PTC i IFS łączą siły w celu dostarczania zaawansowanych rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie oraz rozwiązań dla sektora lotnictwa i obrony, które optymalizują pracę i wykorzystanie części

PTC i IFS łączą siły w celu dostarczania zaawansowanych rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie oraz rozwiązań dla sektora lotnictwa i obrony, które optymalizują pracę i wykorzystanie części

Współpraca dotyczy dwóch wpływowych liderów, firmy PTC z jej wiodącym w branży rozwiązaniem do optymalizacji części zamiennych Servigistics oraz firmy IFS z jej najlepszymi w klasie rozwiązaniami do zarządzania serwisem w terenie, zarządzania aktywami i remontami w sektorze lotnictwa i obrony

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, oraz PTC zawarły ostateczną umowę w sprawie strategicznej współpracy. Oczekuje się, że podniesie ona wartość dla klientów, którzy wyróżniają swoją markę doskonałą obsługą serwisową i gotowością zasobów w takich gałęziach, jak sektor lotnictwa i obrony, przemysł ciężki i zaawansowane technologie.

IFS i PTC zintegrują rozwiązanie do zarządzania częściami zamiennymi PTC Servigistics® Service Parts Management z rozwiązaniami IFS Field Service Management™, IFS Applications™ i IFS Maintenix™. Połączona oferta pozwoli firmom wydłużyć czas sprawności sprzętu i zwiększyć dostępność części zamiennych, a także poprawić wydajność świadczenia i realizacji usług.

„Z entuzjazmem podchodzimy do współpracy z firmą IFS nad integracją naszych rozwiązań oraz przekraczania nowych granic innowacyjności w świadczeniu usług serwisowych” – powiedział Leslie Paulson, dyrektor generalny Servigistics Business Unit. „Posiadanie odpowiedniej części w odpowiednim miejscu i czasie nigdy nie było ważniejsze. Z radością współpracujemy z IFS, aby umożliwić firmom wyróżnienie ich usług serwisowych i remontowych na tle konkurencji”.

Marne Martin, prezes IFS Service Management, powiedziała: „Servigistics to zdecydowanie najbardziej sprawdzone, wiodące w branży rozwiązanie do optymalizacji części zamiennych. Uważamy, że zintegrowanie naszych rozwiązań będzie motorem znaczącej transformacji”.

Scott Helmer, prezes jednostki biznesowej Aerospace & Defense w firmie IFS, dodał: „Poprzez połączenie kompetencji IFS w branży A&D obejmującej ląd, morze i powietrze, ze znakomitą funkcjonalnością Servigistics w zakresie optymalizacji części, wyznaczamy nowy standard planowania i realizacji prac remontowych, napraw i przeglądów cennych zasobów firm z tej branży”.

W dzisiejszej szybko ewoluującej gospodarce nie ma miejsca na błędy w przypadku awarii sprzętu o kluczowym znaczeniu. Organizacje skupione na dbaniu o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb swoich klientów muszą nauczyć się w miarę możliwości unikać przestojów dzięki inteligentnym, sieciowym produktom i platformom internetu rzeczy, np. przemysłowej platformie ThingWorx®, a w razie potrzeby szybko i wydajnie przywracać sprawność sprzętu. Konieczne jest wysłanie odpowiedniego serwisanta lub odpowiednich części we właściwe miejsce, a zapewnienie dostępności najważniejszych części zamiennych jest priorytetem w celu dokonania naprawy za pierwszym razem i zadowolenia klientów.

Komentując korzyści dla branży zarządzania serwisem w terenie wynikające z zawarcia umowy, Aly Pinder, dyrektor programu Service Innovation & Connected Products w firmie IDC, stwierdził: „Współpraca pomiędzy firmami PTC i IFS łączy dwa kluczowe aspekty serwisu — realizację usług w terenie i zarządzanie częściami zamiennymi. Aby zachować konkurencyjność i zapewnić lepszą obsługę serwisową, niezbędna jest dostępność odpowiedniej części zamiennej, tak by serwisant mógł szybko rozwiązać problem już podczas pierwszej wizyty. Zintegrowanie tych dwóch rozwiązań może pomóc producentom i organizacjom serwisowym w efektywnym rozwiązywaniu problemów klientów”.

Adan Deroche, zastępca dyrektora działu Customer Care Operations w firmie Sysmex America Inc. powiedział: „Osiągaliśmy korzyści z niezależnej współpracy z firmami Servigistics i IFS. Bardzo chętnie sprawdzimy teraz, jaki efekt synergii przyniesie ich integracja ”.

