Norweski producent dziecięcych mebli i wózków, zainwestował w Infor CloudSuite M3

Infor, jeden z czołowych dostawców aplikacji biznesowych specjalizowanych dla poszczególnych branż i przeznaczonych m.in. do działania w chmurze, poinformował, że Stokke, norweski producent dziecięcych mebli i wózków, zainwestował w Infor CloudSuite M3.

Wdrażana w całej Europie, Stanach Zjednoczonych i Azji aplikacja pomoże firmie Stokke poradzić sobie ze złożonością operacji i zapewnić, że strategia IT będzie służyła rozwojowi biznesowemu a nie utrzymaniu technicznemu. Dostarczone przez lokalnego partnera wdrożeniowego Infor – firmę Merit – rozwiązanie Infor CloudSuite M3 jest najnowszą wersją systemu Infor działającego w Stokke od wielu lat.

Wraz z rozwojem firmy Stokke zwiększała się złożoność infrastruktury informatycznej. Doprowadziło to do krytycznej potrzeby bycia na bieżąco z najnowszymi systemami, które pozwolą uniknąć długotrwałych i fragmentarycznych projektów modernizacyjnych, nie służących rozwojowi biznesu. Wdrożone za pośrednictwem chmury oprogramowanie Infor CloudSuite M3 nie tylko zapewni firmie Stokke korzystanie z aktualnej technologii, ale także pomoże uzyskać znaczne oszczędności w porównaniu z tradycyjnym lokalnym rozwiązaniem.

Nasza decyzja, aby przejść do chmury, była zarówno wymuszona, jak i prosta" – wyjaśnił Rolf Waage, dyrektor ITC w firmie Stokke. “Mamy globalny dział IT złożony z zaledwie dziewięciu osób, nie chcemy więc zajmować się problemami z centrum danych ani sprawami takimi jak tworzenie kopii zapasowych, przechowywanie lub zarządzanie aplikacjami. Tym właśnie powinien zająć się nasz partner technologiczny. Podobają nam się pewne dodatkowe ulepszenia funkcjonalności, takie jak np. strony główne użytkownika oparte na roli, ale nasza decyzja w znacznym stopniu wzięła się z potrzeby zwiększenia dostępności i dostosowania zasobów IT w ciągłym procesie wprowadzania innowacji na rynek."

Producenci tacy jak Stokke zmagają się z bardzo poważnymi problemami skali, w których zarządzanie wieloma aplikacjami i punktami infrastruktury może odwrócić uwagę działu IT od wspierania innowacji w przedsiębiorstwie" – powiedział Johan Made, dyrektor zarządzający Infor EMEA (region północny). “Technologia chmury oferuje atrakcyjną alternatywę dla zawyżonych kosztów i braku elastyczności, które mogą pojawić się w przypadku lokalnego użytkowania systemów. Chmura pozostawia działowi informatycznemu swobodę w zakresie wprowadzania innowacji i pomaga w transformacji procesów w przedsiębiorstwie, tworząc silną przewagę nad konkurencją."

 

O firmie Infor
Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu, udostępniane m.in. w technologii chmury. Firma zatrudnia 16 500 pracowników i obsługuje ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie http://pl.infor.com/.

W Polsce system Infor M3 jest od wielu lat dystrybuowany i wdrażany przez polskiego partnera Infor – iPCC Sp. z o.o. (www.i-pcc.pl).

M-Files – najlepszym systemem do zarządzania dokumentami dla kancelarii prawnych w 2018

Według portalu Inc. najlepszym systemem informatycznym dla kancelarii prawniczych w 2018 r. jest M-Files, „ze względu na swoją innowacyjną technologię, bezpieczeństwo, obsługę zgodności danych i możliwość integracji z prawniczym oprogramowaniem” . Natomiast TechRadar wymienił M-Files na drugim miejscu w swoim zestawieniu „Najlepsze systemy do zarządzania dokumentami w 2018 roku” .

