Linie lotnicze Vietnam Airlines wybierają platformę do zarządzania lojalnością klientów firmy Comarch

airplane-airport-night-scaled.jpg

Vietnam Airlines (VNA), flagowe linie lotnicze Wietnamu oraz główny przewoźnik w Azji Południowo-Wschodniej, rozpoczęły współpracę z firmą Comarch  przy unowocześnieniu programu lojalnościowego „Lotusmiles”.

Od maja 2021 roku linie Vietnam Airlines korzystają systemu Comarch Loyalty Management w wersji „For Travel” do zarządzania programem Lotusmiles, który liczy prawie 4 miliony członków. Ta nowoczesna platforma pozwala Vietnam Airlines na tworzenie angażujących programów lojalnościowych, kreowanie spersonalizowanych ofert i budowanie silniejszych relacji z klientami.

Wraz z wdrożeniem systemu CLM dla ulepszenia programu dla pasażerów, Vietnam Airlines robi kolejny krok w kierunku osiągnięcia celu, jakim jest bycie 5-gwiazdkową i cyfrową linią lotniczą.

– W 2019 roku, gdy byliśmy na etapie szukania nowego partnera, zarówno doświadczenie i portfolio produktowe firmy Comarch zrobiły na nas spore wrażenie. Dlatego też zdecydowaliśmy się wykorzystać ich platformę do zarządzania lojalnością, aby przebudować i ulepszyć nasz program „Lotusmiles”. Z radością możemy powiedzieć, że dzięki wielu nowoczesnym funkcjonalnościom, takim jak zaawansowany moduł raportowania czy oparty na algorytmach sztucznej inteligencji mechanizm do wykrywania nieuczciwych działań w ramach programu, platforma CLM przerosła nasze oczekiwania – i teraz możemy dostarczyć naszym klientom nowych, niesamowitych wrażeń – mówi Nguyen Sy Thanh, dyrektor programu Lotusmiles, Vietnam Airlines.

– Jesteśmy szczęśliwi i wielce podekscytowani faktem, że jesteśmy zaangażowani w proces udoskonalania i tak już budzącego podziw programu „Lotusmiles”. Jest to rodzaj projektu, który łączy innowacje biznesowe i technologiczne, sprawiając, że obie nasze firmy sięgają nowych poziomów rozwoju i sukcesu. Jesteśmy przekonani, że nasza platforma do zarządzania lojalnością pomoże liniom Vietnam Airlines osiągnąć swoje cele i zdobyć przewagę konkurencyjną – mówi Piotr Kozłowski, dyrektor konsultingu rozwiązań Comarch Loyalty Management.

Współpraca między obiema firmami rozpoczęła się w 2019 roku, kiedy to linie Vietnam Airlines szukały nowego dostawcy technologii do zarządzania zaangażowaniem klientów, który ma wiele lat doświadczenia w realizacji rozmaitych projektów lojalnościowych dla wielu różnych linii lotniczych i firm z branży turystycznej. Celem Vietnam Airlines było znalezienie nie tylko dostawcy, ale także partnera biznesowego, który współpracowałby z firmą nad wprowadzaniem innowacji i nowych wartości na każdym etapie interakcji z klientem. Po przeprowadzeniu szczegółowej analizy rynku, linie Vietnam Airlines zdecydowały się na współpracę z Comarch.

System Comarch Loyalty Management wygrał w kategorii „Best Supplier Innovation” na zeszłorocznej konferencji Loyalty & Awards w Vancouver. Dodatkowo platforma jest w pełni zintegrowana z programami lojalnościowymi 20 innych linii lotniczych, które – podobnie do VNA – są członkami ugrupowania the SkyTeam Alliance.

O Vietnam Airlines

Założone 27 maja 1995 r. Vietnam Airlines są flagowymi liniami lotniczymi Wietnamu i głównym przewoźnikiem w Azji Południowo-Wschodniej, obsługującymi ponad 90 tras do 22 krajowych i 29 międzynarodowych punktów docelowych. Wykonując średnio 400 lotów dziennie, łączą najbardziej znane miasta świata z niesamowitymi lokacjami znajdującymi się w Wietnamie, Laosie, Kambodży i Birmie.

O Comarch

Comarch jest globalnym dostawcą zaawansowanych usług IT i oprogramowania do zarządzania biznesem, w tym platform opartych na sztucznej inteligencji, które pomagają firmom zwiększać lojalność i poziom satysfakcji klientów. Wśród klientów firmy znajdują się JetBlue Airways, Heathrow Airport, BP, Carrefour, Heineken, Goodyear, Pepsi oraz Vodafone.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*