Grupa GLUETEC stawia na Comarch ERP Enterprise w produkcji międzynarodowej

Grupa kapitałowa GLUETEC, której główna siedziba GLUETEC Industrieklebstoffe GmbH & Co. KG znajduje się w niemieckiej miejscowości Greußenheim (Bawaria), zdecydowała się na wdrożenie systemu Comarch ERP Enterprise. Projekt ten ma na celu powiązanie procesów zachodzących w trzech oddziałach firmy za pomocą scentralizowanego rozwiązania IT. Przedsiębiorstwo jest jednym z wiodących producentów kleju przemysłowego oraz materiałów uszczelniających na rynku europejskim.

Głównymi wyznacznikami decyzji o wdrożeniu systemu klasy ERP były ważne funkcje technologiczne oprogramowania w obszarze produkcji i konfiguracji, jak również obecność Comarch na arenie międzynarodowej. Decyzja o wyborze nowego oprogramowania została podjęta podczas trwającego kryzysu związanego z epidemią koronawirusa (COVID-19) i wprowadzonymi w związku z sytuacją epidemiologiczną ograniczeniami społecznymi. Dlatego spotkania pracowników firmy GLUETEC i Comarch odbywały się w formie licznych konferencji online.

Nie sposób nie zauważyć wiele wspólnych cech łączących specjalizującą się w produkcji klejów firmę GLUETEC oraz producenta systemów informatycznych – firmę Comarch. Oba przedsiębiorstwa są dostawcami kompleksowej oferty typu full service oraz posiadają oddziały zarówno w Niemczech, jak i w Polsce, gdzie oferują szeroką gamę rozwiązań – w przypadku firmy GLUETEC są to rozwiązania klejowe, w przypadku Comarch – rozwiązania IT.

Firma GLUETEC posiada ponad 20-letnie doświadczenie w wytwarzaniu produktów chemicznych przeznaczonych do klejenia i uszczelniania, co sprawia, że  jest partnerem godnym zaufania dla firm produkcyjnych, handlowych oraz wykonujących prace budowlane. GLUETEC oferuje szeroką gamę produktów, w skład której wchodzą atrakcyjne rozwiązania klejowe dla produkcji, konserwacji oraz sektora DIY (z ang. do it yourself, zrób to sam).

Oprócz tego w poszukiwaniu nowych dróg rozwoju firma GLUETEC opracowuje i produkuje własne, cechujące się bardzo dobrą jakością materiały klejące. Badania nakierowane są w głównej mierze na rozwój i produkcję nowoczesnych i łatwych w zastosowaniu receptur rozwiązań klejowych. Wszystkie wyroby wytwarzane są centralnie w oddziale produkcyjnym WIKO Klebetechnik Sp. z o.o. w Częstochowie.

Firma GLUETEC GROUP jest partnerem biznesowym oferującym zintegrowane rozwiązania klejące w obszarze B2B (business to business). Dodatkowym atutem firmy są atrakcyjne usługi serwisowe oferowane na poszczególnych etapach łańcucha wartości dodanej na poszczególnych etapach współpracy: kleje i usługi co-packingowe w połączeniu z techniką pakowania i wzornictwem przemysłowym dla marek własnych (ang. private label). Trzy oddziały – w Niemczech, Polsce i Słowenii – zatrudniają w sumie 75 pracowników i osiągają łącznie roczne obroty na poziomie 15 milionów euro. W celu zapewnienia długofalowego wzrostu firma GLUETEC nieustannie inwestuje w rozwój, produkcję i sprzedaż nowoczesnych systemów klejących.

W związku z aktualnymi działaniami mającymi na celu optymalizację procesów firma zdecydowała się na wdrożenie oprogramowania spełniającego wymogi stawiane w obszarach produkcji, konfiguracji i sprzedaży. W obliczu szerokiej gamy produktów zawierającej ponad 100 systemów klejących i uszczelniających oraz 50 różnych rodzajów aerozoli, system Comarch ERP Enterprise jest idealnym narzędziem do zarządzania produkcją, przed wszystkim dzięki rozbudowanemu modułowi konfiguracyjnemu. Za pomocą obszaru konfiguracji pracownicy uzyskują wgląd do wszelkich danych sprzedażowych poszczególnych produktów, skąd można je bezpośrednio zaimportować do zestawień materiałowych (tzw. BOMów), generowanych pod konkretne zamówienia klienckie.