M-Files oferuje rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby kancelarii prawnych w zakresie przechowywania i przetwarzania dokumentów. Przede wszystkim pozwala on wyeliminować silosy informacyjne, które mają negatywny wpływ na codzienne działanie organizacji. M-Files zapewnia szybki dostęp do właściwych treści oraz jest łatwy w codziennym użytkowaniu. Narzędzie to pomaga w klasyfikacji i prawidłowej organizacji bazy danych w firmie oraz pozwala zarządzać informacjami w oparciu o treść, a nie miejsce zapisania dokumentu. Dostępna jest wersja w chmurze, instalacja lokalna w siedzibie firmy lub rozwiązanie hybrydowe. Ponieważ w dobie cyberataków bezpieczeństwo danych w sieci jest niezwykle ważne, M-Files jest certyfikowanym przez ISO 27001 dostawcą rozwiązań klasy ECM. Posiada między innymi możliwość śledzenia zmian, kontrolę uprawnień dostępu w oparciu o metadane, zapobieganie utracie danych itp. Otwarta architektura umożliwia integrację z innymi systemami i repozytoriami danych – np. plikami udostępnionymi w sieci, poprzez pocztę elektroniczną, oraz systemami współdzielenia plików, CRM, ERP czy starszych rozwiązań ECM.

Rozwój rynku prawnego w Polsce spowodował wzrost zapotrzebowania na rozwiązania informatyczne dedykowane kancelariom prawnym. Zarówno prawnicy, jak i pracownicy administracji, potrzebują narzędzi informatycznych ułatwiających zdobycie i utrzymanie klienta oraz usprawniających zarządzanie pracą dla niego wykonywaną.

Codzienna działalność firm prawniczych wymaga zarządzania bardzo dużą ilością dokumentów zarówno w formie elektronicznej, jak i papierowej. Pliki należy odpowiednio i bezpiecznie przechowywać, udostępniać i edytować. Ponadto, zawierają one zwykle poufne i wrażliwe informacje i mogą być dostępne wyłącznie dla upoważnionych pracowników.

W pracy kancelarii niezmiernie istotne jest dotrzymywanie terminów. Konieczna jest możliwość łatwego sprawdzenia i zmiany dat, uzyskiwanie wymaganych akceptacji na czas, a także sprawny przepływ informacji i dokumentów. Wprowadzane zmiany powinny być natychmiast widoczne dla pozostałych osób. Niezbędne są także ograniczenia w dostępie do danych. Powinny być one łatwe do odnalezienia, ale tylko dla uprawnionych pracowników. Śledzenie zmian, prosty i szybki dostęp do najbardziej aktualnej wersji dokumentu lub dokumentu wyjściowego pozwala zaoszczędzić czas i przyspieszyć pracę. Ze względu na specyfikę działalności kancelarii prawnych, konieczna jest możliwość sortowania według różnych kryteriów, np. według sprawy, nazwy klienta, stron biorących udział w sporze itp.

W dobie cyfrowego przetwarzania danych bardzo ważne jest bezpieczne przechowywanie dokumentów, ze względu na zawarte w nich informacje, ale także bezpieczne udostępnianie ich np. klientowi, ekspertom lub notariuszowi.

Ogromne znaczenie ma możliwość konwersji zeskanowanych dokumentów do indeksowanych plików PDF, które można sortować według preferencji użytkownika. Bardzo pomocna jest możliwość wyszukiwania plików wg tytułu, a także wg treści.

W praktyce istotnym wyzwaniem dla kancelarii jest dobranie odpowiedniego oprogramowania DMS, które pozwala zoptymalizować proces zarządzania dokumentami, spełniając powyższe wymagania, m.in. w zakresie przechowywania poufnych informacji w odpowiedniej formie, a także poprawić przepływ informacji. Decyzja o wdrożeniu odpowiedniego systemu DMS zależy przede wszystkim od wielkości firmy i rodzaju prowadzonej praktyki, ponieważ oba te czynniki mają znaczący wpływ na liczbę przetwarzanych dokumentów.

Podsumowując, M-files to doskonałe i bezpieczne narzędzie odpowiadające powyższym potrzebom kancelarii prawnych. Pozwala ono zaoszczędzić czas i poprawić efektywność.

Na podstawie:
http://www.abajournal.com/news/article/heres_the_legal_lowdown_on_document_management_software
https://www.m-files.com/en/about-m-files
https://www.inc.com/technology/m-files-document-management-system-review.html  
http://successpoint.pl/prawnik-2016

Diamenty Forbesa: Sente na 1. miejscu na Dolnym Śląsku i 9 w Polsce!