W dniu 6 marca PTC i IFS poprowadzą dwa webcasty służące przedstawieniu zintegrowanej oferty i omówieniu jej wpływu na branżę: Optimizing People & Parts: A&D Innovations with PTC & IFS Webcast o godz. 9.00 czasu wschodniego oraz Optimizing People & Parts: Field Service Innovations with PTC & IFS o godz. 10.00.

Anna Machol, PR for IFS in Poland. Phone: 48 512 134 493, anna.machol@amedia.com.pl

O firmie PTC (NASDAQ: PTC) 

PTC wprowadza innowacje przemysłowe dzięki nagradzanym i sprawdzonym na rynku rozwiązaniom, które pozwalają firmom wyróżnić swoje produkty i usługi, osiągnąć doskonałość operacyjną oraz zwiększyć wydajność pracowników. Dzięki firmie PTC i jej ekosystemowi partnerów producenci mogą oni wykorzystać potencjał dzisiejszych nowatorskich technologii do pobudzenia transformacji cyfrowej.

PTC.com    @PTC     Blogs

PTC, Servigistics, ThingWorx oraz logo PTC są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy PTC Inc. lub jej spółek zależnych w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. 

O firmie IFS 

IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. 

W Polsce IFS obsługuje ponad 260 klientów, do których należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, PLAST-MET Automotive Systems, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PPUH VOIGT Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm. Więcej informacji: IFSworld.com

Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland

Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem https://blog.ifsworld.com/, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.
 

Sente na 23. miejscu w rankingu Gepardy Biznesu

Sente znalazło się wśród Gepardów Biznesu w kategorii firm z branży informatycznej. Na 856 sklasyfikowanych przedsiębiorstw IT wrocławska spółka uplasowała się na 23 miejscu. Wysoka lokata Sente to rezultat wzrostu firmy, która na przestrzeni ostatnich lat zwiększa swoją wartość średnio o 20% rok do roku.

Ranking według Instytutu Europejskiego Biznesu
Zestawienie Gepardy Biznesu tworzone jest na bazie analiz finansowych, których autorami są specjaliści Instytutu Europejskiego Biznesu. W lutym 2019 roku Instytut zebrał dane finansowe 51 tys. polskich firm i szczegółowo je zbadał. W zestawieniu znalazły się przedsiębiorstwa, które dynamicznie się rozwijają, a ich średnia dynamika wzrostu, obliczona na podstawie wartości przychodów i zysków, przekraczała poziom 10%. 

Dynamiczny rozwój
Początek roku to czas prezentacji wyników różnego rodzaju rankingów. Wysokie miejsca Sente w takich zestawieniach jak Gazele Biznesu i Diamenty Forbesa zostały uzupełnione wyróżnieniem w Gepardach Biznesu. Wszystkie wymienione rankingi są nie tylko prestiżowe, ale przede wszystkim wiarygodne – bazują na danych finansowych przedsiębiorstw. Takie zestawienia to dobre źródło wiedzy o kondycji branży, jak i o sytuacji poszczególnych firm.

                                                                                         

https://sente.pl/

Firma L-Systems odznaczona tytułem Geparda Biznesu 2018 Informatyki

Już na początku roku 2019 otrzymaliśmy kolejne wyróżnienie, tym razem zostaliśmy Gepardem Biznesu 2018 Informatyki.

Spośród 51 tysięcy polskich przedsiębiorstw, których wyniki finansowe w lutym 2019 r. zbadał Instytut Europejskiego Biznesu, tytuł Gepard Biznesu 2018 uzyskało 856 firm branży informatycznej. Firmy te rozwijały się szybko, a średnia z dynamik zysku i przychodów była wyższa niż 10 proc.

Instytut Europejskiego Biznesu policzył ich wartość rynkową na koniec marca 2017 przez porównanie ich wyników do wycen spółek akcyjnych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz zmiany wartości rynkowej. Raport opublikowany został na stronie http://europejskafirma.pl/18930,gepardy-biznesu-2018-branzy-informatycznej

Rok 2018 to konsekwentna kontynuacja realizacji misji firmy L-Systems polegającej na dostarczaniu i wdrażaniu kompletnych biznesowych środowisk informatycznych, nawiązywaniu w tym celu strategicznych partnerstw z liderami rynku, rozwoju własnego oprogramowania oraz opracowywaniu innowacyjnych dedykowanych rozwiązań bazujących na doświadczeniu klientów i badaniach naukowych. 

