All for One od lat wspiera firmy we wdrożeniach Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji opartych na ISO/IEC 27001. Mamy też duże doświadczenie w przygotowaniu do certyfikacji TISAX®, który w ostatnich latach stał się standardem w sektorze motoryzacyjnej. Teraz sami poddaliśmy się audytowi i uzyskaliśmy certyfikat TISAX®. To potwierdzenie, że jako dostawca usług IT jesteśmy zaufanym partnerem w ekosystemie automotive.
Etykieta (certyfikat) TISAX® jest stosunkowo nowym standardem potwierdzającym systemowe zarządzanie bezpieczeństwem informacji w firmach działających w branży automotive. Jeszcze kilka lat temu jako firma konsultingowa prowadziliśmy w tym sektorze wdrożenia SZBI według normy ISO/IEC 27001, po czym w krótkim czasie branża zaczęła uznawać za właściwszy dla swojej specyfiki standard TISAX®, z wymaganiami opisanymi w checklistach VDA ISA. Tym samym organizacje posiadające certyfikaty ISO/IEC 27001 rozpoczęły projekty konwersji swoich systemów zarządzania, zaś nowi uczestnicy rozpoczęli projekty wdrożeniowe SZBI zgodnie z VDA ISA/TISAX.
Warto podkreślić, że popularność TISAX® wynika między innymi z lepszego dopasowania wymagań VDA ISA do specyfiki branży automotive i precyzyjnego nazwania obszarów wymagających szczególnej ochrony (np. prototypy) względem bardziej ogólnych wymagań zawartych w normie ISO/IEC 27001. Jednocześnie znaczna część kontrolek wymaganych do uzyskania etykiety TISAX stanowi referencję do normy ISO/IEC 27001, co z kolei ułatwia dostosowanie systemów zarządzania organizacjom uprzednio certyfikowanym na zgodność z ISO/IEC 27001.
Przykładem takiej udanej konwersji jest Zintegrowany System Zarządzania, który stosujemy w All for One – certyfikację według ISO/IEC 27001 utrzymujemy od 2007 r., natomiast audyt TISAX przeszliśmy w roku 2023. Tym samym spełnimy wszelkie wymagania w zakresie bezpieczeństwa informacji zarówno naszych klientów z branży automotive (TISAX®), jak i z innych branż (ISO/IEC 27001).
Nasz przykład pokazuje, jak w rozumieniu VDA ISA/TISAX® jest ekosystem firm związanych z sektorem automotive. Obejmuje nie tylko firmy produkcyjne – dostawców części i komponentów, ale także szerokie spektrum firm usługowych z różnych branż, takich jak IT, marketing, inżynieria/projektowanie, logistyka, sprzedaż oraz usługi finansowe i ubezpieczeniowe. W efekcie wdrożeń TISAX® powstaje ekosystem współpracujących organizacji w łańcuchu dostaw automotive, które wzajemnie potwierdzają między sobą stosowanie systemowego podejścia do zarządzania bezpieczeństwem informacji.
W ostatnich latach lista kontrolna VDA ISA podlegała licznym modyfikacjom i uzupełnieniom. Aktualne wydanie – wersja 6.0 – opublikowane pod koniec 2023 r., a obowiązujące dla nowych certyfikacji od 1 kwietnia 2024 r., stanowi dojrzały katalog zagadnień podlegających uregulowaniu w ramach systemowego zarządzania bezpieczeństwem informacji. Czerpie z uznanych światowych standardów takich jak: ISO/IEC 27001:2022, NIST SP800-53r5 czy ISA/IEC 62443. Jest także spójna z regulacjami prawnymi takimi jak GDPR/RODO oraz NIS 2.