Sente po raz pierwszy znalazło się w zestawieniu Diamenty Forbesa i od razu uplasowało się na czołowych lokatach. W kategorii przedsiębiorstw o przychodach do 50 mln wrocławski dostawca rozwiązań IT zajął 1. miejsce w rankingu wojewódzkim oraz 9. lokatę w zestawieniu ogólnopolskim.

Dynamiczny rozwój rok do roku
Jak podkreśla Daniel Urban, Prezes Sente, wysokie lokaty w zestawieniu Diamenty Forbesa to dla Sente ważne wyróżnienie:

Pierwsze miejsce w rankingu wojewódzkim i 9. w zestawieniu ogólnopolskim to dla nas ogromny sukces. Stanowi efekt zaangażowania całego zespołu Sente i naszej wspólnej pracy.”

Firma może pochwalić się średnim wzrostem przychodów na poziomie niemal 160%. Wyniki rankingu pokazują siłę strategicznych decyzji i zmian, jakie zaszły na przestrzeni ostatnich latach w Sente. “Odeszliśmy od tradycyjnego zarządzania na rzecz coraz większej samoorganizacji, dzięki czemu każdy może się zaangażować w podejmowanie najważniejszych dla firmy decyzji i działań. Stawiamy na dużą autonomię zespołów tworzących Sente i wpływ każdego z nas na to, jak funkcjonujemy jako organizacja. Rezultaty pokazują nam, że zmiany były dobrą decyzją.” – wyjaśnia Daniel Urban.

Ranking bazuje na faktach
To już 12. edycja Diamentów Forbesa. Prestiżowy ranking gromadzi przedsiębiorstwa, które najdynamiczniej zwiększają swoją wartość. Zestawienie opracowywane jest przez firmę Bisnode Polska wraz z redakcją miesięcznika „Forbes”. Ranking podzielony jest na 3 kategorie według przychodów ze sprzedaży w ostatnim roku obrachunkowym:

– firmy małe z przychodem ze sprzedaży od 5 do 50 mln zł;

– firmy średnie z przychodem ze sprzedaży od 50 do 250 mln zł;

– firmy duże z przychodem ze sprzedaży powyżej 250 mln zł.

www.sente.pl

Rozwiązanie IFS Customer Engagement wybrane przez Baxi Heating, czołowego brytyjskiego dostawcę rozwiązań z zakresu ogrzewania i ciepłej wody

Baxi Heating Ltd decyduje się na wielokanałowe centrum obsługi klienta firmy IFS, które stanowi opartą na chmurze platformę dla telefonii i kanałów cyfrowych oraz przekształca obsługę klienta
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Baxi Heating Ltd, brytyjski lider rynku inteligentnych i niskoemisyjnych rozwiązań z zakresu ogrzewania i ciepłej wody wybrał IFS Customer Engagement™ (CE) jako oparte na chmurze, wielokanałowe rozwiązanie do obsługi klientów i kompleksowego zarządzania personelem. 

Baxi Heating Ltd reprezentuje dziesięć najbardziej znanych i cenionych marek wysoko wydajnych produktów z dziedziny ogrzewania i ciepłej wody w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Każdego dnia Baxi Heating otrzymuje tysiące żądań od swoich klientów, którzy oczekują bezproblemowej komunikacji w różnych kanałach. Aby spełnić oczekiwania klientów, firma musiała scentralizować i zmodernizować swoje centrum obsługi klienta. Dzięki połączeniu CRM z innymi kanałami komunikacji firma może również podnieść wydajność przedstawicieli przy jednoczesnej poprawie jakości obsługi klienta. 

Pierwsza faza wdrożenia rozwiązania IFS CE już się zakończyła, a Baxi Heating Ltd korzysta ze zreorganizowanego, wielokanałowego centrum obsługi klienta zapewniającego klientom jednolite doświadczenie w zakresie pomocy telefonicznej i e-mailowej oraz rozbudowane raporty, panele i pulpity. Dotąd firma Baxi musiała stawiać czoło ogromnej liczbie rozbudowanych interaktywnych odpowiedzi głosowych (IVR) i planów przekierowywania połączeń. Dzięki swojemu elastycznemu narzędziu do edycji firma IFS błyskawicznie przełożyła i uprościła tę złożoność, aby umożliwić dotrzymanie ambitnego terminu realizacji projektu. Wspólnie z Teleopti, czołowym dostawcą rozwiązań z zakresu zarządzania personelem, firma IFS dostarczyła kompletne rozwiązanie obejmujące zarówno operatorów, jak i kierownictwo.

