Wdrożenie i upgrade MS Dynamics NAV dla IBCS Poland

Firma IBCS Poland wchodzi w skład międzynarodowej grupy IBCS Group, zajmującej się integracją logistycznych systemów IT, podnoszących skuteczność procesów logistycznych, magazynowych i sprzedażowych.

Firma wcześniej korzystała z systemu NAV 5.0, jednak ze względu na swój dynamiczny rozwój, zdecydowała się na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics NAV 2015, wybierając JCommerce SA na partnera wdrożeniowego.

Po zakończeniu wdrożenia, firma zdecydowała się także na upgrade systemu do najnowszej wersji NAV 2016, która w międzyczasie pojawiła się na rynku.

„Wprowadzenie nowej wersji systemu Microsoft Dynamics NAV spowodowało znaczący wzrost jego funkcjonalności, co bezpośrednio przekłada się na zauważalną poprawę sprawności działania naszej firmy w jej głównych obszarach” – podsumowuje Jarosław Ćwikła, Prezes IBCS Poland.

Wdrożenie systemu objęło przede wszystkim obszary sprzedaży i zarządzania serwisem, ważne było także usprawnienie obiegu dokumentów, poprzez zminimalizowanie ilości dokumentacji w formie papierowej, a także zintegrowanie systemu z wykorzystywanym w firmie systemem Microsoft Dynamics CRM.

Dużym wyzwaniem było także przeniesienie wszystkich funkcjonalności, stworzonych i rozwijanych wcześniej specjalnie na potrzeby firmy w systemie NAV 5.0.

Źródło: JCommerce BPC GUIDE-GRUDZIEŃ 2016

proALPHA Polska z sukcesem wdrożyła system ERP w Groclin SA

We wrześniu br. odbyła się konferencja prasowa, w której udział wzięli przedstawiciele proALPHA oraz Grupy Groclin.

Tematem spotkania była współpraca wdrożeniowa pomiędzy firmami. Podjęto także dyskusję na temat innowacyjności oraz inwestycji zagranicznych w Polsce.

„Dzięki wdrożeniu systemu proALPHA, Groclin osiągnie zauważalne korzyści: oszczędności w zarządzaniu zasobami, w tym materiałami do produkcji, lepszy przepływ i kontrolę danych ze wszystkich obszarów funkcjonowania firmy – produkcji, księgowości, logistyki” – wskazuje Andre Gerstner, Prezes Zarządu Groclin S.A.

Dariusz Śliwowski, Prezes Zarządu proALPHA dodaje: „Nasze motto brzmi WE EMPOWER HIDDEN CHAMPIONS. Podkreśla ono, że dostarczamy nasze rozwiązania informatyczne firmom, które nie są znane z pierwszych stron gazet, ale od lat działają na międzynarodowych rynkach. Nasi klienci to firmy, które są liderami w swoich dziedzinach. Odnoszą ogromne sukcesy dzięki swojej innowacyjności i skutecznemu zarządzaniu, w czym wspiera ich proALPHA”.

Źródło: proALPHA BPC GUIDE-GRUDZIEŃ 2016

Wzorowe wdrożenie w Pronarze

Dzięki współpracy z Hicron, od września 2016 roku członkowie zespołu odpowiedzialnego za administrowanie działaniami fabryk i biur Pronar korzystają z usprawniających funkcjonowanie rozwiązań w dziedzinach: dystrybucji części zamiennych oraz obsługi dealerskiej poprzez SAP Dealer Portal.

Głównym założeniem wdrożenia była optymalizacja procesu sprzedażowego części zamiennych, zintegrowanie produktów z katalogiem części zamiennych, możliwość lepszej kontroli dostępności magazynowej i cen produktów oraz przyspieszenie procesów produkcyjnych.

Na potrzeby klienta zespół Hicron przygotował również wdrożenie autorskiego komponentu SAP – Product Catalog, realizującego m. in. proces zarządzania częściami zamiennymi wyrobów.

Dzięki temu, Pronar umożliwił swoim dealerom bezpośrednie zamawianie części i posługiwanie się katalogami części zamiennych w wersji elektronicznej.

„(…) Rozwiązania wdrożone przez Hicron zdecydowanie usprawnią procesy w naszej firmie. Jesteśmy firmą z ogromnym potencjałem i zależy nam na tym, aby nasi klienci byli w pełni przekonani o naszych możliwościach (…)”  – komentuje Piotr Kazberuk, Pronar.

Źródło: Hicron BPC GUIDE-GRUDZIEŃ 2016

Nowe wdrożenia Queris CMMS

Polski producent soków i napojów sprzedawanych na całym świecie oraz firma zajmująca się produkcją komponentów samochodowych zdecydowały o wdrożeniu systemu Queris CMMS.

W firmie Sokpol wdrożenie systemu wspierającego służby utrzymania ruchu obejmowało takie elementy, jak:

  • audyt przedwdrożeniowy,
  • prace konfiguracyjne,
  • uruchomienie i testy,
  • integracja z systemem ERP (Impuls firmy BPSC SA),
  • szkolenie pracowników.

Z kolei w przedsiębiorstwie Vibracoustic system został wdrożony we wrześniu, lecz decydenci zdecydowali się także na wykorzystanie wersji mobilnej systemu Queris CMMS, który jest obsługiwany na urządzeniach Motorola i CAT.

Dzięki temu pracownicy mogą znacznie szybciej wprowadzać i pozyskiwać informacje z bazy danych bez konieczności przebywania przy komputerze stacjonarnym.

Źródło: Queris BPC GUIDE-GRUDZIEŃ 2016