Zakres stosowania zdefiniowany w VDA ISA jest bardzo szeroki. Wiele kontrolek opisuje szczegółowe wymagania w obszarze IT, przykładowo: wymóg stosowania narzędzi klasy MDM do zarządzania urządzeniami mobilnymi (w tym np. szyfrowanie danych), silne (dwuskładnikowe) uwierzytelnianie, archiwizację i analizę logów systemowych, zarządzanie podatnościami i aktualizacjami systemów IT, plany ciągłości działania, rozwiązania backup & recovery i szereg innych.
W praktyce oznacza to, że przedsięwzięcie polegające na zapewnieniu zgodności z VDA ISA to zarówno projekt biznesowy, dotykający wielu procesów w organizacji, a jednocześnie projekt modernizacji IT pod kątem wyższego poziomu cyberbezpieczeństwa.
All for One Poland wszystkie te usługi realizuje kompleksowo. Jednak w każdej firmie projekt przebiega inaczej ze względu na specyfikę danej organizacji, wielkość biznesu, priorytety i ryzyka oraz dojrzałość środowiska IT. Dlatego do osiągnięcia końcowego sukcesu konieczne jest indywidualne podejście, oparte m.in. na analizie luki, audycie bezpieczeństwa IT i testach penetracyjnych oraz – przeprowadzonej wspólnie z biznesem – analizie ryzyka.
Dział finansowy jest sercem organizacji i wykonuje niezliczoną ilość kluczowych, a jednocześnie złożonych zadań – od procesów wyceny po gotówkę, takich jak kredyty i windykacja, po zarządzanie ryzykiem i zgodność. Zespoły finansowe są nie tylko odpowiedzialne za te obowiązkowe, pracochłonne operacje, ale coraz częściej otrzymują wgląd w wyniki biznesowe w czasie rzeczywistym i rekomendacje dotyczące przyszłych inicjatyw rozwojowych. Tak naprawdę 80% liderów i zespołów finansowych stoi przed wyzwaniami związanymi z podjęciem bardziej strategicznej pracy wykraczającej poza operacyjną część swoich ról.¹ Z jednej strony zespoły są nastawione i gotowe do odegrania większej roli w kierowaniu strategią rozwoju firmy. Z drugiej jednak strony nie mogą odejść od utrzymania krytycznego i obowiązkowego zestawu obowiązków.
Microsoft wprowadza rozwiązanie, które pomoże zespołom finansowym odzyskać czas i być na bieżąco z krytycznymi decyzjami, które mogą mieć wpływ na wyniki biznesowe. Microsoft Copilot for Finance to nowe doświadczenie Copilot dla Microsoft 365, które odblokowuje kompetencje wspomagane sztuczną inteligencją dla specjalistów finansowych bezpośrednio z poziomu aplikacji zwiększających produktywność, z których korzystają na co dzień . Teraz dostępny w publicznej wersji zapoznawczej, Copilot for Finance łączy się z systemami finansowymi organizacji, w tym Dynamics 365 i SAP, aby zapewnić automatyzację przepływu pracy dla konkretnej roli, kierowane działania i rekomendacje w programach Microsoft Outlook, Excel, Microsoft Teams i innych aplikacjach Microsoft 365 — pomagając aby zaoszczędzić czas i skupić się na tym, co naprawdę ważne: poprowadzeniu firmy do sukcesu.