Aby zapewnić klientom możliwość samodzielnej obsługi, firma Baxi Heating Ltd planuje także wdrożenie chatbotów IFS z funkcjami internetowego czatu, sztucznej inteligencji (AI) i przetwarzania języka naturalnego (NLP) wraz z bazą wiedzy i wynikami ankiet klientów. 

„Przed nawiązaniem współpracy z IFS korzystaliśmy z jednej platformy telefonii i mieliśmy niejednorodne systemy dla każdego kanału komunikacji. Musieliśmy więc zintegrować wszystko na jednej platformie, ograniczając się do jednego dostawcy” – stwierdził Steve Randall, Head of Business Change – Aftersales, Baxi Heating Ltd.

Steve Randall kontynuował: „Byliśmy pod ogromnym wrażeniem tego, ile czasu konsultanci z IFS poświęcili na zrozumienie naszej działalności i stojących przed nami wyzwań oraz w jaki sposób potrafili nam wytłumaczyć, jak osiągnąć nasze cele dzięki wdrożonej technologii. Ponadto nie mogliśmy uwierzyć, jak łatwe w obsłudze jest rozwiązanie IFS Customer Engagement, a to, że potrafi się ono zintegrować z naszym narzędziem CRM i pozwala się wdrożyć w chmurze ma krytyczne znaczenie dla naszej przyszłej działalności. Dzięki rozwiązaniu IFS Customer Engagement już udało nam się skrócić o połowę średni czas obsługi, a nasi przedstawiciele są o 20 procent wydajniejsi w swojej codziennej pracy. Ze względu na charakter naszej branży kluczowe znaczenie ma możliwość błyskawicznego i precyzyjnego spełniania życzeń klientów, a firma IFS pomogła nam znacznie poprawić się w tym zakresie od czasu wdrożenia jej rozwiązania do komunikacji z klientami”.

Paul White, dyrektor ds. IFS Customer Engagement, zauważył: „Wielokrotnie nagradzana obsługa klienta stanowi podstawę tożsamości firmy Baxi Heating, więc to wspaniałe, że jesteśmy jej częścią. Ciężko pracowaliśmy z zespołem Baxi Heating nad zapewnieniem, żeby po nadejściu zimy wdrożone były odpowiednie technologie i procesy, a klienci czuli się bezpiecznie i spokojnie, wiedząc, że przedstawiciel Baxi Heating za moment zajmie się każdym zgłoszeniem, w każdym kanale”. 

Platforma IFS Customer Engagement stanowi kompleksowe rozwiązanie do przekształcenia centrum obsługi klienta: łączy wielokanałową technologię z oprogramowaniem CRM do obsługi klienta w jednym, wykorzystującym sztuczną inteligencję pulpicie operatora o wyjątkowych możliwościach konfiguracji.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.IFSworld.com/CustomerEngagement

Anna Machol, PR for IFS in Poland. Phone: 48 512 134 493, anna.machol@amedia.com.pl

O firmie Baxi 
Baxi Heating jest rynkowym liderem w dziedzinie inteligentnych i niskoemisyjnych rozwiązań z zakresu ogrzewania i ciepłej wody. Oferta Baxi Heating obejmuje najbardziej znane i cenione marki w sektorze domowych i komercyjnych rozwiązań grzewczych, w tym Baxi, Potterton, Main Heating, Heatrae Sadia, Remeha, Andrews Water Heaters, Potterton Commercial i Packaged Plant Solutions.
Baxi Heating należy do Grupy BDR Thermea, prowadzącej działalność w 82 krajach i zatrudniającej ponad 6500 pracowników na całym świecie.

O firmie IFS 
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. 

W Polsce IFS obsługuje ponad 260 klientów, do których należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, PLAST-MET Automotive Systems, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PPUH VOIGT Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm. Więcej informacji: IFSworld.com

Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland

Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem https://blog.ifsworld.com/, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.