IFS przedstawia podstawy technologiczne inteligentnych, autonomicznych rozwiązań nowej generacji przeznaczonych dla przedsiębiorstw

Nowoczesna architektura systemów zarządzania obsługą serwisową, planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) i zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (EAM), umożliwiająca szybkie wprowadzanie innowacji

Demonstracja technologii do obsługi rzeczywistości rozszerzonej/mieszanej w ramach zdalnej asysty oraz cyfrowych reprezentacji obiektów fizycznych i funkcji serwisu predykcyjnego 

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, na odbywającej się w Bostonie konferencji IFS World 2019 przedstawił nową, zmodyfikowaną architekturę opracowaną z myślą o potrzebach różnych branż. 

 

Cyfrowa transformacja wiąże się z różnymi wyzwaniami i potencjalnymi zakłóceniami działalności przedsiębiorstwa, dlatego firmy z całego świata szukają rozwiązań u dostawców oprogramowania, którzy koncentrują się na wynikach biznesowych, a nie tylko na technologii. IFS zademonstrował właśnie takie podejście, przedstawiając wizję zastosowania nowych technologii w podstawowej architekturze swoich aplikacji i udostępnienia ich klientom w kontekście realizowanych zadań i specyficznych potrzeb branżowych.

Nowoczesna architektura rozwiązań branżowych powinna być dostępna w 2020 roku — to na niej będzie się opierać cała oferta oprogramowania IFS związanego z obsługą produkcji, zarządzaniem projektami i zarządzaniem usługami. Dzięki nowemu podejściu klienci będą w stanie w praktyczny sposób wykorzystać możliwości technologii, takich jak internet rzeczy (IoT), rzeczywistość rozszerzona i mieszana (AR/MR), sztuczna inteligencja (AI) i uczenie maszynowe (ML). Posłużą one do zbudowania ukierunkowanych rozwiązań ułatwiających wdrożenie w przedsiębiorstwie mechanizmów optymalizacji, automatyzacji i prognozowania oraz usprawnienie interakcji.

Zespół projektantów IFS prowadził intensywne, długotrwałe prace nad rozwojem zaprezentowanych podstawowych rozwiązań technologicznych. Zastosowano między innymi programowanie deklaratywne oparte na modelu i skonstruowano intuicyjny interfejs użytkownika IFS Aurena, a ponadto udostępniono pełną funkcjonalność oprogramowania w postaci interfejsów API. Dzięki tym udoskonaleniom IFS wspólnie z partnerami będzie mógł szybciej tworzyć i dostarczać klientom nowe funkcje.

Unowocześniona architektura została zaprojektowana z myślą o szybkości i elastyczności. Przeznaczona jest zarówno dla chmur, jak i dla środowisk lokalnych, a jej działanie opiera się na zastosowaniu kontenerów i technologii Kubernetes, która umożliwia uruchamianie aplikacji w hiperskalowalnym środowisku chmury, a zarazem pozwala przenosić zadania obliczeniowe między chmurami i środowiskami lokalnymi. Architektura tego typu udostępni klientom mechanizmy zarządzania i pozwoli szybko integrować — w ramach dowolnego zestawu rozwiązań z oferty IFS — zaawansowane technologie, takie jak AI i ML, a także zastosować zrobotyzowaną automatyzację procesów (RPA).

Na konferencji IFS World, w obecności tysięcy uczestników, IFS zaprezentował praktyczne zastosowania tych technologii: 

  • cyfrowe reprezentacje obiektów fizycznych i monitorowanie zasobów;
  • planowanie serwisowania predykcyjnego w czasie rzeczywistym;
  • funkcje zdalnej asysty opartej na mechanizmach AR/MR, ułatwiającej serwisowanie i utrzymanie rozwiązań.

Dzięki koncepcji stałej aktualności produktów klienci IFS będą mogli korzystać z najnowszych wersji aplikacji bez zakłóceń związanych z przeprowadzaniem kompleksowych aktualizacji. Oznacza to także lepszy wgląd w funkcjonowanie środowiska, większą przewidywalność oraz wyższy poziom kontroli i elastyczności podczas planowania rozwoju przedsiębiorstwa i wdrażania nowych funkcji oferowanych przez IFS.