Wykorzystanie innowacji w celu przyspieszenia zarządzania budżetem
Zespoły finansowe odgrywają kluczową rolę w wprowadzaniu innowacyjnych procesów mających na celu poprawę wydajności w całej organizacji. W miarę jak zespoły starają się ewoluować i udoskonalać sposób spędzania czasu w celu wspierania bardziej strategicznej pracy, oczywiste jest, że istnieją elementy zadań operacyjnych, które są bardziej przyziemne, powtarzalne i wymagają intensywnej pracy ręcznej. Zamiast spędzać większość dnia na analizie lub współpracy między zespołami, 62% specjalistów ds. finansów utknęło w trudach związanych z cyklami wprowadzania i przeglądania danych². Chociaż niektóre z tych zadań są krytyczne i nie można ich zautomatyzować – np. zapewnienie zgodności i raportowanie podatkowe — od większości liderów finansowych słyszymy również, że brakuje im narzędzi i technologii automatyzacji, których potrzebują, aby przekształcić te procesy i zyskać czas.¹
Biorąc pod uwagę codzienne przyspieszenie tempa działalności, bycie innowatorem wymaga inwestycji w technologię, która będzie napędzać innowacje i wspierać zyski. W ciągu najbliższych trzech do pięciu lat 68% dyrektorów finansowych przewiduje wzrost przychodów dzięki generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI).³ Wdrażając sztuczną inteligencję nowej generacji w celu dostarczania wglądu i automatyzacji kosztownych i czasochłonnych zadań operacyjnych, zespoły mogą ponownie zainwestować ten czas, aby przyspieszyć realizację swoich celów. wpływ jako zarządcy finansowi i stratedzy.
Microsoft Copilot for Finance: osiągaj więcej za mniej
Copilot for Finance zapewnia pomoc opartą na sztucznej inteligencji podczas pracy w aplikacjach Microsoft 365, dzięki czemu procesy finansowe są bardziej usprawnione i zautomatyzowane. Copilot for Finance może usprawnić audyty, pobierając i uzgadniając dane za pomocą prostego monitu, upraszcza windykację poprzez automatyzację komunikacji i planów płatności oraz przyspiesza raportowanie finansowe poprzez łatwe wykrywanie rozbieżności. Potencjalne oszczędności czasu i kosztów są znaczne i zmieniają nie tylko sposób pracy specjalistów finansowych, ale także sposób, w jaki wywierają wpływ na organizację.
Użytkownicy mogą wchodzić w interakcję z Copilot for Finance na wiele sposobów. Sugeruje zarówno działania w toku pracy, jak i umożliwia użytkownikom zadawanie pytań poprzez wpisanie podpowiedzi w języku naturalnym. Na przykład użytkownik może poprosić Copilot o „pomoc w zrozumieniu danych o odchyleniach prognoz od rzeczywistych”. Za chwilę Copilot for Finance wygeneruje spostrzeżenia i pobierze dane bezpośrednio z systemów ERP i finansowych, sugerując działania, które należy podjąć, i zapewniając przewagę poprzez wygenerowanie tekstu kontekstowego i załączenie odpowiednich plików. Podobnie jak w przypadku innych rozwiązań drugiego pilota, użytkownicy mogą łatwo sprawdzić dane źródłowe, aby zapewnić przejrzystość, zanim użyją Copilota do podjęcia jakichkolwiek działań.
Copilot for Finance łączy się z istniejącymi systemami finansowymi, w tym Dynamics 365 i SAP, a także tysiącami innych dzięki Microsoft Copilot Studio . Dzięki możliwości wyciągania wniosków z istniejących źródeł i aktualizowania działań z powrotem do istniejących źródeł, Copilot for Finance umożliwia użytkownikom utrzymanie płynności pracy i wydajniejszą realizację zadań.
Stworzony dla profesjonalistów zajmujących się finansami
Copilot for Finance jest dobrze zaznajomiony z krytycznymi i często czasochłonnymi zadaniami i procesami w ciągu dnia pracy specjalisty ds. finansów, zapewniając prosty sposób zadawania pytań na temat danych, wyciągania wniosków i automatyzowania procesów, co pomaga skrócić czas poświęcany na powtarzalne czynności. Chociaż dzisiejszy nowoczesny zespół finansowy jest odpowiedzialny za całą masę zadań, przyjrzyjmy się trzem scenariuszom, które Copilot for Finance obsługuje w publicznej wersji zapoznawczej.
