Wdrożenie SOTiPM dla naszego Klienta: polskiego producenta akcesoriów do stolarki otworowej, który od ponad 20 lat rozwija się i poszerza ofertę, która znana jest już w ponad 55 krajach Europy, Azji, Australii oraz Ameryki Północnej i Południowej. Trzonem produkcji firmy jest obróbka mechaniczna stali i aluminium, a całość procesu powstawania produktu realizowana jest u naszego Klienta. Od ponad 10 lat firma jest również jednym z wiodących w Polsce dystrybutorów parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, a także dodatków niezbędnych do ich montażu.
Oczekiwania klienta
Wdrożenie i integracja z działającymi w organizacji systemami – kompleksowego rozwiązania klasy TMS, do zaplanowania pracy kierowców i obsługi kwestii związanych z dystrybucją produktów do klientów transportem własnym w tym między innymi: grupowanie zleceń w trasy, generowanie elektronicznych dokumentów z poziomu aplikacji mobilnej oraz kontrola nad przebiegiem realizacji zleceń od momentu wydania z magazynu po rozliczenie kosztów dla konkretnego zlecenia.
Wdrożenie SOTiPM
Po zakończeniu szczegółowej analizy przedwdrożeniowej, podczas której poznaliśmy potrzeby
i problemy Klienta, przystąpiliśmy do adaptacji i wdrożenia systemu SOTiPM, wzbogaconego
o szeroką integrację z systemem ERP Klienta oraz innymi rozwiązaniami naszego autorstwa.
Do celu realizacji wdrożenia dedykowaliśmy Klientowi zespół wdrożeniowców, developerów
i project managera, który koordynował całość procesu adaptacji i wdrożenia rozwiązania. Podczas wdrożenia współpracowaliśmy z: działem obsługi klienta, działem handlowym oraz działem logistyki, a wdrożenie było jednym z najbardziej złożonych, ale przez to też ciekawszych realizacji w ostatnim czasie.
SOTiPM po adaptacji – usprawnienie pracy i działanie u Klienta
System SOTiPM stał się nowym elementem firmy, dzięki któremu udoskonalony został proces planowania dostaw i optymalizacji tras, załadunku produktów, a także zarządzania praca kierowców i flotą Klienta. SOTiPM kompleksowo wspiera pracę kierowców na każdym jej etapie, nawet podczas prowadzenia rozładunku u Klienta.
Wdrożenie poskutkowało m.in.:
– zwiększeniem terminowości dostaw,
– udoskonaleniem obrotu towarowego,
– usprawnieniem zarządzania zasobami i flotą,
– zwiększeniem kontroli na każdym etapie planowania i realizacji zleceń.
Integracje w ramach wdrożenia
SOTiPM zostało zintegrowane z:
– systemem ERP Klienta,
– systemem PROWMS naszego autorstwa,
– systemem OMNIcommerce naszego autorstwa.