Simple SA dołączyła do Rady Programowej Wydziału Zarządzania i Dowodzenia Akademii Sztuki Wojennej

 

Z przyjemnością informujemy, że 10 kwietnia br. Simple SA dołączyła do Rady Programowej Wydziału Zarządzania i Dowodzenia Akademii Sztuki Wojennej. W trakcie uroczystego posiedzenia Rady, na ręce wiceprezesa zarządu, Daniela Frygi przekazano Akt powołania do Rady Programowej.
Uczestnictwo w Radzie wiąże się z możliwością wpływu na zawartość programów nauczania oraz prezentowania swoich rozwiązań studentom. Aktywność naszej firmy w tym zakresie jest dowodem na zaangażowanie w rozwój rynku pracy, co w perspektywie wpłynie na jakość kształcenia młodej kadry. To również inwestycja w ludzi, którzy w przyszłości zasilą szeregi Simple SA.

Akademia Sztuki Wojennej (poprzed. Akademia Obrony Narodowej) to polska publiczna uczelnia wojskowa w Warszawie, powstała 1 października 2016 r. Tradycja szkoły kształcącej polskie kadry wojskowe oraz (przede wszystkim) przyszły korpus służby państwowej sięga roku 1775. Prócz kształcenia kadr jest również ośrodkiem naukowo-badawczym, w którym funkcjonuje Centrum Badań nad Bezpieczeństwem – think-tank działający na potrzeby Sił Zbrojnych RP oraz instytucji państwowych.

https://simple.com.pl/

Zapraszamy do udziału w SAP Business One Roadshow w Warszawie.

 

Dołącz do grona firm, które dynamicznie i stale się rozwijają dzięki nowym technologiom, dogłębnie rozumieją swoje procesy biznesowe oraz działają sprawniej niż kiedykolwiek.

 

Dzięki uczestnictwu w Roadshow poznasz najnowsze rozwiązania, które możesz wykorzystać w biznesie. Podpowiemy na co zwrócić uwagę w 2019 roku. Ponadto, uzyskasz informacje istotne dla rozwoju Twojej firmy, które będziesz mógł od razu wykorzystać w swojej firmie.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Klikając w „Zarejestruj się” poniżej, przejdziesz do formularza zgłoszeniowego.

Na spotkaniu odpowiemy na Twoje pytania:
•    Jak zobaczyć obraz całej firmy i przełożyć go na zyski?
•    Jakie narzędzia wykorzystać żeby od razu zacząć działać efektywniej?
•    Jak radzić sobie z ciągłymi zmianami prawnymi żeby móc skupić się na biznesie?
•    Jak naprawdę wygląda proces wdrożenia systemu informatycznego? – studium przypadku
•    Jak w 2019 roku tworzy się rozwiązania by jak najszybciej odpowiadać na zmieniające się potrzeby biznesu?

Termin:
28 maja 2019 (wtorek), godz. 10:00-16:15

Miejsce:
MsMermaid | ul. Wioślarska 8, Warszawa | [Zobacz na mapie]

Link do rejestracji: https://bit.ly/2D820Rf 
 

Strauss Cafe – jak firma doskonali swoje procesy zarządzania produkcją?

Strauss Cafe jest liderem, jeśli chodzi zarówno o produkcję, jak i dystrybucję kawy w Polsce. Funkcjonuje na rynku od ponad 28 lat. Firmę charakteryzuje jeden z najbardziej nowoczesnych zakładów produkcyjnych w Europie, a produkcja firmy sięga 25 tysięcy ton kawy rocznie. To 1/3 całkowitego spożycia kawy w Polsce! Wśród klientów Strauss Cafe znajdują się m.in. takie marki, jak MK Cafe, Pedro’s, Fort czy Mildano.

Jak firma Strauss Cafe utrzymuje tak silną pozycję na bardzo zmiennym i trudnym rynku od tylu lat? Jak usprawnia swoje procesy zarządzania produkcją? Czym wspiera swoje działania? O tym poniżej.

Wyobraźmy sobie przez chwilę, że jest rok 2013 – w Polsce coraz więcej mówi się o systemach APS, a wiele firm zaczyna uświadamiać sobie, że przy bardziej skomplikowanych, wieloetapowych procesach produkcyjnych systemy klasy ERP to za mało i warto zacząć wspierać się bardziej wyspecjalizowanymi systemami IT. Wśród tych firm znajduje się Strauss Cafe, na którego czele stoją specjaliści o ponadprzeciętnej wiedzy, niestety z dosyć przeciętnymi narzędziami. Same umiejętności powoli przestają być wystarczające, bo przy nagłym wzroście liczby zamówień zaczyna brakować po prostu… czasu. Firma podejmuje decyzję o wdrożeniu systemu Asprova APS, a na swojego partnera biznesowego wybiera firmę doradczo-wdrożeniową eq system. 

Strauss Cafe jest doskonałym przykładem przedsiębiorstwa, które w sposób bardzo świadomy wybrało wyspecjalizowany system IT. Dlaczego? Ponieważ oprogramowanie Asprova APS wspiera funkcjonowanie firmy od ponad 9 lat – rośnie razem z organizacją, a dzięki temu cały czas generuje nowe korzyści biznesowe.

