Firma New Standard planuje skrócić czas poświęcany na procesy logistyczne o 50% przy użyciu IFS Applications

Plany rozwoju i optymalizacji działalności podstawą inwestycji w system ERP firmy IFS z obsługą internetu rzeczy (IoT)
Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że New Standard Corporation – producent sprzętu na zamówienie z siedzibą w miejscowości York w Pensylwanii, będzie wdrażać system IFS Applications™. Rozwiązanie ma pomóc w optymalizacji procesów, w tym wyceny, wprowadzanie nowych produktów i fakturowanie, w celu usprawnienia obsługi klientów. 

Firma New Standard Corporation wytwarza komponenty i podzespoły dla wiodących dostawców sprzętu budowlanego i wydobywczego, części motoryzacyjnych i urządzeń domowego użytku. W ciągu ostatnich trzech lat projekty realizowane przez firmę stały się bardziej złożone. Z tego powodu śledzenie serii i partii produktów w związku ze świadczeniami gwarancyjnymi i przestrzeganiem przepisów musi być bardziej precyzyjne.

 W wyniku wdrożenia systemu IFS Applications firma New Standard Corporation planuje:
•    Ograniczyć o 50% czas spędzany na zadaniach administracyjnych, takich jak śledzenie statystyk, wyceny, rozliczenia pod koniec miesiąca oraz rachunki zysków i strat.
•    Przygotować się do integracji przekazywania danych z obsługiwanych urządzeń w systemie ERP przy użyciu modułu IoT Business Connector firmy IFS.
•    Usprawnić łańcuch dostaw przez sprawniejsze informowanie dostawców i partnerów na temat zapotrzebowania.
•    Wdrożyć moduł IFS Business Intelligence, by na bieżąco przetwarzać dane i tworzyć raporty przydatne w podejmowaniu decyzji biznesowych.

Chad Johnson, kierownik ds. projektów specjalnych w firmie New Standard Corporation, powiedział: „Firma New Standard Corporation zdobyła na rynku renomę poprzez dostarczanie produktów na czas, bez usterek i po atrakcyjnej cenie. System IFS Applications pomoże nam dodatkowo zwiększyć wartość oferowaną klientom i interesariuszom. Osiągniemy to poprzez eliminację manualnych procesów związanych z zarządzaniem pracami inżynieryjnymi, zaopatrzeniem i zarządzaniem projektami. Realizacja projektów – od wyceny po rozliczenie należności – zostanie uproszczona. Największym priorytetem jest dla nas sprawniejsze dostarczanie informacji na portalach przeznaczonych dla klientów i partnerów oraz dostawców w ramach łańcucha zaopatrzenia. Jednak bardzo ważne są dla nas także funkcje systemu IFS Applications związane z internetem rzeczy. Dzięki nim będziemy mogli gromadzić dane z różnych urządzeń i wykorzystywać je do planowania prac remontowych i badania trendów. Pomoże nam to doskonalić procesy kontroli jakości”.

Katherine James, wiceprezes ds. sprzedaży w IFS North America, dodała: „Przedsiębiorstwa produkcyjne średniej wielkości, takie jak New Standard, współpracujące z firmami z listy Fortune 500 muszą stawić czoła niełatwym wyzwaniom. Ich klienci mają coraz wyższe wymagania, przekazują więcej i bardziej odpowiedzialnych zadań, a także oczekują bardziej czytelnych danych biznesowych. Firmy produkcyjne muszą sprostać tym wymaganiom, jednocześnie dbając o rentowność i przestrzegając norm związanych z jakością i śledzeniem produkcji. System IFS Applications zawiera narzędzia przydatne w odnoszeniu sukcesów w takim środowisku i zwiększaniu zysków, bez podnoszenia kosztów czy poszerzania kadry”.