Decydując się na zakup systemu Comarch ERP Enterprise stawiamy na wydajne i sprawnie funkcjonujące oprogramowanie, które całkowicie spełnia rygorystyczne wymogi naszej firmy w zakresie produkcji, konfiguracji i sprzedaży – potwierdza Christine Kopp, prezes i właściciel firmy GLUETEC.

Oprócz tego w systemie ERP można odzwierciedlić międzynarodową strukturę przedsiębiorstwa GLUETEC. Jest to możliwe dzięki zintegrowanej w Comarch ERP Enterprise wielofirmowości, czyli funkcji do zarządzania procesami w wielu przedsiębiorstwach. To dzięki niej firma GLUETEC może z jednej strony centralnie zarządzać i aktualizować dane podstawowe, a z drugiej strony w sposób elastyczny dokonywać indywidualnych zmian w danych odnoszących się do poszczególnych oddziałów firmy bądź jednostek organizacyjnych. Poza tym wielofirmowość stwarza nieocenioną możliwość do zarządzania stanami magazynowymi na szczeblu ogólnofirmowym, włączając centralne zaopatrzenie i dystrybucję towarów w poszczególnych oddziałach. Bazując na ogólnofirmowych procesach logistycznych, system automatycznie generuje wszelkie wymagane rozrachunki i inicjuje pozostałe procesy międzyfirmowe.

Korzyści płynące ze sprawnie przebiegającej współpracy międzynarodowej podkreśla również dyrektor polskiego oddziału WIKO,  Michail Pawlowski – Z jednej strony Comarch jest firmą działającą na arenie międzynarodowej. Z drugiej strony jednak firma ta jest mocno zakorzeniona w sektorze MSP, stąd doskonale zna wymagania i potrzeby nowoczesnych zakładów produkcyjnych i wie, jak najlepiej odzwierciedlić je w systemie ERP. Dodatkowym atutem jest fakt, że nasze polsko-niemieckie zespoły mogą sprawnie wyjaśnić wszelkie ważne kwestie w swoich językach ojczystych, traktując siebie na równi.

Mariusz Drzewiecki, który jest odpowiedzialny za koordynację prac projektowych wykonywanych przez zespoły Comarch w Niemczech i Polsce, również podkreśla ogromne znaczenie dwujęzyczności. –Comarch posiada mocno rozbudowaną sieć oddziałów zarówno w Niemczech, jak i Polsce. Tym samym oprogramowanie, które zostanie wdrożone w firmach GLUETEC i WIKO w ramach międzynarodowego projektu rollout, jest z powodzeniem stosowane w obu krajach.

To, że tak dobrze współgrającym ze sobą firmom udało się nawiązać kontakt jest zasługą Christiana Kaufa, key account managera w firmie Comarch. Jest on zadowolony przede wszystkim z tego, że w tak ciężkich czasach komunikacja przebiegła zupełnie bezproblemowo.

Faza planowania tego projektu przypadła na okres bardzo zaostrzonych ograniczeń w zakresie kontaktów. Aby omówić wszelkie kwestie związane z planowanym projektem firmy GLUETEC i Comarch wzięły udział w szeregu spotkań online. Jest to najlepszy przykład na to, że digitalizacja projektów IT jest pod wieloma względami możliwa – mówi Christian Kauf.