„Koncepcja przedstawiona przez nasz zespół wynika z planu konkretnych działań zmierzających do stworzenia otwartej, skalowalnej architektury, zapewniającej klientom zestaw funkcji niezbędnych w ich branży” — powiedział Christian Pedersen, dyrektor ds. rozwoju produktów w IFS. „Celem IFS było stworzenie podstawowej architektury aplikacji, która z założenia odznacza się otwartością i bogatymi możliwościami. Udowodniliśmy dziś, że konsekwentnie realizujemy naszą strategię, ponieważ elastyczność jest integralną cechą nowej architektury. Nasi klienci mogą teraz szybciej i łatwiej wykorzystywać nowe, przyszłościowe technologie w kontekście swoich potrzeb biznesowych i możliwości rynkowych”.

Więcej informacji na temat rozwiązań IFS można znaleźć na stronie www.ifs.com/corp/solutions/.

Informacje o podstawowych technologiach stosowanych w rozwiązaniach IFS są dostępne na stronie www.ifs.com/corp/solutions/technology/.

 

Anna Machol, PR for IFS in Poland. Phone: +48 512 134 493, anna.machol@ifs.com

Informacje o firmie IFS 

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem aktywów oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 3700 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu statusu quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją. Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland

Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem https://blog.ifs.com/, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.

IFS wprowadza nowy interfejs użytkownika oraz interfejsy API do obsługi otwartego i bogatego w funkcje pakietu aplikacji dla przedsiębiorstw

  • Nowoczesny interfejs użytkownika oparty na nowym wewnętrznym modelu API zapewnia obsługę pełnego pakietu aplikacji na wszystkich urządzeniach
  • IFS dołącza do inicjatywy OpenAPI i udostępnia ponad 15 tysięcy funkcji API zgodnych ze specyfikacją REST i wykorzystujących protokół OData
  • Pojawiły się aktualizacje produktów i rozwiązań branżowych, w tym obsługa chmurowych projektów zapewnienia zgodności z przepisami ITAR (International Traffic in Arms).   

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował o wprowadzeniu szeregu istotnych udoskonaleń w swoich aplikacjach. Pozwalają one uzyskać zupełnie nowy poziom otwartości systemów do zarządzania obsługą serwisową, systemów planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) i systemów zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (EAM). Aby zwiększyć potencjał oferowanych rozwiązań, firma IFS zmodyfikowała ich podstawy technologiczne: ponad 15 tysięcy wewnętrznych funkcji API umożliwia zastosowanie nowych metod rozszerzania i integracji systemów oraz zwiększania ich elastyczności.

IFS jest od niedawna uczestnikiem OpenAPI Initiative (OAI). Dzięki temu ma możliwość wpłynąć na kształt rynku, promując rozwój otwartych aplikacji umożliwiających klientom i partnerom tworzenie i łączenie różnych źródeł danych w sposób zgodny z wymaganiami poszczególnych przedsiębiorstw i przynoszący im korzyści. Większa uwaga poświęcana aplikacjom otwartym oznacza wzrost innowacyjności rozwiązań IFS i skoncentrowanie się w większym stopniu na potrzebach klientów, a także umożliwia uniezależnienie się od jednej platformy i jednego dostawcy.

IFS w ramach całego pakietu produktów ERP i EAM oraz rozwiązań do zarządzania obsługą serwisową udostępnia wewnętrzne funkcje API zgodne ze specyfikacją REST i korzystające z protokołu OData. Dzięki temu łączenie i rozbudowa systemów oraz integracja z podstawowymi funkcjami platformy IFS stają się prostymi zadaniami, które można zrealizować w krótkim czasie. Funkcje API zostały zaprojektowane wspólnie z nowym, zaawansowanym interfejsem o nazwie IFS Aurena. Jest on obecnie dostępny dla wszystkich klientów we wszystkich komponentach pakietu IFS Applications.

„Takie podejście sprawia, że IFS jest w stanie zaoferować klientom piętnaście tysięcy nowych, elastycznych sposobów działania” — powiedział Darren Roos, prezes zarządu IFS. „Bardzo się cieszymy z wykonania tego przełomowego kroku, nie muszę jednak dodawać, że wynika on przede wszystkim z konsekwentnego dążenia do zapewnienia klientom różnorodnych, wartościowych produktów. Udostępnienie otwartych rozwiązań jest podstawowym warunkiem realizacji tego planu. Jakość, tempo i zakres prac naszego działu rozwoju produktów sprawiają, że uzyskujemy lepsze rezultaty niż producenci starszych wersji oprogramowania dla przedsiębiorstw”.

Christian Pedersen, dyrektor ds. rozwoju produktów w IFS, stwierdził: „Od konkurencji odróżnia nas przede wszystkim to, że już dziś możemy zaoferować klientom rozwiązania, o których opowiadamy. Nasze metody działania i technologie rzeczywiście mają charakter przyszłościowy, ale same rozwiązania to dla IFS teraźniejszość. Dostarczamy podstawowe elementy technologii w postaci tysięcy funkcji API, które nasi klienci i partnerzy mogą wykorzystać do swoich celów. Dzięki temu są w stanie skonstruować i rozbudować własne środowiska oparte na rozwiązaniach IFS, używając tych samych funkcji API co nasz zespół”.

Interfejs użytkownika IFS Aurena spotkał się z dobrym przyjęciem na rynku. Został już skutecznie wdrożony w ramach całego pakietu IFS Applications w obszarach zarządzania obsługą serwisową, ERP i EAM. IFS Aurena używa tego samego, ogólnie dostępnego zestawu funkcji API. To nowoczesny, działający w przeglądarce interfejs graficzny zoptymalizowany pod kątem różnych ról i użytkowników, zaprojektowany z myślą o zwiększeniu zaangażowania i produktywności pracowników.

Klienci uzyskują w pełni uniwersalny interfejs, pozwalający na automatyczne dostosowanie działania całego pakietu do różnych urządzeń. Za jego pomocą można projektować i budować aplikacje przeznaczone bezpośrednio na urządzenia z systemami iOS, Android i Windows, umożliwiające pracę offline i korzystające ze specyficznych funkcji sprzętowych, takich jak lokalizacja GPS i aparat fotograficzny.

Warto również wspomnieć o modyfikacjach rozwiązań branżowych. Jedną z najważniejszych jest obsługa chmurowych projektów zapewnienia zgodności z przepisami ITAR (International Traffic in Arms). Klienci zobowiązani do przestrzegania tych regulacji, na przykład amerykańskie przedsiębiorstwa działające w przemyśle lotnictwa i obrony oraz instytucje administracji publicznej, a także firmy prowadzące wymianę handlową z takimi podmiotami, mogą skorzystać z rozwiązań IFS do realizacji swoich potrzeb biznesowych w tym obszarze. Odbywa się to w środowisku Microsoft Azure Government Cloud, w pełni zarządzanym przez IFS.

Więcej informacji na temat oferty rozwiązań IFS można znaleźć na stronie ifs.com/solutions.

Informacje o technologiach stosowanych w rozwiązaniach IFS są dostępne na stronie www.ifs.com/corp/solutions/technology.
 

Anna Machol, PR for IFS in Poland. Phone: +48 512 134 493, anna.machol@ifs.com

Informacje o firmie IFS 

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem aktywów oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 3700 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu statusu quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją. Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland

Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem https://blog.ifs.com/, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.

Poland Enterprise Application Market Shares, 2018: 2019 Update

Po raz pierwszy polska firma ma ponad 20 procent rynku ERP

Comarch utrzymuje dwucyfrową dynamikę sprzedaży rozwiązań klasy ERP i zachowuje pozycję największego polskiego dostawcy systemów ERP na krajowym rynku. Według raportu „Poland Enterprise Application Market Shares, 2018: 2019 Update”, krakowska spółka jako jedyna z firm sklasyfikowanych w pierwszej trójce dostawców rozwiązań Enterprise Application Software, zwiększyła swoje udziały w tym segmencie.

Sprzedaż systemów Comarch wzrosła w 2018 roku i obejmuje już 20,2 proc. rynku systemów do zarządzania przedsiębiorstwem. Daje to spółce drugie miejsce w zestawieniu producentów, uwzględniającym firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne.

Wśród dostawców rozwiązań do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw (zatrudnienie do 499 pracowników) Comarch kolejny rok z rzędu utrzymuje pozycję lidera. Według danych IDC firma ma prawie 30 proc. udziału w rynku. Kolejny dostawca posiada 19,8 proc. w tym segmencie.

Systematyczny wzrost

W 2018 roku przychody ze sprzedaży systemów ERP w Comarch wyniosły 260 mln złotych i były o 24,5 mln złotych wyższe niż w 2017 roku. Wyniki za pierwsze półrocze tego roku pokazują, że spółka utrzymuje szybkie tempo – sprzedaż w sektorze ERP w ciągu sześciu miesięcy wyniosła 127,2 mln złotych, co stanowi wzrost o 11 proc. w porównaniu z analogicznym okresem sprzed roku.

­– Dobra kondycja Comarch to wynik realizacji strategii dla sektora ERP, którą przyjęliśmy w 2016 roku. „Plan 7500” zakłada, że w latach 2016-2023 przychody ze sprzedaży rozwiązań klasy ERP osiągną poziom 500 mln złotych, a średnioroczne tempo wzrostu w tym okresie utrzyma się na poziomie dwucyfrowym. Filarami strategii jest rozbudowa oferty produktowej w systemie chmurowym, ekspansja zagraniczna oraz wzrost nakładów na prace badawczo-rozwojowe – mówi Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes zarządu Comarch i dyrektor sektora ERP.

Innowacje napędzają biznes

Rozwój produktów w Comarch jest możliwy dzięki dużym nakładom na prace badawczo-rozwojowe, jakie ponosi firma. W 2018 roku spółka wydała na działania R&D 180 mln złotych przy zerowych dotacjach. W firmie dedykowane zespoły kompetencyjne zatrudniające ponad 100 specjalistów prowadzą prace w obszarach user experience oraz user interface, a także wykorzystania sztucznej inteligencji. Od 2016 roku w hali laboratoryjno-produkcyjnej zlokalizowanej na krakowskim kampusie Comarch inżynierowie opracowują rozwiązania z zakresu IoT. Prowadzone prace mają na celu rozwój systemów Comarch ERP pod kątem zmieniających się modeli biznesowych. Przykładem takich działań może być zastosowanie procesów Knowledge Database Discovery, które pozwalają na analizę zachowań użytkowników i w konsekwencji na personalizację interfejsów. Drugim, równie ważnym celem prac R&D jest tworzenie nowych produktów zgodnych z trendami digitalizacji – i tak np. w 2018 roku firma rozpoczęła pracę nad wprowadzonym w 2019 roku na rynek systemem Comarch OCR, wyposażonym w algorytmy sztucznej inteligencji.

Postępująca digitalizacja biznesu

Według danych IDC wartość całego rynku Enterprise Application Software w Polsce w 2018 wzrosła o 7,5 proc. do poziomu 263,3 mln USD. Duży wpływ na sytuację branży miały zmiany w przepisach prawnych, m.in. wprowadzenie obowiązku przesyłania Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK) przez mikroprzedsiębiorców, wejście w życie rozporządzania o ochronie danych osobowych (RODO) a także sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych w formie elektronicznej. Aby przystosować przedsiębiorstwa do nowych procesów, wiele firm musiało wymienić lub zakupić nowe programy, co przełożyło się na wzrost przychodów ze sprzedaży systemów finansowo-księgowych.

– Wprowadzenie nowych przepisów i cyfryzacja procesów prawno-podatkowych wprowadzana przez ustawodawcę ma również przełożenie na przychody Comarch. O ile większość zmian wprowadzamy do nowych wersji systemów w ramach dostępnych już modułów to wraz z pojawianiem się nowych przepisów lub konieczności obsługi elektronicznej obowiązków realizowanych wcześniej papierowo, staramy się dostarczać naszym klientom aplikacje współpracujące z naszymi systemami, które szybko i sprawnie pomogą obsłużyć im nowe wyzwania.  Równie ważnym obszarem biznesu są usługi chmurowe. Mimo, że raport IDC pokazujeże produkty w modelu cloud nie są pierwszym wyborem polskich przedsiębiorców, to my konsekwentnie kładziemy szczególny nacisk na rozwój sprzedaży rozwiązań informatycznych w modelu usługowym i przenosimy wiele rozwiązań Comarch do chmury. W tym celu uruchomiliśmy, w oparciu o własne data center, prywatną, ujednoliconą i elastyczną chmurę obliczeniową o najwyższych standardach bezpieczeństwa. Sprzedaż produktów chmurowych za pierwsze sześć miesięcy 2019 roku wzrosła o 26 proc. i osiągnęła poziom kilkunastu milionów złotych. Nasz biznes idzie w tym roku bardzo dobrze i spodziewamy się kolejnego zwiększenia udziału rynkowego – podkreśla Zbigniew Rymarczyk.

Aktualnie z płatnych wersji systemów Comarch ERP w modelu cloud korzysta ponad 11 tys. firm. Ilość różnego typu dokumentów handlowo-magazynowych jakie te firmy przetworzyły lub wygenerowały w Chmurze Comarch w przeciągu ostatniego 1,5 roku wynosi prawie 30 mln. Te liczby pokazują, że Chmura Comarch ERP to największa tego typu chmura dla firm w Polsce i jedna z największych na świecie.

– Cyfrowa gospodarka coraz bardziej się umacnia. Nowoczesne systemy klasy ERP czy CRM w chmurze stanowią nieodłączny element cyfrowej transformacji. Trend przechodzenia na rozwiązania chmurowe widoczny jest zwłaszcza wśród małych i średnich firm.  Ponieważ poziom nasycenia tymi systemami jest znacznie niższy niż w segmencie dużych przedsiębiorstw stwarza to duży potencjał biznesowy dla dostawców mających doświadczenie i ugruntowaną pozycje na rynku SMB. Oferowanie rozwiązań łatwych w konfiguracji, które będą rozwijać się wraz z biznesem klienta oraz inwestowanie  w rozwój produktów zgodnie z najnowszymi trendami, takimi jak mobilność, chmura, internet rzeczy, przemysł 4.0 czy BI to najważniejszy klucz do sukcesu. Comarch bardzo dobrze wpasowuje się w obecne trendy rynkowe – komentuje Wiktor Markiewicz, Senior Research Analyst, IDC Polska.

W raporcie „Poland Enterprise Application Market Shares, 2018: 2019 Update”analitycy IDC opracowują również zestawienia w poszczególnych podkategoriach oprogramowania biznesowego. Comarch zajął drugie miejsce na rynku aplikacji do zarządzania zasobami organizacji (ERM), łańcuchem dostaw (SCM) oraz zarządzania operacyjnego (OMA) a także na rynku aplikacji analitycznych (BI). Z kolei wśród dostawców aplikacji do zarządzania relacjami z klientami (CRM) uplasował się na piątym miejscu.

IFS zwiększa wartość rozwiązań oferowanych klientom dzięki nowym usługom dostępnym na wszystkich etapach cyklu eksploatacji produktów

Nowa oferta usług, zmodyfikowana infrastruktura i nowe metodyki stanowią podstawę działań IFS zmierzających do zapewnienia klientom korzyści i możliwości wyboru we wszystkich fazach eksploatacji rozwiązań.   

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował o nowej ofercie usług serwisowych stanowiących kolejny element strategii przedsiębiorstwa koncentrującej się na wartości dostarczanej klientom. Nowe, kompleksowe pakiety usług serwisu i wsparcia opracowano z myślą o udostępnieniu klientom z całego świata maksymalnych korzyści przy jednoczesnym zapewnieniu przewidywalnych kosztów, ram czasowych i wyników biznesowych..

Producenci oprogramowania przez wiele lat zaniedbywali kwestię obsługi klientów po produkcyjnym wdrożeniu rozwiązania. IFS zdaje sobie sprawę, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa ma optymalne wykorzystanie możliwości oprogramowania przez cały cykl jego eksploatacji, dlatego wprowadza dwa nowe pakiety usług, których celem jest maksymalizacja korzyści uzyskiwanych przez klientów. Usługi te stanowią uzupełnienie oferty szybko rozwijającego się ekosystemu partnerów IFS.

Zakresy poszczególnych pakietów usług dopasowano do potrzeb przedsiębiorstw różnej wielkości, od korporacji o globalnym zasięgu, oczekujących współpracy z dedykowanym zespołem ds. klienta, do średnich firm, które potrzebują bieżących usług zarządzania aplikacjami i pomocy technicznej.

Nowa oferta opiera się na usługach wsparcia IFS Gold i IFS Platinum. Obejmuje pakiety IFS Select i IFS Success, a także narzędzia i metodyki IFS. Klienci mogą wybrać model najbardziej odpowiadający ich potrzebom, w zależności od wymaganego poziomu wsparcia prewencyjnego i zorientowania na realizację celów biznesowych.

IFS Select

  • IFS Select to najbardziej rozbudowany pakiet usług świadczonych przez IFS. To kompleksowa oferta przeznaczona dla klientów, u których rozwiązania IFS stanowią centralny element realizacji strategii biznesowej. 
  • IFS świadczy proaktywne wsparcie do każdego fragmentu działalności klienta, począwszy od wdrażania mechanizmów podejmowania decyzji strategicznych w oparciu o dane pozyskiwane w czasie rzeczywistym, a skończywszy na bieżącym wsparciu działalności biznesowej, konsultacjach architektów infrastruktury w siedzibie firmy i zarządzaniu zmianami środowiska informatycznego.
  • IFS Select pozwala klientom osiągnąć optymalne wyniki we wszystkich obszarach działania z uwzględnieniem współpracy strategicznej obu firm i maksymalizacji wartości na wszystkich etapach cyklu eksploatacji oprogramowania. 

IFS Success

IFS Success stanowi infrastrukturę usług umożliwiających klientom skorzystanie z komponentów związanych z realizacją celów biznesowych istotnych z punktu widzenia priorytetów przedsiębiorstwa. Cztery elementy pakietu IFS Success, to: 

  • Zapewnienie wartości: Analiza oczekiwanej wartości biznesowej i realizacja projektów niezbędnych do jej uzyskania.
  • Usługi zarządzania aplikacjami: Operacyjne i eksperckie zarządzanie aplikacjami połączone z bieżącym dostępem do najwyższej klasy specjalistów IFS, szybkie reagowanie na zgłoszenia i szybkie rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z produktami IFS.
  • Wsparcie realizacji projektów: Możliwość skorzystania przez klienta z usług rozbudowanej sieci kompetentnych partnerów — integratorów systemów, specjalistów ds. zarządzania zmianami i specjalistycznych branżowych firm technologicznych. IFS zapewnia strukturalną obsługę przedsięwzięcia w celu jego skutecznej realizacji.
  • Zarządzanie sukcesem klienta: W przypadku klientów, którzy skorzystają z co najmniej dwóch wymienionych powyżej komponentów, IFS podejmie proaktywne działania niezbędne do zapewnienia optymalnej obsługi przedsiębiorstwa klienta. Obejmuje to możliwość zastosowania modelu ciągłych usprawnień i rozszerzonego wsparcia.

Narzędzia i metodyki IFS

IFS nieprzerwanie doskonali metody wdrażania oprogramowania i rozszerza możliwości jego użytkowania. Metodyka IFS obejmuje obecnie fazy realizacji i maksymalizacji wartości następujące po wdrożeniu produkcyjnym, co pozwala uwzględnić zmieniające się potrzeby biznesowe klienta. Ponadto wprowadzono znaczne zmiany w oprogramowaniu IFS Solution Composer umożliwiającym prezentację graficzną rozwiązań IFS, a także w komponentach IFS Industry Accelerators, które pozwalają na szybsze i skuteczniejsze wdrożenie produkcyjne oprogramowania połączone z optymalizacją kosztów. Wielu klientom udało się już dzięki temu uzyskać znaczne oszczędności czasowe, ograniczyć koszty i zwiększyć zwrot z inwestycji.

„Jak zwykle koncentrujemy się na pomaganiu klientom w osiąganiu szybszego zwrotu z inwestycji” — powiedział Stefano Mattiello, wiceprezes IFS ds. usług konsultingowych. „Chcemy również zapewnić niezbędne środki przedsiębiorstwom podejmującym złożone wyzwania biznesowe i dostosować się do ich priorytetów działania, oferując zestawy usług umożliwiające odnoszenie kolejnych korzyści wynikających z zastosowania rozwiązań IFS już po ich wdrożeniu. Świadczymy zatem kompleksowe usługi, wspomagające pełny cykl tworzenia wartości. To jednoznaczne potwierdzenie naszego całkowitego zaangażowania na rzecz klientów, którzy mogą uzyskiwać więcej korzyści biznesowych”.

Więcej informacji na temat oferty usług IFS można znaleźć pod adresem www.ifs.com/corp/services/.

 

Anna Machol, PR for IFS in Poland. Phone: +48 512 134 493, anna.machol@ifs.com

Informacje o firmie IFS 

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem aktywów oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 3700 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu statusu quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją. Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland

Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem https://blog.ifs.com/, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.