Więcej informacji na temat zaangażowania firmy IFS w pomoc klientom z branży produkcji na zlecenie zawiera ta strona:

http://www.ifsworld.com/us/industries/industrial-manufacturing/

 

O firmie New Standard Corporation
Załoga New Standard Corporation liczy 300 współpracowników w trzech lokalizacjach na terenie Stanów Zjednoczonych. Dostarczane przez nich produkty wyróżniają się wśród konkurencji w poszczególnych branżach i dziedzinach rynkowych.
Firma New Standard Corporation jest strategicznym dostawcą komponentów, podzespołów i gotowych produktów dla liderów branżowych. Skupiamy się na zaawansowanych projektach inżynierskich, inżynierii wartości, technologiach wytwarzania, realizacji globalnych dostaw oraz doradztwie sprzedażowym. Dzięki temu wspieramy cały proces wytwarzania produktów – od zaprojektowania po dystrybucję. W rezultacie pomagamy naszym klientom wyróżnić się na rynku, na którym działają.
Więcej informacji o firmie New Standard Corporation znajduje się na stronie www.newstandard.com.

O firmie IFS 
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się 
z 3500 pracowników wspiera ponad milion użytkowników z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. 
W rankingu zachodnich dostawców systemów klasy ERP w Polsce firma IFS jest w pierwszej trójce. IFS obsługuje na  terenie Polski ponad 260 klientów z czterech biur własnych. Do grupy klientów IFS w Polsce należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm. Więcej informacji: IFSworld.com
Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland
Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem http://blog.ifsworld.com, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania  i ciekawe pomysły.
 

TATMETAL wybiera IFS Applications

TATMETAL będzie zarządzać kluczowymi procesami biznesowymi przy użyciu systemu IFS Applications 9 
Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że TATMETAL, jeden  z czołowych tureckich producentów wyrobów ze stali walcowanej, wybiera system IFS Applications™ 9 w ramach programu cyfrowej transformacji.  

TATMETAL to czwarty pod względem wielkości producent wyrobów stalowych w kraju. Odbiorcami jego produktów są klienci z branży konstrukcyjno-budowlanej, motoryzacyjnej, urządzeń AGD oraz systemów grzewczych i chłodniczych. Po zakończeniu ośmiomiesięcznej procedury przetargowej firma TATMETAL wybrała system IFS Applications ze względu na bogaty interfejs użytkownika, funkcjonalność branżową oraz możliwość obsługi przyszłych potrzeb firmy.

Rozwiązanie firmy IFS zapewni obsługę wszystkich niezbędnych procesów biznesowych, takich jak zarządzanie danymi produktu (PDM), produkcja i planowanie, sprzedaż, zakupy i dystrybucja, zarządzanie jakością, zarządzanie dokumentacją, kadry, płace i finanse. 

„Dzięki inwestycji w system IFS Applications przepływ informacji obejmie całą naszą firmę, co przyczyni się do przyspieszenia strategicznego rozwoju, jednocześnie wzmacniając nasze zaangażowanie w cyfrową transformację” — powiedział Sedat Çiftçioğlu, dyrektor ds. finansowych i administracyjnych firmy TATMETAL. „Zespół firmy IFS przedstawił nam niezawodne rozwiązanie, które pozwoli nam uzyskać zwrot z inwestycji  w niezbyt odległej perspektywie czasowej, które dodatkowo jest elastyczne na tyle, aby pomóc nam odnieść korzyść z transformacyjnych trendów branżowych, takich jak cyfrowa transformacja, sztuczna inteligencja czy internet rzeczy”.

Dyrektor zarządzający oddziału IFS Turkey Ergin Öztürk dodał: „Cieszymy się, że udało nam się podpisać kolejną istotną umowę z ważnym klientem z branży stalowej w Turcji. Współpraca z takimi firmami, jak Cemtas czy Ağır Haddecilik utwierdza nas w przekonaniu, że nasze rozwiązania oparte na najlepszych praktykach branżowych będą wspierać rozwój firmy TATMETAL w najbliższych latach. Łącząc siły z naszym partnerem technologicznym F8 Informatics, pomożemy firmie TATMETAL stworzyć w pełni zintegrowaną cyfrową fabrykę.”

Więcej informacji na temat rozwiązań firmy IFS dla firm z sektora produkcji przemysłowej:

www.ifsworld.com/corp/industries/industrial-manufacturing/.

