Darmowe zarządzanie siecią do 10 stanowisk z Axence nVision

Ukazała się dziewiąta odsłona Axence nVision, znanego oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT.

Kolejna generacja wprowadza nowy model licencjonowania.

Od teraz dostępna jest jedna, w pełni funkcjonalna wersja bez ograniczeń czasowych i limitu monitorowanych urządzeń sieciowych, a dzięki 10 darmowym Agentom można kompleksowo zarządzać siecią złożoną z dziesięciu stanowisk.

„Naszym głównym celem jest popularyzacja profesjonalnych narzędzi do zarządzania IT. Duże firmy mogą monitorować całą swoją sieć bez limitów, a dla małego biznesu jest to prawdziwa rewolucja, ponieważ znika bariera budżetowa” – mówi Grzegorz Oleksy, Prezes Zarządu Axence.

Axence nVision 9 wprowadza także nowe funkcje, które ułatwiają pracę działów IT: zdalną instalację i deinstalację oprogramowania, rozbudowany system raportów w HelpDesku czy planowanie nieobecności dla pracowników pomocy technicznej. Program można pobrać ze strony www.axence.net.

Źródło: Axence BPC GUIDE-PAŹDZIERNIK/LISTOPAD 2016

WatchGuard AP120 i AP320

Firma WatchGuard TechnologiesTM, czołowy producent rozwiązań bezpieczeństwa z siedzibą w Seattle, WA (rok założenia 1996), rozszerza swoją ofertę rozwiązań dla sieci bezprzewodowych o nowe produkty WiFi Cloud AP120 i AP320, oferujące zestaw innowacyjnych funkcjonalności.

Pierwszy na rynku, w pełni funkcjonalny i niezawodny system WIPS (WiFi Intrusion Prevention System) w pełni automatycznie chroni m.in. przed nieautoryzowanymi punktami dostępowymi, atakami typu man-inthe-middle oraz DoS.

Mocny silnik raportowania udostępnia podstawowe dane (m.in. przemieszczanie się użytkowników, długość pobytu, ponowne odwiedziny), które w połączeniu z informacjami pobieranymi z serwisów społecznościowych (płeć, wiek, lojalność wobec marki itp.) pozwalają na budowę pełnej sylwetki marketingowej klientów.

Webowa aplikacja działająca w chmurze, pozwala z jednego miejsca wygodnie zarządzać dowolną, łatwo skalowalną liczbą punktów dostępowych, także z urządzenia mobilnego.

Źródło: CCNS BPC GUIDE-PAŹDZIERNIK/LISTOPAD 2016

Nowa wersja aplikacji Touch Time & Expense

Firma Deltek udostępniła nową wersję aplikacji mobilnej Touch Time & Expense, która współpracuje z systemem ERP Maconomy.

Aplikacja pozwala raportować i zarządzać procesem akceptacji wyjazdów.

Pracownik może zaraportować czas pracy, wydatki związane z delegacją oraz kilometrówkę w dowolnym momencie oraz niezależnie od miejsca, w którym się znajduje.

Podobnie kierownik może akceptować czas i koszty wyjazdu pracownika np. w taksówce, pociągu, czy czekając na samolot.

Dzięki aplikacji Touch Time & Expense dla Maconomy, pracownicy mogą nie tylko aktualizować dane o ilości czasu poświęconego na przydzielone im zadania, ale także zaraportować wydatki i kilometry związane z ewentualnymi wyjazdami służbowymi, jeszcze w trakcie lub bezpośrednio po ich zakończeniu, np. wracając ze spotkania z klientem.

Aplikacja daje możliwość poprawy cash-flow oraz kontroli rentowności projektów. Zwiększona została także dokładność fakturowania. Narzędzie Touch Time & Expense jest dostępna dla urządzeń mobilnych działających na systemach iOS lub Android.

Źródło: Todis Consulting BPC GUIDE- PAŹDZIERNIK/LISTOPAD 2016

ExpertWMS online na urządzeniach mobilnych.

System ExpertWMS został udostępniony na smartfony pracujące w systemie Android 4.0.4 (Ice Cream Sandwich) lub nowszym.

Rozwiązanie pozwala na wsparcie prostych procesów logistycznych zachodzących w magazynie, umożliwia ewidencję ilości towaru, czy też zarządzanie jego położeniem przy wykorzystaniu technologii kodów kreskowych.

Zasada działania aplikacji ExpertWMS online na smartfonie jest analogiczna jak w przypadku klasycznego terminala lub kolektora danych. Magazynier w zależności od ustawień i konfiguracji ma dostęp do poszczególnych procesów, lokalizacji i zasobów znajdujących się na magazynie.

Źródło: DataConsult BPC GUIDE- PAŹDZIERNIK/LISTOPAD 2016