Frank Siewert, dyrektor ds. sprzedaży i doradztwa przedsprzedażowego w Comarch podsumowuje: Cieszymy się na dalszą współpracę z firmą GLUETEC – między naszymi firmami od razu nawiązała się nić porozumienia, co dobrze wróży na przyszłość. Wspólnie rozpoczynamy bardzo obiecujący projekt, w którym kluczową rolę odgrywa sprawdzona w praktyce funkcja wielofirmowości systemu Comarch ERP Enterprise. Mocne strony naszego oprogramowania są szczególnie widoczne w obszarze produkcji. Dzięki modułom produkcja i konfiguracja firma GLUETEC z łatwością może odzwierciedlić w systemie zachodzące w ramach prowadzonej działalności międzynarodowej indywidualne procesy i oferowane produkty, korzystając do tego celu ze standardowych funkcji systemu.

O firmie GLUETEC

Firma GLUETEC Industrieklebstoffe GmbH & Co. KG posiadająca główną siedzibę w niemieckiej miejscowości Greußenheim jest jednym z wiodących producentów kleju przemysłowego oraz materiałów uszczelniających na rynku europejskim. „Szyte na miarę” produkty dostępne są zarówno pod marką producenta jak i sprzedawane klientom w formie indywidualnych rozwiązań pod ich marką własną (ang. private label). Łącznie w lokalizacjach w Niemczech, Polsce i Słowenii firma zatrudnia 75 pracowników. Pełniąc rolę dostawcy full service firma GLUETEC GROUP oferuje ponad 100 systemów klejących i uszczelniających oraz 50 różnych rodzajów aerozoli oraz osiąga roczne obroty ze sprzedaży rzędu 15 mln. euro. Produkty firmy GLUETEC znajdują zastosowanie w przeróżnych obszarach, zarówno w przemyśle jak i handlu – poczynając od produkcji, poprzez serwisowanie, aż do napraw i działań mających na celu utrzymanie obiektów w należytym stanie.

Dalsze informacje dostępne są na stronie internetowej: https://GLUETEC-industrieklebstoffe.de/  

O Comarch ERP

Comarch to firma technologiczna zajmująca się optymalizacją procesów biznesowych od 27 lat. Jednym z oferowanych rozwiązań są systemy klasy Enterprise Resource Planning (ERP). Oferta Comarch ERP to nowoczesne rozwiązania do zarządzania procesami biznesowymi dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw oraz korporacji. Uniwersalność i elastyczność produktów pozwala podnieść efektywność organizacji dzięki mobilnym aplikacjom, narzędziom e-commerce, business intelligence oraz możliwości gromadzenia i bezpiecznego przechowywania danych w Chmurze Comarch. Rozwiązania Comarch ERP są stale rozwijane i dostosowywane do zmieniających się modeli biznesowych a także zgodne z trendami Internetu Rzeczy i oraz digitalizacji gospodarki.

Dzięki sukcesywnemu rozwojowi działalności krajowej i zagranicznej dynamicznie rośnie liczba podpisywanych kontraktów oraz realizowanych wdrożeń. Z rozwiązań Comarch ERP korzysta prawie 100 tys. polskich firm, m.in. Gerda, Kreisel, Neonet, Victorinox, O bag, Lavard, Tołpa, Krüger&Matz, De Heus, Steinbacher i LAKMA oraz reprezentanci innych kluczowych gałęzi rynku.

http://www.comarch.pl/erp/

Carlsberg wdraża rozwiązanie IFS do zarządzania serwisem w terenie, aby usprawnić swoją działalność

Rozwiązanie IFS Field Service Management działające w chmurze będzie służyć 300 technikom serwisowym firmy w całej Europie

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że Carlsberg, będący jedną z największych grup browarów na świecie, zdecydował się na wdrożenie rozwiązania IFS Field Service Management™ (FSM) w swoim dziale serwisu w Europie. W pierwszej fazie rozwiązanie zostanie wdrożone w ośrodkach w Danii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Szwajcarii.

Aby zapewnić ciągły rozwój swojego działu serwisowego, świadczącego usługi instalacji, naprawy i obsługi technicznej klientom w branży hotelarskiej, Carlsberg potrzebował centralnego rozwiązania do zarządzania serwisem w terenie (FSM), które objęłoby wszystkie procesy biznesowe, a jednocześnie udostępniło otwartą platformę z zaawansowanymi funkcjami, takimi jak internet rzeczy (IoT).