 

O firmie TATMETAL
Siedziba firmy TATMETAL ÇELİK SANAYİ VE TİCARET LTD. ŞTİ. znajduje się na terenie kompleksu Zonguldak- Ereğli Organized Industrial Zone, a jej budynki zajmują łącznie 110 000 m² powierzchni. Firma ta zajmuje się produkcją wyrobów ze stali walcowanej na zimno, na gorąco oraz galwanizowanej. Zakład jest wyposażony w instalacje do wytrawiania, obróbki galwanicznej, wyżarzania, a także lakiernię, maszyny do cięcia wzdłużnego, wykrawarki, maszyny do trapezowania, maszyny do produkcji rynien, wytłaczarki i prasy krawędziowe. W zakładzie działa instalacja do wytrawiania o wydajności 400 000 ton oraz walcownia o wydajności 350 000 ton. W Turcji TATMETAL jest czwartym pod względem wielkości producentem wyrobów ze stali walcowanej. Wyroby tej firmy są eksportowane do kilku odbiorców zagranicznych.

O firmie IFS 
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się  z 3500 pracowników wspiera ponad milion użytkowników z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. 
W rankingu zachodnich dostawców systemów klasy ERP w Polsce firma IFS jest w pierwszej trójce. IFS obsługuje na  terenie Polski ponad 260 klientów z czterech biur własnych. Do grupy klientów IFS w Polsce należą m.in.: Bolix S.A.,  Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm. Więcej informacji: IFSworld.com
Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland
Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem http://blog.ifsworld.com, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania  i ciekawe pomysły.
 

Petrosoft.pl otwiera nowy oddział w Poznaniu.

Firma Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o. działająca od wielu lat w branży IT, dostarczająca rozwiązania i usługi informatyczne dla firm w całej Polsce, otworzyła swój kolejny oddział.

Nowy oddział spółki Petrosoft.pl znajduje się w Szczecinie przy ulicy Pomorskiej 58, a jego głównym celem jest produkcja zarówno komputerów stacjonarnych jak i innych wyspecjalizowanych typu NUC czy do zastosowań przemysłowych.

Wszystkich chętnych zapraszamy do współpracy!

Nielsen przetestował jakość danych Cloud Technologies. Wyniki znacznie powyżej średniej rynkowej.

O tym, że Cloud Technologies analizuje aktywność internautów z niemal całego świata wiadomo nie od dziś. Jedna z największych hurtowni danych na świecie przetwarza już ponad 12 miliardów anonimowych profili internautów z 200 państw świata. Dane firmy Cloud Technologies zostały zweryfikowane i potwierdzone przez niezależną firmę badawczą Nielsen, za pomocą narzędzia Digital Ad Ratings, które stanowi rynkowy standard pomiaru widowni kampanii internetowych. DAR wykazał, że jakość danych polskiego lidera Big Data marketingu znacznie przewyższa średnią rynkową. 

Cloud Technologies – dostawca danych najwyższej jakości 
Jakość danych demograficznych dostarczanych przez Cloud Technologies na platformie OnAudience.com została zweryfikowana w niezależnym badaniu Nielsen Digital Ad Ratings, a jego wyniki właśnie ujrzały światło dzienne i potwierdzają, że zbadane dane przewyższają średniorynkowe rezultaty, a różnicie sięgają od 20 do niemal 50 punktów procentowych – Cieszy nas, że kolejna firma zdecydowała się na weryfikację przez Nielsen Digital Ad Ratings jakości dostarczanych przez siebie danych demograficznych. Rosnąca ilość uczestników rynku wykorzystujących DAR do weryfikacji digitalowych kampanii reklamowych pokazuje, że to rozwiązanie doskonale odpowiada na zgłaszaną przez rynek potrzebę monitorowania skuteczności kampanii online na kolejnych poziomach ich realizacji. – komentuje Justyna Porębska, Digital Projects Manager, Nielsen Audience Measurement Polska

