Przejmowanie utrzymania KSI ZUS przez Comarch realizowane zgodnie z planem

Proces przejmowania usług jest realizowany na bazie opracowanej w marcu 2018 koncepcji przejęcia usług od dotychczasowego wykonawcy. Dzięki dobrej i konsekwentnej współpracy pomiędzy Comarch i ZUS uzgodnione zostały harmonogramy kompilacji kodów, weryfikacji kompetencji i przejmowania sukcesywnie w poszczególnych miesiącach usług w KSI ZUS.

 – Od października Comarch świadczy już cztery usługi, a sam proces ich realizacji przebiega bez problemów. Comarch zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem zgłosił także gotowość do świadczenia kolejnych usług i pełnienia roli tzw. integratora. Czekamy na decyzję ZUS dotyczącą powierzenia tych zadań Comarch – powiedział Paweł Prokop, wiceprezes Comarch.

W ramach planu weryfikacji kompetencji 25 października ZUS przeprowadził weryfikację gotowości Comarch do świadczenia kolejnych pięciu usług – wszystkie zadania zostały poprawnie zrealizowane przez Comarch. Przekrojowa weryfikacja kompetencji zakończyła się pełnym sukcesem, dzięki czemu ZUS ma pewność, że Comarch posiada kompetencje potrzebne do utrzymania tych usług.

W ramach tego procesu odbyła się również weryfikacja Comarch dotycząca wsparcia ZUS w akcji waloryzacji świadczeń emerytalno – rentowych. ZUS zdefiniował zadania odpowiadające swoim zakresem procesowi rzeczywistego wsparcia akcji waloryzacyjnej. Podczas realizacji testów Comarch wykorzystał ponad 110 skryptów, które stworzył na etapie przygotowania się do realizacji powierzonych zadań umownych oraz dokonał poprawy napotkanych błędów blokujących przetwarzanie wypłat świadczeń dla klientów ZUS.  

– Dekompozycja usług realizowana przez Comarch oraz absorpcja wiedzy o procesach biznesowych w obszarze KSI ZUS przynosi pozytywne i spodziewane efekty w postaci pozytywnej weryfikacji pięciu obszarów kompetencyjnych. Zaangażowanie naszego partnera jest na stałym, wysokim poziomie, który jest niezbędnym atrybutem jakiejkolwiek usługi świadczonej w środowisku KSI ZUS – powiedział Krzysztof Dyki, Członek Zarządu nadzorujący Pion Operacji i Eksploatacji Systemów ZUS.

– W toku konstruktywnego dialogu wspólnie wypracowaliśmy akceptowalny dla obu stron harmonogram działań. Dzięki temu uzgodnieniu jesteśmy optymistami w zakresie dalszych postępów w procesie przejmowania usługi utrzymania KSI ZUS – dodaje Krzysztof Dyki.

Jednocześnie Comarch w związku z podpisaną umową ramową analizuje pojawiające się zapytania dotyczące modyfikacji systemu KSI, aby włączyć się w odpowiednim momencie w proces rozbudowy systemu.

– Naszym celem jest nie tylko wywiązanie się z umowy, ale również wsparcie ZUS w osiągnięciu sytuacji, w której będzie niezależny od jakiegokolwiek wykonawcy posiadając komplet wiedzy, dokumentacji, kodów oraz narzędzi niezbędnych do utrzymania systemu KSI – powiedział Paweł Prokop.

 

Więcej informacji o Comarch:

Comarch został założony w 1993 roku w Krakowie, w Polsce. Prowadzi projekty dla czołowych marek z polski i świata w najważniejszych sektorach gospodarki m.in.: telekomunikacji, finansach, bankowości i ubezpieczeniach, handlu i usługach, infrastrukturze IT, administracji publicznej, przemyśle, służbie zdrowia oraz w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Z usług Comarch skorzystało kilkadziesiąt tysięcy światowych marek w ponad 60 krajach na 6 kontynentach m.in.: Heathrow Airport, BP, Carrefour, Heineken, Goodyear, Pepsi, Vodafone, T-Mobile, Telefónica, E-Plus, KPN czy  MTS, BNP Paribas Fortis, Alior Bank SA (Carlo Tassara Group), Allianz, Aviva, AXA, Banque Populaire des Alpes,BRE Bank,BZ WBK (Grupa Santander), CitiFinancial (Citigroup), Delta Lloyd Life, Deutsche Bank PBC, ING Insurance.

