Oferta Simple rozbudowana o autorskie aplikacje mobilne.

Smartfony stały się obecnie oczywistym dodatkiem do naszego życia. Ostatnie badania pokazują, że użytkownicy tych urządzeń korzystają z nich łącznie ponad 2 godziny dziennie, a prawie 50% społeczeństwa oczekuje dostępu do usług publicznych on-line. Taka potrzeba zrodziła się również u naszych Klientów, dlatego w tym roku  oferta SIMPLE została rozbudowana o całą serię autorskich aplikacji mobilnych.

Patrząc z perspektywy optymalizacji procesów i szybkiego dostępu do informacji, prym wiedzie aplikacja pozwalająca akceptować dokumenty powstałe w Elektronicznym Obiegu Dokumentów. Managerowie nie chcą już korzystać z platform WWW, a szybkość w dostępie do informacji sprawia, że aplikacje mobilne DMS (Document Management System) stają się pewnego rodzaju standardem.

Innym przykładem, gdzie również informacja ma kluczowe znaczenie, jest aplikacja dla pracowników. W szybki sposób każdy pracownik i to z poziomu własnego telefonu, czy tabletu może zweryfikować swoje dane osobowe, sprawdzić stan urlopu lub wystawić nowy wniosek, a także podejrzeć zgody RODO udzielone pracodawcy. W dużych lub rozległych geograficznie firmach takie aplikacje to w dzisiejszych czasach konieczność – dodatkowo są dobrze przyjmowane przez pracowników i bardzo odciążają dział kadrowy.

Przykładów wykorzystywania aplikacji mobilnych jest bardzo dużo, niewątpliwie większa świadomość użytkowników oraz wdrażanie nowych modeli zarządzania, jak choćby Industry 4.0 czy IoT wymusi wprowadzenie rozwiązań opartych o technologie mobilne.

Andrzej Kuś
Pełnomocnik Zarządu ds. Rozwoju Biznesu, SIMPLE S.A.

AWECO Polska Appliance zaktualizowało oprogramowanie Infor LN do najnowszej wersji w dziewięć miesięcy

Producent w branży AGD, motoryzacji i klimatyzacji inwestuje w Infor LN 10.5

Warszawa – 31 lipca 2018 – Infor, jeden z czołowych dostawców aplikacji biznesowych specjalizowanych dla poszczególnych branż i przeznaczonych do działania w chmurze, poinformował o pomyślnym zakończeniu migracji AWECO Polska Appliance do najnowszej wersji systemu Infor LN. W 9-miesięcznym projekcie uczestniczył kilkunastoosobowy zespół ze strony AWECO oraz S&T, partnera Infor. AWECO zatrudnia w Polsce 930 osób. Wytwarza części do zmywarek, pralek, ekspresów do kawy oraz pojazdów.

Aktualizacja otwiera AWECO drogę do optymalizacji biznesu możliwej dzięki nowym, innowacyjnym funkcjom LN dla logistyki oraz w innych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa. System oferuje m.in. dostęp do najnowszych zdobyczy analityki dostosowanej do potrzeb przemysłu. Pakiet wykorzystuje także Infor ION® i Infor Ming.le™, specjalnie zaprojektowane middleware oraz silnik wspierający narzędzia społecznościowe, ułatwiający komunikację między wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz dostawcami. Jednocześnie nowy interfejs oraz ujednolicenie oprogramowania pozwoli podnieść poziom bezpieczeństwa przechowywanych danych zgodnie ze standardami branżowymi i wymogami prawa.

Z migracją wiązało się wdrożenie funkcjonalności polskiej lokalizacji Infor LN, dostępnej obecnie na standardowym poziomie Infor LN, co umożliwia znacznie łatwiejsze wdrożenie Infor LN w firmach międzynarodowych działających w Polsce i polskich z oddziałami zagranicznymi. Przygotowanie do projektu objęło szczegółową ewidencję rozwiązań wykorzystywanych dotychczas w AWECO i ich analizę przez S&T pod kątem możliwości wykorzystania standardowych funkcjonalności nowego systemu.

