Informacje:
BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na Roadshow online:
Zwiększamy wydajność produkcji.
W trakcie rozmów z polskimi menedżerami firm produkcyjnych, często dowiadujemy się o trudnościach, z jakimi borykają się w codziennej pracy. Najczęściej dotyczą one konieczności szybkiej modyfikacji planu produkcji w związku z częstymi zmianami zamówień, awariami maszyn, problemami z dostępnością surowców oraz realnymi potrzebami polskich przedsiębiorstw dotyczącymi cyfryzacji i wzmacniania konkurencyjności.
Podczas naszego spotkania przedstawimy nowoczesne rozwiązania, które skutecznie adresują wyzwania przedsiębiorstw i wspierają ich rozwój zgodnie z koncepcją Przemysłu 4.0. Przedstawimy najnowsze trendy i funkcjonalności w obszarze systemów informatycznych. Omówimy również, jak odpowiednio przygotować przedsiębiorstwo do cyfrowej transformacji, aby zwiększyć wydajność i obniżyć koszty.
W trakcie spotkania skupimy się na prezentacji wybranych rozwiązań klasy ERP, APS, które efektywnie wspierają procesy zarządzania przedsiębiorstwem produkcyjnym. Odpowiemy także na szereg pytań związanych z wyborem odpowiednich rozwiązań informatycznych i ich funkcjonalnością.
Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru i analiz rozwiązań informatycznych.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- Jak zwiększyć potencjał produkcyjny przedsiębiorstwa?
- APS - Planowanie produkcji z wykorzystaniem różnych zasobów (maszyny, pracownicy, surowce). Możliwość szybkiej reakcji na zmiany planu produkcji;
- Planowanie produkcji z ograniczonymi zdolnościami produkcyjnymi;
- Sprawdzanie dostępności materiałów na pierwszy rzut oka;
- Planowanie produkcji za pomocą alternatywnych gniazd roboczych;
- Realizacja pilnego zamówienia - analiza wpływu;
- Cyfrowa Transformacja - jak zwiększyć wydajność produkcji?
Agenda:
Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.
Przedstawienie uczestników spotkania.
HAL APS - Planowanie i harmonogramowanie produkcji - jak zarządzać dużą zmiennością w produkcji?
Dyskusja.
Microsoft Dynamics 365 Business Central - Lepsze wykorzystanie zasobów dzięki graficznemu planowaniu produkcji VAPS.
- Planowanie produkcji z ograniczonymi zdolnościami produkcyjnymi;
- EMAD: Sprawdzanie dostępności materiałów na pierwszy rzut oka;
- Planowanie produkcji za pomocą alternatywnych gniazd roboczych;
- Zrealizuj pilne zamówienie i zobacz jego wpływ.
Dyskusja.
APS jako element zintegrowanego systemu ERP: jak poradzić sobie z ciągłymi zmianami?
Przez całą moją karierę pasjonowałem się innowacyjnością i rozwojem technologii, które wspierają zarządzanie procesami biznesowymi w przemyśle. W proALPHA pomagam średniej wielkości przedsiębiorstwom produkcyjnym we wdrożeniu praktycznych rozwiązań z obszaru Przemysłu 4.0. Razem z moim zespołem dostarczamy oprogramowanie biznesowe, które zapewnia wzrost produktywności Twojej firmy.
„Sprzedawanie to pomaganie”. Hasło to pojawiło się w mojej świadomości już kilka lat temu. Od tamtej pory nieustannie mnie nurtuje i zaskakuje swą głębią. Po blisko 15 latach pracy w zawodzie handlowca, coraz lepiej rozumiem jego sens, a to jak w jaki sposób pracuję, wprost wynika z kilku elementów, które w mojej ocenie składają się na to hasło. Co niezwykle istotne, elementy te działają w obu kierunkach – chętnie pomogę Klientowi, ale on musi chcieć tą pomoc przyjąć:
1. Szczerość – nie mówię, że można zrobić coś czego nie można a produkt jest inny niż jest w rzeczywistości, jednocześnie liczę na to, że Klient będzie też szczerze mówił o mojej pracy i swoich potrzebach.
2. Odpowiedzialność – każde słowo wypowiedziane przeze mnie podczas spotkania czy deklaracja złożona na negocjacjach jest wiążąca, z drugiej strony każda deklaracja złożona przez Klienta jest dla mnie równie istotna.
