Informacje:
Cyfrowa transformacja bierze pod uwagę całokształt narzędzi i technologii używanych przez organizację dla realizacji wyznaczonej strategii biznesowej.
Wybór właściwych rozwiązań powinien być poprzedzony dokładną analizą przebiegu dotychczasowych procesów wraz z identyfikacją ich najsłabszych punktów. Warto również zwrócić uwagę na skalowalność i bezpieczeństwo przyszłych rozwiązań.
Na spotkaniu przedstawione zostaną rozwiązania ekosystemu Microsoft Cloud dla biznesu: Microsoft Dynamics 365 Business Central, Microsoft Dynamics 365 CRM, które odpowiadają na bolączki przedsiębiorstw i wspierają je w rozwoju.
Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- NAV.COM - kim jesteśmy?
- Ekosystem Microsoft Cloud dla biznesu;
- Jak Microsoft Dynamics 365 wspiera procesowanie zamówień indywidualnych - wymagających dodatkowych ustaleń?
- Jak Microsoft Dynamics 365 wspiera procesowanie dużej ilości typowych zamówień - przychodzących ze sklepów internetowych?
- W jaki sposób Microsoft Dynamics 365 zarządza zleceniami produkcyjnymi od zamówienia klienta poprzez planowanie, produkcję po wysyłkę?
- Jak Microsoft Dynamics Customer Service podnosi jakość obsługi klienta na przykładzie procesowania reklamacji?
- Przykłady kastomizacji Microsoft Dynamics 365 Business Central do indywidualnych potrzeb klienta.
- Jak Microsoft Dynamics 365 CRM wspiera zarządzanie relacjami z klientami?
Agenda:
Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.
Przedstawienie uczestników spotkania.
Microsoft Dynamics 365 Business Central. Ewolucja w kierunku cyfrowej transformacji businessu.
• NAV.COM – kim jesteśmy?
• Ekosystem Microsoft Cloud dla biznesu;
• Jak Microsoft Dynamics 365 wspiera procesowanie zamówień indywidualnych - wymagających dodatkowych ustaleń?
• Jak Microsoft Dynamics 365 wspiera procesowanie dużej ilości typowych zamówień - przychodzących ze sklepów internetowych?
• W jaki sposób Microsoft Dynamics 365 zarządza zleceniami produkcyjnymi od zamówienia klienta poprzez planowanie, produkcję po wysyłkę?
• Jak Microsoft Dynamics Customer Service podnosi jakość obsługi klienta na przykładzie procesowania reklamacji?
• Jak Microsoft Dynamics 365 CRM wspiera zarządzanie relacjami z klientami?
• Przykłady kastomizacji Microsoft Dynamics 365 Business Central do indywidualnych potrzeb klienta.
Dyskusja. Podsumowanie spotkania.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
NAV.COM
NAV.COM jest jednym z najbardziej doświadczonych ośrodków w Polsce, od 20 lat specjalizującym się we wdrożeniach oraz rozwoju rozwiązań IT dla przedsiębiorstw, opartych o technologię Microsoft Dynamics NAV. Specjaliści pomogą w wyborze oraz wdrożeniu systemów ERP, CRM i Power Platform oraz innych aplikacji biznesowych wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem. Firma powstała w 2002 r. i od samego początku jest jednym z najważniejszych partnerów Microsoft Dynamics. Posiada status Microsoft Gold Partner ze specjalizacją w rozwiązaniach Data Analytics i Cloud Platform.
Usługi:
Firma dostarcza licencje, realizuje projekty wdrożeniowe, szkolenia oraz kompleksowy serwis i wsparcie dla Klientów. Wykorzystując swoje kompetencje oraz doświadczenie, ściśle współpracujemy z użytkownikami rozszerzając standardową funkcjonalność systemu Microsoft Dynamics NAV, przystosowując go do specyfiki branżowej i indywidualnych potrzeb Klientów.
Partnerstwo Microsoft:
- Gold Data Analytics,
- Gold Cloud Platform,
- Silver Enterprise Resource Planning,
- Silver Application Integration,
- Silver Small and Midmarket Cloud Solutions.
Rozwiązania:
NAV.COM
Microsoft Dynamics 365 Business Central to następca słynącego ze stabilności i elastyczności systemu Microsoft Dynamics NAV.
Nowa odsłona flagowego produktu Microsoft w obszarze ERP to kompleksowe rozwiązanie dzięki któremu uzyskasz pełny obraz Twojego przedsiębiorstwa w oparciu o aktualne dane i analitykę biznesową. Dynamics Business Central 365 jest elastycznym narzędziem, które łączy procesy z zakresu finansów, księgowości, sprzedaży, produkcji i logistyki, a także integruje się z zewnętrznymi aplikacjami typu płace i kadry czy bankowość. Jego bezsprzeczną korzyścią jest również głęboka integracja z innymi produktami firmy Microsoft, m.in. Dynamics for Sales (CRM), Office 365, Teams, Azure czy SharePoint. Rozwiązanie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby mogło w pełni współpracować z Microsoft SQL Server, a dodatkowe optymalizacje dla bazy danych umożliwiają sprawniejsze działanie i szybsze obliczenia w systemie.
Dzięki nowoczesnemu systemowi licencjonowania Business Central 365 można z łatwością rozbudowywać o nowe licencje, aplikacje oraz branżowe rozszerzenia. BC 365 jest dostępne zarówno w wersji chmurowej, jak i w wersji licencji wieczystej. Wersja chmurowa oferuje dostęp do pełnego wachlarza usług Microsoft'u, które pozwolą na cyfrową transformację Twojej firmy: Power BI, Power Apps, Power Automate czy umiejętności uczenia maszynowego.
Aby rozwijać się i oferować innowacyjne usługi, firmy muszą przyjąć strategię, która połączy ich klientów, pracowników, produkty i procesy tak efektywnie jak to tylko możliwe. Dynamics Business Central 365 posiada narzędzia, które umożliwią wyjść naprzeciw szybko zmieniającej się rzeczywistości biznesowej.
Regulamin
- Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
- Webinarium zostanie przeprowadzona w dniu 22 Marca 2022 r.
- Webinarium skierowana jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
- Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
- W ramach Webinarium Partnerzy Technologiczni przeprowadzą część prezentacyjną (60 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnerów Technologicznych (30 minut).
- Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
- Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
- Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
- Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.
Wymagania techniczne
Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.
Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams
- Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
- Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową
- Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
- W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox
Rejestracja:
Rejestracja jest obecnie zamknięta.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!