Infortes wdroży Comarch ERP XL w PTS Waś

Producent lamp oraz urządzeń odblaskowych PTS Waś wdroży system Comarch ERP XL. Projekt zrealizuje firma Infortes z Wrocławia.

Firma Waś jest największym producentem tego typu podzespołów dla przemysłu motoryzacyjnego w Polsce. Dysponuje bardzo nowoczesnym parkiem maszynowym i własnym laboratorium fotometrycznym.

Oferta firmy to między innymi lampy LED, żarówkowe, pojedyncze i zespolone, ostrzegawcze, do jazdy dziennej i wiele innych.

Firma oferuje także kompletne systemy oświetleniowe do naczep, maszyn rolniczych oraz przyczep.

Firma eksportuje swoje wyroby do krajów na całym świecie. Produkty posiadają odpowiednie certyfikaty i homologacje, a firma Waś posiada certyfikat Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001.

Firma zdecydowała się na wdrożenie systemu Comarch ERP XL. Partnerem wdrożeniowym jest partner Comarch – firma Infortes z Wrocławia. Największy partner Comarch w zakresie wdrożeń systemu Comarch ERP XL, specjalizujący się w obsłudze firm produkcyjnych. Wdrożenie obejmuje pełny zakres modułów systemu.

Źródło: Infortes BPC GUIDE-LISTOPAD/GRUDZIEŃ 2016

Wdrożenie i upgrade MS Dynamics NAV dla IBCS Poland

Firma IBCS Poland wchodzi w skład międzynarodowej grupy IBCS Group, zajmującej się integracją logistycznych systemów IT, podnoszących skuteczność procesów logistycznych, magazynowych i sprzedażowych.

Firma wcześniej korzystała z systemu NAV 5.0, jednak ze względu na swój dynamiczny rozwój, zdecydowała się na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics NAV 2015, wybierając JCommerce SA na partnera wdrożeniowego.

Po zakończeniu wdrożenia, firma zdecydowała się także na upgrade systemu do najnowszej wersji NAV 2016, która w międzyczasie pojawiła się na rynku.

„Wprowadzenie nowej wersji systemu Microsoft Dynamics NAV spowodowało znaczący wzrost jego funkcjonalności, co bezpośrednio przekłada się na zauważalną poprawę sprawności działania naszej firmy w jej głównych obszarach” – podsumowuje Jarosław Ćwikła, Prezes IBCS Poland.

Wdrożenie systemu objęło przede wszystkim obszary sprzedaży i zarządzania serwisem, ważne było także usprawnienie obiegu dokumentów, poprzez zminimalizowanie ilości dokumentacji w formie papierowej, a także zintegrowanie systemu z wykorzystywanym w firmie systemem Microsoft Dynamics CRM.

Dużym wyzwaniem było także przeniesienie wszystkich funkcjonalności, stworzonych i rozwijanych wcześniej specjalnie na potrzeby firmy w systemie NAV 5.0.

Źródło: JCommerce BPC GUIDE-GRUDZIEŃ 2016

proALPHA Polska z sukcesem wdrożyła system ERP w Groclin SA

We wrześniu br. odbyła się konferencja prasowa, w której udział wzięli przedstawiciele proALPHA oraz Grupy Groclin.

Tematem spotkania była współpraca wdrożeniowa pomiędzy firmami. Podjęto także dyskusję na temat innowacyjności oraz inwestycji zagranicznych w Polsce.

„Dzięki wdrożeniu systemu proALPHA, Groclin osiągnie zauważalne korzyści: oszczędności w zarządzaniu zasobami, w tym materiałami do produkcji, lepszy przepływ i kontrolę danych ze wszystkich obszarów funkcjonowania firmy – produkcji, księgowości, logistyki” – wskazuje Andre Gerstner, Prezes Zarządu Groclin S.A.

Dariusz Śliwowski, Prezes Zarządu proALPHA dodaje: „Nasze motto brzmi WE EMPOWER HIDDEN CHAMPIONS. Podkreśla ono, że dostarczamy nasze rozwiązania informatyczne firmom, które nie są znane z pierwszych stron gazet, ale od lat działają na międzynarodowych rynkach. Nasi klienci to firmy, które są liderami w swoich dziedzinach. Odnoszą ogromne sukcesy dzięki swojej innowacyjności i skutecznemu zarządzaniu, w czym wspiera ich proALPHA”.

Źródło: proALPHA BPC GUIDE-GRUDZIEŃ 2016

Wzorowe wdrożenie w Pronarze

Dzięki współpracy z Hicron, od września 2016 roku członkowie zespołu odpowiedzialnego za administrowanie działaniami fabryk i biur Pronar korzystają z usprawniających funkcjonowanie rozwiązań w dziedzinach: dystrybucji części zamiennych oraz obsługi dealerskiej poprzez SAP Dealer Portal.

Głównym założeniem wdrożenia była optymalizacja procesu sprzedażowego części zamiennych, zintegrowanie produktów z katalogiem części zamiennych, możliwość lepszej kontroli dostępności magazynowej i cen produktów oraz przyspieszenie procesów produkcyjnych.

Na potrzeby klienta zespół Hicron przygotował również wdrożenie autorskiego komponentu SAP – Product Catalog, realizującego m. in. proces zarządzania częściami zamiennymi wyrobów.

Dzięki temu, Pronar umożliwił swoim dealerom bezpośrednie zamawianie części i posługiwanie się katalogami części zamiennych w wersji elektronicznej.

„(…) Rozwiązania wdrożone przez Hicron zdecydowanie usprawnią procesy w naszej firmie. Jesteśmy firmą z ogromnym potencjałem i zależy nam na tym, aby nasi klienci byli w pełni przekonani o naszych możliwościach (…)”  – komentuje Piotr Kazberuk, Pronar.

Źródło: Hicron BPC GUIDE-GRUDZIEŃ 2016