To była najlepsza decyzja, jeśli chodzi o wybór oprogramowania do tak dynamicznie zarządzanego produktu – podsumowuje Paweł Wiktorowski, IT Production Systems Administrator w Strauss Cafe Poland
Jakie jeszcze korzyści przyniosła firmie Strauss Cafe współpraca z eq system i system Asprova APS?

Zachęcamy do oglądnięcia materiału wideo w całości:

 

 

 

IFS ponownie liderem w raporcie Gartner 2019 Magic Quadrant for Field Service Management

Firma IFS jest uznawana za lidera w każdym raporcie Gartner Magic Quadrant for FSM opublikowanym od 2014 roku
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, uważa, że pakiet do zarządzania serwisem w terenie IFS Field Service Management™ (FSM) dodatkowo ugruntowuje jego wiodącą pozycję dzięki umieszczeniu w raporcie Gartner Magic Quadrant for Field Service Management*. 

Dla IFS to kolejny rok transformacji w obszarze zarządzania serwisem w terenie, w ciągu którego firma:
•    Wprowadziła na rynek wiodące w klasie rozwiązanie IFS FSM 6 zawierające nowe i rozszerzone funkcje, takie jak usprawnione możliwości w obszarze logistyki zwrotów, zarządzania częściami zamiennymi i naprawami w punkcie serwisowym oraz znacznie udoskonalony mechanizm IFS Planning & Scheduling Optimization™, a także możliwości opartego na sztucznej inteligencji rozwiązania IFS Customer Engagement™, w pełni zoptymalizowanego pod kątem pracy w chmurze i obsługującego internet rzeczy. IFS jest liderem w kompleksowym zarządzaniu cyklem życia usług w firmach serwisowych.
•    Utworzyła jednostkę organizacyjną IFS Service Management Business Unit obejmującą firmę WorkWave, pod kierownictwem Marne Martin, by wykorzystać ukryte w globalnej strukturze talenty. Ukierunkowanie ich pracy na zapewnienie sukcesów klientom i osiągnięcie branżowej doskonałości wpływa na innowacyjność oferowanych produktów.
•    Napędzała stały silny wzrost firny WorkWave, aby zapewnić jej wiodącą pozycję jako dostawcy oprogramowania dla firm świadczących serwis i usługi dostaw „last mile” na rynkach systemów HVAC (ogrzewanie, wentylacja i klimatyzacja), instalacji wodno-kanalizacyjnych i elektrycznych pielęgnacji trawników, zwalczania szkodników, sprzątania oraz dostaw do domu.
Patrząc na postęp, jaki poczyniliśmy na przestrzeni ostatnich kilku lat, jestem ogromnie dumna z możliwości kierowania jednymi z najlepszych umysłów w branży i stałego podwyższania poziomu obsługi klienta i serwisu” – stwierdziła Marne Martin, prezes IFS Service Management oraz dyrektor generalny WorkWave. „Tytuł lidera w raporcie 2019 Gartner Magic Quadrant for Field Service Management stanowi, moim zdaniem, istotne uzasadnienie dla naszej długookresowej strategii ukierunkowanej na obszar serwisu. Uważam, że to także wspaniały katalizator dla naszych nieustających starań, by naszym innowacyjnym klientom zaoferować kompleksowy, oparty na chmurze serwis w terenie”.

IFS Field Service Management wspomaga dynamiczne firmy w wielu branżach serwisowych na świecie. Do wiodących klientów FSM zaliczają się: główny amerykański dostawca usług serwisu wyposażenia kuchni przemysłowych Smart Care, globalny dostawca rozwiązań diagnostycznych Sysmex, obsługująca sieci energetyczne firma Nettpartner, światowy lider w zakresie uzdatniania powietrza Munters, projektująca obiekty przemysłowe firma ANDRITZ, dostawca usług technicznych Eltel oraz ekspert w dziedzinie komunikacji cyfrowej Eniig.

Bezpłatny egzemplarz raportu Gartner Magic Quadrant for Field Service Management jest dostępny na stronie https://info.ifsworld.com/2019-Gartner-Magic-Quadrant-for-Field-Service-Management.html.

ięcej informacji na temat tego, jak IFS wspiera firmy serwisowe: www.ifsworld.com/corp/industries/service/.

*„Magic Quadrant for Field Service Management” firmy Gartner, Jim Robinson, 16 kwietnia 2019 roku

Firma Gartner nie promuje żadnych dostawców, produktów ani usług opisanych w swoich publikacjach badawczych, a także nie zachęca użytkowników rozwiązań technologicznych do wybierania tylko tych dostawców, którzy otrzymali najwyższe oceny lub inne oznaczenia. Publikacje badawcze firmy Gartner zawierają opinie działu badań firmy Gartner i nie należy ich interpretować jako potwierdzenia faktów. W zakresie tego badania firma Gartner zrzeka się wszelkich gwarancji wyraźnych lub dorozumianych, włącznie z wszelkimi gwarancjami przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.

Anna Machol, PR for IFS in Poland. Phone: +48 512 134 493, anna.machol@ifsworld.com

O firmie IFS
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. Więcej informacji: IFSworld.com

Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland

Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem http://blog.ifsworld.com, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.