Po szczegółowej analizie Carlsberg wybrał rozwiązanie IFS FSM w formie zarządzanej usługi chmurowej, obejmującej serwis w terenie i zakłady naprawcze. W początkowej fazie z rozwiązania będą korzystać technicy serwisowi i personel zaplecza w Danii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Szwajcarii.

„Ze względu na rozwój naszej działalności serwisowej oraz rozszerzanie oferty wydajność operacyjna i przejrzystość procesów mają dla nas kluczowe znaczenie” — powiedział Per Ahlmann Andersen, dyrektor ds. globalnych rozwiązań biznesowych w firmie Carlsberg. „IFS zaprezentował nam zaawansowane rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie, które zapewni pełną kontrolę nad naszymi zasobami, zarówno w ośrodkach klientów, jak i w naszych zakładach naprawczych i magazynach. Kolejnym niezbędnym warunkiem była dla nas możliwość skalowania i rozszerzania platformy w miarę wzrostu naszych wymagań, tak aby mogła obejmować nowe regiony lub obsługiwać technologie takie jak IoT. IFS okazał się niezawodnym partnerem technologicznym niezależnie od tego, dokąd zaprowadzi nas przyszłość”.

Elni Kullmer, dyrektor zarządzająca IFS na kraje skandynawskie, dodała: „Jesteśmy bardzo dumni z tego, że do grona naszych klientów dołączyła firma Carlsberg. Ponieważ coraz więcej firm, których działalność polega na dostarczaniu produktów, wykorzystuje serwis jako sposób na generowanie nowych strumieni przychodów, zaawansowane platformy korporacyjne, będące w stanie modelować, realizować i śledzić te przedsięwzięcia, nabierają ogromnego znaczenia. Decydując się na wdrożenie rozwiązania IFS FSM, Carlsberg wybrał wiodącą na rynku platformę, która jest w stanie rozwijać się razem z przedsiębiorstwem. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie długa i owocna dla obu stron. To wielka szansa dla obu firm”.

Rozwiązanie IFS Field Service Management zostanie wdrożone w chmurze IFS Managed Cloud przez ProV — globalną firmę świadczącą usługi informatyczne będącą partnerem IFS na poziomie Silver.

Więcej informacji na temat oferty IFS dla przedsiębiorstw świadczących usługi serwisowe można znaleźć na stronie www.ifs.com/corp/industries/service/.

Anna Machol, PR for IFS in Poland. Phone: +48 512 134 493, anna.machol@ifs.com

Informacje o firmie Carlsberg

Carlsberg to jedna z największych na świecie grup browarów. Jesteśmy browarem globalnym mającym w swoim portfelu marki lokalne o silnej pozycji na rynku. Obejmuje on ponad 140 marek, w tym piwa tradycyjne, rzemieślnicze i specjalne, a także piwa bezalkoholowe. Do naszych marek tradycyjnych należą międzynarodowe marki Carlsberg i Tuborg oraz znane marki lokalne, takie jak Ringnes w Norwegii, Lvivske na Ukrainie i Wusu w Chinach. Nasze największe marki rzemieślnicze i specjalne to wyszukana francuska marka 1664 Blanc i belgijskie piwo klasztorne Grimbergen. Rosyjska Baltika 0 to nasza największa marka piwa bezalkoholowego.www.carlsberg.com

Informacje o firmie IFS 

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją. Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland

Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem https://blog.ifs.com/, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.

Comarch obsługuje program lojalnościowy FordPass Reward

Comarch współpracuje z firmą Ford w zakresie dostarczenia i rozwoju programu lojalnościowego FordPass Rewards w ramach kompleksowej aplikacji mobilnej FordPass dla klientów firmy. Aplikacja FordPass zadebiutowała w Stanach Zjednoczonych w roku 2016, a obecnie działa również w Kanadzie, Chinach i na wybranych rynkach w Europie.