Audyty sprawozdań finansowych spółek mają kluczowe znaczenie dla zapewnienia dokładności i ograniczenia ryzyka. Tradycyjnie menedżerowie ds. należności musieli ręcznie pobierać dane dotyczące rachunków z rekordów ERP, uzgadniać je w programie Excel i ręcznie szukać nieścisłości. Dzięki rozwiązaniu Copilot for Finance te krytyczne kroki są wykonywane w ramach jednego monitu, dzięki czemu menedżerowie AR mogą podjąć działania w przypadku niespójności i wszelkich zaległości wykrytych na podstawie sugerowanych kopii Copilot i odpowiednich faktur.
„Organizacje finansowe muszą wykorzystywać generatywną sztuczną inteligencję, aby pomóc w łączeniu ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych zbiorów danych. Copilot for Finance to rozwiązanie, które agresywnie stawia czoła temu wyzwaniu. Microsoft w dalszym ciągu przesuwa granice aplikacji biznesowych, dostarczając oparte na sztucznej inteligencji rozwiązania typowych problemów biznesowych. Copilot for Finance to kolejny mocny przykład tego wysiłku. Copilot for Finance ma potencjał, aby pomóc specjalistom ds. finansów w organizacjach każdej wielkości przyspieszyć wpływ, a być może nawet obniżyć koszty operacji finansowych”.
—Kevin Permenter, dyrektor ds. badań IDC, aplikacje finansowe
Proces windykacji to kolejny ważny obowiązek, ponieważ wpływa na przepływ środków pieniężnych firmy, rentowność i relacje z klientami. Koordynatorzy ds. windykacji spędzają czas na przeglądaniu zaległych rachunków i próbach ich terminowego rozliczenia. Często oznacza to rozmowy telefoniczne, e-maile i negocjowanie planów płatności. Dzięki rozwiązaniu Copilot for Finance koordynatorzy ds. windykacji mogą skoncentrować swój czas na bardziej znaczących interakcjach z klientami, pozostawiając zajętą pracę firmie Copilot. Copilot for Finance wspiera proces windykacji od początku do końca, sugerując konta priorytetowe, podsumowując rozmowy i nagrywając je z powrotem do ERP oraz zapewniając klientom dostosowane plany płatności.
Copilot for Finance może również pomóc analitykom finansowym w zmniejszeniu ryzyka błędów w raportach i przeoczenia niezidentyfikowanych rozbieżności. Zamiast ręcznie przeglądać duże zbiory danych finansowych pod kątem nietypowych wzorców, użytkownicy mogą poprosić Copilot o wykrycie wartości odstających i podkreślenie odchyleń w celu zbadania. Copilot for Finance usprawnia identyfikację rozbieżności dzięki instrukcjom w języku naturalnym wielokrotnego użytku w kontekście przedsiębiorstwa. Analityk finansowy może poinstruować Copilot, aby zidentyfikował odpowiedzi na rozbieżności, a Copilot będzie samodzielnie zbierał dane pomocnicze.
Copilot zasugeruje kontakty w kontekście finansowym i zapewni automatyczne podsumowania w celu usprawnienia śledzenia elementów działań i działań następczych. Copilot for Finance może generować dostosowane komentarze finansowe, prezentacje w programie PowerPoint i wiadomości e-mail w celu raportowania do kluczowych interesariuszy.
Nasza podróż z Microsoft Finance
Microsoft zatrudnia tysiące pracowników w swoim zespole finansowym, aby zarządzać niezliczonymi procesami i systemami i nimi sterować, a także identyfikować możliwości rozwoju i strategii firmy. Kto lepiej pilotuje najnowsze innowacje w finansach? W pierwszej fazie ściśle współpracowaliśmy z zespołem ds. skarbu zajmującym się należnościami, a także z zespołem zajmującym się planowaniem i analizą finansową , który przed przeprowadzeniem dalszej analizy musi uzgodnić dane w ramach przepływu pracy. Po przetestowaniu możliwości uzgadniania danych w rozwiązaniu Copilot for Finance początkowa wartość i potencjał skali dla tych zespołów były jasne.
