistics
Consafe Logistics jest wiodącym w Europie dostawcą rozwiązań informatycznych do zarządzania magazynem. Wysokiej klasy system Astro WMS® tworzy przewagę konkurencyjną i pomaga firmom na całym świecie w osiąganiu sukcesów rynkowych. Nasze bogate doświadczenie i doskonałą znajomość rynku łączymy z praktyczną wiedzą z zakresu magazynowania. Rozpoznajemy potrzeby klientów, dla których opracowujemy i wdrażamy dopasowane rozwiązania IT. Zmniejszamy koszty zwiększając wydajność oraz poprawiając jakość obsługi klienta w magazynach o różnym stopniu zautomatyzowania. Blisko 400 naszych pracowników w 5 europejskich biurach pomaga klientom w 35 krajach lepiej zarządzać magazynami i centrami dystrybucyjnymi. Mamy za sobą ponad 500 wdrożeń, co pozycjonuje nas w czołówce dostawców WMS.  https://www.consafelogistics.com/pl/ 
 

Astro WMS®
Astro WMS® to system zarządzania magazynem oparty na solidnych zasadach logistycznych, w którym główny czynnik stanowi czas warunkujący konkurencyjność. System zapewnia obsługę wszystkich procesów zarządzania magazynem. Jest przeznaczony dla firm, które wymagają wydajnych mechanizmów logistycznych na potrzeby gospodarki magazynowej, dystrybucji i produkcji. Można go wdrożyć w środowiskach różnej wielkości – od ogólnoświatowych centrów dystrybucyjnych po magazyny produkcyjne. System zapewnia m.in. następujące korzyści: szybszą realizację zamówień, lepszą obsługę klientów, wyższą jakość oraz większą dokładność operacji i stanów magazynowych, lepsze wykorzystanie zasobów pracy, minimalizację liczby błędów i zadań administracyjnych, m.in. poprzez możliwość wykonywania wszystkich operacji w trybie online za pomocą terminali radiowych. System Astro WMS® jest obecnie zainstalowany w ponad 900 różnych firmach na całym świecie. Pierwsze wdrożenie miało miejsce w 1986 r. i dzięki ciągłemu udoskonalaniu system Astro WMS® jest obecnie uważany za jedno z najlepszych rozwiązań w kategorii zarządzania magazynem.
 

Informacje Grupy VIVE:
Grupa VIVE 
Grupa powiązanych ze sobą spółek, z których główna – VIVE Textile Recycling, działając od 26 lat, jest liderem branży recyklingu tekstyliów w Polsce i Europie. Grupa VIVE stawia sobie za cel stuprocentowe wykorzystanie odzieży używanej, segregowanej każdego dnia w ilości setek ton. Nieustannie rozwija działalność w kolejnych obszarach, takich jak transport i logistyka, optymalizacja kosztów ponoszonych przez przedsiębiorstwa, czy innowacyjne metody recyklingu. W skład grupy wchodzą: VIVE Textile Recycling, VIVE Transport, VIVE Logistic Services, VIVE Profit Center, VIVE Management, VIVE Properties, VIVE Biznes i VIVE Innovation. Jednocześnie, jako przedsiębiorca odpowiedzialny społecznie, VIVE Group wspiera działalność Klubu Sportowego VIVE Kielce oraz Fundacji VIVE SerceDzieciom.

VIVE Transport i VIVE Logistic Services
Spółki logistyczne Grupy VIVE oferują szeroki zakres usług TSL i łańcuch wartości, budując przewagę konkurencyjną swoich Klientów. VIVE Transport to nagradzany operator logistyczny operujący w ramach tzw. zwinnego łańcucha dostaw. Specjalizuje się w transporcie ładunków przestrzennych i standardowych, wysokokubaturowymi nadwoziami wymiennymi systemu BDF. Przewozy realizuje na rynku międzynarodowym oferując także system dystrybucji do sieci handlowych z wykorzystaniem własnego taboru dedykowanego. VIVE Logistic Services oferuje w zakresie logistyki magazynowej innowacyjne i wysoko przetworzone usługi wymagające szczególnych umiejętności zasobów ludzkich, rozwiązania magazynowe w klasie A/A+ w regionie świętokrzyskim oraz rozwiązania w logistycznym łańcuchu wartości klientom poszukującym innowacyjnych, zwinnych rozwiązań w szczególności dla podmiotów z branży retail i producentów, dla których głównymi rynkami są kraje wspólnoty europejskiej.