Znaczne ograniczenie liczby modyfikacji systemowych zapewniło wygodę obsługi i utrzymania oprogramowania. W samym tylko obszarze finansów liczbę 214 tworzonych wewnętrznie aplikacji i systemów zredukowano do jedynie 19. W zamian uruchomiono standardowe funkcjonalności Infor LN, takie jak elastyczne raportowanie, usprawnienia w sposobie ewidencji wyciągów bankowych.

Z punktu widzenia działu IT migracja pozwoliła nam usystematyzować modyfikacje systemowe i zrewidować wymagania użytkowników. Jednocześnie, przy okazji migracji, udało się wdrożyć lub zaplanować szereg nowych procesów i wyeliminować większość rozwiązań rozwijanych we własnym zakresie, m.in. służących do importu danych” – mówi Dawid Dudek, Kierownik IT w AWECO.

Dzięki dobrze przygotowanej i przeprowadzonej migracji do Infor LN 10.5 AWECO znacząco uprościło administrację systemem. Poprzez połączenie Infor LN z polską lokalizacją firma znacznie usprawniła obsługę wymagań prawnych. Wdrożone rozwiązanie ujednolica procedury, reguły biznesowe oraz sprawozdawczość finansową na poziomie całej grupy SANHUA AWECO. Dodatkowo, wspólny centralny system i mniejszy zespół obsługujący administrację ułatwiają zarządzanie aplikacją, co także obniża koszty eksploatacji. Polska była jednym z sześciu krajów (Austria, Chiny, Hiszpania, Niemcy, Turcja), w których przeprowadzono migrację do najnowszej wersji systemu. Projekt zrealizowano w dziewięć miesięcy.

Informacje o Infor LN 10.5
Infor LN 10.5 zawiera funkcje dedykowane dla przemysłu. Rozwiązanie wyposażone zostało w łatwy w obsłudze i funkcjonalny interfejs użytkownika. System oferuje również dostęp do najnowszych zdobyczy analityki dostosowanej do potrzeb branż przemysłowych. Pakiet wykorzystuje Infor ION® i Infor Ming.le™, specjalnie zaprojektowane middleware oraz silnik wspierający narzędzia społecznościowe, ułatwiający komunikację między wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz dostawcami. Udoskonalenia te wspierają funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynku globalnym pozwalając użytkownikom na dostęp do danych w czasie rzeczywistym w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca. Dzięki hostowaniu rozwiązania w chmurze, na platformie Amazon Web Services Infor LN pozwala obniżyć całkowity koszt posiadania systemu (TCO) w modelu płatności opartym na miesięcznej subskrypcji, bez konieczności zakupu dodatkowych serwerów i sprzętu.

O AWECO
AWECO Polska Appliance jest spółką grupy SANUHA AWECO, dla której pracuje blisko 1500 osób w Europie i w Chinach. Grupa należy do SANHUA Holding liczącej 20 000 pracowników, lidera w zakresie technologii oraz rozwiązań systemowych dla branży AGD, motoryzacji i klimatyzacji. Firma wytwarza części do zmywarek, pralek, ekspresów do kawy oraz pojazdów. Systemy produkowane przez AWECO są kluczowymi elementami w wielu urządzeniach gospodarstwa domowego i klimatyzatorach, jak również znajdują się w co drugim nowo wyprodukowanym samochodzie na świecie.
Firma AWECO powstała w 1960 r. W 2004 r. otworzyła zakład produkcyjny w Szanghaju, a dwa lata później – w Tychach. W 2013 r. AWECO zostało przejęte przez
chińską grupę SANHUA.

O S&T Services Polska
S&T Services Polska jest polskim oddziałem Grupy S&T AG, największej w naszym regionie Europy firmy konsultingowej. Przedsiębiorstwo to oferuje usługi konsultingowe, outsourcing, projektowanie i wdrażanie systemów informatycznych oraz całodobowe wsparcie, dostosowane do wymagań klientów z sektorów: bankowości, administracji publicznej, handlu detalicznego, energetyki i przemysłu. S&T jest największym, najstarszym i najbardziej doświadczonym partnerem Infor LN/BAAN w Polsce, opiekującym się 100 firmami używającymi systemów LN/BAAN. Jakość świadczonych usług potwierdza certyfikat ISO 9001:2009. Zespół S&T w Polsce liczy ponad 380 osób, biura znajdują się w 13 miastach, a sieć serwisowa obejmuje cały kraj w trybie 24/7/365. www.snt.pl