Firma zajmuje wysokie pozycje w rankingach analityków IT m.in.: Gartnera, Truffle 100, TOP 200 „Computerworld”, IDC, Polskiej Akademii Nauk, EU Industrial R&D Investment Scoreboard. Corocznie Comarch inwestuje ok. 20 proc. przychodów  w projekty innowacyjne. W 2017 r. była to kwota 180 mln zł. Obecnie zatrudnia ponad 5 600 ekspertów, w 91 biurach w ponad 31 krajach od Japonii przez Europę aż po Chile.

www.comarch.pl

 

IFS World Conference 2019 odbędzie się w Bostonie w dniach 7–10 października 2019 r.

Zapraszamy do John B. Hynes Convention Center w Bostonie w stanie Massachusetts w USA
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, ogłasza termin i miejsce konferencji IFS World Conference 2019. 
 

Przyciągająca klientów i partnerów z całego globalnego ekosystemu IFS, wielokrotnie nagradzana konferencja IFS World Conference jest miejscem, w którym można się uczyć, dzielić wiedzą i czerpać inspirację. Przyszłoroczna konferencja zgromadzi branżowych innowatorów, którzy przedstawią przykłady wykorzystania technologii w celu aktywnego wprowadzania innowacji, podejmowania wyzwań i tworzenia wartości.
 

Nowością na IFS World Conference w 2019 roku będą dedykowane bloki tematyczne. Spotkanie partnerów IFS Partner Network odbędzie się w poniedziałek 7 października 2019 roku, a szkolenia będą prowadzone w czwartek 10 października 2019 roku, aby uczestnicy mogli jak najlepiej wykorzystać swój udział w wydarzeniu.
 

Edycja 2019 konferencji IFS World Conference skupi się na tym, by umożliwić naszej globalnej społeczności maksymalizację wartości uzyskiwanej z inwestycji technologicznych” – powiedział Michael Ouissi, Chief Customer Officer w korporacji IFS. „Choć pojawią się na niej nowe innowacyjne produkty, 
to sama konferencja oferuje znacznie więcej, a dla klientów będzie stanowić platformę do przedstawienia swoich doświadczeń i sukcesów. IFS podąża ekscytującą drogą, więc to wydarzenie będzie dla naszego ekosystemu podobnie myślących ludzi wspaniałym miejscem do spotkania się i spojrzenia w przyszłość
”.
 

Pod poniższym adresem można się zarejestrować, aby zapisać termin i otrzymywać aktualizacje dotyczące wydarzenia: www.ifsworld.com/corp/news-and-events/events/2018/10/04/ifs-world-conference-2019/.

O firmie IFS
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. 
W rankingu zachodnich dostawców systemów klasy ERP w Polsce firma IFS jest w pierwszej trójce. IFS obsługuje na terenie Polski ponad 260 klientów z czterech biur własnych. Do grupy klientów IFS w Polsce należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PPUH VOIGT Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm. Więcej informacji: IFSworld.com
Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland
Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem http://blog.ifsworld.com, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.

Grupa Alimak, szwedzki lider w swojej branży, zwiększy dochody z obsługi posprzedażowej dzięki systemowi IFS Applications 10

Rozwiązanie IFS zawiera wbudowaną funkcję bezproblemowego zarządzania projektami pod kątem planowania, raportowania i czynności kontrolnych
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Alimak Group AB, globalny lider rynku systemów transportu pionowego dla przemysłu i sektora konstrukcyjno-budowlanego, zdecydował się wdrożyć system IFS Applications™ 10. 
 