Dzięki aplikacji FordPass użytkownicy mają kontrolę nad swoimi pojazdami, mogą lokalizować i konsolidować ważne dane o pojazdach, korzystać z pomocy drogowej oraz zdobywać i wymieniać punkty FordPass Rewards. Program, obsługiwany przez system Comarch Loyalty Management, umożliwia zdobywanie punktów FordPass Rewards na wiele sposobów. Uczestnicy programu otrzymują punkty przy zakupie lub leasingu nowego bądź używanego pojazdu marki Ford na gwarancji od uczestniczącego w programie dealera. Program obejmuje również aktywację i utrzymanie modemu FordPass Connect, serwisowanie pojazdów i realizację różnych działań w zakresie zarządzania marką w internecie.

Zaangażowanie Forda w budowanie bardziej znaczących relacji z klientami wciąż napędza sukces tego programu– powiedział Jeremiasz Filipiak, Dyrektor Generalny oraz Szef Działu Badań i Rozwoju w Comarch Inc. – Program FordPass Rewards jest niezwykle innowacyjny i cieszymy się, że możemy wspierać ten projekt, korzystając z autorskich rozwiązań lojalnościowych firmy Comarch.

Po 20 latach opracowywania własnego oprogramowania i usług do zarządzania systemem lojalnościowym, firma Ford zdecydowała się na wsparcie firmy Comarch w zakresie stworzenia w pełni zintegrowanej, spersonalizowanej platformy dla swoich klientów, mającej na celu utrzymanie wysokiej pozycji marki na rynku i zapewnienie bezproblemowej obsługi posprzedażowej. Od momentu premiery FordPass wciąż się rozwija, na rynek wprowadzane są stale nowe funkcje, a rejestracja przekroczyła już trzy miliony członków w USA.

O firmie Comarch

Firma Comarch, założona w 1993 r., ma ponad 25-letnie doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i integracji rozwiązań IT dla dużych przedsiębiorstw z branż takich jak: linie lotnicze, biura podróży, telekomunikacja, instytucje finansowe, a także firm detaliczne i producenci dóbr konsumenckich. Portfolio Comarch CRM&Marketing obejmujące systemy zarządzania relacjami z klientami i działania marketingowe – w skład, którego wchodzi wielokrotnie nagradzany system Comarch Loyalty Management (CLM) – to również szeroki zakres zaawansowanych rozwiązań marketingowych, budowanie lojalności i maksymalnego zaangażowania klienta. Firma Comarch jest dostawcą kompleksowych rozwiązań lojalnościowych i angażowania klienta. Oprócz najlepszych technologii i produktów, firma Comarch oferuje również pełen pakiet usług zarządzanych wspierających klientów podczas korzystania z programu lojalnościowego. Dzięki tysiącom pomyślnie zrealizowanych projektów, 20 centrom przetwarzania danych i ponad 6500 pracownikom w ponad 90 biurach na całym świecie, firma Comarch dysponuje wsparciem i infrastrukturą niezbędną do dużych wdrożeń.

IFS uznany za lidera w raporcie firmy Gartner „Magic Quadrant for Field Service Management” za rok 2020

IFS uzyskał najwyższą ogólną ocenę w kategorii zdolności do realizacji wizji w raporcie Magic Quadrant firmy Gartner dotyczącym rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie za rok 2020

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, uważa pozycję osiągniętą w najnowszym raporcie Magic Quadrant firmy Gartner dotyczącym rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie* (Field Service Management — FSM) za dowód uznania dla swojej długoterminowej strategii inwestowania w produkty oraz wyjątkowego ukierunkowania na klienta. Firma IFS była uznawana za lidera w każdym raporcie Magic Quadrant firmy Gartner dotyczącym rozwiązań FSM od 2014 r.

Dla IFS rok 2019 był okresem kolejnych gruntownych przemian w dziedzinie FSM. Firma sfinalizowała przejęcie spółki Astea International, osiągając jednocześnie wzrost organiczny w zakresie rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie o 51% w porównaniu z rokiem 2018.