„Analitycy finansowi spędzają obecnie średnio jedną do dwóch godzin tygodniowo na uzgadnianiu danych. Dzięki rozwiązaniu Copilot for Finance zajmuje to maksymalnie 10 minut. Funkcjonalność taka jak uzgadnianie danych będzie ogromną oszczędnością czasu dla organizacji tak złożonej jak Microsoft”.
— Sarper Baysal, kierownik ds. planowania przychodów komercyjnych firmy Microsoft
„Funkcje uzgadniania należności pomagają nam wyeliminować czas potrzebny na porównywanie danych między źródłami, oszczędzając średnio 20 minut na koncie. Na podstawie wykorzystania pilotażowego oznacza to średnio 22% oszczędności w średnim czasie obsługi.”
— G. Ladys Jin, starszy dyrektor Microsoft Finance Global Treasury and Financial Services
Globalne wdrożenie będzie obsługiwać ponad 1300 pełnoetatowych użytkowników w 55 krajach
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw w chmurze, ogłosił dzisiaj, że Wilhelmsen Ships Service (WSS), światowy lider usług morskich i część Grupy Wilhelmsen, przechodzi na IFS Cloud w ramach swojego strategicznego inicjatywę mającą na celu wspieranie innowacji i wspieranie długoterminowego wzrostu gospodarczego. Posunięcie to stanowi kluczowy punkt długotrwałego partnerstwa pomiędzy IFS i WSS, którego początki sięgają 1998 roku i podkreśla wzajemne zaangażowanie w doskonałość technologiczną i wiodącą pozycję w branży.
Decyzja WSS o wdrożeniu IFS Cloud została podjęta po kompleksowej ocenie możliwości platformy. Platforma IFS wyróżniała się elastycznością i skalowalnością, dzięki czemu firma WSS mogła zawsze korzystać z najnowszej wersji oprogramowania dzięki wydawaniu aktualizacji dwa razy w roku. Wdrażając IFS Cloud, firma WSS powinna także znacznie ograniczyć potrzebę dostosowywania.
Obejmując swoim zasięgiem 55 krajów i ponad 1300 użytkowników, WSS początkowo wdroży moduły IFS Cloud dotyczące finansów, zarządzania łańcuchem dostaw, zakupów, aktywów i usług. Wiodące w branży możliwości pomogą firmie morskiej w dostarczaniu globalnego fakturowania i księgowości, zgodnie z lokalnymi przepisami i regulacjami. WSS będzie również korzystać z IFS Cloud do obsługi zamówień, umożliwiając dostawę ponad 200 000 produktów rocznie i niezrównaną wydajność dostaw w swojej branży.
IFS Cloud będzie głównym silnikiem globalnego i zintegrowanego łańcucha dostaw WSS, zapewniając zarządzanie produktami i ich dystrybucję do ponad 1700 portów na całym świecie. Będzie także wspierać działanie unikalnego modelu globalnej wymiany butli firmy WSS, który zarządza ponad 600 000 aktywów i 350 000 dostaw butli rocznie.
Kjell Andre Engen, dyrektor generalny Wilhelmsen Ships Service, powiedział: „Wdrożenie IFS Cloud to strategiczne posunięcie, które napędza nas w kierunku większej wydajności, innowacyjności i wzrostu. Wzmacnia to nasze zaangażowanie w dostarczanie wyjątkowych usług i wartości naszym klientom na całym świecie. Dzięki IFS Cloud , nie tylko unowocześniamy nasze systemy; zapewniamy naszą gotowość na przyszłość, przyjmując rozwiązanie, które rośnie wraz z nami i wspiera naszą wizję kształtowania przemysłu morskiego.