Od 70 lat Grupa Alimak jest pionierem i liderem branży standardowych i wykonywanych na zamówienie wind, podnośników oraz podestów roboczych bazujących na technologii przekładni zębatej. Prowadząca sprzedaż w ponad 100 krajach firma obejmuje cały łańcuch wartości od rozwoju produktu przez produkcję, marketing, dystrybucję po sprzedaż i obsługę posprzedażową.
 

Aby uzyskać lepszy ogląd całego łańcucha dostaw, Grupa Alimak wybrała system IFS Applications jako swoją centralną platformę w Szwecji, która będzie się stamtąd rozwijać na cały świat. Najważniejsze korzyści, jakie Alimak spodziewa się uzyskać, to:
     •    Wyższa zdolność planowania, zarówno w krótkim, jak i długim okresie, aby lepiej wykorzystywać zasoby
     •    Wyższe dochody z obsługi posprzedażowej dzięki lepszemu dostępowi do bazy zainstalowanych urządzeń i skuteczniejszym działaniom kontrolnym
     •    Wbudowana funkcja bezproblemowego sterowania projektami pod kątem planowania, raportowania i czynności kontrolnych
     •    Obsługa kompleksowych procesów zarządzania cyklem życia produktu
     •    Lepsza kontrola kosztów

 

Szukaliśmy partnera dobrze rozumiejącego najlepsze w klasie procesy w środowisku globalnym i zaangażowanego we wspieranie metod poprawy efektywności naszych procesów biznesowych w przyszłości” – powiedział Stefan Rinaldo, wiceprezes Grupy Alimak. „Jesteśmy pewni, że firma IFS dzięki swojemu interfejsowi użytkownika Aurena pomoże nam podnieść naszą efektywność wewnętrzną i z niecierpliwością oczekujemy rozpoczęcia naszej współpracy”.
 

Początkowo system IFS Applications zostanie wdrożony u około 400 użytkowników w Szwecji, a po pełnym wdrożeniu będzie mógł służyć nawet 1600 użytkownikom w całej organizacji. W pierwszej fazie Grupa Alimak wykorzysta możliwości systemu do wsparcia działań w obszarach finansów, zasobów ludzkich, projektowania, zarządzania projektami, produkcji, łańcucha dostaw, sprzedaży i serwisu oraz remontów.
 

Elni Kullmer, dyrektor IFS w Skandynawii, dodał: „Cieszymy się, że Grupa Alimak wybrała nasze rozwiązanie do wsparcia swoich operacji i zamierza korzystać z niego na całym świecie. Nasz wiodący na rynku pakiet ERP pomaga wielu różnym klientom na całym świecie, co czyni go niezawodnym wyborem dla globalnych firm prowadzących skomplikowaną działalność produkcyjną i posprzedażową. Z niecierpliwością czekamy na możliwość wyposażenia pracowników Grupy Alimak w skuteczne i łatwe w użyciu narzędzia do optymalizacji wewnętrznych i zewnętrznych procesów w całym jej łańcuchu wartości”.
Więcej informacji na temat tego, jak IFS wspiera firmy produkcyjne: https://www.ifsworld.com/corp/industries/industrial-manufacturing/

O firmie Alimak
Grupa Alimak jest wiodącym na świecie dostawcą systemów transportu pionowego dla przemysłu i sektora konstrukcyjno-budowlanego. Ta obecna w ponad 100 krajach firma opracowuje, produkuje, sprzedaje i serwisuje rozwiązania z zakresu transportu pionowego, skupiając się na zwiększaniu wartości dodanej dla klientów poprzez większe bezpieczeństwo, wyższą wydajność i ograniczanie kosztów. Produkty i rozwiązania Grupy są sprzedawane pod markami Alimak Hek, CoxGomyl, Manntech i Avanti. Grupa Alimak zainstalowała ponad 67 000 wind, podnośników, podestów, dźwigów towarowych oraz urządzeń do obsługi technicznej budynków na całym świecie. Założona 
w 1948 roku w Szwecji Grupa Alimak ma siedzibę w Sztokholmie, 12 zakładów produkcyjnych w 8 krajach oraz 2400 pracowników na całym świecie. Więcej informacj: www.alimakgroup.com 

O firmie IFS
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. 
W rankingu zachodnich dostawców systemów klasy ERP w Polsce firma IFS jest w pierwszej trójce. IFS obsługuje na terenie Polski ponad 260 klientów z czterech biur własnych. Do grupy klientów IFS w Polsce należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PPUH VOIGT Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm. Więcej informacji: IFSworld.com
Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland
Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem http://blog.ifsworld.com, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.