IFS pozyskał również wielu nowych klientów z obszaru zarządzania serwisem, takich jak czołowy regionalny operator telekomunikacyjny Saudi Telecom Company, dostawca rozwiązań technologicznych w sektorze energetyki i komunikacji SPIE France oraz amerykański producent ropy i gazu Endeavor Energy Resources.

Ponadto firma znacznie rozszerzyła swój ekosystem partnerów dzięki dołączeniu do niego spółki PTC, której rozwiązanie Servigistics® Service Parts Management w połączeniu z rozwiązaniem IFS Field Service Management™ pozwoli przedsiębiorstwom zwiększyć dostępność części zamiennych i czas pracy sprzętu bez przestojów oraz usprawnić świadczenie usług.

Oferta IFS łączy światowej klasy rozwiązania do optymalizacji harmonogramowania w czasie rzeczywistym z szeroką gamą funkcji zarządzania obsługą serwisową i serwisem w terenie, które nie mają sobie równych na rynku. Dzięki temu IFS może pomagać przedsiębiorstwom w zarządzaniu całym cyklem i wszystkimi elementami obsługi serwisowej, od pracowników mobilnych, planowania, centrum wsparcia i centrum obsługi klienta aż do umów, gwarancji, logistyki tradycyjnej i logistyki zwrotów oraz napraw wysyłkowych. IFS łączy cały łańcuch wartości serwisu i umożliwia przedsiębiorstwom transformację cyfrową i rozwój poprzez obsługę serwisową.

„Osiągnięcie po raz kolejny pozycji lidera w raporcie firmy Gartner Magic Quadrant dotyczącym rozwiązań FSM to, moim zdaniem, ważne potwierdzenie naszego konsekwentnego dążenia do tego, aby umożliwiać naszym klientom rozwój poprzez usługi serwisowe” — powiedziała Marne Martin, prezes działu IFS Service Management. „Przez ostatni rok kontynuowaliśmy intensywne inwestycje w rozwiązania do zarządzania serwisem, dodając nowe produkty i zasoby w zakresie wdrażania, wsparcia i wiedzy specjalistycznej, aby zapewniać klientom jeszcze większe korzyści, zarówno w ujęciu globalnym, jak i regionalnym. Stawiając czoła wyzwaniom 2020 roku wspólnie z naszymi partnerami, nadal koncentrujemy się na tym, aby pomagać naszym klientom w szybszym osiąganiu przychodów i realizowaniu celów w dziedzinie transformacji cyfrowej dzięki inteligentnym rozwiązaniom do zarządzania serwisem, które obejmują wszystkie procesy biznesowe w całym łańcuchu wartości serwisu. Klienci i akcjonariusze naszych klientów na pewno to docenią”.

Bezpłatny egzemplarz raportu Gartner „Magic Quadrant for Field Service Management” można pobrać pod adresem https://info.ifs.com/Gartner-MQ-FSM-2020.html.

Więcej informacji na temat oferty IFS dla przedsiębiorstw świadczących usługi serwisowe można znaleźć pod adresem www.ifs.com/corp/solutions/service-management/.

* Gartner, „Magic Quadrant for Field Service Management”, autorzy: Jim Robinson, Naved Rashid, 6 lipca 2020 r.

Firma Gartner nie promuje żadnych dostawców, produktów ani usług prezentowanych w jej publikacjach badawczych, a także nie zaleca użytkownikom wybierania tylko dostawców uzyskujących najwyższe oceny lub wyróżnionych w inny sposób. Publikacje badawcze firmy Gartner zawierają opinie jej działu badawczego i nie powinny być traktowane jako stwierdzenia faktów. Firma Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych lub domniemanych, w odniesieniu do prowadzonych badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.

Anna Machol, PR for IFS in Poland. Phone: +48 512 134 493, anna.machol@ifs.com

Informacje o firmie IFS

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją. Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland

Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem https://blog.ifs.com/, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.