IFS uznany za lidera w raporcie firmy Gartner „Magic Quadrant for Field Service Management” za rok 2020

IFS uzyskał najwyższą ogólną ocenę w kategorii zdolności do realizacji wizji w raporcie Magic Quadrant firmy Gartner dotyczącym rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie za rok 2020

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, uważa pozycję osiągniętą w najnowszym raporcie Magic Quadrant firmy Gartner dotyczącym rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie* (Field Service Management — FSM) za dowód uznania dla swojej długoterminowej strategii inwestowania w produkty oraz wyjątkowego ukierunkowania na klienta. Firma IFS była uznawana za lidera w każdym raporcie Magic Quadrant firmy Gartner dotyczącym rozwiązań FSM od 2014 r.

Dla IFS rok 2019 był okresem kolejnych gruntownych przemian w dziedzinie FSM. Firma sfinalizowała przejęcie spółki Astea International, osiągając jednocześnie wzrost organiczny w zakresie rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie o 51% w porównaniu z rokiem 2018.

IFS pozyskał również wielu nowych klientów z obszaru zarządzania serwisem, takich jak czołowy regionalny operator telekomunikacyjny Saudi Telecom Company, dostawca rozwiązań technologicznych w sektorze energetyki i komunikacji SPIE France oraz amerykański producent ropy i gazu Endeavor Energy Resources.

Ponadto firma znacznie rozszerzyła swój ekosystem partnerów dzięki dołączeniu do niego spółki PTC, której rozwiązanie Servigistics® Service Parts Management w połączeniu z rozwiązaniem IFS Field Service Management™ pozwoli przedsiębiorstwom zwiększyć dostępność części zamiennych i czas pracy sprzętu bez przestojów oraz usprawnić świadczenie usług.

Oferta IFS łączy światowej klasy rozwiązania do optymalizacji harmonogramowania w czasie rzeczywistym z szeroką gamą funkcji zarządzania obsługą serwisową i serwisem w terenie, które nie mają sobie równych na rynku. Dzięki temu IFS może pomagać przedsiębiorstwom w zarządzaniu całym cyklem i wszystkimi elementami obsługi serwisowej, od pracowników mobilnych, planowania, centrum wsparcia i centrum obsługi klienta aż do umów, gwarancji, logistyki tradycyjnej i logistyki zwrotów oraz napraw wysyłkowych. IFS łączy cały łańcuch wartości serwisu i umożliwia przedsiębiorstwom transformację cyfrową i rozwój poprzez obsługę serwisową.

„Osiągnięcie po raz kolejny pozycji lidera w raporcie firmy Gartner Magic Quadrant dotyczącym rozwiązań FSM to, moim zdaniem, ważne potwierdzenie naszego konsekwentnego dążenia do tego, aby umożliwiać naszym klientom rozwój poprzez usługi serwisowe” — powiedziała Marne Martin, prezes działu IFS Service Management. „Przez ostatni rok kontynuowaliśmy intensywne inwestycje w rozwiązania do zarządzania serwisem, dodając nowe produkty i zasoby w zakresie wdrażania, wsparcia i wiedzy specjalistycznej, aby zapewniać klientom jeszcze większe korzyści, zarówno w ujęciu globalnym, jak i regionalnym. Stawiając czoła wyzwaniom 2020 roku wspólnie z naszymi partnerami, nadal koncentrujemy się na tym, aby pomagać naszym klientom w szybszym osiąganiu przychodów i realizowaniu celów w dziedzinie transformacji cyfrowej dzięki inteligentnym rozwiązaniom do zarządzania serwisem, które obejmują wszystkie procesy biznesowe w całym łańcuchu wartości serwisu. Klienci i akcjonariusze naszych klientów na pewno to docenią”.

Bezpłatny egzemplarz raportu Gartner „Magic Quadrant for Field Service Management” można pobrać pod adresem https://info.ifs.com/Gartner-MQ-FSM-2020.html.

Więcej informacji na temat oferty IFS dla przedsiębiorstw świadczących usługi serwisowe można znaleźć pod adresem www.ifs.com/corp/solutions/service-management/.

* Gartner, „Magic Quadrant for Field Service Management”, autorzy: Jim Robinson, Naved Rashid, 6 lipca 2020 r.

Firma Gartner nie promuje żadnych dostawców, produktów ani usług prezentowanych w jej publikacjach badawczych, a także nie zaleca użytkownikom wybierania tylko dostawców uzyskujących najwyższe oceny lub wyróżnionych w inny sposób. Publikacje badawcze firmy Gartner zawierają opinie jej działu badawczego i nie powinny być traktowane jako stwierdzenia faktów. Firma Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych lub domniemanych, w odniesieniu do prowadzonych badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.

Anna Machol, PR for IFS in Poland. Phone: +48 512 134 493, anna.machol@ifs.com

Informacje o firmie IFS

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją. Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland

Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem https://blog.ifs.com/, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*