Powitajcie wersję 6.5. NAVIGATORA, a w niej mnóstwo drobnych zmian i usprawnień. Wszystkie poprawki dokładnie zostały opisane w naszej dokumentacji technicznej.
Nowości
- Podpis elektroniczny na komputery Mac – od teraz możliwe jest wygodne składanie podpisów przy użyciu urządzeń Apple
- Pętla na dokumentach – procedura obiegu może być uruchamiany z listy dokumentów
- Zarządzanie konsultacjami na procesie obiegu – dodana została możliwość sterowania uprawnieniami do konsultowania. Projektant może w definicji procesu obiegu wyłączyć możliwość przekazywania działań do konsultacji.
- Możliwość konfiguracji powiadomień – dodana została możliwość konfiguracji wyglądu powiadomień systemowych
- Dodatkowe zmienne w powiadomieniach systemowych – do powiadomień można teraz dodawać więcej rodzajów pól z dokumentu
- Rozbudowa warunków na kroku procesu – rozbudowany został mechanizm budowania warunków na kroku obiegu. Od wersji 6.5 można w warunkach porównywać również pola.
- Możliwość cofania konsultacji
- Rozbudowa ról – możliwość edycji zablokowanych dokumentów
- Możliwość grupowania kroków obiegu
- Sterowanie wymagalnością pół przy odrzucaniu kroku procesu – od teraz możemy ustawić pola na obiegu by były wymagalne przy odrzuceniu kroku procesu
- Akcja Zakończ obieg – dodana została nowa akcja, która kończy obieg na wskazanych dokumentach
- Akcja Czekaj – stworzony został nowy typ działania w obiegu: Czekaj. W przypadku działania Czekaj system sprawdza warunki i jeżeli są prawdziwe to przechodzi przez krok procesu. Natomiast jeżeli warunek nie jest spełniony to obieg zawiesza działania na 15 minut. Po tym czasie ponownie sprawdza warunek.
- Akcja Drukuj do XLS – Dodana została akcja umożliwiająca wygenerowanie pliku Excel na podstawie listy z systemu
- Akcja „Modyfikuj zaznaczone” dla budżetów – pozwala ona na masowe zmiany pól na formularzu. Po wyborze pola i określeniu wartości zmiana zostaje wprowadzona do wszystkich zaznaczonych dokumentów.
Ulepszenia
- Zmiany w panelu plików
-
- dodana została opcja która umożliwia, na poziomie konfiguracji formularza, określenia czy załącznik ma być domyślnie widoczny czy nie. Pozwala to na zarządzanie widokiem formularza zwłaszcza w sytuacji, gdy panel plików zajmuje mało miejsca na formularzu.
- dodana została opcja wyświetlania załącznika w pop-upie po najechaniu kursorem myszy na nazwę załącznika. W połączeniu z modyfikacją pozwalająca na wyłączenie domyślnego pokazywania załącznika na formularzu opcja ta pozwala na budowanie lepiej zorganizowanych formularzy zawierających załączniki.
- Ulepszona obsługa kontrahentów archiwalnych – w aktualnej wersji dodany został przycisk na kontrolce kontrahenta który automatycznie uaktualnia kontrahenta do najnowszej „wersji”
- Ograniczenie komentarzy do jednej firmy w ramach wielofirmowości
- Rozbudowa komunikatu błędów o nazwę działania
- Możliwość sortowania historii obiegu
- Zmiana metody szyfrowania haseł – uaktualnione zostały algorytmy szyfrowania
- Przycisk Zatwierdź i następny na dokumencie – dodany został przycisk wyświetlany na dokumencie który umożliwia w jednym kroku zatwierdzenie dokumentu i przejście do następnego oczekującego dokumentu.