nVision z podwójnym tytułem Produkt Roku 2018

Po raz siódmy z rzędu czytelnicy magazynu IT Professional wybrali Axence nVision Produktem Roku. Zdobyliśmy również I miejsce w plebiscycie IT w Administracji. Dziękujemy!

To już siódmy z rzędu triumf w Axence nVision w kategorii Monitoring i Zarządzanie i kolejna nagroda Czytelników. Oprogramowanie nVision jest rekordzistą na liście laureatów  magazynu IT Professional – aplikacja zdobyła także maksymalną ocenę w redakcyjnym teście i rekomendację „IT Professional”.

Laury zdobyła dziesiątą edycja nVision i jej nowe funkcje, wśród których część dotyczyła modyfikacji w kontekście RODO. Mnogość nowości funkcjonalnych w tym roku uzupełniła wersja 10.3. nakierowana na wyższy komfort i bezpieczeństwo użytkowania.

Zwycięstwa w głosowaniach czytelników IT Professional i IT w Administracji są dla nas  niezwykle ważne. To właśnie głos użytkowników uznajemy, za najważniejszy test dla Axence nVision®. Tworzymy oprogramowanie z myślą o komforcie w użytkowaniu. Chcemy dostarczać rozwiązania, które dają satysfakcję i ogólną frajdę. Jednocześnie stawiamy na jakość produktów i narzędzi.  Recenzje i kolejne nagrody odzwierciedlają te cechy nVision® – jakość i przyjazny UXkomentuje Grzegorz Oleksy, Prezes Zarządu Axence

Produkt Roku 2018 IT w Administracji to plebiscyt, w którym nagradzane są najlepsze produkty IT wykorzystywane w codziennej pracy w jednostkach sektora publicznego. nVision zdobyło 1. Miejsce w głosowaniu użytkowników i redakcji w kategorii Oprogramowanie zabezpieczające.

7. Edycja rankingu IT Professional to wieloetapowy proces w trakcie którego czytelnicy zgłosili ponad 300 rozwiązań IT, na które można było oddawać głosy w 2. etapie. Głosami Czytelników opogramowanie Axence nVision® zostało Produktem Roku w kategorii Monitoring i zarządzanie.

Taktujemy zaufanie i pozytywną opinię użytkowników jako spełnią obietnicę utrzymania wysokiej jakości naszych rozwiązań. Największą radość sprawia nam zaangażowanie i więź ze społecznością nVision. Spotykamy się w szerokim gronie na konferencjach i szkoleniach, rozmawiamy nie tylko przy okazji zgłoszeń supportowych. Cenimy sobie merytoryczny odzew i sugestie co do rozwoju produktów. Bliskie relacje z klientami procentują – podkreśla Robert Posłajko, PR & Marketing Manager w Axence.

Axence sp. z o.o. sp. k. ul. Na Zjeździe 11, 30-527 Kraków
Więcej informacji udziela:
Robert Posłajko – PR & Marketing Manager, +48 12 448 13 27. +48 533 884 482

Lockheed Martin wykorzysta system IFS Applications do obsługi obiektów w ramach wartego 3,5 mld USD kontraktu z armią amerykańską

Oprogramowanie firmy IFS do obsługi łańcucha dostaw i logistyki będzie wykorzystywane do utrzymania 300 000 składników majątku wdrożonych na przestrzeni siedmiu lat
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, podpisał kontrakt z firmą Lockheed Martin (NYSE: LMT) na 2600 licencji użytkownika modułów systemu IFS Applications™ do zarządzania łańcuchem dostaw, gospodarki magazynowej, zakupów i innych funkcji. 