80% odsłon reklam dotarło do wybranej grupy
By lepiej zrozumieć, co oznaczają te wyniki, przyjrzyjmy się metodologii stosowanej w badaniu Digital Ad Ratings. Korzystając z globalnej bazy danych kampanii reklamowych mierzonych m.in. pod kątem dotarcia do grup docelowych, Nielsen określa średnie wartości dla konkretnych segmentów w wybranych regionach świata. Wartość procentowa wskaźnika określa trafność wyświetlenia reklam użytkownikom określonym w podziale na płeć i grupy wiekowe. W przypadku segmentu „mężczyzna”, benchmark wynosił 62%, natomiast Cloud Technologies osiągnął wynik na poziomie ponad 80%, co oznacza, że w badanym segmencie 80% odsłon reklam dotarło do wybranej grupy, czyli mężczyzn w wieku 13+. W przypadku kobiet, dokładność platformy DMP OnAudience.com należącej do Cloud Technologies, jest równie imponująca. Przy benchmarkach na poziomie 54% (kobiety 13+, dla desktopów) OnAudience.com może pochwalić się prawie 80% dokładnością. 

Dane polskiej firmy wykazały się wysoką jakością również w określaniu wieku internautów, osiągając w segmencie 18-24 lat wynik około 65%. przy benchmarku na poziomie 25% w kampaniach realizowanych na desktopach. Z kolei w segmencie 25-34 lat benchmark na desktopach wynosił 27%, a dane Cloud Technologies osiągnęły wynik ponad 75%. – Jakość naszych danych jest dla nas kwestią o strategicznym znaczeniu. Dlatego też rozwijamy własne technologie do analizy i weryfikacji danych oraz posiadamy restrykcyjne procedury wewnętrzne, które zapewniają wysoki poziom kontroli nad przetwarzanymi zasobami. Jakość danych jest kluczowym czynnikiem z punktu widzenia naszych klientów. Dla nas równie istotna jest natomiast ochrona danych i zapewnienie prywatności internautom. W ostatnim czasie przeprowadziliśmy analizy prawne oraz audyt w związku z wejściem w życie nowych przepisów związanych z ochroną danych osobowych, czyli RODO. Projektując naszą platformę danych OnAudience.com od początku podążaliśmy zgodnie z wytycznymi „privacy by design” i dlatego dużą wagę przywiązujemy do anonimizacji danych. Uważam, że jesteśmy dobrze przygotowani na nadchodzące zmiany prawne. – tłumaczy Piotr Prajsnar, prezes Cloud Technologies.

Rynkowe realia
Jakość danych o internautach, z których firmy, na co dzień korzystają w działaniach marketingowych, mimo sporego postępu technologicznego nadal wymaga ciągłego dopracowywania. Nasuwa się więc pytanie, jak mocno jakość cyfrowych informacji przekłada się na efektywność prowadzonych działań? — W realizacji kampanii online dla klientów dane mają kluczowe znaczenie. Im lepsze jakościowo, tym bardziej efektywne stają się działania digitalowe. Kierując reklamy do wiarygodnych segmentów mamy pewność, że budżet reklamowy zostanie wykorzystany z maksymalną skutecznością – mówi Marcin Filipowicz, wiceprezes Audience Network specjalizującej się w data consultingu. Jego zdaniem bez jakościowych danych targetowanie reklam przypomina ruletkę. – Nie łudźmy się. Nie można mówić o Big Data marketingu, jeśli operujemy na wątpliwych informacjach. Dobre źródło oznacza dobre wyniki, a wysokiej jakości dane są warunkiem dalszego rozwoju rynku – dodaje Marcin Filipowicz.

– – –
Cloud Technologies to warszawska spółka z segmentu nowych technologii, założona w 2011 roku przez Piotra Prajsnara. Zajmuje się Big Data marketingiem i monetyzacją danych. To największa hurtownia oraz platforma Big Data (DMP) w Europie funkcjonująca pod marką OnAudience.com, przetwarzająca ponad 9 mld anonimowych profili internautów. Spółka opracowała innowacyjną platformę do przetwarzania danych (Data Management Platform), w której zasięgu znajduje się praktycznie każdy internauta w Europie. Dane gromadzone i przetwarzane przez Cloud Technologies pozwalają marketerom na personalizację kampanii reklamowych w Sieci oraz rozbudowywanie rozwiązań klasy Business Intelligence w firmach (data enrichment, CRM enrichment). 

Dodatkowych informacji udziela:
Adam Mitura
inPlus Media 
@: amitura@inplusmedia.pl
mob: +48 789 232 455