 

 

Żródło: https://l-systems.pl/aktualnosci/gepard-informatyki-2019

IFS i Matsei Technologies korzystają z wiodących technologii cyfrowych w celu stworzenia zrównoważonych społeczności

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, oraz Matsei Technologies and Consulting, kluczowy partner biznesowy IFS z RPA, wspólnie opracowali cyfrowe rozwiązanie z zakresu akwaponiki, które pomoże wyżywić kraj, przyspieszy tworzenie miejsc pracy i ułatwi rozwój innowacyjnych małych firm.

Firma IFS i jej partner Matsei zademonstrowali w Johannesburgu model funkcjonującej farmy, w której ich rozwiązanie wykorzystuje technologie nowej generacji, takie jak internet rzeczy (IoT), Enterprise Operational Intelligence (EOI) oraz zaawansowaną analitykę do automatyzacji i monitorowania w czasie rzeczywistym akwaponicznej hodowli ryb.IFS i Matsei oferują to rozwiązanie jako platformę do wykorzystania wysokobiałkowej żywności przez społeczności, pozwalając jednocześnie małym i średnim przedsiębiorstwom oraz mikroprzedsiębiorstwom przyspieszyć wejście na rynek i tworzyć trwałe miejsca pracy. Obie firmy zobowiązały się do przekazania know-how społecznościom w RPA, w tym młodzieży, aby umożliwić rozwój rentownych firm prowadzących biznes w modelu zrównoważonym, które także walczą z problemem niedożywienia w lokalnych społecznościach.

Celem jest stworzenie w RPA trwałych społeczności, które z pomocą tego cyfrowego systemu agrotechnicznego zyskają nowe spojrzenie na rolnictwo. Projekt zakłada poszerzenie o inne przedsiębiorstwa oraz rozwój łańcuchów dostaw obejmujących produkcję żywności, logistykę, handel detaliczny i inne usługi dodatkowe. Powstałe w ten sposób łańcuchy wartości i ekosystemy zapewnią również podstawową infrastrukturę dla państwowych usług i rozwiązań, które zaadresują problemy społeczno-ekonomiczne, takie jak zapotrzebowanie na edukację i opiekę zdrowotną.

„Jako osoba odpowiedzialna za nasz globalny program społecznej odpowiedzialności biznesu uważam, że jesteśmy zobowiązani dbania o rozwój społeczności, w miejcach, w których prowadzimy działalność, tworząc jednocześnie wartość dla organizacji, z którymi prowadzimy interesy” – powiedział Stephen Keys, prezes IFS w regionie Azji i Pacyfiku, Bliskiego Wschodu i Afryki”. 

Przeprowadzone w RPA w 2018 roku badanie statystyczne pokazało, że co trzecie dziecko w południowoafrykańskich prowincjach Gauteng i Free State było niedorozwinięte z powodu chronicznego niedożywienia. „To problem, który bardzo chcemy rozwiązać” – stwierdził Bertus van Niekerk, dyrektor ds. operacyjnych w firmie Matsei Technologies and Consulting. „Uważamy, że ten program jest zlokalizowanym, gotowym do wdrożenia w Afryce rozwiązaniem, które sprzyja zdrowemu odżywianiu, rozwojowi ludzi i kształtowaniu odpowiednich zachowań, a jednocześnie rozwiązaniem z zakresu akwaponiki dla zrównoważonych społeczności przyszłej Afryki”.

Mohamed Cassoojee, dyrektor generalny i krajowy IFS w RPA, dodał: „Uważamy, że proponowany program rozwiązuje jeden z naszych najpoważniejszych problemów w Republice Południowej Afryki – odżywiania i samodzielnego wyżywienia – pozwalając technologii pełnić rolę katalizatora i kluczowego czynnika umożliwiającego uwolnienie naszego potencjału w rozwiązywaniu naszych własnych problemów społecznych”.

Anna Machol, PR for IFS in Poland. Phone: 48 512 134 493, anna.machol@amedia.com.pl

O firmie IFS 
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. 

W Polsce IFS obsługuje ponad 260 klientów, do których należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, PLAST-MET Automotive Systems, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PPUH VOIGT Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm. Więcej informacji: IFSworld.com

Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland

Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem https://blog.ifsworld.com/, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.