Saudi Telecom Company wybiera IFS w celu poprawy jakości obsługi klienta

Czołowe rozwiązanie IFS do planowania pracy personelu umożliwi znaczne zwiększenie produktywności 5000 serwisantów pracujących w terenie

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że firma Saudi Telecom Company (STC) wybrała rozwiązanie IFS Service Management w celu zwiększenia efektywności procesów, podniesienia marż i zapewnienia lepszej obsługi klienta. STC jest światowej klasy dostawcą innowacyjnych usług i platform, które pomagają klientom z regionu Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej w przeprowadzaniu cyfrowej transformacji.
 

Aby wzmocnić swoją pozycję na rynku i przygotować się na cyfrową przyszłość, firma STC przeprowadziła kompleksową ocenę ofert dostępnych na rynku pod kątem wyboru platformy serwisowej, która zastąpiłaby przestarzałe systemy biznesowe i jednocześnie pozwoliła na zwiększenie efektywności operacyjnej. Z krótkiej listy, na której znalazły się rozwiązania niektórych największych dostawców na świecie, STC wybrała rozwiązanie IFS z uwagi na jego dużą skalowalność, intuicyjny interfejs użytkownika oraz zaawansowane funkcje.

„Innowacyjne rozwiązania IFS dla przedsiębiorstw najlepiej spełniają nasze wymagania organizacyjne” – powiedział Jamel Alshahri, dyrektor ds. rozwoju przedsiębiorstwa. „Oprócz bogatego zestawu funkcji udostępnianych przez zaoferowane oprogramowanie IFS przekonał nas również swoim podejściem zorientowanym na klienta, które doskonale znamy ze wszystkich dotychczasowych przedsięwzięć zrealizowanych we współpracy z tą firmą. IFS to elastyczny i godny zaufania partner dla STC”.

Stephen Keys, prezes IFS na region Azji, Pacyfiku i Japonii oraz Bliskiego Wschodu i Afryki, dodał: „Możliwość współpracy z STC, najbardziej renomowaną marką w regionie, to dla nas zaszczyt. Mamy nadzieję, że współpraca ta będzie długa i owocna, z korzyścią dla STC i jej klientów”.

Dowiedz się więcej na temat tego, jak IFS pomaga przedsiębiorstwom zwiększyć jakość świadczonych usług oraz zoptymalizować produktywność personelu dzięki wiodącemu rozwiązaniu do zarządzania usługami serwisowymi: www.ifs.com/corp/solutions/service-management/.
 

Anna Machol, PR for IFS in Poland. Phone: +48 512 134 493, anna.machol@ifs.com

Informacje o firmie IFS 

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem aktywów oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 3700 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu statusu quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją. Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland

Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem https://blog.ifs.com/, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*