O Infor
Infor tworzy specjalizowane branżowo oprogramowanie dla biznesu udostępniane m.in. w technologii cloud. Firma zatrudnia 16 500 pracowników, obsługuje 90 000 klientów w ponad 170 krajach. Rozwiązania Infor są tworzone z myślą o rozwoju. Więcej informacji na stronie www.infor.com

Więcej informacji:

Zofia Bielska, Omega Communication, +48 22 854 16 34, zbielska@communication.pl

Konferencja Managed Cloud & Outsourcing Day 2018!  

Już 25 września br. w Warszawie firma itelligence organizuje II edycję konferencji Managed Cloud & Outsourcing Day pod hasłem „(Nie)bezpieczna chmura”.

Podczas wydarzenia na scenie wystąpi 11 ekspertów, a wśród nich Piotr Konieczny z Niebezpiecznik.pl oraz doświadczeni specjaliści z topowych w branży IT firm, takich jak SUSE, Amazon czy IBM, którzy podzielą się swą wiedzą o najgorętszych kwestiach dotyczących bezpieczeństwa rozwiązań w chmurze oraz zarządzania rozwiązaniami cloudowymi.

Wśród poruszanych zagadnień:
•    jak ustrzec się przed wyciekiem danych firmowych i odpowiednio je chronić?
•    jak algorytmy Machine Learning zabezpieczają firmy przed atakami hackerskimi?
•    jak rozwiązania w chmurze ułatwiają spełnienie wymogów RODO?
•    Kiedy sprawdza się model cloud computing?

Pełna agenda oraz formularz rejestracyjny dostępne są TUTAJ. Zachęcamy serdecznie do udziału w wydarzeniu. Wejściówki na konferencję są bezpłatne.

Potrzebujesz szczegółowych informacji? Napisz lub zadzwoń do nas.

Joanna Wójciak
Marketing Specialist
kom. +48 572 346 168
joanna.wojciak@itelligence.pl

Beijing Metro Network tworzy kompleksową platformę zarządzania cyklem życia majątku za pomocą systemu IFS Applications  

Jedna z największych spółek zarządzających siecią metra w Chinach optymalizuje zarządzanie zasobami dzięki systemowi IFS Applications

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Beijing Metro Network Administration (Beijing Metro Network), jedna z największych państwowych spółek zajmujących się zarządzaniem siecią metra w Chinach i nadzorem nad nią, wdrożyła system IFS Applications™ do kompleksowego zarządzania cyklem życia majątku w celu optymalizacji swoich aktywów. 

W związku z realizacją strategii integracji transportu w regionach Pekin-Tianjin-Hebei, Pekin wkrótce zapoczątkuje erę zintegrowanej kolei dużych prędkości, międzymiastowej, podmiejskiej i podziemnej. Jako rządowe centrum dowodzenia transportem kolejowym Pekinu, Beijing Metro Network stanie w obliczu coraz bardziej rygorystycznych wymogów dotyczących inteligentnego zarządzania. W celu dostosowania się do tego epokowego wyzwania, przy jednoczesnym podniesieniu poziomu efektywności zarządzania i bezpieczeństwa operacyjnego, spółka Beijing Metro Network zdecydowała się stworzyć pełną platformę zarządzania cyklem życia majątku, która wesprze jej coraz bardziej skomplikowane środowisko.

W wyniku kompleksowego procesu selekcji firmie IFS przyznano kontrakt na dostawę kompletnego rozwiązania z zakresu zarządzania cyklem życia majątku. Spółka Beijing Metro Network wybrała firmę IFS z uwagi na jej udokumentowane doświadczenie w dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań klientom z chińskiej branży przewozów kolejowych, w tym Shanghai Metro, Wuhan Metro, Nanjing Metro, Chengdu Metro i Beijing Metro AFC. Kolejnym ważnym czynnikiem była platforma IFS do inteligentnego zarządzania, która integruje podstawowe procesy biznesowe, takie jak zarządzanie projektami, zarządzanie dokumentacją i zarządzanie majątkiem na jednej platformie, zawierającej takie narzędzia, jak IoT i EOI, które ułatwiają spółce Beijing Metro Network podejmowanie decyzji i poprawiają efektywność operacyjną.