Ann-Kristin Sander, dyrektor zarządzająca ds. krajów skandynawskich w IFS, powiedziała: „Jesteśmy dumni, że możemy wspierać ambitną podróż Wilhelmsen Ships Service w kierunku transformacji biznesowej za pomocą IFS Cloud. To uaktualnienie jest kamieniem milowym w naszym długotrwałym partnerstwie i odzwierciedla nasze wspólne wartości w zakresie innowacji , doskonałość i zaangażowanie w dostarczanie istotnych rozwiązań. Razem wyznaczamy nowy standard dla branży usług morskich, pomagając zapewnić, że WSS pozostanie prężnym liderem na wysoce konkurencyjnym i dynamicznym rynku.
Oprócz głównej aktualizacji IFS Cloud wdrożenie WSS obejmuje również kompleksowe usługi IFS Success Services od pierwszego dnia projektu. Usługi te są dostosowane do obsługi całego cyklu życia IFS Cloud, od wstępnego wdrożenia poprzez ciągłą optymalizację i aktualizacje, co razem gwarantuje, że cały projekt jest w dużym stopniu dostosowany do potrzeb WSS.
O WilhelmsenieZałożona w Norwegii w 1861 roku firma Wilhelmsen jest obecnie kompleksową globalną grupą morską dostarczającą podstawowe produkty i usługi dla floty handlowej, a także zaopatrującą załogę i zarządzanie techniczne na największych i najbardziej złożonych statkach, jakie kiedykolwiek pływały. Zaangażowani w kształtowanie przemysłu morskiego, staramy się również rozwijać nowe możliwości i współpracę w zakresie odnawialnych źródeł energii, żeglugi o zerowej emisji i cyfryzacji morza. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.wilhelmsen.com
O serwisie statków WilhelmsenWilhelmsen Ships Service, kluczowa część Grupy Wilhelmsen, jest wiodącym światowym dostawcą usług morskich, koncentrującym się na produktach morskich i chemikaliach. Dzięki ponad 100-letniemu doświadczeniu w branży morskiej firma WSS jest zaangażowana w poprawę wydajności i zrównoważonego rozwoju przemysłu morskiego. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.wilhelmsen.com/ships-service/.
O IFSIFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw w chmurze dla firm na całym świecie, które produkują i dystrybuują towary, budują i konserwują aktywa oraz zarządzają operacjami zorientowanymi na usługi. W ramach naszej jednej platformy nasze produkty branżowe są z natury połączone z jednym modelem danych i wykorzystują wbudowane innowacje cyfrowe, dzięki czemu nasi klienci mogą dawać z siebie wszystko wtedy, gdy jest to dla nich naprawdę ważne – w Moment of Service™. Wiedza branżowa naszych pracowników i rozwijającego się ekosystemu, w połączeniu z zaangażowaniem w dostarczanie wartości na każdym kroku, uczyniła firmę IFS uznanym liderem i najczęściej polecanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z ponad 6000 pracowników każdego dnia kieruje się naszymi wartościami, takimi jak elastyczność, wiarygodność i współpraca, wspierając ponad 6500 naszych klientów. Dowiedz się więcej o tym, jak nasze rozwiązania w zakresie oprogramowania dla przedsiębiorstw mogą pomóc Twojej firmie już dziś, na stronie ifs.com.
Wspólne rozwiązania w zakresie chmury, danych i sztucznej inteligencji mają na celu przyspieszenie podejmowania decyzji od centrali do krawędzi taktycznej. Palantir wybiera Oracle Cloud Infrastructure, aby zwiększyć wydajność, wydajność i suwerenność szerokiego grona organizacji
Oracle i Palantir ogłosiły dziś partnerstwo mające na celu dostarczanie bezpiecznych rozwiązań w chmurze i sztucznej inteligencji, których celem jest wspieranie przedsiębiorstw i rządów na całym świecie. Rozproszona infrastruktura chmury i sztucznej inteligencji firmy Oracle w połączeniu z wiodącymi platformami sztucznej inteligencji i przyspieszania decyzji firmy Palantir pomogą organizacjom zmaksymalizować wartość ich danych, co przyczyni się do zwiększenia wydajności, spełnienia wymogów suwerenności i pomoże im wyprzedzić przeciwników.