3. Równowaga – jeżeli coś sprzedaję, to najprawdopodobniej na tym zarobię, ważne żeby mój Klient również dzięki temu zarobił – sytuacja, w której tylko jedna strona wyciąga coś z transakcji, nie jest akceptowalna.
Po wielu przygodach i nieoczekiwanych zakrętach na mojej ścieżce kariery, dziś wiem, że powyższe zasady, stosowane zarówno przeze mnie, jak i Klienta, zagwarantuję sukces dla obu stron.
Jeżeli będziemy mieli okazję współpracować, to ze swojej strony obiecuję taką postawę. Niezależnie w jakiej roli się spotkamy.
Dyskusja.
Usprawnienie i ułatwienie wymiany danych dla szybszej obsługi klienta i realizacji zamówień dzięki zintegrowanym rozwiązaniom SAP Business One.
Od ponad 20 lat pracuję jako specjalista ds. wdrożeń systemów ERP wspierając Klientów optymalizując procesy w ich przedsiębiorstwach, szczególnie obszarach produkcji i gospodarki magazynowej. Przede wszystkim dobieram oraz projektuję dla nich najlepsze rozwiązania wspierające ich w codziennym prowadzeniu przedsiębiorstwa. Od ponad 8 lat pracuję z technologią SAP dla jednego z najbardziej dynamicznie rozwijających się Partnerów w Polsce, czyli firmy SUPREMIS.
Od przeszło 6 lat zajmuje się tematyką wdrożeń systemów informatycznych w firmach z sektora MŚP. Swoje doświadczenie zbudowałem jako praktyk, pełniąc role Kierownika Projektu podczas wdrożenia w pełnym zakresie systemów ERP, MES i APS oraz optymalizując wiele procesów wewnątrz organizacji. Od dwóch lat spełniam się jako konsultant SUPREMIS realizując najbardziej ambitne projekty dla firm produkcyjnych.
Od 20 lat pracuje z Klientami dobierając dla nich najlepsze rozwiązania wspierające realizację ich celów oraz strategii, pozwalających optymalizować procesy. Obszary, w których posiada doświadczenie to zarzadzanie projektami, rozwój pracowników oraz wdrażanie systemów ERP, EOD. Od 8 lat pracuję z technologią SAP dla jednego z najbardziej dynamicznie rozwijających się Partnerów w Polsce, czyli firmy SUPREMIS.
Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
SUPREMIS
To największy Polski Złoty Partner SAP w zakresie produktu SAP Business One oraz aktualny i wielokrotnie nagradzany lider w regionie Europy Centralnej i Wschodniej.
Zespół, tworzony przez ponad 100 specjalistów, świadczy pełen zakres usług związanych ze wdrożeniami systemu, obsługą serwisową oraz stałym rozwojem oprogramowania. Największa ilość certyfikowanych pracowników oraz ponad 18-letnie doświadczenia z wdrożeń ponad 200 projektów SAP na międzynarodowym rynku średnich i dużych przedsiębiorstw, pozwoliły firmie na budowę kompetencji i doświadczeń w zakresie implementacji pełnej oferty systemów zarządzania firmy SAP. To właśnie dlatego SUPREMIS jest w stanie sprawnie reagować na potrzeby klientów.
SUPREMIS kładzie nacisk na ciągły rozwój i jako partner SAP gwarantuje również profesjonalne wsparcie dotyczące wyboru najlepszych produktów. Wśród proponowanych nowoczesnych rozwiązań systemowych w chmurze znajdują się takie jak: SAP Business One, SAP Business ByDesign dla firm średnich i dużych oraz SAP S/4 HANA Cloud dla dużych przedsiębiorstw.
HOST
Firma HOST od 25 lat specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań dla firm produkcyjnych. Pracownicy firmy są praktykami i ekspertami w zakresie planowania, rejestrowania i rozliczania produkcji. Zgodnie z zasadą lepiej mieć jeden bardzo dobry niż kilka średnich systemów, firma skupiła się wyłącznie na rozwiązaniu do planowania produkcji. System chwalony jest głównie za efekty, które udało się osiągnąć wspólnie z klientami po wdrożeniu.
Korzyści biznesowe jakie udało się osiągnąć w firmach po wdrożeniu:
- Poprawa terminowości realizacji zamówień o 50%
- Obniżenie poziomu zapasu magazynowego o 10%
- Skrócenie Lead Time produkcji do 30%
- Wyeliminowanie braków w obsadzie pracowników pod zlecenia o 92%
- Zwiększenie współczynnika wykorzystania zasobów OEE o 15%
NAV.COM
NAV.COM jest jednym z najbardziej doświadczonych ośrodków w Polsce, od 20 lat specjalizującym się we wdrożeniach oraz rozwoju rozwiązań IT dla przedsiębiorstw, opartych o technologię Microsoft Dynamics NAV. Specjaliści pomogą w wyborze oraz wdrożeniu systemów ERP, CRM i Power Platform oraz innych aplikacji biznesowych wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem. Firma powstała w 2002 r. i od samego początku jest jednym z najważniejszych partnerów Microsoft Dynamics. Posiada status Microsoft Gold Partner ze specjalizacją w rozwiązaniach Data Analytics i Cloud Platform.
Usługi:
Firma dostarcza licencje, realizuje projekty wdrożeniowe, szkolenia oraz kompleksowy serwis i wsparcie dla Klientów. Wykorzystując swoje kompetencje oraz doświadczenie, ściśle współpracujemy z użytkownikami rozszerzając standardową funkcjonalność systemu Microsoft Dynamics NAV, przystosowując go do specyfiki branżowej i indywidualnych potrzeb Klientów.
Partnerstwo Microsoft:
- Gold Data Analytics,
- Gold Cloud Platform,
- Silver Enterprise Resource Planning,
- Silver Application Integration,
- Silver Small and Midmarket Cloud Solutions.
proALPHA
proALPHA – kompleksowe rozwiązanie receptą na sukces przedsiębiorstwa. Grupa proALPHA Polska Sp. z o.o. to Business Service Provider czyli dostawca usług biznesowych. Całościowe spektrum usług proALPHA obejmuje nie tylko najnowocześniejsze oprogramowanie biznesowe, ale także szeroko rozumiane usługi biznesowe. Poprzez połączenie programowania i dystrybucji zintegrowanego, kompletnego rozwiązania klasy ERP z usługami doradczymi, proALPHA bez trudu konkuruje z firmami o identycznym profilu na rynku.
Nasza filozofia Filozofia Grupy proALPHA polega na połączeniu fachowych usług doradczych i oprogramowania umożliwiającego realizowanie celów klienta.
Klienci Do naszych klientów zaliczają się w głównej mierze średniej wielkości przedsiębiorstwa przemysłowe, handlowe i usługowe o strukturze koncernu, ale także spółki zależne dużych przedsiębiorstw.
Sukcesy O naszym kompletnym rozwiązaniu - proALPHA moglibyśmy długo opowiadać. Z doświadczenia wiemy jednak, że dobre referencje są warte więcej niż tysiąc słów, dlatego przedstawiamy opinie klientów, którzy obecnie korzystają z systemu proALPHA. Przekonaj się sam o kompetencjach Grupy proALPHA - profesjonalnego dostawcy usług biznesowych z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku rozwiązań klasy ERP w sektorze średnich przedsiębiorstw.
Referencje: http://www.proalpha.pl/pl/referencje.html
Rozwiązania:
proALPHA
Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA® ERP z CAD.
proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie, wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się polskich przedsiębiorstw.
Dedykowane branże:
- Automotive;
- Budowa maszyn i urządzeń;
- Elektrotechnika;
- Handel detaliczny;
- Obróbka metali;
- Obróbka tworzyw sztucznych;
- Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
- Technika medyczna;
- Usługi.
Moduły systemu:
- Workflow;
- DMS;
- Business Intelligence;
- E-Business;
- CRM;
- Sprzedaż i dystrybucja;
- Konfigurator produktów;
- Gospodarka materiałowa;
- Zakupy;
- Produkcja;
- APS;
- Integracja CAD;
- Serwis;
- Zarządzanie projektami;
- Finanse i księgowość;
- Środki trwałe;
- Rachunek kosztów i dokonań;
- Intercompany.