Firma IFS, określona przez ARC Advisory Group mianem lidera rynku oprogramowania EAM dla sektora lotnictwa i obrony, podwoiła udziały w rynku 

Raport stwierdza, że IFS po raz 10. z rzędu utrzymuje największą część globalnego rynku oprogramowania do zarządzania majątkiem  przedsiębiorstwa (EAM) dla sektora lotnictwa i obrony

IFS, globalny dostawca aplikacji dla przedsiębiorstw, informuje że według niezależnego źródła jest największym pod względem udziałów w rynku dostawcą oprogramowania do zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (EAM) dla globalnego sektora lotnictwa i obrony. To już dziesiąty rok z rzędu, gdy wiodąca firma badawcza i doradcza ARC Advisory Group wskazuje IFS jako światowego lidera w produkcji oprogramowania EAM dla specjalistycznego rynku A&D.
 

Raport firmy ARC „Enterprise Asset Management Global Market 2017 – 2022” stwierdza, że firma IFS niemal podwoiła swoje łączne udziały w rynku A&D i z roku na rok powiększa swoją przewagę nad najgroźniejszymi konkurentami. Dane obejmują wzrost dochodów spowodowany nabyciem w 2017 roku firmy Mxi Technologies, dostawcy oprogramowania do zarządzania remontami w sektorze lotnictwa.

Pozycja IFS jest szczególnie silna na światowym rynku lotnictwa i obrony” – powiedział Ralph Rio, dyrektor ds. badań nad oprogramowaniem dla przedsiębiorstw w firmie ARC Advisory Group. „Firma ta jeszcze powiększyła swoją przewagę dzięki dobrym wynikom sprzedaży rozwiązania IFS Maintenix i systemu IFS Applications firmom z sektora A&D”.
 

W ubiegłym roku IFS zawarła kilka ważnych transakcji i umów o współpracy, m.in. z PSA Airlines, Air Transport Services Group (ATSG), AECOM, TEST-FUCHS, Tsunami Tsolutions, G7 Aerospace i Calidus. Ci klienci i partnerzy dołączają do bazy wiodących użytkowników w sektorze lotnictwa i obrony, która obejmuje takie przedsiębiorstwa, jak BAE Systems, Lockheed Martin, General Dynamics, SAAB, HAL, Emirates, LATAM, China Airlines, Air France-KLM czy Southwest Airlines.

Scott Helmer, prezes ds. lotnictwa cywilnego i wojskowego w korporacji IFS, dodał: „W ciągu ostatnich 10 lat firma IFS pozostawała czołowym dostawcą oprogramowania EAM dla przedsiębiorstw różnej wielkości w tym bardzo dynamicznym sektorze. Nasza wieloletnia pozycja lidera opiera się na konsekwentnym wprowadzaniu innowacyjnych produktów i usług oraz zespole pracowników posiadających szeroką wiedzę specjalistyczną i doświadczenie w branży. Ponieważ optymalizacja zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa pozostaje kluczowa dla dostępności, bezpieczeństwa i wydajności sprzętu, te priorytety będą nadal sprzyjać naszemu wzrostowi i sukcesowi w przyszłości”.

Więcej informacji na temat wspierania przez firmę IFS klientów z sektora lotnictwa i obrony można znaleźć na stronie https://www.ifsworld.com/corp/industries/aerospace-and-defense/.

O firmie IFS
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. 
W rankingu zachodnich dostawców systemów klasy ERP w Polsce firma IFS jest w pierwszej trójce. IFS obsługuje na terenie Polski ponad 260 klientów z czterech biur własnych. Do grupy klientów IFS w Polsce należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PPUH VOIGT Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm.

Więcej informacji: IFSworld.com
Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland
Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem http://blog.ifsworld.com, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.