Oprogramowanie IFS Applications będzie dla firmy Lockheed Martin kluczowym narzędziem w realizacji mającego trwać 7 lat i wartego 3,5 mld USD programu utrzymania działających na całym świecie 300 000 obiektów systemu TADSS (pomocy naukowych, urządzeń szkoleniowych, trenażerów i symulatorów), w tym strzelnic bojowych i symulatorów przyrządowych w ramach kontraktu na utrzymanie TADSS Armii Stanów Zjednoczonych (Army TADSS Maintenance Program; ATMP). System IFS Applications będzie wykorzystywany do zapewnienia dostępności materiałów, części i zasobów potrzebnych do utrzymania tych aktywów. W ramach kolejnej fazy firma IFS zapewni szerokie możliwości planowania mobilnym technikom obsługującym te obiekty.

Lockheed Martin jest jedną z kilku czołowych firm z sektora lotnictwa i obrony (A&D), które korzystają z systemu IFS Applications. Cieszy się on uznaniem analityków ze względu na pokaźną bazę klientów obejmującą agencje obrony oraz kontrahentów poziomu I i II z branży lotniczej. W październiku firma IFS została sklasyfikowana jako największy dostawca oprogramowania do zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (EAM) w sektorze lotnictwa i obrony. To już dziesiąty rok z rzędu, gdy wiodąca firma badawcza i doradcza ARC Advisory Group wskazuje IFS jako światowego lidera na rynku A&D.

„System IFS Applications, jako wiodące oprogramowanie dla sektora lotnictwa i obrony, zapewni obsługę logistyki i łańcucha dostaw w celu wsparcia tego kontraktu” – powiedział Scott Helmer, prezes ds. sektora lotnictwa i obrony w korporacji IFS. „Rozwiązanie zostanie następnie rozszerzone o oprogramowanie IFS do optymalizacji planowania i harmonogramowania, które umożliwi firmie Lockheed Martin korzystanie z algorytmów sztucznej inteligencji do automatyzacji zarządzania w czasie rzeczywistym mobilnymi technikami zgodnie ze zmieniającymi się wymogami i priorytetami”.

Cindy Jaudon, prezes korporacji IFS na region Ameryk, dodała: „Spółka realizująca duże kontrakty z Departamentem Obrony USA, a jednocześnie spełniająca i przekraczająca wymogi umów SLA potrzebuje niezawodnej i sprawdzonej platformy zdolnej do zarządzania całym cyklem życia kontraktu. To właśnie możemy tutaj zaoferować w gotowym rozwiązaniu COTS (commercial-off-the-shelf)”.

Więcej informacji na temat rozwiązań IFS dla sektora lotnictwa i obrony można znaleźć na stronie https://www.ifsworld.com/corp/industries/aerospace-and-defense/.
Anna Machol, PR for IFS in Poland. Phone: 48 512 134 493, anna.machol@amedia.com.pl

O firmie Lockheed Martin
Lockheed Martin, z siedzibą w miejscowości Bethesda w stanie Maryland, jest globalną spółką z branż bezpieczeństwa oraz lotnictwa i obrony, która zatrudnia około 100 000 pracowników na całym świecie i zajmuje się głównie badaniem, projektowaniem, opracowywaniem, wytwarzaniem, integrowaniem i utrzymaniem zaawansowanych technologicznie systemów, produktów i usług. W tym roku firma otrzymała trzy nagrody w konkursie Edison Awards za przełomowe innowacje w dziedzinach autonomii, technologii satelitarnej i ukierunkowanej energii. Dodatkowe informacje są dostępne na stronie lockheedmartin.com.

O firmie IFS 
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. 

W Polsce IFS obsługuje ponad 260 klientów, do których należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, PLAST-MET Automotive Systems, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PPUH VOIGT Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm. Więcej informacji: IFSworld.com

Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland
Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem https://blog.ifsworld.com/, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.