proALPHA® Produkcja
Case Study – Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe średnich i dużych firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilkunastu, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z nielicznych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo. Zostało wyposażone w przejrzysty, intuicyjny interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
- Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
- Platrofma analityczna Business Intelligence I bazodanowa SAP HANA;
- System Zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property Management dla SAP B1
- SAP Analytics Cloud (narzędzie Business Intelligence oraz SAP Analytics Cloud Planning)
- SAP CX (Customer Experience), SAP Sales and Service Cloud oraz SAP Emarsys
- CRM dla sprzedaży – SAP Sales Cloud
- CRM dla Serwisu – SAP Service Cloud
- CRM dla Marketingu – SAP Emarsys Customer Engagement
- CRM dla Ecommerce – SAP Commerce Cloud
- System kadrowo – płacowy Symfonia R2 Płatnik + Symfonia HR
SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
• Sprzedaż i dystrybucja;
• Księgowość;
• Gospodarka materiałowa;
• Produkcja i zaopatrzenie.
NAV.COM
Microsoft Dynamics 365 Business Central to następca słynącego ze stabilności i elastyczności systemu Microsoft Dynamics NAV.
Nowa odsłona flagowego produktu Microsoft w obszarze ERP to kompleksowe rozwiązanie dzięki któremu uzyskasz pełny obraz Twojego przedsiębiorstwa w oparciu o aktualne dane i analitykę biznesową. Dynamics Business Central 365 jest elastycznym narzędziem, które łączy procesy z zakresu finansów, księgowości, sprzedaży, produkcji i logistyki, a także integruje się z zewnętrznymi aplikacjami typu płace i kadry czy bankowość. Jego bezsprzeczną korzyścią jest również głęboka integracja z innymi produktami firmy Microsoft, m.in. Dynamics for Sales (CRM), Office 365, Teams, Azure czy SharePoint. Rozwiązanie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby mogło w pełni współpracować z Microsoft SQL Server, a dodatkowe optymalizacje dla bazy danych umożliwiają sprawniejsze działanie i szybsze obliczenia w systemie.
Dzięki nowoczesnemu systemowi licencjonowania Business Central 365 można z łatwością rozbudowywać o nowe licencje, aplikacje oraz branżowe rozszerzenia. BC 365 jest dostępne zarówno w wersji chmurowej, jak i w wersji licencji wieczystej. Wersja chmurowa oferuje dostęp do pełnego wachlarza usług Microsoft'u, które pozwolą na cyfrową transformację Twojej firmy: Power BI, Power Apps, Power Automate czy umiejętności uczenia maszynowego.
Aby rozwijać się i oferować innowacyjne usługi, firmy muszą przyjąć strategię, która połączy ich klientów, pracowników, produkty i procesy tak efektywnie jak to tylko możliwe. Dynamics Business Central 365 posiada narzędzia, które umożliwią wyjść naprzeciw szybko zmieniającej się rzeczywistości biznesowej.
HAL APS
HAL APS został zaprojektowany, aby skutecznie rozwiązywać problemy produkcyjne w otoczeniu silnej zmienności wszystkiego co pojawia się po stronie łańcucha dostaw i procesów wewnętrznych fabryki. APS musi odzwierciedlać to, co naprawdę dzieje się na hali produkcyjnej, dlatego ważny jest jedynie cel, nawet jeżeli zmienia się on kilka razy dziennie.
Regulamin
- Organizatorem Roadshow online jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa H. Bednorza 2a-6.
- Roadshow online zostanie przeprowadzone w dniu 22 Lutego 2024 r.
- Roadshow online skierowane jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
- Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Roadshow online (Uczestnik Roadshow online) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Roadshow online.
- W ramach Roadshow online Partnerzy Technologiczni przeprowadzą część prezentacyjną (4 x 30 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Roadshow online na kierowanie pytań do Partnerów Technologicznych (4 x 15 minut).
- Podczas trwania Roadshow online zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Roadshow online zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
- Roadshow online rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Roadshow online przez moderatora reprezentującego Organizatora Roadshow online.
- Uczestnicy Roadshow online zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Roadshow online poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Roadshow online.
- Organizator Roadshow online zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Roadshow online zastrzega sobie prawo odwołania Roadshow online w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Roadshow online Uczestnikom Roadshow online nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Roadshow online.
Wymagania techniczne
Do udziału w Roadshow online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.
Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams
- Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
- Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową
- Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
- W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox
Rejestracja:
Rejestracja jest obecnie zamknięta.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!