Po pomyślnym zakończeniu wdrożenia Beijing Metro Network wykorzystuje obecnie system IFS Applications do zarządzania wszystkimi swoimi aktywami i całym wyposażeniem. Dzięki zebraniu i przeanalizowaniu danych wygenerowanych w procesach, takich jak remonty, zaopatrzenie zarządzanie magazynem Beijing Metro Network może bardziej terminowo realizować naprawy i remonty aktywów, poprawić ich wykorzystanie oraz ograniczyć ryzyko operacyjne. Integracja danych uprościła również zaopatrzenie w części zamienne i pozwoliła firmie zoptymalizować poziom jej zapasów. Te udoskonalenia zdecydowanie zwiększyły obroty magazynu i zredukowały koszty zapasów.

IFS bardzo dobrze rozumie naszą branżę i wysoce zaawansowaną filozofię zarządzania” – powiedział pan Li, kierownik projektu w Beijing Metro Network. „Dzięki swojemu wiodącemu w branży rozwiązaniu IFS zapewnia nam wgląd w stan zasobów firmy w czasie rzeczywistym, co pomaga nam podejmować świadome decyzje. IFS Applications to intuicyjne i efektywne rozwiązanie, które zwiększa możliwości użytkowników dzięki łatwemu w obsłudze interfejsowi. Jego zaawansowana funkcje znacznie podniosły naszą efektywność operacyjną, znormalizowały podstawowe procesy biznesowe i pomogły nam osiągnąć wiodącą w branży pozycję w dziedzinie zarządzania majątkiem”.

Peter Bornschein, dyrektor generalny IFS w Chinach, dodał: „Cieszymy się, że spółka Beijing Metro Network wdrożyła system IFS Applications jako swoją platformę zarządzania majątkiem. Zawsze zależało nam przede wszystkim na tym, by umożliwić naszym klientom optymalizację wydajności w całym łańcuchu wartości. Dzięki systemowi IFS Applications spółka Beijing Metro Network skorzysta ze wzorcowej funkcjonalności zapewnionej przez intuicyjny i elegancki interfejs użytkownika”.

Więcej informacji na temat rozwiązań IFS z zakresu zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa można znaleźć na stronie www.ifsworld.com/corp/solutions/enterprise-asset-management/.

O firmie Beijing Metro Network
Spółka Beijing Metro Network Administration Co., Ltd., założona przez Beijing Infrastructure Investment Co., Ltd. 
i Beijing Underground Railway Construction Company w styczniu 2005 roku, z zarejestrowanym kapitałem w wysokości 480 milionów juanów i zatwierdzona przez Beijing State-owned Assets Supervision and Administration Commission, zobowiązała się do zapewnienia i podniesienia poziomu kompleksowego zarządzania i obsługi sieci przewozów kolejowych w Pekinie.
Firma odpowiada głównie za funkcjonowanie centrum dowodzenia przewozami kolejowymi w Pekinie oraz za zarządzanie nim. Centrum spełnia dwie główne funkcje: sterowanie ruchem i rozliczanie opłat. Służy samorządowi jako platforma do monitorowania operacji przewozów kolejowych oraz zarządzania i sterowania nimi, a także do szybkiego reagowania w sytuacjach awaryjnych. Jednocześnie dzięki zunifikowanemu systemowi AFC pasażerowie mogą łatwo przesiadać się na jednym bilecie, ciesząc się wygodą podróży. Ukończenie budowy i rozpoczęcia działalności pekińskiego centrum dowodzenia przewozami kolejowymi będą miały ogromne znaczenie dla poprawy wizerunku Pekinu jako międzynarodowej metropolii, podnosząc poziom zarządzania siecią przewozów kolejowych i budując „światową metropolię”.

O firmie IFS
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. 

W rankingu zachodnich dostawców systemów klasy ERP w Polsce firma IFS jest w pierwszej trójce. IFS obsługuje na terenie Polski ponad 260 klientów z czterech biur własnych. Do grupy klientów IFS w Polsce należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PPUH VOIGT Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm. Więcej informacji: IFSworld.com
Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland
Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem http://blog.ifsworld.com, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.