W ramach umowy Palantir przeniesie obciążenia Foundry do Oracle Cloud Infrastructure. Palantir umożliwi także wdrożenie platform Gotham i AI w rozproszonej chmurze Oracle: w regionach chmury publicznej ; Dedykowane regiony Oracle Cloud Infrastructure ; Stop Oracle ; Chmura suwerenna Oracle UE ; Chmura rządowa Oracle ; Oracle Roving Edge i izolowane regiony Oracle dla klientów z branży obronności i wywiadu. Ogromny zasięg Oracle w chmurze i suwerenne możliwości sztucznej inteligencji umożliwią większej liczbie organizacji korzystanie z wiodących platform Palantir do integracji danych i podejmowania decyzji. Oracle i Palantir udowadniają, że nie ma kompromisu. Organizacje mogą mieć najlepszą infrastrukturę chmurową, aplikacje chmurowe i sztuczną inteligencję, spełniając jednocześnie najwyższe standardy suwerenności i bezpieczeństwa.
„Oracle to jedyny hiperskaler, który jest w stanie zapewnić cały pakiet sztucznej inteligencji i chmury dowolnej firmie lub rządowi w dowolnym miejscu na świecie” – powiedział Rand Waldron, wiceprezes Oracle. „Łącząc wydajność, skalowalność i elastyczność Oracle Cloud Infrastructure z wiodącymi platformami danych i sztucznej inteligencji firmy Palantir, pomożemy naszym klientom odnieść sukces w każdej branży i środowisku”.
„Zarówno Palantir, jak i Oracle są zaangażowane w obronę zachodnich interesów i instytucji na całym świecie” – powiedział Josh Harris, wiceprezes wykonawczy Palantir. „Wyjątkowa zdolność Oracle Cloud Infrastructure do pomagania klientom w spełnianiu ich potrzeb w zakresie przepisów, wydajności i bezpieczeństwa zwiększy nasze wywrzeć wpływ i pomóc naszym globalnym klientom uzyskać pełne korzyści z chmury i sztucznej inteligencji”.
W dowolnym regionie, w tym w środowiskach komercyjnych, państwowych i rządowych, Oracle Cloud udostępnia ponad 100 usług i aplikacji w chmurze, w tym najnowsze innowacje w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji, działające w niezwykle szybkiej infrastrukturze sztucznej inteligencji. Usługi i ceny Oracle Cloud Infrastructure są spójne dla wszystkich typów wdrożeń, co upraszcza planowanie, przenośność i zarządzanie.
Platforma sztucznej inteligencji Palantir (AIP) umożliwia organizacjom wykorzystanie mocy dużych modeli językowych w sieciach korporacyjnych, prywatnych danych i podstawowych operacjach — przy maksymalnym bezpieczeństwie i zaufaniu. Platforma została zaprojektowana w celu połączenia niepołączonych źródeł danych, zasobów logicznych i systemów działania w jeden wspólny obraz operacyjny. Strategia Oracle dotycząca sztucznej inteligencji, obejmująca szeroką gamę partnerów , zapewnia generatywne usługi i infrastrukturę w zakresie sztucznej inteligencji, które rozszerzają możliwości sztucznej inteligencji Palantir, aby pomóc klientom przyspieszyć podejmowanie decyzji. Długa historia Oracle w dziedzinie obronności i wywiadu zapewnia dogłębne doświadczenie i technologię niezbędną do powodzenia misji o wysoką stawkę. Oracle i Palantir wspólnie wprowadzą nowe, potężne możliwości w przemyśle obronnym.
Oracle i Palantir będą wspólnie sprzedawać i wspierać usługi w chmurze i sztucznej inteligencji w sektorach rządowych i komercyjnych.
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPCZapoznałem się