Dzięki przejściu na platformę Oracle Cloud ERP i EPM, firma Royal London Group zyskała lepszy wgląd w działalność biznesową, zrównoważony rozwój, elastyczność biznesową i możliwość szybszego dostosowywania się do zmian rynkowych. Po dwóch latach transformacji instytucja przeszła na nowoczesną platformę cyfrową ze skonsolidowaną księgą główną, dokładnymi i terminowymi danymi finansowymi z lepszymi możliwościami audytu, a także zautomatyzowała niemal 50% codziennych procesów, dotąd wykonywanych ręcznie.
Royal London Group to największa w Wielkiej Brytanii firma zajmująca się ubezpieczeniami na życie, emeryturami i inwestycjami, zarządzająca aktywami o wartości niemal 120 mld funtów w 2019 roku. Założona w 1861 roku Royal London Group rozpoczęła działalność jako klub, do którego ludzie wpłacali składki, aby zapewnić sobie środki na odpowiedni pochówek. Dziś Royal London Group wciąż zachowuje swój status ubezpieczeń wzajemnych, co oznacza, że zyski są zwracane członkom i ubezpieczającym.
Dzięki wielokrotnie wyróżnianej kulturze pracy i wysokim ocenom zadowolenia klientów, Royal London Group wciąż stara się wnosić świeże pomysły do usług finansowych. W nawiązaniu do swoich korzeni, firma nadal zwraca szczególną uwagę na te grupy społeczne, które nie mają odpowiedniej obsługi ubezpieczeniowej.
Pięć lat temu, systemy informatyczne Royal London Group uznano za zbyt przestarzałe i zapóźnione technologicznie przynajmniej o 20 lat. Tymczasem zmieniające się warunki polityczne i regulacyjne sprawiły, że firma potrzebowała elastyczności, a to wymagało radykalnego odświeżenia technologii. Royal London Group wymagał modernizacji finansowego systemu zaplecza, aby osiągnąć takie cele, jak:
– Obniżenie kosztów w finansach poprzez zwiększenie efektywności
– Optymalizacja rozwiązań i bardziej efektywne wykorzystanie systemów
– Możliwość bieżącej oceny procesów i przyjęcie najlepszych praktyk
– Wsparcie użytkowników znajdujących się w podróży dzięki aplikacji mobilnej
– Efektywne raportowanie dla kluczowych menedżerów
– Wsparcie dla użytkowników rozwiązań chmurowych
Dzięki rozwiązaniom Oracle, Royal London Group osiągnął wszystkie te cele. Royal London Group rozwija się i zmienia, korzystając z Oracle Cloud ERP i EPM.
Powiedzieli o wdrożeniu:
„Postawiliśmy sobie za cel dostarczanie dwa razy więcej, dwa razy częściej, w o połowę krótszym czasie. Dzięki Oracle właśnie to realizujemy” – Martin Lewis, dyrektor finansowy ds. operacyjnych, Royal London Group.
„Oracle Cloud daje nam pewność, że aplikacja jest zawsze aktualna, bezpieczeństwo jest zawsze zachowane, a w chmurze istnieje możliwość odtworzenia po awarii. Teraz Royal London Group lepiej rozumie swoje potrzeby kapitałowe oraz to, jak zmieniają się one wraz ze zmianami na rynkach. Zaś wgląd w moduł wydatków Oracle ERP Cloud pomaga zespołowi finansowemu znaleźć oszczędności i synergie. Wszystko to pomogło firmie osiągnąć przewagę na rynku” – Aman Siddiquee, kierownik ds. usług, Royal London Group.
Informacje dodatkowe
- Na platformach społecznościowych użyj tych hasztagów: #CFO #CIO #CEO #ERP #Cloud #Oracle #Financials #Insurance #FSI
- Przeczytaj więcej o wdrożeniu w firmie Royal London Group na stronach Oracle Customer References
- Obejrzyj film na temat wdrożenia
Informacja prasowa pochodzi ze strony: www.oracle.com/